انزل وب

Project Detroit:فورد موستانگ مایکروسافت با ترکیبی از کینکت،ویندوز ۸ و.. مناسب برای آینده

کمپانی مایکروسافت بتازگی از پروژه جدید خود که Project Detroit نام دارد و یک ماشین مهفومی برای الهام بخشیدن به توسعه دهندگان برای ساخت نرم افزارها و فناوری های خودروهای آینده است پرده برداشت.

انزل وب

این ماشین که یک فورد موستانگ (Ford Mustang) با طراحی زیباست اکنون تنها یک نمونه اولیه از آن ساخته شده و دارای حالات و اتصالات داخلی برای متصل شدن به دستگاه هایی همچون کینکت (Kinect)،ویندوز ۸،Xbox 360،ویندوز فون (Windows Phone)،موتورجستجو بینگ،Windows Azure و.. است.

انزل وب

صفحه لمسی داشبورد این ماشین ویندوز ۸ را اجرا میکند و شما میتوانید ماشین را از طریق ویندوز فون گوشی خود کنترل کنید.SmartStart که یک نرم افزار (App) مخصوص ویندوز فون میباشد به شما اجازه میدهد محل استقرار ماشین را مشاهده،درها را باز و یا حتی ماشین را از راه دور روشن کنید.کنترلرهای کینکتی در جلو،عقب و قسمت انتهای ماشین تعبیه شده اند و شما میتوانید از طریق نمایشگر جلوی ماشین پیغامی که ماشین نزدیک به شما برایتان ارسال کرده است را مشاهده کنید (و برعکس)،به عنوان مثال اگر ماشینی بیش از حد به شما نزدیک شد میتوانید با ارسال یک پیام از او بخواهید که فاصله ایمن را با ماشین شما حفظ کند.

انزل وب

مایکروسافت همچنین در حال ساخت یک سورس کد برای اجزای اصلی پروژه است که بزودی در غالب یک CodePlex منتشر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه را از اینجا بخوانید.

ویدیو این خودرو را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات