انزل وب

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو

پس از آموزش طریقه بازیابی اکانت فیس بوک و جیمیل در قسمت نهایی طریقه بازیابی اکانت هک،قفل و یا فراموش شده سرویس ایمیل یاهو (Yahoo) را آموزش میدهیم.

انزل وب

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : پاسخ به مشکلات معمول و بررسی روش های جدید

در صورتی که اکانت یاهو شما هک شده باشد و شما به هیچ یک از اطلاعات اکانت خود مانند تاریخ تولد و ایمیل پشتیبان دسترسی ندارید چه باید کرد؟

در ابتدا تاکید میکنیم که این روش ۱۰۰% تضمینی نیست اما میتواند به شما کمک کند،در صورتی که دسترسی شما به اکانت خود توسط هکر کاملا گرفته شده است میتوانید مستقیما با بخش پشتیبانی ایمیل یاهو تماس برقرا کنید و مشکل را شخصا توضیح دهید.

برای ارتباط میتوانید از طریق متاکبه ایمیلی یا تلفنی (به زبان انگلیسی،از اشخاص مورد اعتماد مسلط به زبان انگلیسی نیز میتوانید کمک بگیرید) استفاده کنید،جهت مکاتبه ایمیلی به یکی از ایمیل آدرس های زیر ایمیل بزنید و مشکل خود را توضیح دهید

help@cc.yahoo-inc.com  یا cc-advoc@yahoo-inc.com

برای تماس تلفنی هم میتوانید با یکی از دو شماره زیر تماس بگیرید، برای شماره تلفن دوم یاهو اعلام کرده است که تماس با این خط و گرفتن شماره ۲# در زمانی که شخص در حال توضیحات سرویس های مشتری است رایگان میباشد،(انزل وب هیچ گونه مسوئلیتی برای تایید این موضوع ندارد)

شماره تماس اول:

۱-۴۰۸-۳۴۹-۱۵۷۲

شماره تماس دوم:

۸۶۶-۵۶۲-۷۲۱۹

پشتیانی یاهو مسائل اصلی مربوط به اکانت و کارهای انجام  گرفته را از شما سوال و اطلاعات تغییر یافته را با اطلاعات اصلی بررسی می کند.پس از ۲۴ ساعت در صورد تایید اکانت شما بازیابی خواهد شد.

در صورتی که کسی بدون اجازه به اکانت یاهو من دسترسی پیدا کرده است چه باید بکنم؟

اگر فکر میکنید که کسی به غیر از خودتان به ایمیل شما دسترسی پیدا کرده است و فعالیت های مشکوکی (از قبیل ایمیل های خوانده شده و یا ایمیل های ارسال شده ناشناس در پوشه Sent و..) را مشاهده میکیند میتوانید از طریق ایمیل آدرس های زیر با یاهو ارتباط برقرار کنید (مکاتبه باید به صورت رسمی و به زبان انگلیسی انجام شود)

ایمیل آدرس تیم پاسخگویی یاهو:

y_answers_team@yahoo.com

ایمیل آدرس بخش اهمیت به مشتریان یاهو:

cc-advoc@yahoo-inc.com

دقت کنید که تمام جزئیات داستان در ایمیل ارسال شده توضیح داده شود،آخرین تاریخ و پسورد که از طریق آن به اکانت خود دسترسی داشته اید را حتما ذکر کنید،نیازی به ارسال اطلاعات هنگام ثبت نام نیست تنها جزئیات آخرین آپدیت اطلاعات اکانت را ذکر کنید و اینکه منتظر پاسخ بمانید و از ارسال درخواست های مکرر خودداری کنید.

برای بازیابی لیست تماس افراد و مسنجر پاک شده چه باید بکنم؟

در صورتی که فرد هکر یا هر شخص دیگری به اکانت شما دسترسی پیدا کرد و افراد لیست مخاطب شما (Contact List) را پاک نمودید از طریق روش هایی که توسط یاهو توضیح داده شده است میتوانید لیست مخاطب خود را بازگردانید

برای بازیابی ایمیل ،چت و گفت و گو های پاک شده یاهو چه باید کرد؟

در صورتی که خود شما یا فرد دیگری که از طریق هک و.. به اکانت یاهو شما دسترسی داشته ایمیل و چت های شما در این سرویس را پاک نمود میتوانید از بخش بازیابی ایمیل و چت یاهو درخواست بازیابی ایمیل را راسال کنید.


 

قبل از شروع بهتر است نکاتی را که قبلا در روش بازیابی اکانت جیمیل و فیس بوک به آنها اشاره کردیم را از اینجا و اینجا مرور کنید.

بازیابی اکانت یاهو

ابتدا وارد صفحه اصلی ایمیل یاهو (Sing in) شوید.

انزل وب

سپس بر روی گزینه I can’t access my account کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد باید انتخاب کنید که چه اتفاقی برای اکانت شما رخ داده است.برای بازیابی پسورد خود گزینه اول را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید.

انزل وب

اکنون باید آی دی یا ایمیل آدرس یاهو خود را که میخواهید آنرا بازیابی نمایید به همراه کد امنیتی که در تصویر نشان داده شده است وارد کنید.

در صفحه بعد ممکن است دو صفحه متفاوت برای شما نمایش داده شود:

اگر قبلا ایمیل بازیابی (Recovery Email) یا شماره تلفنی برای اکانت خود تعیین کرده باشید از شما سوال میشود که آیا پسورد به ایمیل بازیابی فرستاده شود (گزینه اول) و یا اینکه میخواهید از طریق سوال امنیتی ایمیل خود را بازیابی کنید.(ممکن است گزینه های این صفحه نسبت به اطلاعات قبلی اکانت شما متفاوت باشد)

انزل وب

اگر که قبلا ایمیل بازیابی برای اکانت خود تعیین نکرده باشید مستقیم به صفحه سوالات امنیتی منتقل میشوید.

انزل وب

نکته:ما در اینجا روش بازیابی اکانت با سوال امنیتی را آموزش میدهیم.

در صفحه پرسش های امنیتی ابتدا شما باید پاسخ یکی از دو سوالی که هنگام ثبت نام آنها را تعیین نموده اید را تایپ و بر روی Next کنید.

اگر سوال اول را بدرستی پاسخ دهید در صفحه بعد سوال امنیتی دوم را نیز باید پاسخ دهید.

انزل وب

پس از پاسخ درست به دو سوال امنیتی در صفحه بعد میتوانید یک پسورد جدید برای اکانت خود تعیین کنید.پسورد جدید و تکرار آن را تایپ و بر روی Next کلیک کنید.

انزل وب

حال اکانت شما با پسورد جدید در اختیارتان است اما قبل شروع یاهو یک صفحه بسیار مهم را نمایش میدهد که شما میتوانید اطلاعات ایمیل آدرس خود را مرور و ویرایش کنید.در این صفحه شما میتوانید یک ایمیل بازیابی،شماره تلفن و سوالهای امنیتی جدید به اکانت خود اضافه کنید که علاوه بر افزایش امنیت ایمیل آدرس،بازیابی اکانت در دفعه بعد را بسیار آسانتر میکند.همچنین توصیه میکنیم که سوالهای امنیتی خود هر چند وقت یکبار عوض کنید تا احتمال هک اکانت شما کاهش یابد.

انزل وب

منبع آموزش:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • هاست لینوکس says:

    ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

  • مهدی عبدالرحمانی says:

    کدامنیتی هک شده

  • مريم says:

    سلام
    میشه لطفا جواب بدیییید
    وقتی میخوام وارد اکانت یاهوم بشم آی دی و پسورد که یادمه ولی برام پیغام میاد که برای verify اکنت باید یه کد به شماره موبالیتون اس بشه ولی من این ایمیل رو وقتی سأختم یه شماره موبایل الکی دادم اخه مال وقتی بود که موبایل ایران نمیشد استفاده بشه
    حالا من باید چکار کنم کسی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدید??????????

  • علی says:

    سلام خسته نباشید یه ایمیل یاهو داشته ام گوشیم را فلش کردم وهالا نه رمزشو یادمه نه ادرسشو فقط داخل اینستا گرام میتونم پیدایش کنم

  • majid says:

    سلام دوستان تو روخدا اگه میتونید کمک کنید دریق نکنید خیلی واسم عزیزه من بازی بنامdh texas poker بازی میکنم من ایمیل و ایدی اکانتم یادم رفته ولی رمز یاهمون پسورد یادمه و حدود دوسال میشه که باز نشده ویقینن بگم نه کسی اکانتمو بلده ونه هگ شده والان گیر کردم سپاس گذار میشم از رهنمایتون باور کنید واسم خیلی خیلی مهمه

  • majid says:

    سلام دوستان خسته نباشید تو رو خدا اگه میتونید کمک کنید جوابمو بدید من یه سال پیش اکانتم یادم رفته ولی رمزش یادمه مال بازی پوکر والان چطوری پسورد رو پیدا کنم

  • majid says:

    سلام دوستان خسته نباشید تو رو ناموستان اگه میتونید کمک کنید جوابمو بدید من یه سال پیش اکانتم یادم رفته ولی پسوردش یادمه مال بازی پوکر والان چطوری پسورد رو پیدا کنم

  • محمد says:

    سلام دوستان من امشب اکانته کلشم هک شده بعد شماره خودشو نصب کرده رو جیمیل چجوری باید اکانت رو برگردونم ترروخدا کمکم کنید

  • ندا says:

    سلام . من چند سال پیش ی ایمیل داشتم که اون هک شد منم پیگیریش نکردم . الان کسی داره از ایمیلم سو استفاده میکنه . پسوردشو هم عوض کرده . منم به ایمیل پشتیبان دسترسی ندارم .
    چجوری میتونم وارد ایمیلم بشم ؟اصلا راهی داره؟ چون مال چندسال پیشه سوالات امنیتیشم فکر کنم فراموش کردم … خیلی ضرورریه

  • محمد حسین says:

    چند روز است که هیچ ایمیلی دریافت نمیکنم ، در صورتیکه مطمئن هستم ایمیل برایم ارسال شده است .

  • علی بیغم says:

    من تاریخ تولدمومیخاستم بازیابی کنم یادم رفته چی گذاشتم

  • milad says:

    سلام.من باهمین ادرس ایمیلی که بهتون فرسادم به اکانت کلشم میخوام وصل شم اما وقتی افزودن حساب میادواین اکانتمو مینویسیم میگه صحیح نمیباشد…جالبش اینه که میتونم ایمیل دریافتی رو بخونن یا بفرسم ….درست باهمین اکانت هم به اینستاگرام وصلم….اماوقتی میخوام به گوگل پلاس هم وصل شم درست مطلب کلش رو مینویسه…لطفاراهنمایی کنید!

  • حسین says:

    با یلام یکی از دوستان جیمیل داره چند روز پیش موبایل رو فروخته و ریست فکتوری هم کرده از اون روز به اکانتش دسترسی نداره و پسورد هم نمیگیره هرکاری هم خودش و من انجام دادم نشده.ایمیل بازیابی هم نمیدونه. سوالت هم حدودی جواب دادن.لطفا راهنمایی میکنید .
    اگه کسی بلده لطفا به ایمیلم پاسخ بده خیلی مهمه ممنون ازتون

  • داود نوروزی says:

    مدتی در فیس بوک نبودم حال برای ورود مشکل دارم با اینکه پسوردم نیز فراموش نشده لطفا کمک فرمایید

  • محبوبه says:

    با سلام من پسورد ایمیلم فراموش کردم و شماره تلفن و ایمیل کمکی ندادم ولی سوالات سیکوریتی دارم و جوابش هم میدانم ولی متاسفانه جدیدا وقتی میزنم فورگات پسورد فقط از من شماره تلفن و ایمیل کمکی میخواد و سوالات سیکوریتی را از من نمیپرسد تا بتوانم ریست پسورد کنم…به این ادرسی که گفتید ایمیل دادم هنوز جواب ندادن …….لطفا کمک کمید تا بتوانم پسوردم ریست کنم

  • ava says:

    سلام امروز پیج منو هک کردن،رمزشو عوض کردن عکس پروفایلو برداشتن فالوور فالویینگامو کم کردن فقط پستام همون ده تاست که قبلا بوده،اسم آیدیمو عوض کردن گذاشتن INSTAGRAMMER
    و ایمیل این اکانت رو هم عوض کردن چیکار کنم بتونم پیجمو باز کنم؟

  • فرید says:

    سلام . یک مشکل بسیار عجیب برای من در یاهو پیش اومده و متاسفانه نه در قسمت helpکمک میکنه و نه اینکه به ایمیل من برای cc-advoc و help پاسخ میدن. من یک اکانت ساختم و برای امتحان ازش برای یک آدرس دیگه ایمیل فرستادم و رسید اما وقتی دوباره با همون اکانت خواستم وارد بشم یاهو میگه من این آی دی را نمیشناسم و نکته جالبتر اینکه وقتی ازش میخوام اکانتهای منو برام به آلترناتیو ارسال کنه ، همون اکانت را در لیستش برام میزاره!!!! . پس اگر نمیشناسه چجوری توی لیستش هست؟
    حالا به نظر شما چه باید کرد؟این برای من خیلی مهم و حیاتیه چون عجولانه برای کار به خیلیها معرفی کردم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      میتونید اکانتی که میگه موجود نیست رو ثبت کنید ؟ از فرم فراموشی پسورد استفاده کردید ؟

      • فرید says:

        فرم فراموشی پسورد را که میزنم میگه آی دی چیه بعدش که آی دی وارد میکنم میگه من همچین چیزی را نمیشناسم!!!! اما تو ایمیل ریکاوری نشونش میده

  • ساحل says:

    ببخشید در صورت فراموش کردن خود ادرس ایمیل چکار باید بکنیم؟

  • یونس says:

    سلام خسته نباشید
    من از طریق گوشیم به ایمیلم متصل هستم ولی پسورد کلا فراموش کردم نمیتونم با لب تابم کانکت شوم لطفاً راهنماییم کنید

  • فریبرز says:

    با سلام
    برای بازیابی پسوورد ایمیل یاهو فقط جواب یکی از دو سوال امنیتی را به خاطر دارم . در ضمن با همین ایمیل یک اکانت فیس بوک هم دارم آیا داشتن فیسبوک کمکی به پیدا کردن پسووردم میکند؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

  • سجاد جعفریان says:

    سلام داداش بازی منو هک کردن بعدش یه پشتیبان براش گذاشتن.درضمن رمزمنو عوض کردن چیکار کنم؟فقط یه چیزی از اینستاگرام هکم کرده فردی به اسم صادق خان کی جواب منو میدید

  • سجاد جعفریان says:

    سلام داداش بازی منو هک کردن بعدش یه پشتیبان براش گذاشتن.درضمن رمزمنو عوض کردن چیکار کنم؟

  • zari says:

    من رمز ایمیلمو فراموش کردم توروخدا راهنماییم کنید

    • aliases says:

      یاهو.جیمیل.هاتمیل.aol . اکانت چیه؟ فراموشی پسورد بزنید . اگه بازم نمیه یا ایمیل پشتیبان یا شماره پشتیبان رو فراموش کردید بگید.

  • ali says:

    سلام رمز جیمیلم رو فراموش کردم مشخصاتشو هم کامل نمیدونم یادم رفته حالا من چگونه جیمیلم رو بازیابی کنم؟

    • aliases says:

      تاریخ ساخت جیمیل یا اخرین باری که تونستید واردش بشید. یا اینفو اون . هرکدوم میتونه کمک کنه

  • بهداد says:

    سلام
    من هم ایدی و هم پسورد اکانت یاهو را دارم اما وقتی وارد میشم سوال امنیتی میپرسه.
    جواب سوالا رو یادم نیست. ایمیل پشتیبانی هم معرفی نکرده بودم براش. این اکانت قبل از این بود که باید شماره تلفن میدادیم و شماره تلفنی هم معرفی نکردم.
    ولی شدیدا به این ایمیل نیاز دارم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • اکبر says:

    سلام میشه یک نمونه از مکاتبات رو برام بفرستید
    ایمیل من مدتها استفاده نمیشد که بعد یک سری تغییر ایمیل دگه باز نکردم و الان الان باز نمیشه
    و الان هم که میخوام وارد بشم میکه کد و سوالات امنیتی رو وارد کنید که متعصفانه فراموش کردم
    یک نمونه از متن و نوشته هایی که تا حالا خودتون فرستادین برای یاهو و جواب گرفتی رو توی ایمیل برام بفرسستید
    تشکر
    زبان خودم زیاد خوب نیست آگر بشه کمکم کنید 🙂

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      این متن رو یکی از دوستان واسه جیمیل نوشته یود و جواب گرفت از یک شخص مسلط کمک بگیرید و بسته به مشکل خودتون ویرایش کنید

      Hello
      My Gmail account hacked by someone and I cant access to my account ,hacker changed my account information and 2 step password that’s leads to i’m not able to recover my account with 2 step password option but i have some information to prove you I’m the real owner ,please check them :

      My Previous Telephone number is:
      Previous Recovery Email is :
      My Profile Name is:
      Account Creation Date Is:
      Last Time I Have Enter to My Account:
      First Location I’m Login To My Account After Registration

      Also I Attached The Screenshot Of Last Time My Gmail Change Password Mail That Google Sent To Me

      Sorry For Bad English , Please Help Me

      موفق باشید

      • اکبر says:

        سلام
        خب این برای ایمیل هک شده جواب میده
        اما منی که سوالات امنیتی یادم نیست و شماره تلفنی ثبت نکرده بودم چیکار کنم؟

        • شهریار مهاجر says:

          گفتم که باید متناسب با اتفاق شما متنعوض بشه
          اولش به انگلیسی بنوید که مدتی به اکانت دسترسی نداشتم و اکانت هم قفل شده و..
          زمان تقریبی ثبت نام،زمان تقریبی که آخرین بار از اکانت استفاده کردید،اسکرین شات از ایمیل ها اگر دارید و.. توی متن بیارید
          خلاصه باید زحمت بکشید و متن رو برای خودتون شخصی سازی کنید
          موفق باشید

          • اکبر says:

            تشکر
            در این دو سایت هم اطلاعات مرتبط هست اما به اندازه شما کامل نسیتن
            http://soja.ir/QuestionAnswers.aspx?soal=1011
            http://www.sat2sat8.in/thread15140.html
            یک سوال کوچیک دیگه این کار رو باید از ایمیل جدید یگیری کنم یا موردی ندارد که با هر ایمیل دیگری این کار رو انجام بدم؟

          • شهریار مهاجر says:

            با سلام
            ایمیلی که شما ارسال میکنید تنها برای مکاتبه هست ولی بهتره با ایمیلی باشه که اکانت بهش وصله
            موفق باشید

      • nasim says:

        سلام ببخشید چقدر زمان میبره اگه نامه بفرستیم.معمولا؟!
        حقیقت من پسوردم درسته اما کلا ارور میده ..اما سوالات امنیتی هم یادم نیست…با مشابه این نامه احتمالا باز میشه مجدد؟؟ متشکرم از راهنماییتون

      • حسین says:

        ببخشید ایمیل گوگل رو برای بازیابی ایمیل میدید

      • محمد says:

        سلام داداش شهریار چجوری باید کمک بگیرم

  • امیر صدرا says:

    سلام ببخشید من دوتا اکانت جمیل داشتم و هردو پسورداشون یکی بود تو جیلم اما تبلتم. بردم فلش کردن و هرچی پسورد با جیلمو میزنم میگن همچین چیزی وجود ندارد میشه یکی به من بگه چیکار کنم ممنوون میشم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      از روشی که در همین پست هست پسوردتون رو ریکاوری کنید ،احتمالا ایمیل رو اشتباه وارد میکنید اگر ایمیل درسته با گول مکاتبه کنید
      موفق باشید

  • ramin says:

    داداش این بنده خداها دارن التماستو میکنن ،خوب یه جواب درست بهشون بده اگه بلدی ،چرا طفره میری ،همش با گوگل مکاتبه کن چیه ،؟خوب کجا مکاتبه کنه بخش اپدیت کجاست؟
    وگرنه این اموزشهارو میشه از جای دیگه کپی کرد،پشیمون شدم مشکلمو بگم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      دوست عزیز
      ۱- پیشنهاد میکنم قبل هرگونه تهمت و.. یکبار دیگه پست رو بخونید
      ۲- کمبود اطلاعات خودتون رو به پای بقیه نذارید
      ۳- بارها در این صفحات جواب دوستان مفصل دادم با اینکه وظیفه ای نبوده و روزانه بیش از ۱۰۰ ایمیل و نظر (گاها تکراری و از قبل پاسخ داده شده) رو به صورت رایگان جواب گو هستیم
      ۴- تمامی مطالب آموزشی توسط خود بنده یا دوستان نوشته میشه و از جایی کپی نمیشه
      ۵- نحوه مکاتبه هم اگر پست رو با دقیت خونده باشید در بخش آپدیت پست اول همین صفحه کاملا و قدم به قدم توضیح دادیم
      موفق باشید

  • دانیال says:

    سلام.من اکانت یاهو خودمو چن هفته ای میشه حذف کردم .الان ایمیلمو لازم دارم خواهش میکنم ازتون کمک کنید ایمیلمو برگردونم لطفا به ایمیلم جواب بدید.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      باید با یاهو مکاتبه کنید ببینید چه اطلاعاتی برای بازگشت اکانت نیاز دارند

  • مهتاب says:

    سلام من رمز اینستاگراممو فراموش کردم و اینکه ایمیل داده شده ب اکانتمم فراموش کردم چی بوده حالا چیکار کنم؟?
    لطفا اگه میشه بهم ایمیل بدیل مرسی?

صفحات 1 9 10 11 12