انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۳۱

در ادامه سری ۳۱ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

آنلاین به دنبال خانه بگردید

سرویس پارسی Onlinemelk یکی از شبکه های بزرگ آنلاین مشاور املاک کشور میباشد که شما میتوانید با ورود به این سرویس استان،شهر،نوع و.. ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید تا سرویس نوع ملک،قیمت به تومان،محدوده،نوع سند،متراژ زیر بنا،سن بنا و نام مشاور املاک های موجود در بانک اطلاعاتی خود را نمایش دهد.

انزل وب

بازی آنلاین سوپر ماریو

بازی SUPER MARIO (قارچ خور)  یکی از محبوب ترین بازی های قدیمی در اکثر پلترفم های بازی میباشد،حال شما میتوانید نسخه کوچک و جمع و جور شده این بازی را آنلاین در وبسیات Johanpeitz بازی کنید.

انزل وب

کاهش میل به غذا با روشی عجیب

یکی از فاکتور مهم در کاهش وزن و رژیم های غذایی،جلوگیری از پرخوری و خوردن غدا در زمانهای نامسب است،وبسایت Deappetizer توسط یک روش عجیب باعث میشود تا میل شما نسبت خوردن غذا کم شود.این سرویس با نمایش تصاویر منزجر کننده و ناخوشایند از غذاها سعی میکند تا اشتها و میل شما را نسبت به غذا کم کند.در پایان نمایش تصاویر اگر میل شما از بین نرفته باشد میتوانید توصیه این سرویس در مورد کاهش میل به غذا را مطالعه کنید.

انزل وب

شبیه سازی قدم زدن انسان

سرویس Biomotionlab دمو جالبی از راه رفتن انسان منتشر کرده است که  به وسیله آن میتوان طریقه و تفاوت های قدم زدن و راه رفتن زنان و مردان در حالات و شرایط متفاوت انتخاب و مشاهده کرد.

انزل وب

راهنمای سفر

اگر شما اهل گشت و گذار و سفر هستید میتوانید از طریق سرویس پارسی Behrah مکان های دیدنی شهرهای ایران،بهترین راه برای رسیدن به مقصد مورد نظر،وضعیت مسیرهای کشور، تصادفات و جاده های در دست تعمیر و.. را مشاهده کنید.

انزل وب

آنلاین از آهنگ های مورد علاقه خود زنگ گوشی بسازید

Ringer یک ابزاری آنلاین و تحت وب میباشد که امکان ایجاد زنگ گوشی از آهنگ مورد نظر را به کاربر میدهد.فقط کافیست پس از ورود به این سرویس فایل صوتی خود را آپلود و توسط قسمت های(روشی سریع برای ساخت آهنگ) Easy،(امکانات پیشفرته برای ساخت آهنگ)Advance و (امکانات حرفه ای برای ساخت آهنگ)Expert زنگ گوشی خود را ایجاد و سپس آنرا دانلود کنید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات