انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۳۵

در ادامه سری ۳۵ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

مشاوره تعیین نام

اگر به دنبال نامی مناسب برای فرزند،شرکت و تجارت خود هستید میتوانید در وبسایت پارسی Esm نامهای بسیار زیبا و اصیل پارسی،آذری،گیلکی و.. را به همراه معنای نام آنها پیدا کنید.طراحی ظاهری سایت شاید در نگاه اول کمی کلاسیک به نظر برسد اما بانک اطلاعاتی سایت تقریبا جامع و خوب میباشد.

انزل وب

دیاگرام،نمودار،UML و بسیاری دیگر از اشکال تصویری را آنلاین رسم کنید

به دنبال راهی سریع و آسان برای کشیدن نمودارهای خود هستید؟ وبسایت Diagram یک نرم افزار تحت وب فوق العاده برای کشیدن نمودار و دیاگرام به صورت آنلاین  و بدون نیاز به نرم افزار است که دارای ابزاری بسیار خوب برای کشیدن اشکال و نمودارهای تجاری،مالی،تکنولوژی،UML و.. میباشد.پس از کشیدن نقشه میتوانید بسیار آسان آنرا در سیستم خود ذخیره کنید.

انزل وب

پرتال طلا و جواهرات

Zar یکی از بهترین پرتال های پارسی طلا و جواهرات میباشد که شامل بخش هایی نظیر قیمت آنلاین طلا،معرفی کانیها و سنگهای گرانبها،اخبار طلا، سکه و ارز و مقالات تخصصی و عمومی درباره طلا و جواهرات میباشد.

انزل وب

انبوه ای از فیلم و عکس با حجم بالا را برای دیگران ایمیل کنید

احتمالا شما هم برای ارسال فایل با حجم بالا توسط ایمیل در سرویس دهنده های معروف میل نظیر جیمیل،یاهو  با پیغام هایی نظیر اینکه “فایل شما بیش از اندازه بزرگ است” و… مواجه شدید،حال توسط سرویس Kicksend میتوانید براحتی فایل هایی مثل عکس،فیلم و .. را با حجم هایی بالاتر از ۱ گیگابایت و بدون محدودیت حجمی برای دیگران ارسال کنید.

انزل وب

دانشنامه جامع برای پذیرش در دانشگاه‌های خارج از ایران

ApplyAbroad مجموعه‌ای شامل اطلاعات متنوع در زمینه گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است. این مجموعه همچنین اطلاعات زیادی در زمینه‌ی گرفتن مهاجرت از کشورهای مختلف، از جمله کانادا و استرالیا را در بر دارد.

انزل وب

براحتی نامه مجازی بنویسید

Bubbles به شما این امکان را میدهد که نامه های خود را مستقیما از طریق مرورگر دستگاه خود ارسال کنید. شما میتوانید همانند دنیای واقعی تصاویر،اشکال، نوع، رنگ، طرح و یا کولاژ خاصی را برای نامه خود انتخاب کنید و یا اینکه اگر از صفحه لمسی استفاده میکنید با دست خط خودتان نامه را نوشته و آنرا برای دیگران و یا کاربران این سرویس ارسال نمایید.همچنین bubbles دارای یک شبکه اجتماعی کوچک نیز هست که به شما این قابلیت را میدهد تا با دیگر کاربران این سرویس دوست شوید و متن ها خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • A says:

    سلام
    یکسال هست که اپ نکردید چرا؟
    حیفتون نمیاد سایت به این توپی!

  • amirsina says:

    سلام چرا دیگه وبسایت های کاربردی رو معرفی نمیکنید من هم الان یکی دیگه میگم که شاید دوباره این روند راه بیافته

    این سایت برای بچه های زیر ۱۷ سال خوبه البته باید انگلیسی را کامل بلد باشن با بچه های تمام سراسر دنیا چت میکنند آدرسش اینه خوشحال میشم تو سایت قرار بدید 🙂

    http://www.weeworld.com/

    امیدوارم موفق باشید و دوباره شروع کنید به معرفی وبسایت چون خیلی به درد میخورد 🙂

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      مننون از معرفی شما،پست جدید تا چند روز آینده منتشر میشه

  • reza says:

    سلام…خوشحالم بعد از سه ماه دوباره سایت بینظیرت رو آپدیت کردی … مثل همیشه مطالب عالی و کاربردی … مرسی شهریار جان

    • شهریار مهاجر says:

      سلام
      ممنون رضا جان،ایاشالا بتونیم این روند به خوبی گذشته ادامه بدیم