انزل وب

خیلی سریع کارکترهای ویژه را به متن های خود اضافه کنید

اگر اهل تایپ کردن هستید حتما با فرآیند اضافه نمودن کارکترهای ویژه به متن آشنا هستید،در برخی از نرم افزارها اینکار توسط گزینه مخصوصی که در خود نرم افزار تعبیه شده است انجام میشود اما اغلب کاری نسبتا زمانبر در حین تایپ کردن است در ادامه یک برنامه کاربردی را به شما معرفی میکنیم که دسترسی به کارکترهای ویژه دلخواه شما را در هر ویرایشگر متنی بسیار آسان میکند.

انزل وب

CatchChar نرم افزاری رایگان میباشد که میتوانید از طریق آن میتوانید یکسری از کارکترهای ویژه ای که بیشتر به آنها نیاز دارید را توسط یک کلید ترکیبی و در یک منو فراخوانی کنید تا در حین تایپ کردن بسیار سریعتر از قبل به آنها دسترسی داشته باشید.

پس از دانلود و نصب نرم افزار،آنرا اجرا کنید.پیغامی مبتنی بر نمایش منو ویژه به صورت پیش فرض توسط کلید ترکیبی Alt+Shift+C را مشاهده میکنید.

انزل وب

پس از OK کردن پیغام پنجره اصلی نرم افزار نمایش داده میشود،از طریق گزینه change hot key میتوانید کلید ترکیبی فراخوانی را تغییر دهید.

انزل وب

با کلیک بر روی دکمه Edit Menu میتوانید منو ویژه را وایریش کنید و در قسمت New Character کارکتر ویژه خود را به این منو اضافه کنید.

انزل وب

در نهایت فقط کافیست در هر ویرایشگر متنی که مشغول تایپ کردن در آن هستید کلید ترکیبی را نگه داشته و از منو ظاهر شده بلافاصه کارکتر خود را به متن اضافه کنید.

انزل وب

CatchChar را رایگان از اینجا دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات