انزل وب

اختراع تیرکمان USB برای بازی Angry Birds

کمتر کسی پیدا میشود که امروزه بازی محبوب Angry birds را که نشناسد،کمپانی سازنده این بازی Rovio به تازگی نسخه فیس بوک این بازی را منتشر نموده و و بزودی نسخه جدید این بازی را به نام Angry Birds Space منتشر خواهد کرد،اما اینطور که به نظر میرسد نسخه بعدی دارای یک دسته بازی (joystick) مخصوص است!

انزل وب

یک کمپانی بتازگی میکرو کنترلری به همراه نرم افزار پشتیبانی آن تولید کرده است که از یک تیرکمان چوبی (همان تیرکمان معروف بازی Angry Birds) تولید شده است و از طریق کابل USB کامپیوتر متصل شده و به عنوان موس در سیستم شناخته میشود.

انزل وب

با کشیده شدن کش لاستیکی این تیرکمان سنسور موجود بر روی دسته آنرا به یک حرکت موس ترجمه میکند و زاویه پرتاپ نیز توسط شتاب سنج کنترل و شناسایی میشود،بدین ترتیب فقط کافیست شما برای بازی کردن Angry Birds در کامپیوتر تیرکمان مخصوص را در دست بگیرید و کش تیرکمان را تحت زاویه پرتاب مورد نظر خود بکشید تا پرندگان بازی را به سمت خوک ها شلیک کنید.این تیرکمان که یک نمونه اولیه میباشد هنوز دارای قیمتی مشخصی برای خریداری نیست اما آنچه که مسلم است هیجان بازی Angry Birds با این تیر کمان دو چندان خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساختن این تیرکمان را از اینجا مشاهده کنید.

منبع خارجی:geek

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات