انزل وب

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو

پس از آموزش طریقه بازیابی اکانت فیس بوک و جیمیل در قسمت نهایی طریقه بازیابی اکانت هک،قفل و یا فراموش شده سرویس ایمیل یاهو (Yahoo) را آموزش میدهیم.

انزل وب

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : پاسخ به مشکلات معمول و بررسی روش های جدید

در صورتی که اکانت یاهو شما هک شده باشد و شما به هیچ یک از اطلاعات اکانت خود مانند تاریخ تولد و ایمیل پشتیبان دسترسی ندارید چه باید کرد؟

در ابتدا تاکید میکنیم که این روش ۱۰۰% تضمینی نیست اما میتواند به شما کمک کند،در صورتی که دسترسی شما به اکانت خود توسط هکر کاملا گرفته شده است میتوانید مستقیما با بخش پشتیبانی ایمیل یاهو تماس برقرا کنید و مشکل را شخصا توضیح دهید.

برای ارتباط میتوانید از طریق متاکبه ایمیلی یا تلفنی (به زبان انگلیسی،از اشخاص مورد اعتماد مسلط به زبان انگلیسی نیز میتوانید کمک بگیرید) استفاده کنید،جهت مکاتبه ایمیلی به یکی از ایمیل آدرس های زیر ایمیل بزنید و مشکل خود را توضیح دهید

help@cc.yahoo-inc.com  یا cc-advoc@yahoo-inc.com

برای تماس تلفنی هم میتوانید با یکی از دو شماره زیر تماس بگیرید، برای شماره تلفن دوم یاهو اعلام کرده است که تماس با این خط و گرفتن شماره ۲# در زمانی که شخص در حال توضیحات سرویس های مشتری است رایگان میباشد،(انزل وب هیچ گونه مسوئلیتی برای تایید این موضوع ندارد)

شماره تماس اول:

۱-۴۰۸-۳۴۹-۱۵۷۲

شماره تماس دوم:

۸۶۶-۵۶۲-۷۲۱۹

پشتیانی یاهو مسائل اصلی مربوط به اکانت و کارهای انجام  گرفته را از شما سوال و اطلاعات تغییر یافته را با اطلاعات اصلی بررسی می کند.پس از ۲۴ ساعت در صورد تایید اکانت شما بازیابی خواهد شد.

در صورتی که کسی بدون اجازه به اکانت یاهو من دسترسی پیدا کرده است چه باید بکنم؟

اگر فکر میکنید که کسی به غیر از خودتان به ایمیل شما دسترسی پیدا کرده است و فعالیت های مشکوکی (از قبیل ایمیل های خوانده شده و یا ایمیل های ارسال شده ناشناس در پوشه Sent و..) را مشاهده میکیند میتوانید از طریق ایمیل آدرس های زیر با یاهو ارتباط برقرار کنید (مکاتبه باید به صورت رسمی و به زبان انگلیسی انجام شود)

ایمیل آدرس تیم پاسخگویی یاهو:

y_answers_team@yahoo.com

ایمیل آدرس بخش اهمیت به مشتریان یاهو:

cc-advoc@yahoo-inc.com

دقت کنید که تمام جزئیات داستان در ایمیل ارسال شده توضیح داده شود،آخرین تاریخ و پسورد که از طریق آن به اکانت خود دسترسی داشته اید را حتما ذکر کنید،نیازی به ارسال اطلاعات هنگام ثبت نام نیست تنها جزئیات آخرین آپدیت اطلاعات اکانت را ذکر کنید و اینکه منتظر پاسخ بمانید و از ارسال درخواست های مکرر خودداری کنید.

برای بازیابی لیست تماس افراد و مسنجر پاک شده چه باید بکنم؟

در صورتی که فرد هکر یا هر شخص دیگری به اکانت شما دسترسی پیدا کرد و افراد لیست مخاطب شما (Contact List) را پاک نمودید از طریق روش هایی که توسط یاهو توضیح داده شده است میتوانید لیست مخاطب خود را بازگردانید

برای بازیابی ایمیل ،چت و گفت و گو های پاک شده یاهو چه باید کرد؟

در صورتی که خود شما یا فرد دیگری که از طریق هک و.. به اکانت یاهو شما دسترسی داشته ایمیل و چت های شما در این سرویس را پاک نمود میتوانید از بخش بازیابی ایمیل و چت یاهو درخواست بازیابی ایمیل را راسال کنید.


 

قبل از شروع بهتر است نکاتی را که قبلا در روش بازیابی اکانت جیمیل و فیس بوک به آنها اشاره کردیم را از اینجا و اینجا مرور کنید.

بازیابی اکانت یاهو

ابتدا وارد صفحه اصلی ایمیل یاهو (Sing in) شوید.

انزل وب

سپس بر روی گزینه I can’t access my account کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد باید انتخاب کنید که چه اتفاقی برای اکانت شما رخ داده است.برای بازیابی پسورد خود گزینه اول را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید.

انزل وب

اکنون باید آی دی یا ایمیل آدرس یاهو خود را که میخواهید آنرا بازیابی نمایید به همراه کد امنیتی که در تصویر نشان داده شده است وارد کنید.

در صفحه بعد ممکن است دو صفحه متفاوت برای شما نمایش داده شود:

اگر قبلا ایمیل بازیابی (Recovery Email) یا شماره تلفنی برای اکانت خود تعیین کرده باشید از شما سوال میشود که آیا پسورد به ایمیل بازیابی فرستاده شود (گزینه اول) و یا اینکه میخواهید از طریق سوال امنیتی ایمیل خود را بازیابی کنید.(ممکن است گزینه های این صفحه نسبت به اطلاعات قبلی اکانت شما متفاوت باشد)

انزل وب

اگر که قبلا ایمیل بازیابی برای اکانت خود تعیین نکرده باشید مستقیم به صفحه سوالات امنیتی منتقل میشوید.

انزل وب

نکته:ما در اینجا روش بازیابی اکانت با سوال امنیتی را آموزش میدهیم.

در صفحه پرسش های امنیتی ابتدا شما باید پاسخ یکی از دو سوالی که هنگام ثبت نام آنها را تعیین نموده اید را تایپ و بر روی Next کنید.

اگر سوال اول را بدرستی پاسخ دهید در صفحه بعد سوال امنیتی دوم را نیز باید پاسخ دهید.

انزل وب

پس از پاسخ درست به دو سوال امنیتی در صفحه بعد میتوانید یک پسورد جدید برای اکانت خود تعیین کنید.پسورد جدید و تکرار آن را تایپ و بر روی Next کلیک کنید.

انزل وب

حال اکانت شما با پسورد جدید در اختیارتان است اما قبل شروع یاهو یک صفحه بسیار مهم را نمایش میدهد که شما میتوانید اطلاعات ایمیل آدرس خود را مرور و ویرایش کنید.در این صفحه شما میتوانید یک ایمیل بازیابی،شماره تلفن و سوالهای امنیتی جدید به اکانت خود اضافه کنید که علاوه بر افزایش امنیت ایمیل آدرس،بازیابی اکانت در دفعه بعد را بسیار آسانتر میکند.همچنین توصیه میکنیم که سوالهای امنیتی خود هر چند وقت یکبار عوض کنید تا احتمال هک اکانت شما کاهش یابد.

انزل وب

منبع آموزش:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • amir says:

    سلام بعد از مرحله پرسیدن سوال که از کدام روش میخواهید استفاده کنید این پیام میدهFor security reasons, the secret question option is locked من باید چیکار کنم؟
    با تشکر

  • rahaman says:

    سلام من رحمان هستم
    پروفایل فیس بوکم ناخودآگاه خارج شدم اکنون که می خوام وارد بشم شماره تلفن زمان ثبتنام رو می خواد منم فراموش کردم بنظر شما باید چیکار کنم

  • سوگند says:

    سلام. من اینترنت سکیوریتی ندارم. مدتی تفریحی چت می کردم. امکان داره تو اون مدت حک شده باشم. اگه آره از کجا می تونم بفهمم که حک شدم و چقدر اوضاع ناجوره. ممنون میشم اگه جوابمو بدین

    • شهریار مهاجر says:

      باسلام
      بنده پیشنهاد میکنم پسوردتون رو عوض کنید و یک آنتی ویروس و اسپمر بر روی سیستم خودتون نصب کنید
      موفق باشید

  • zahra says:

    سلام خسته نباشید
    یه خواهشی ازتون دارم. راستش من یه ساله ازدواج کردم و چند ماهیه که همسرم فیسبوک ساخته البته از اول قرار گذاشتیم با هم استفاده کنیم یعنی مشترک باشه ولی بنام همسرم باشه چون ایشون دوست نداشتن من اسم و عکسم تو نت باشه.. ولی یه بار سر یه موضوعی دعوامون شد و چند روز بعد دیدم رمز رو تغییر داده البته من از تو هیستوری می تونستم وارد شم و صفحات رو چک کنم البته بگم که همسرم به کامپیوتر زیاد وارد نیست یعنی هر چی هم که بلده خودم بهش یاد دادم یعنی مبتدیه. مثلا دیشب دیدم تو پیام هاش واسه چند نفر پیام داده و با اینکه می دونه من وارد صفحات میشم اصلا نمی دونه که پیامهاش ذخیره می شن که اونارو پاک کنه. راستش منم چیزی به روش نیاوردم و نگفتم که پیام ها رو دیدم. فقط گفتم رمز رو بگو اونم لج کرد و گفت رمز رو نمیگم. همینطوری که میتونی بری تو فیسبوک رمز رو واسه چی می خوای؟؟ راستش سر این قضیه خیلی بحثمون شد.. منم واسه اینکه حرصش و دربیارم گفتم من هم می تونم رمزت و عوض کنم (البته اینو می تونم چون رمز قبلی تو حافظه هست) و هم میتونم خود رمز رو پیدا کنم و بذارم کف دستت!!!!! امروز خیلی سرچ کردم شاید یه راهی باشه ولی همه جا فقط حرفه تغییر رمز و هک کردنه.. ولی من واقعا به خود رمز اصلی نیاز دارم که اونو به همسرم اعلام کنم. آخه تو بعضی ایمیلها دیدم که مثلا رمزی رو که فراموش کردیم واسمون تو ایمیل خود عدد رمز رو میفرستن(مثلا رمز فیلتر شکن).. اگه بتونم این کارو بکنم همسرم فکر میکنه که من دیگه خیلی استادم و احتمالا دیگه از این فکرا نمیکنه که مثلا چیزی رو از من قایم کنم. تازه بهش گفتم من اینقد رو کامپیوتر مسلطم که تو هر جایی حتی اگه یه کلیک هم کنی من متوجه میشم!!!!!!! البته اینو راست گفتم. از تو هیستوری و ریسنت ها همه چی رو چک میکنم. رمز ایمیلشم دارم!! بدبختی اینه که همه رو خودم واسش ساختم چون خیلی علاقه داره ولی یه کم بی جنبه ست و میترسم نکنه با کسی ارتباط برقرار کنه البته عقیده خودم اینه که ذات آدم باید خوب باشه وگرنه همسر من می تونه هر جایی با هر روش دیگه ای خدایی نکرده به من بی وفایی کنه ولی خب یه چیز دیگه هم میگن اینکه آدما وقتی تو شرایط قرار بگیرن ممکنه وسوسه شن!!! پس بهتره از بعضی محیط ها دور باشن. البته همسر من مرد خوش قلب و مهربونیه یعنی ذاتش خراب نیست ولی خب شیطون آدما رو گول میزنه. چه میدونم شاید من دارم با این تفکرات خودمو گول می زنم یا قانع می کنم… به هر حال منم اینکارها رو واسه حفظ زندگیم می کنم وگرنه از کنجکاوی و فضولی بیزااااااااااااااااااااااااااارم…
    اینم از داستان من مثلا اینجا همه سوال میپرسن ولی من ظاهرا قصه گفتم. البته اینجوری نوشتم که بدونین حرفام صادقانه س و دنبال شر و مزاحمت نیستم..
    خواهش می کنم کمکم کنید…

  • arash says:

    سلام.
    یک هکر اخیرا تمام یاهو آی دی های منو هک کرده، پسووردمو عوض کرده و با ادلیستم از طرف من چت میکنه حتی فیس بوکم هم بسته شده و من از هیچ طریقی نمیتونم آی دی هامو باز کنم، حتی از روشی که این سایت توضیح داده استفاده کردم اما در پیج مربوطه سوالهای امنیتی من ظاهر نمیشه، لطفا اگه کسی اطلاعاتی در این مورد داره در اختیار من بذاره، ممنون میشم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      احتمال داره دلیل ظاهر نشدن سوال های امنیتی سرعت اینترنت پایین و یا مرورگر باشه

  • behran says:

    یکی از دوستام ایمیلمو بلاک کرده نمیدونم چه جوری درستش کنم؟

  • مجتبی says:

    سلامو خسته نباشید
    چند وقتی هست که نمیتونم وارده ایمیلم بشم
    وقتی یوزر و پسورد میدم این پیغام میاد
    Invalid ID or password.
    Please try again using your full Yahoo! ID.
    برای ایمیلم قبلا Recovery Email تعریف کرده ام و هم سوال امنیتی یادم هست
    ولی وقتی ایدیمو تو مرحله اول برای ریست پسورد وارد میکنم این پیغام رو میده:
    Your password can’t be reset online.

    For security reasons, you need contact Yahoo! Customer Care to help you reset your password.

    If you used an alias or profile name, we recommend that you try again with the Yahoo! ID associated with the alias. If not, you can contact Customer Care to help reset your Yahoo! password.
    Why do I have to wait?

    مشکل چیه؟
    چه بلای سر ایدیم اومده؟؟؟
    ممنون

    • مجتبی says:

      سلام
      یک هفته گذشته
      کسی نمیتونه کمک کنه
      من هر ساعت اینجارو چک میکنم ولی جوابی نیست
      به خدا لاذم دارم واجبه

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اینطور که پیداست اکانت شما توسط روشهایی مثل روش فیشینگ هک شده و یاهو اونرو به صورت موقت غیر فعال کرده،شما باید با بخش امنیتی یاهو تماس (از طریق ایمیل:account-security-help@cc.yahoo-inc.com یا تلفن:۱-۴۰۸-۳۴۹-۱۵۷۲ از راست به چپ شماره گیری کنید) بگیرید و توضیح بدید چه اتفاقی افتاده از شما چند سوال امنیتی پرسیده میشه و اونها جواب ها رو با اطلاعات اصلی شما بررسی میکنند و در نهایت به شما پاسخ میدند
      موفق باشید

  • زهرا says:

    و موضوع دیگه این هست که با همین اکانت وارد قسمت ادیت پروفایل و یاهو مسنجر و همه قسمتهایی که آیدی میخواد میتونم بشم بجز mailbox

    و اینکه اگر بتونم پسورد فیس بوک رو بیاد بیارم میتونم ایمیلمو درش عوض کنم ؟
    ممنونم.

  • زهرا says:

    بعد از حدود یک سال با زحمت پسورد اکانت یاهوم رو پیدا کردم و وارد اکانتم شدم اما متاسفانه نمی تونم

    وارد mailboxام بشم این پیغام رو میده :

    Your account has been deactivated. Please visit mail.yahoo.com with your computer to reactive your
    Account.
    باز هم وقتی وارد آدرس میل میشم و اکانت و پسورد رو هم میزنم دوباره همین پیغام رو میده
    باید چیکار کنم چون اکانت فیس بوکم هم همین ایمیله و برای بازیابیه پسورد فیسبوک بهش احتیاج وارم؟

  • مینا says:

    متشکرم

  • مینا says:

    لطفا اگر مشکل اقا میلاد حل شده به من هم خبر بدید

  • مینا says:

    سلام منم مثل اقا میلاد یاهو ایمیلمو مسدود کرده و در ایمیلی که برای ایمیلم معرفی کرده بودم به من اطلاع داده به نظر شما این مشکل حل میشه ؟ و اینکه می خوام بدونم با کمک نرم افزار بازیابی پسورد ایمیل میشه کاری کرد چون من دانلود کردم ولی نمی تونم باهاش کار کنم تقریبا همشون با یه شکل کار می کنن

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بله میتونید با اون ایمیلی که معرفی کردم مکاتبه کنید،نرم افزارهای بازیابی پسورد اصلا ربطی به این موضوع ندارند
      موفق باشید

  • leila says:

    سلام خسته نباشید
    من جواب سوالات روی که زمان ایجاد ایمل پاسخ دادم رو یادم نمیاد. و الان همن رمزی که داشتم وارد می کتم با پیام اینکه رمز عبور اشتباه است مواجه میشم راه های که آموزش داده اید رفتم ولی جواب سوالت آن رو یادم نیستم ایمل ام برام مهمه کمکم کنید لطفا

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      همان طور که در قسمت اول هم به اون اشاره کردم دونستن جواب سوال ها یکی از ملزومات روند بازیابی هست و شما متاسفانه نمیتونید بدون داشتن جواب سوال های کاری انجام بدید
      موفق باشید

  • arash says:

    سلام من رمز فیس بوکمو فرامش کرده بودم حالا رمز عوض میشه ولی هر کاری میکنم میگه به سوال امنیتی جواب بده منم اونو فراموش کردم حالا میشه کاری کرد خیلی ممنون

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در اینجا توضیحاتی داده شده،در صورتی که بازم مشکل داشتید مطرح کنید تا بیشتر توضیح بدم
      موفق باشید

  • Milad says:

    با سلام و خسته نباشید!طبق توضیحاتی که داده بودین به یاهو ایمیل فرستادم و در جواب اینو برام فرستاد:Hello,

    This is an automated message regarding your recent request for Yahoo! Customer Care support. In order to properly assist you, please go to the Yahoo! homepage and contact us by clicking on the help link at the bottom of the page.

    We apologize for the inconvenience.

    Thank you for reaching out to us. We look forward to helping you!

    Sincerely,

    Yahoo! Customer Care

    **Please do not respond to this message as no one will receive it. Thank you for reaching out to us. We look forward to helping you!
    الان من باید چیکار کنم؟!!!

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ظاهر یاهو از شما بابت مشکل پیش اومده عذر خواهی کرده و گفته که در حال رفع مشکل هستش

  • hosein says:

    سلام
    اکانت من در فیس بوک بلوک شده چجوری از حالت باید خودمو راحت کنم

  • احسان says:

    سلام
    متاسفانه من رمز یاهو خودمو بعد از اینکه تغییرش دادم نمیدونم کجا یادداشتش کردم والان نمیدونم چیه..
    رفتم ریکاوری کنم رمز رو ولی متاسفانه همه ی اطلاعات لازم رو دارم جز جواب سوال دوم

    به نظر شما باید چیکارش کنم؟

    به اون ایمیلی که گفتین بنویسم و بخوام به من بدن میدن؟
    آخه همه ی چیزهای مورد نیاز برای بازیابی پسورد رو دارم به جز جواب سوال دوم

    متشکرم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بله احتمالش زیاد هست که یاهو اکانت رو برای شما بازیابی کنه،پیشنهاد میکنم در ایمیلی که ارسال میکنید مساله رو به خوبی توضیح بدید تا اپرواتور یاهو به خوبی متقاعد بشه
      موفق باشید

  • ممممحمد شايقي says:

    با سلام .آیا کسی را میشناسید که بدون جواب دادن به سوالات امنیتی پسورد ایمیل من را به من بدهد.چون یادم رفته و بجای ۲ سوال امنیتی از من تاریخ تولد و کد پستی و کشور را میخواد. برای این کار تا سقف ۳۰۰ هزار تومان پول پرداخت می کنم.

  • سروش says:

    من وقتی با کسی چت میکنم بعد از چند دقیقه برای چند ثانیه آف میشم و برای اون شخص هم پیغام میاد که من از ور‍‍ژن متفاوتی(نسبت به طرف مقابل) دارم از یاهو استفاده میکنم.
    البته اینم بگم که این اتفاق قبلا نمیفتاد و الان ۲-۳هفتس میفته
    و تو این ۲-۳هفته هم بعضی موقه ها اصلا dc نمیشه و بعضی موقه ها هم بر عکس. هی dc میشه
    ضمنا من با این آی دی فقط با ۱نفر چت میکنم
    میخوام بدونم قضیه چیه!؟ هک شدم؟ یا چیزه دیگه ای!
    ممنون

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      احتمال داره سیستم شما ویروسی شده باشه یا اینکه کسی دیگری با ID شما on شده باشه (که این موضوع کمی بعید به نظر میرسه)،همچنین استفاده از پروکسی های مجانی و اکانت های https هم باعث قطعی در ارتباط چت میشه،بنده در کل پیشنهاد میکنم سیستم خودتون رو با یک آنتی ویروس اسکن و فایر وال ویندوز رو در صورت خاموش بودن،روشن کنید.
      موفق باشید

      • سروش says:

        خیلی ممنون
        فقط میخواستم بگم که فایروال نود۳۲ هم زمانی که یاهو برای چند ثانیه dc میشه پیغام میده.
        اکانت https یعنی چی؟
        ببخشید یک سوال دیگه هم داشتم و اونم اینه که چطور میشه فهمید یه آی دی هک شده یا نه!

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          ذر مورد پیغام آنتی ویروس و فایروال سیستمتون باید بگم که بهتره سیستمتون رو در اسرع وقت اسکن کنید،منظور از اکانت https همون پروکسی هستش.در مورد هک ای دی معمولا شخص هکر کنترل اکانت رو (معمولا با عوض کردن پسورد) از دست شما خارج میکنه،در بعضی از موارد هم ممکنه که هکر با پسورد شما وارد اکانت بشه و ایمیل ها و offline یاهو شما رو بررسی کنه

  • هانا says:

    سلام ببخشید آیا میتوان بعد از تعویض پسوورد دوباره پسوورد قدیمم رو پیدا کنم چون خیلی ذهنم رو درگیر کرده و میخوام بدونم چه چیزی را اشتباه وارد می کردم؟

  • مهرداد says:

    عرض سلام
    لطفا راهنمایی کنید.
    من می خوام همون پسووردمو بازیابی کنم. به دلایلی واسم مهمه. چی کار باید بکنم؟
    سوال های امنیتی رو درست جواب می دم ولی نمی خوام ریست کنم می خوام همون پسوورد قبلیمو بگیرم.
    میشه کسی راهنمایی کنه؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      متاسفانه یاهو و سرویس های مشابه پسورد قبلی رو برای شما ارسال و نمایش نمیدهند و تنها شما میتونید پسوردتون رو ریست کنید
      موفق باشید

  • mohammad says:

    ba salam man ye veblag nevisam .chand vaghte pish veblagam ro hak kardan .az tarighe emilam har ramzi mizashtam mifahmidan hala dige on veblag ro hazzf kardam vali be id niyaz daram javabe soal aniyatiam ro ham avaz kardan che kona?

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اینطور که معلومه شما در حال حاضر به اکانتتون دسترسی دارید،و جواب های سوالهای امنیتی هم عوض کردید،پیشنهاد میکنم برای جلوگیری دوباره هک شدن هیچ ایمیلی که حاوی پسورد هست رو در Inbox میلتون نگه ندارید. در ضمن منظور شما از ID چیست؟
      موفق باشید

  • مهراد says:

    عرض سلام
    من می خوام همون پسووردمو بازیابی کنم. به دلایلی واسم مهمه. چی کار باید بکنم؟
    سوال های امنیتی رو درست جواب می دم ولی نمی خوام ریست کنم می خوام همون پسوورد قبلیمو بگیرم.
    میشه کسی راهنمایی کنه؟

  • Milad says:

    ممنون از راهنماییاتون.واقعا لطف کردین!!!!ایمیل رو امروز به یاهو فرستادم!!!تا ببینم چی میشه!!!اگه به مشکل برخوردم/مزاحمتون میشم!!!

  • Milad says:

    شهریار جان پس آیدیم هک نشده و از طرفه یاهو بسته شده؟!!!من الان دقیقا تو نامه ای که میخوام بهaccount-security-help@cc.yahoo-inc.com بنویسم/چی باید بگم؟!!!به انگلیسی باید بنویسم؟!!!لطف میکنی راهنماییم کنی؟!!!

    • شهریار مهاجر says:

      بله احتمالا اکانت شما توسط شخص دیگر یا خود یاهو حذف شده وشما باید یک نامه با متن انگلیسی برای یاهو ارسال کنید وتوضیح بدید که اکانت متعلق به شماست و اشتباهی حذف شده و خواستار بازگشت اکانت هستید،در اینجا درباره نحوه نگارش نامه توضیحاتی داده شده
      موفق باشید

  • Milad says:

    اول از همه طبق دستور شما گزینه I cannot access my account رو زذم و بعد روی I have a problem with my password و در مرحله بعد آیدی و کد رو وارد کردم!اما در مرحله ی بعدی که شما گفتید باید ۲حالت پیغام بیاد/هیچکدوم از اون ۲ حالت نمیاد و فقط این پیغام رو میده:Your password can’t be reset online

    • شهریار مهاجر says:

      اینطور پیداست اکانت شما حذف شده است،در اینجا توضیح داده که شما باید با بخش امنیتی یاهو تماس (از طریق ایمیل:account-security-help@cc.yahoo-inc.com یا تلفن:۱-۴۰۸-۳۴۹-۱۵۷۲ از راست به چپ شماره گیری کنید) بگیرید و توضیح بدید چه اتفاقی افتاده از شما چند سوال امنیتی پرسیده میشه و اونها جواب ها رو با اطلاعات اصلی شما بررسی میکنند و در نهایت به شما پاسخ میدند
      موفق باشید

  • مجتبی says:

    سلام
    یک سوال و یک نکته.
    اول نکته:
    کسی که هک کنه می تونه به غیر عوض کردن پسورد سوال های امنیتی رو هم عوض کنه.
    اما مشکل من اینه که من موقع ثبت نام نه ایمیل جایگزین دادم نه یادم هست چه سوال هایی رو انتخاب کرده بودم. به بخش Yahoo! Privacy Policy هم ایمیل زدم که هک شده و اونها فقط همون مراحل معمول رو فرستادن. با این اوصاف شما نظری دارین ممنون می شم بگین

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      مجتبی جان نکته ای که شما ب اون اشاره کردید کاملا درسته و من در قسمت اول هم اشاره کردم که این روشها تضمینی ۱۰۰% برای بازگشت اکانت نیست،در مورد سوال شما هم باید که خیر اصلا راهی وجود نداره فقط بنده پیشنهاد میکنم بری جلوگیری از سو استفاده اکانتتون رو غیرفعال بکنید.(البیته نمیدونم هنوز امکان با ارسال نامه از طرف کاربر وجود داره یا خیر)
      موفق باشید

      • مجتبی says:

        سلام آقای مهاجر
        ممنونم بابت پاسخ گویی
        خودم که دیگه فکری به نظرم نرسیده
        به هر حال بازم ممنون

  • Milad says:

    Your password can’t be reset online.برای من این پیغام رو میده!!!چیکار کنم؟!!!

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      تو کدوم مرحله این پیغام رو دریافت میکنید؟

    • MHD says:

      سلام
      پسورد ایمیل خانم من عوض شده و همچنین ایمیل پشتیبانی هم عوض شده ولی سوال امنیتی رو دارم و متاسفانه میخوام از طریق سوال امنیتی پسورد را عوض کنم اصلا وارد اون قسمتی که سوالات رو میپره نمیره و این پیغام را میده

      For security reasons, the secret question option is locked.

      We’re sorry that you cannot access the alternate email address or mobile number you provided for your account. Would you like to try another email address or mobile number?

      Please return on July 05, 2012, after 17:38 IRDT, when you will be able to reset your password by answering the secret question you chose for your account.
      Why do I have to wait?

      میتونید کمکم کنید؟

      • سید حبیب اله حسینی says:

        سلام چند روزه معلوم نیست کیه افتاده به جون ایمیلهای دختر و همسرم و رمز هر دو تا رو عوض کرده من دو روز پیش موفق شدم با سوالهای امنییتی اون ها رو بدست بیارم بعد هم هم سوالها وهم ایمیل پشتیبانی را تغییر دادم اما متاسفانه دیروز دوباره هر دو تا ایمیل دوباره پسوردش عوض شد حالا هر کاری میکنم نمیتوانم به اون دو تا دست یابم چون هم سوال امنیتی رو عوض کرده هم ایمیل پشتیبانی رو نمیدونم چکار کنم خواهشا کمکم کنید این برام خیلی اهمیت داره ممنون از لطف شما

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          پیشنهاد میکنم سیستم خودتون رو با یک نرم افزار آنتی اسپمر چک کنید و تغییر رمز رو از یک سیستم متفاوت انجام بدید
          موفق باشید

  • میترا says:

    سلام خوبید؟من یه آیدی ساختم ولی به دلیل آلزایمر پسوردش رو یادم نیست..من راه بالا رو رفتم ولی اونجایی که باید کد امنیتی رو وارد کنم به مشکل برمیخورم…یعنی اصلا هیچ کد امنیتی وجود نداره که من بخوام وارد کنم و وقتی آیدیمو وارد میکنم این اخطارو به من میده
    If you have trouble reading the code shown below, you can click ‘Try a new code’ to see a different code, or you can select an audio code instead.
    در صورتیکه اصلا کد امنیتی وجود نداره که بخوام وارد کنم..لطفا کمکم کنید.ممنون

  • ehsan says:

    راستش من باید یک لبتاب رو هک کنم البته طرفم یه دوسته اما شرطه نامردی گذاشته یا وب و عکسهاش رو هک میکنم یا باید پی سی ام را مفت بش بدم میشه کمکم کنید چطور هکش کنم من همیشه ازش رنج می کشم نمی خوام کامپیوترم رو بش بدم اگه میشه بم یاد بدین یا خودتون هکش کنید ولی بم یه جوری عکساشو بدین تا بتونم بش بدم که فک کنه منم بلدم من هیچ پولی ندارم اما از اول میگم ممنونم اقا اگه میشه بم کمک کنید ممنون

صفحات1 2 3 12