انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۸

در ادامه سری ۲۸ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

مرجع کاملی از سرویس های وب هاستینگ رایگان

اگر به دنبال سرویس دهنده وب با فضای رایگان هستید،پایگاه Free-webhosts مرجعی است که با جمع آوری و معرفی ۲۰۰ تا از برترین سرویس دهندگان رایگان وب به شما کمک میکند تا هاست رایگان مناسب خود را بسیار سریع پیدا کنید.شما براحتی میتوانید قبل از ورود به هر سرویس دهنده امکاناتی که ارائه میدهد را در این پایگاه مشاهده کنید و همچنین از نظر خوانندگان درباره آن سرویس نیز مطلع شوید.

انزل وب

رمز گذار / رمزگشا کد مورس

کد مورس روشی برای انتقال پیام و اطلاعات است که در آن از یک رشته نشانه‌های بلند و کوتاه استاندارد به نام خط و نقطه استفاده می‌شود.[ویکی پدیا] این کدها یک راه مطمئن و جالب برای ارسال و دریافت پیام هستند،اگر میخواهید از این طریق برای دیگران یا افراد خاصی پیغام ارسال کنید و یا پیغام مورس آنها را رمز گشایی کنید میتوانید از سرویس Morse Coder/Decoder استفاده کنید.

انزل وب

گاو صندوقی برای پسوردهای شما

Ever Password یک نرم افزار رایگان برای Windows،Mac،iPhone/iPod Touch و iPad میباشد که پسورد و اطلاعات شما را توسط تکنولوژی رمزگذاری ۲۵۶-bit AES نگهداری و از هک و سو استفاده آنها توسط اشخاص دیگر جلوگیری میکند.

انزل وب

پایگاه های قدرتمند برای یادگیری آنلاین زبان

Livemocha یک پایگاه بسیار قدرمند و کاربردی برای یادگیری زبان های خارجی میباشد که دارای ۱۲ میلیون کاربر از ۱۹۵ کشور جهان است و از بیشتر از زبان های موجود دنیا از جمله زبان شیرین پارسی پشتیبانی میکند.با ثبت نام در این سرویس شما میتوانید دوره های آموزشی ویدیویی،صوتی و نوشتاری یادگیری زبان از جمله مکالمه و گرامر را پشت سر بگذارید.همچنین این سوریس دارای امکانات دیگر مانند چت آنلاین با دیگر اعضا برای بهبود زبان و.. نیز هست.

انزل وب

فید خوان جمع و جور

گوگل ریدر یکی از سرویس های معروف فید خوان میباشد،اما اگر شما به دنبال یک سرویس فید خوان سبک،ساده،بدون نیاز به ثبت نام با قابلیت های کاربردی میباشید سرویس Subpug مناسب شماست.این سرویس دارای ابزارای به اشتراگ گذاری و چندین حالت نمایش نیز هست.

انزل وب

فضای ابری و شخصی شما

Jolicloud یک سرویس دهنده فضای شخصی و رایگان ابری میباشد که شما میتوانید از طریق نرم افزار مخصوص آن که برای اکثر پلتفرم های موبایل،کامپیوتر و همچنین وب تعبیه شده است فایل های خود را بر روی سرورهای ابری ذخیره کنید و سپس از طریق اینترنت در هر مکانی به آنها دسترسی داشته باشید.همچنین این سرویس امکان به اشتراک گذاری و جستجو فایل ها را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات