هکر ۱۵ ساله اتریشی در طی ۳ ماه وبسایت ۲۵۹ شرکت را هک کرد

پسر ۱۵ ساله اتریشی که چندان دارای محبوبیت اجتماعی نبود توانست تنها با دانلود ابزار مورد نیاز خود در عرض ۳ ماه طی حملات موفق امنیت  وبسایت ۲۵۹ کمپانی مختلف را دور بزند و به دیتابیس آنها دسترسی پیدا کند که اینکار منجر شد وی یک محبوبیت اجتماعی در جامعه هکرها بدست بیاورد.

انزل وب

بین ماه های ژانویه و مارس امسال او توانست به ۲۵۹ سایت از جمله چند وبسایت شرکت های سرگرمی بزرگسالان دسترسی پیدا کند.وی که خود را ACK!3STX معرفی کرده است در هر حمله نام خود بر روی وبسایت برچسب میزد.

انزل وب

اداره فدرال پلیس جنایی اتریش (BMI) وی را پس از شکایت های متعدد،زمانی که در مخفی کردن آدرس IP خود در طی یک حمله موفق نبود شناسایی و دستگیر کرد.در حملاتی که رخ داد سایتهایی با اهداف خاص مورد توجه نبودند و وی اعلام کرد که او حفره های امنیتی هر وبسایتی که به طور تصادفی آن مواجه شده جستجو  کرده است.

با توجه به اینکه این پسر تجربه چندانی در زمینه هک نداشته است و تمام این حملات را با ابزار رایگان انجام داده است کاملا معقول است که در حال حاظر بسیاری از شرکت های تجاری نگران هک شدن و چارچوب های امنیتی وبسایت خود باشند.

منبع خارجی:ZDNet

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

Ethical Hacker یا هک اخلاقی چیست؟ هکر قانون مند کیست؟
بررسی: Ethical Hacking یا هک اخلاقی چیست؟ هکر قانونمند کیست؟
آشنایی با انواع هکرها: هکر کلاه سیاه ، سفید ، قرمز و.. کیست؟
آشنایی با انواع هکرها: هکر کلاه سیاه ، سفید ، قرمز و.. کیست؟
چرا نباید از اس ام اس برای تایید دو مرحله ای استفاده کرد؟ روش جایگزین مناسب چیست؟
چرا نباید از اس ام اس برای تایید دو مرحله ای استفاده کرد؟ روش جایگزین مناسب چیست؟
هکرها چگونه شما را میبینند ؟ روش های رایج هک دوربین ابزار دیجیتال
هکرها چگونه شما را میبینند؟ روش های رایج هک دوربین ابزار دیجیتال

نظرات

  • fidamohammad azimi says:

    سلام شهریار برادر امید است که صحتمند بوده باشید
    من یک لینگ هک را دارم وقتی کسی را هک میکنم یک اوتوریزیشن کد میطلبه نمیدانم چی
    چیکنم اگر کمکم کنید ممنون تان خواهد بودم منتظر جواب هستم

  • sina says:

    ba che barname ie mishe facebook ya sait haie dg acante baghie ra hack kard mamolan ba che barname ie hack mikonan ????????

  • محمد says:

    آقای مهاجر من on منتظرم جوابم رو بدید

  • محمد says:

    سلام آقای مهاجر
    من محمد هستم و ۱۶ سالمه من خیلی علاقه دارم به هک کتابشم گرفتم اما یاد گیریش خیلی سخته اگه می شه آسون ترین راه رو برای هک کردن یک نفر در فیس بوک رو به من یاد بدید من منتظرم و می تونم فکر کنم شکا می تو نید یک راه رو به من بدید من با دوستام شرط بستم که اون کسی رو که در فیس بوک می خوام رو بتونم هک کنم تو رو خدا کمکم کنید من همیشه اولین نفر هستم که مطالبتونو تو فیس بوک به اشتراک می زارم تو رو خدا کمکم کنید من فقط ۲ روز وقط دارم بای <3

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      محمد عزیز هک چیزی نیست بنده بخوام تو یک هفته به شما یاد بدم (هر چند که خود بنده هم تو این زمینه تخصص چندانی ندارم) من فقط میتونم برخی از منابع رو برای یادگیری به شما معرفی کنم.شما میتونید برای یادگیری روشهای هک کردن کارو از پایگاه ای مثل آشیانه شروع کنید.در ضمن متداول ترین شیوه هک که امروزه بیشتر هکر های آماتور از اون استفاده میکنند روش فیشینگ هست که بنده در اینجا در مورد اون توضیحاتی دادم
      موفق باشید