انزل وب

قفل پدالی،طرحی خلاقانه و امن برای دوچرخه ها

قفل های دوچرخه که برای جلوگیری از سرقت ایجاد شدند از دیرباز تا کنون یکی از همراهان همیشگی دوچرخه های ما بوده اند،در طی زمان قفلهای دوچرخه دستخوش تغییراتی در ظاهر و عملکرد شدند اما همیشه اطمینان کافی برای جلوگیری از سرقت را برای صاحب آنها به همراه نداشتند زیرا امنیت آنها تا حدودی پایین بوده و هست.

انزل وب

Pedal Lock (قفل پدالی) یک طرح مفهومی از سوی Cheng-Tsung Feng و Yu-Ting Cheng میباشد که علاوه بر استفاده به عنوان پدال دوچرخه شما میتواند یک قفل بسیار امن نیز برای جلوگیری از سرقت آن باشد.

انزل وب

زمانی که شما میخواهید دوچرخه خود را در یک مکان پارک نمایید فقط کافیست دو پدال پیچی (که به صورت نر و ماده طراحی شده اند) آنرا باز نموده و آنها را از دو طرف دوچرخه به چرخ و طوقه متصل و قفل کنید.

انزل وب

از طریق این ایده هوشمندانه دیگر نیازی نیست شما همیشه یک قفل اضافی با دوچرخه حمل کنید همچنین این پدال ها با طراحی خاص خود دارای امنیت بیشتری نسبت به قفلهای کابلی و .. هستند.

منبع خارجی:yankodesign

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نمایش علائم رانندگی در پشت دوچرخه سواران توسط پروژکتور Cyclee
ابتکاری نو در قفل های دوچرخه

نظرات