چگونه فایل ها را درون عکس،ویدیو و آهنگ مخفی کنیم

تا کنون برای مخفی کردن فایل و پوشه در ویندوز چندین راه به شما معرفی نمودیم،در ادامه یک تکنیک بسیار عالی برای مخفی کردن فایل ها در درون دیگر فایل های مدیا (عکس،ویدیو،موزیک) به شما معرفی میکنیم که میتوانید از طریق آن بسیار آسان فایل خود را با فایل های دیگر در قالب یک پسوند جدید ادغام و مخفی کنید.

انزل وب

Deegger embeddeR یک نرم افزار رایگان و کاربردی میباشد که کابر میتوانید از طریق آن فایل های خود را در فایل هایی با فرمت فایل هایی همچون AVI, JPEG, MP3, MP4, PDF, PNG و.. مخفی کند.

فرآیند ادغام سازی و ایجاد یک فایل با فرمت جدید توسط این نرم افزار بسیار ساده است،فقط کافیست فایل مورد نظر خود را که میخواهید مخفی کنید در قسمت host file برنامه انتخاب نمایید (میتوانید فایل ها را در این قسمت با کشیدن و رها کردن اضافه کنید و یا اینکه از دکمه browse سمت راست استفاده کنید)،سپس در قسمت Select the file to embed فایل مورد نظر خود برای ادغام کردن را انتخاب کنید.

انزل وب

پس از انتخاب فایل ها بر روی دکمه Combine کلیک کنید تا نرم افزار فایل مورد نظر شما در فایل جدید مخفی کند.

انزل وب

علاوه بر این با کلیک بر روی دکمه Extract میتوانید فایل های مخفی شده را از فایل های جدید جداسازی و به حالت اول بازگردانید،پس از کلیک بر روی این دکمه فایل مورد نظر خود را تعیین و یک پوشه برای ذخیره کردن فایل های جدا شده انتخاب کنید.

انزل وب

با کلیک بر روی آیکن آچار (Settings) پایین نرم افزار میتوانید حالت نرم افزار،نحوه نمایش و جداسازی فایل ها را تنظیم کنید.

این نرم افزار را رایگان از اینجا در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی برای Windows XP, Windows Vista, Windows 7 و Windows 8 دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

حذف پوشه خالی ، فایل های تکراری و میانبر های خراب در کامپیوتر
حذف پوشه خالی ، فایل های تکراری ، میانبر و بوک مارک خراب در کامپیوتر
چگونه سرعت لود و نمایش فولدرهای کند ویندوز را بالا ببریم ؟
چگونه سرعت بارگذاری و نمایش پوشه های کند ویندوز را بالا ببریم؟
آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها
آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها
8 روش شناسایی فایل های با فرمت ناشناخته
۸ روش شناسایی فایل های با فرمت ناشناخته

نظرات

  • علی رحمانی says:

    ببخشید من فکر کنم شما دارید برعکس می گید درستش اینه :
    host file =فایل میزبان وSelect the file to embed = فایلی را که می خواهید مخفی کنید ( فایلی که می خواهید دیده نشود ) . امیدوارم درست باشد