انزل وب

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل

پس از آموزش طریقه بازیابی اکانت فیس بوک،اینبار در قسمت دوم طریقه بازیابی اکانت هک،قفل و یا فراموش شده سرویس ایمیل جیمیل (Gmail) را آموزش میدهیم.

انزل وب

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : پاسخ به مشکلات معمول و بررسی روش های جدید

– در صورتی که بخشی از اطلاعات در مورد اکانت خود مانند : آخرین پسورد یا یکی از پسورد های،آخرین زمانی که وارد اکانت خود شده اید و از آن استفاده کرد،زمان ایجاد اکانت،نام ۴ گروه که در ایمیل خود ایجاد نمودید و یا نام و آخرین باری که از سرویس های گوگل که متصل به این اکانت بود استفاده نموده اید را به خاطر دارید به فرم بازیابی اکانت گوگل مراجعه و مرحله به مرحله اطلاعات و سوالاتی را که گوگل از شما میبرسد به صورت دقیق یا به صورت تقریبی پاسخ دهید و درخواست بازیابی ثبت کنید و منتظر بررسی و جواب گوگل بمانید. بر برخی از مراحل دانستن برخی از اطلاعات مثل آخرین پسورد یا ایمیل پشتیبان واجب نیست و شما میتوانید از برخی مراحل عبور کنید.

 

– در صورتی که مشکلی با پسورد،نام کاربری (Username) و یا مشکلی با ورود به اکانت جیمیل خود دارید به لینک انتخاب مراحل بازیابی و ریست کردن پسورد گوگل مراجعه کنید،سپس متناسب با مشکل خود یکی از گزینه ها را انتخاب کنید و توسط اطلاعات کمکی (ایمیل پشتیبان،کد تایید تلفنی و..) اکانت خود را مجددا باز و فعال کنید.

 

– در قسمت راهنما گوگل مشکلات رایج و طریقه حل آنها توسط گوگل جمع آوری و به صورت مرحله به مرحله به همراه لینک های مربوطه و مورد نیاز برای حل مشکل توضیح داده شده است که میتوانید برای دسترسی مجدد و رفع مشکل اکانت شما موثر باشد.

 


نکته:ایمیل ها برای هکرها یک بانک اطلاعاتی عالی محسوب میشوند زیرا حاوی اطلاعاتی همچون تماس ها،آدرس،پیغامهای خصوصی،پسورد دیگر سرویس ها که توسط ایمیل برایتان ارسال شده است،در بعضی موارد اطلاعات بانکی و مالی شما و.. هستند که هکر میتواند براحتی از آنها سو استفاده کند.از این رو پیشنهاد میشود که اینگونه اطلاعات مهم را هیچگاه در Inbox سرویس ایمیل خود قرار ندهید و پس از مشاهده آنها را پاک و یا به مکانی دیگر انتقال دهید.برخی از راه های ارسال امن ایمیل را از اینجا مطالعه نمایید،همچنین میتوانید روشهای ایجاد نسخه پشتیبان از اکانت جیمیل را در اینجا مشاهده کنید.

بازیابی اکانت جیمیل

ابتدا وارد صفحه اصلی سرویس جیمیل شوید،سپس در پایین پنل سمت راست بر روی گزینه Cant Access your account کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد ایمل آدرس جیمیل خود و یا فقط نام اکانت جیمل خود را که میخواهید آنرا بازیابی کنید وارد و بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

انزل وب

کد امنیتی را وراد و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد شما دو گزینه برای بازیابی مشاهده میکنید:

گزینه اول:بازیابی ایمیل به وسیله ایمیل پشتیبان (Recovery Email) که هنگام ثبت نام آنرا معرفی نمودید.

انزل وب

گزینه دوم:بازیابی ایمیل به وسیله کد امنیتی که به شماره تلفن شما SMS میشود و یا اینکه توسط تماس تلفنی برایتان خوانده میشود.

انزل وب

گزینه اول دارای تعداد مراحل کمتر و سرعت بیشتر  و گزینه دوم دارای تعداد مراحل بیشتر و امنیت بهتری است.

به دلخواه یکی از دو گزینه را برای بازیابی انتخاب و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.(ما در اینجا بازیابی توسط ایمیل آدرس پشتیبان را آموزش میدهیم)

در صفحه بعد پیغامی مبتنی بر ارسال ایمیل (یا کد امنیتی) را مشاهده میکنید.

انزل وب

به Inbox ایمیل آدرس پشتیبان خود مراجعه و ایمیلی را که گوگل برای شما ارسال نموده است را باز کنید،سپس بر روی لینک بازیابی (لینکی که در ابتدا پیام قرار دارد) کلیک کنید.

انزل وب

به صفحه جدیدی منقل خواهید شد که میتوانید یک پسورد جدید برای ایمیل آدرس خود تعیین کنید،پس وارد نمودن پسورد جدید و تکرار آن بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

انزل وب

در نهایت پیغامی مبتنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات تغییر و بازیابی پسورد مشاهده خواهید کرد که بدین معناست که اکانت با پسورد جدید در اختیار شما قرار دارد.پیشنهاد میشود که با کلیک بر روی گزینه Review my recovery info اطلاعات بازیابی خود را دوباره چک کنید و برای احتیاط بیشتر آنها را تغییر دهید.

انزل وب

منبع آموزش:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • علی says:

    اکانتم قفل شده کد میخواد..چیکار کنمممممممم

  • محمد says:

    اکانتم قفل شده و کد ۱۲رقمی میخواد جیکار کنم

  • Mahsa says:

    اکانتم بن داعم شده چکار کنم در بیات

  • عبید says:

    یک اکونت من قفل شده ایا امکان جور شده است کود ۱۲رقمی میخواهد

  • نیما says:

    بابا این چ وضعیه اگ میدونستم اصلا اکانتمو سوپر ایدی نمیکردم خاک تو سر شرکتش بره این کد چیه????

  • Soplk says:

    میارمش پس برات

  • Soplk says:

    میتونم برشگردونم

  • ممد says:

    سلام اکانت من هک شده اشت خواهش میکنم به من کمک کنید تا اکانت کلشم را برگردانم

  • محمدطاها says:

    اکانت من قفل شده یه کد ۱۲رقمی میخاد.
    چرا کسی نیست راهنمایی بده؟
    این کد به کجا ارسال میشه؟؟؟
    ۰۹۳۵۸۳۱…
    کمکم کنید

  • mohammad says:

    سلام من تا الان ۲ تا از اکانت هام ازم کد ۱۲ رقمی میخاد کسی میدونه باید چیکار کنم

  • حسین says:

    اکانتم قفل شود بیاد چه کار کنم کسی میتواند کمک کند این شماره است پیام بدید ۰۹۱۵۶۶۳۹…

  • omid.R says:

    سلام
    دوستانی که موقع ورود به بازی کلش اکانتشون قفل شده و ازشون رمز میخاد برای رفع مشکلش میتونین به شماره(۷۴۷۲۱۷۰۱۵۲)(۱+)در تلگرام پیام بدین

  • امید says:

    هر کی اکانت کلش قفل شده و موقع ورود ازش رمز میخاد برای رفع مشکلش به ایدی…@پیام بده

  • omid says:

    سلام
    دوستانی که بازی کلششون قفل شده و هنگام ورود به بازی ازشون رمز میخاد میتونن برای رفع این مشکل به ایدی من… @مرتجعه کنن

  • Morteza says:

    منم دقیقا مشکل چندتاازدوستانودارم میدم تو اکانت کلش مینویسه اکانت شمایل شده وبه کددوازده رقمی میخوادلطفاکمکم کنین

  • ناصر says:

    اکانت کلش اف کلنزم قفل شده ورمز۱۲رقمی ازسوپرسل میخوام برای بازگشایی قفل کلشم

  • ارش says:

    سلا اکانتم قفل شده میخوام برم داخلش نوشته کد رو وارد کنید چ کار ؟؟ اگه کسی میدونه لطفا راهنمای کنه ممنون از شما

  • ارش says:

    کد میخواد ک من نمیدونم

  • ارش says:

    سلام وقتی میخوام برم واخل اکانتم نوشته حساب شما قفل شده است…لطفا راهنمایی کنید با تشکر

  • محمد says:

    اکانتم قفل هست میرم توش کد میخواد

  • محمد says:

    کلشم قفل شده میرم توش سوپرسل میاد قفل اینا چکار کنم

  • Mr.samad. says:

    سلام جیملو دارم نزدیک دو سه ساله دارم بازی میکنم.حالا میخوام برم خونه کلش اف کلنز می میگه شما تحریم شدید آقا من چیکار کنم که این مشکل حل بشه بخدا خیلی زحمت کشیدم تا این بازی رو کردم ولی نمیشه که یهویی بگه شما تحریم شدید

  • حمید says:

    سلام داداش نوکرتم جواب بده من همه اطلاعات رو میدم شماره بازیابی و ایمیل پشتیبان و… ولی آخرش مینویسه گوگل نتوانست تایید کند این حساب مال شماست لطفا کمک کن

  • محمد says:

    سلام خسته نباشی من خیلی وقته جیملم رو حذف کردم هرچی سرچ میزنم پیداش نمیکنم میخوام وصل بشم به اکانت کلشم بالا نمیاد چه جور جیمل حذف شدم رو بازیابی کنم مرسی اگه کمکم کنید?

  • Ali says:

    سلام ببخشید داداش من اشتباهی جمیل منو زده پاک کرده میشه اونو برگردوند هرچه قدر میزنم دیگه جمیلم رو پیدا نمیکنم راهنمایی کنید لطفاا ممنون

  • mahdi says:

    الان یکی رمز ه پسرعمو عوض کرده چیکار کنم خواهش همراهی کنید

  • mahdi says:

    الان یکی رمز ه پسرعمو عوض کرده چیکار کنم

  • amirmahdi says:

    من هرکاری میکنم نمیشه یه ایمیل پشتیبان گذاشتم نمیتونم باز یابی کنیم چیملرو لگه کمک کنید ممنون

  • maryam says:

    سلام . من اسممو تو گوگل سرچ کردم و یه عکس از اکانت گوگل پلاسم بالا اومد حالا هرچی میرم تو گوگل پلاس عکس نشون نمیده . نمی دونم این عکس و برای کدوم اکانتم گذاشتم . حالا واسه اینکه بدونم برای کدوم اکانتمه باید چی کار کنم. چجوری اون عکسو حذف کنم؟ راهی هس؟ لطفا کمکم کنید سپاس

  • Abolfazl says:

    سلام من چندتا جیمیل دارم که از فامیلامون گرفتم که رو همشون کلش اف کلنز لول بالا هست متاسفانه من این جیمیلارو دو مرحله ای کردم وبرایه همه یک رمز گزاشتم و یه مدت بازی نکردم و الان رمز اکانتا که یکی بود یادم رفته الان میخوام رمزو عوض کنم نمیتوانم این کارو کنم رو جیمیلا هم شماره موبایلم سیوه این راهو انجام میدم که اول جیمیل رو بزنی بعد تایید شماره تلفن بعد یک کد بیاد بزنی رمزو عوض کنی ولی متاسفانه میره بر سوال بعدی که کی این جیمیل ساخته شده و من نمیدونم کی ساخته شده از فامیل هامونم میپرسم یادشون نیست چیکار کنم که بتونم رمز جیمیل هارو عوض کنمو به اکانتم دسترسی داشته باشه من فقط جیمیل هارو دارم با اینکه شماره موبایلم رو جیمیل سیوه نه میدونم جیمیل ها کی ساخته شده ن میدونم رمز قبلیه اکانتم چیه فقط جیمیل هارا دارم با اینکه رو شماره موبایلم رو جیمیل ها سیوه لطفا کمک کنید نزدیک ۷ . ۸ تا جیمیل دارم که همشون همینطوریه خواهش میکنم کمک کنید درستشون کنم جیمیل ها واسم یادگاری و خیلی مهمه منتظر جوابتون هستم .

صفحات 1 8 9 10 11