انزل وب

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل

پس از آموزش طریقه بازیابی اکانت فیس بوک،اینبار در قسمت دوم طریقه بازیابی اکانت هک،قفل و یا فراموش شده سرویس ایمیل جیمیل (Gmail) را آموزش میدهیم.

انزل وب

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : پاسخ به مشکلات معمول و بررسی روش های جدید

– در صورتی که بخشی از اطلاعات در مورد اکانت خود مانند : آخرین پسورد یا یکی از پسورد های،آخرین زمانی که وارد اکانت خود شده اید و از آن استفاده کرد،زمان ایجاد اکانت،نام ۴ گروه که در ایمیل خود ایجاد نمودید و یا نام و آخرین باری که از سرویس های گوگل که متصل به این اکانت بود استفاده نموده اید را به خاطر دارید به فرم بازیابی اکانت گوگل مراجعه و مرحله به مرحله اطلاعات و سوالاتی را که گوگل از شما میبرسد به صورت دقیق یا به صورت تقریبی پاسخ دهید و درخواست بازیابی ثبت کنید و منتظر بررسی و جواب گوگل بمانید. بر برخی از مراحل دانستن برخی از اطلاعات مثل آخرین پسورد یا ایمیل پشتیبان واجب نیست و شما میتوانید از برخی مراحل عبور کنید.

 

– در صورتی که مشکلی با پسورد،نام کاربری (Username) و یا مشکلی با ورود به اکانت جیمیل خود دارید به لینک انتخاب مراحل بازیابی و ریست کردن پسورد گوگل مراجعه کنید،سپس متناسب با مشکل خود یکی از گزینه ها را انتخاب کنید و توسط اطلاعات کمکی (ایمیل پشتیبان،کد تایید تلفنی و..) اکانت خود را مجددا باز و فعال کنید.

 

– در قسمت راهنما گوگل مشکلات رایج و طریقه حل آنها توسط گوگل جمع آوری و به صورت مرحله به مرحله به همراه لینک های مربوطه و مورد نیاز برای حل مشکل توضیح داده شده است که میتوانید برای دسترسی مجدد و رفع مشکل اکانت شما موثر باشد.

 


نکته:ایمیل ها برای هکرها یک بانک اطلاعاتی عالی محسوب میشوند زیرا حاوی اطلاعاتی همچون تماس ها،آدرس،پیغامهای خصوصی،پسورد دیگر سرویس ها که توسط ایمیل برایتان ارسال شده است،در بعضی موارد اطلاعات بانکی و مالی شما و.. هستند که هکر میتواند براحتی از آنها سو استفاده کند.از این رو پیشنهاد میشود که اینگونه اطلاعات مهم را هیچگاه در Inbox سرویس ایمیل خود قرار ندهید و پس از مشاهده آنها را پاک و یا به مکانی دیگر انتقال دهید.برخی از راه های ارسال امن ایمیل را از اینجا مطالعه نمایید،همچنین میتوانید روشهای ایجاد نسخه پشتیبان از اکانت جیمیل را در اینجا مشاهده کنید.

بازیابی اکانت جیمیل

ابتدا وارد صفحه اصلی سرویس جیمیل شوید،سپس در پایین پنل سمت راست بر روی گزینه Cant Access your account کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد ایمل آدرس جیمیل خود و یا فقط نام اکانت جیمل خود را که میخواهید آنرا بازیابی کنید وارد و بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

انزل وب

کد امنیتی را وراد و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد شما دو گزینه برای بازیابی مشاهده میکنید:

گزینه اول:بازیابی ایمیل به وسیله ایمیل پشتیبان (Recovery Email) که هنگام ثبت نام آنرا معرفی نمودید.

انزل وب

گزینه دوم:بازیابی ایمیل به وسیله کد امنیتی که به شماره تلفن شما SMS میشود و یا اینکه توسط تماس تلفنی برایتان خوانده میشود.

انزل وب

گزینه اول دارای تعداد مراحل کمتر و سرعت بیشتر  و گزینه دوم دارای تعداد مراحل بیشتر و امنیت بهتری است.

به دلخواه یکی از دو گزینه را برای بازیابی انتخاب و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.(ما در اینجا بازیابی توسط ایمیل آدرس پشتیبان را آموزش میدهیم)

در صفحه بعد پیغامی مبتنی بر ارسال ایمیل (یا کد امنیتی) را مشاهده میکنید.

انزل وب

به Inbox ایمیل آدرس پشتیبان خود مراجعه و ایمیلی را که گوگل برای شما ارسال نموده است را باز کنید،سپس بر روی لینک بازیابی (لینکی که در ابتدا پیام قرار دارد) کلیک کنید.

انزل وب

به صفحه جدیدی منقل خواهید شد که میتوانید یک پسورد جدید برای ایمیل آدرس خود تعیین کنید،پس وارد نمودن پسورد جدید و تکرار آن بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

انزل وب

در نهایت پیغامی مبتنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات تغییر و بازیابی پسورد مشاهده خواهید کرد که بدین معناست که اکانت با پسورد جدید در اختیار شما قرار دارد.پیشنهاد میشود که با کلیک بر روی گزینه Review my recovery info اطلاعات بازیابی خود را دوباره چک کنید و برای احتیاط بیشتر آنها را تغییر دهید.

انزل وب

منبع آموزش:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • Amir says:

    یکی از دوستام جمیلشو فراموش کرده چجوری میتونه برش گدردونه.رمزشو میدونه ولی جمیلو فراموش کرده

  • حمزه says:

    منم نام کاربری جمیل رو فراموش کردم هر چی هم تو سایتتون میچرخم به نتیجه نمیرسم.شماره ای هم ک براش وارد کرده بودم رو سیمکارتش سوخت و پیام رو اون میره حالا باید چیکار کنم خیلی لازمش دارم ممنون میشم کمکم کنید

  • حمزه says:

    خیلی خوبه واقعا خسته نباشین

  • محسن says:

    با سلام. یه نفر میخواست اکانتم رو بخره منم بهش جیمیل و رمز رو دادم ولی شماره تلفنمو ندادم یه رمز واسم پیامک شد اونم بهش دادم اصرار داشت شمارمو هم بهش بدم ولی ندادم الان رمز و شماره تلفن رو برای بازیابی عوض کرده چکار کنم اکانتم برگرده خواهش میکنم کمکم کنید ممنون

  • alireza says:

    پسورد جیمیلم را فراموش کردم

  • mari says:

    من رمز اکانتم رو یادم رفته این سوال هارو هم از یاد بردم….ولی وقتی این جیمیلم رو وار میکنم که صفحه های بعدی بیاد اصلا میگه گوگل پیدا نمیکنه چراااااا؟؟؟جیمیلم رو درست وارد میکنم من

  • mafia.kabul123@gmail.com says:

    کودخودرافراموش کردیم

  • عباس says:

    به حسابم جیمیلم دسترسی ندارم گذرواژه روفراموش کردم

  • Reza says:

    سلام خدمت شما
    من پسورد جیمیلمو فراموش کردم و از شانس بد موبایلم به سرقت رفته و اصلا یادم نمیاد که چه تاریخی جیمیلمو درست کردم
    لطفا کمکم کنید ممنون

  • shahriyar sani says:

    سلام وقت بخیر.رمز جیمیلمو یادم رفته برای بازیابی به ایمیلم متصله.هرکاری میکنم نمیشه.تمام مراحل بازیابی رو هم دقیق انجام میدم در اخر میگه یافت نشد.فقط چند بار بجای لینک رمز اومد برام ک زدم و بازیابی نشد میشه بگید دلیل بازیابی نشدن چیه؟

  • سجاد says:

    من اکانت ب سرقت رفته طرفم رمزشو عوض کرده و تأیید دو مرحله ایی رو فعال کرده ترو خدا کمکم کنید خواهش میکنم

  • maryami says:

    من یه اکانت دارم ک توسط شخصی پسووردش عوض شده و وقتی پسوورد و میخوام عوض کنم کد میره به ایمیلی ک اون داده و شماره تلفن من وتو اکانت پاک کرده حالا چاره چیه اون داره با اسم من مردم آزاری میکنه خواهش میکنم راهنمایی کنید

  • محمد متین says:

    سلام اکانت منو رو هک کرده اند باید چه کار کنم که رمز مو بد دس بیارم دوباره ترو خدا جواب منو بدین تا تا اخر عمرم دعا براتون میکنم

  • علیرضا says:

    ینیااااااااااااا دمت گرم

  • رسول says:

    ایا می شود از طریق کد پشتیبانی که گوگل تو جمیلت بهت میده جمیل بازگرداند .

  • بیتا says:

    سلام یه نفر گفت بیا ادمین بشم منم گفتم باشع و رمزی که به شماره موبیایلم اومد رو بهش گفتم الان رمز و ایمیلو عوض کرده باید چیکار کنم اگه خواستید اسممو هم میگم براتون?

  • علیرضا says:

    سلام من گوشیم رو اپدیت کردم به اندروید ۶ بعد که نصبش کردم اومد رو گوگل گیر کرد ازم ادرس ایمیل و گذر واژه میخواد منم نمی دونم دو ادرس ایمیل دارم میزنم اما بار نمی کنا ممنون میشم اگه۰۹۱۹۶۸.. کسی وارده راهنمایم کنه

  • sara says:

    سلام من اینستام وقتی وارد شدم زد که پسوردو عوض کردم و دیگه اصلا پیجم بالا نیومد هر بارم زدم که بیاد زد که پسورد شما اشتباه است حالا میخوام بدونم باید چیکار کنم؟هک شدم؟

  • علی says:

    سلام
    ببخشید من یک اکانت اینستاگرام دارم که خیلی مهمه
    متاسفانه پسوردش رو فراموش کردم
    ایمیلی که باهاش ساخته شده هم فراموش کردم
    به فیس بوک هم متصل نیست شماره تلفن هم نداره
    میشه کاری کرد
    راهی هست یا ایمیل رو بازیابی کنم یا یه کاری

  • سجاد says:

    نادونی کردم جیمیلمو به یکی گفتم حالا یکی از حیابامو دزدیده چکارکنم لطفا بگین

  • مریم says:

    حساب جیمیلی کھ باھاش بہ اینستا وارد شدم رو فراموش کردم و ھمچنین پسورد ایننستا حالا میخوام پستھامو پاک کنم چیکار باید بکنم پیج اینستامم پاک کردم

  • ای ام بدبخت says:

    رمز جیمیلمو عوض کردن و به اکانت کلش اف کلنزم دسترسی پیدا کردن نمیتونم پس بگیرم لطفا کمکم کنین

    • محمد says:

      من میتونم اکانت کلش اف کلنزتو ریستور کنم بیا واتساپ یا تلگرام تگه نداری زنگ بزن ۰۹۳۶۷۰۰…

    • مسعود says:

      سلام.دوست عزیزاگرجیمیلتو بیادداری وشماره ای که باهاش جیمیلتوذخیره کردی روداشته باشی میشه اکانتتو برگردونی.

  • zhila says:

    سلام.مدتی پیش اینستاگرامم قفل شده و دیگه صفحمم باز نشده.جیمیلم رو وارد میکنم وقتی پسورد رو میدم ارور میده .اصلاهم یادم نمیاد چه شماره ای وارد کردم .الانم پیچم هک شده میشه لطفا کمکم کنید تا بتونم دوباره پیجمو برگردونم و باز کنم.

  • asimo says:

    اگر مشکلی برای جیمیلتون پبش اومده در واتساپ و لاین و تلگرام درخدمت هستم شماره۰۹۳۷۸۴۰۷۰۴۲

  • سیامک says:

    بسیار لذت بردم نشان می دهد شما عاشقید این گونه اطلاعات را راحت به دون هزینه به مردم می دهید این صفای شما و عشق به انسایت و محبت شماست ممنونم دستتان را می بوسم بسیار استفاده کردم نشر علم عاشقی است زیرا کسانی که این صفحه شما را می بینند و یگ رنگی را دیگر با هیج صفحه دیگری را انتخواب نخواهند کرد …دوستتان سیامک

  • عالیست اگررمزمراپیداکنید

  • sasan says:

    سلام..آغا من مشکلم ی چیز دیگس…وقتی ایمیلمو وارد میکنم و میزنم فراموشی رمز عبور…اصن شماره تلفنی نمیاد واسه بازیابی…ی سری اطلاعات دیگه مثه تاریخ ساخت و اخرین تاریخ ورود میخواد که من یادم نیس…

  • جعفر says:

    سلام خسته نباشید من جیمیل دارم ولی username فراموش کردم و خیلی مهمه اسمی که گراشتم هم نمیدونم لطفا کمک کنید.

  • علی says:

    من تمام مراحل رو انجام دادم ولی یه ایمیل دیگه برام اومد… ۰۹۳۸۱۲۱۶.. بهم زنگ بزن لطفا

  • suhrab says:

    گذر واژه حسابم فرامو شده

    • مسعود says:

      گذرواژه که دیگه یه چیزپبش پاافتادست. من نمیدونم واقعا نمیتونی گدرواژتوبازیابی کنی شما؟

صفحات 1 5 6 7 8 9 11