انزل وب

مایکروسافت نرم افزار SkyDrive مخصوص ویندوز۸ را معرفی کرد

با توجه به افرایش رقابت بین ارائه دهندگان فضای رایگان ابری برای کلاینت ها و اضافه شدن کمپانی بزرگ گوگل به این چرخه،امروز مایکروسافت نرم افزار جدید SkyDrive را که در App Store (فروشگاه نرم افزار) ویندوز ۸ قرار خواهد گرفت و دارای رابط کاربری Metro میباشد معرفی کرد تا بار دیگر نشان دهد که هنوز پیشتاز در زمینه ارائه بیشترین فضای رایگان ابری به کاربران است.

انزل وب

SkyDrive که یک نرم افزار تحت کلاینت برای ذخیره سازی داده ها بر سرورهای ابری میباشد در سراسر جهان دارای حدود ۱۷ میلیون کابر فعال است و با ارائه ۲۵GB فضای رایگان برای آپلود فایل و امکان آپلود فایل تا حجم ۲GB،حدودا ۱۰ پتا بایت داده در سرورهای خود ذخیره کرده است.نسخه جدید این نرم افزار به طور پیشفرض در فروشگاه Windows 8 Consumer قرار میگرید و با اکسپلورر ویندوز۸ کاملا مطابقت خواهد داشت.

انزل وب

برای استفاده از این سرویس فقط کافیست شما ایمیل آدرس خود را بر روی ویندوز ۸ که از آن استفاده میکنید ثبت نموده تا توسط آن بتوانید در هر ویندوز ۸ سیستم دیگری براحتی به محتویات SkyDrive خود دسترسی داشته باشید.

انزل وب

همچنین میتوانید توسط قابلیت Share charm محتویات SkyDrive خود از قبیل عکس،فیلم،آهنگ و.. را توسط ایمیل آدرس برای شخص دیگری ارسال کنید.

انزل وب

نرم افزار SkyDrive علاوه بر ویندوز ۸ بر روی ویندوزهای Vista,7 نیز قابل اجرا میباشد و شما میتوانید همانند Dropbox در ویندوز از فضای SkyDrive خود استفاده کنید.

انزل وب

یک ویژگی بسیار خوب دیگری که به این سرویس اضافه شده امکان ریموت کردن از SkyDrive.com به کامپیوتری که نرم افزار SkyDrive را اجرا میکند است که کاربر را قادر میسازد به فایل و پوشه هایی که در فضای SkyDrive وجود ندارند نیز دسترسی داشته باشد.

میتوانید اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس را از اینجا بخوانید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات