انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۹

در ادامه سری ۲۹ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

کی وقت خوابه؟

اگر شما به سلامتی و خواب خود اهمیت میدهد سرویس Sleepyti میتوانید یک دستیار خوب برای شما باشد.کار با این سرویس بسیار ساده است شما زمان بیدار شدن از خواب خود را در آن وارد میکنید و سرویس طبق الگوریتم های خاص، زمان خواب مناسب را به شما نمایش میدهد،یا اینکه میتوانید تعیین کنید که اگر الان به رختخواب بروید چه زمانی باید از خواب بیدار شوید.

انزل وب

از دست خط خود فونت بسازید

فونت ها (Font) یکی از عناصر مهم در طراحی گرافیکی هستند،امروزه در دنیای وب ما با انبوه ای از فونت ها با حالات مختلف روب ه رو هستیم.حال اگر شما دست خوبی دارید و یا اینکه میخواهید یک فونت منحصر به فرد (انگلیسی) مخصوص خودتان را داشته باشید فقط کافیست به سرویس Myscriptfont مراجعه و سپس فایل PDF الگو را دانلود و چاپ کنید،سپس با دست خط خودتان نسخه چاپی را پر کنید و آنر اسکن و در این سرویس آپلود نمایید تا در نهایت نسخه ttf فونت خود را دریافت کنید.

انزل وب

صفحات وب را در اینترنت ذخیره کنید

بیشتر کاربران در گشت گذار در اینترنت صفحات وب مورد علاقه خود را در هارد دیسک کامپیوتر ذخیره و آرشیو میکنند.سرویس Iterasi به کاربران این قابلیت را میدهد تا صفحات وب مورد علاقه خود را در این سوریس ذخیره و نگهداری کنند تا در همه جا براحتی به آنها دسترسی داشته باشند. شما میتوانید صفحات ذخیر شده در این سرویس را دسته بندی و جستجو کنید و یا اینکه نکاتی را در مورد آنها یادداشت و برای آنها تگ تعیین کنید.

انزل وب

به اشتراک گذاری دکستاپ تنها با یک کلیک

Screenleap سرویسی بدون نیاز به ثبت نام و نصب نرم افزار میباشد که به شما این اجازه را میدهد تا با یک کلیک از صفحه دسکتاپ دستگاه خود اسکرین شات تهیه کنید و آنرا با دیگران به اشترک بگذارید.برای استفاده از این سرویس شما نیاز دارید یک پلاگین جاوا بر روی مرورگر خود نصب کنید.این سرویس بر روی بیشتر دستگاه ها و مرورگرها به خوبی کار میکند.

انزل وب

آپلود فایل تنها با کشیدن و رها کردن

در گذشته ما سرویس های بسیاری برای به اشتراک گذاری فایل ها معرفی کردیم اما قطعا سرویس Ge.tt یکی از بهترین سرویس دهندگان آپلود فایل در سرورهای ابری میباشد که شما میتوانید بدون نیاز به ثبت نام و تنها با کشیدن و و رها کردن (drag and drop) فایل به محیط این وبسایت،آنرا آپلود و با دیگران به اشتراک بگذارید.

انزل وب

یک دستیار همه فن حریف در وب

Noodzy یک ربات هوشمند در وب میباشد که شما  با اضافه کردن #tags و اکشن ها به آن،میتوانید کارهایی از قبیل ارسال پست اتوماتیک در فیس بوک و تویتر،جستجو خودکار در گوگل و یوتیوب و.. را زمانبدی و انجام دهید.لازم به ذکر است شما برای استفاده از این سرویس باید اجازه دسترسی آن به پروفایل ها خود در شبکه و سرویس ها مختلف را بدهید و سپس از طریق تگ زدن اکشن ها مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات