انزل وب

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۳۷

در ادامه سری ۳۷ وبسایت های جالب و کاربردی را معرفی میکنیم.

انزل وب

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : لیست سایت و سرویس های جالب کاربردی


 

با صدای تو میبینند (آپدیت شد)

کمپانی سامسونگ در ایران بتازگی وبسایتی با یک ایده جالب و بسیار خوب ایجاد کرده است،zabtkonid با صدای شما برای کودکان نابینا کتابخانه‌ای صوتی میسازد . شما هم میتوانید قصه‌گوی یکی از داستان‌هایی باشید که می‌خواهید با صدای خودتان ضبط شود و به گوش کودکان نابینا برسد. کلماتی که با صدای شما جان می‌گیرند الهام‌بخش دنیایی پرامید و خیال‌انگیز برای آن‌ها خواهند بود.

سرویس جایگزین برای

انزل وب

ایران را ۳۶۰ درجه ببینید

۳۶۰.iranpix یک وبسایت بسیار جالب میباشد که تصاویر پانورما (۳۶۰ درجه) زیبایی را از مناطق دیدنی ایران جمع آوری کرده است.

انزل وب

پاسخ سوالات شما (سرویس جایگزین معرفی شد)

سایت های گوناگون زیادی برای پاسخ دهی به سوالات کاربران اینترنتی به زبان انگلیسی در محیط وب فعالیت میکنند اما اگر یکی از کاربران پارسی زبان وب میباشید و به دنبال مکانی برای مطرح کردن سوالات خود میگردید وبسایت های داناترین (مناسب سوالات مربوط به حوزه فناوری)و جواب ۲۴ (سرویس جایگزین جواب یاب) گزینه های خوبی برای سوالات شما هستند.علاوه بر این،با فعالیت در این وبسایت ها میتوانید پاسخوگو سوالات بسیاری از هموطنان پارسی زبان خود باشید.

انزل وب

به دنبال واژه ها (آپدیت)

واژه یاب یک ابزار رایگان وب است که برای پیدا کردن معنای کلمات و استفاده در وبلاگ ها و وب سایت ها طراحی شده و مدیر سایت می تواند کلمات دشوار فارسی و یا انگلیسی را به کمک این سیستم برای کاربران سایت خود به شکل نوین معنی کند. در استفاده از این سیستم محدودیتی وجود ندارد و برای تمام سایت ها قابل استفاده است اما سایت های علمی، ادبی و آموزشی میتوانند بیشتر از این سیستم بهره مند شوند. (آپدیت : این سرویس اکنون برای جستجو لغت در میان چندین لغت نامه برای همگان در دسترس است)

انزل وب

بازی با مغز

Brain Age یک بازی فلش بسیار سرگرم کننده است که با نمایش اعداد در هم ریخته به شما در چند ثانیه و سپس حدس زدن مکان درست اعداد به ترتیب ارزش عددی آنها توسط شما،سن تقریبی مغز شما حدس میزند.

انزل وب

جستجو در آگهی های استخدام (سرویس جایگزین معرفی شد)

کار اینفو مکانی برای جستجو آگهی استخدامی در شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی در استان های مختلف کشور میباشد.موتور جستجو این وبسایت نسبت سایت های مشابه دارای گزینه های بیشتر برای انتخاب و فیلتر کردن میباشد همچنین سایت از نظر بروز بودن و بهینه بودن در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد.

سرویس های جایگزین : استخدامنوفا

انزل وب

شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.

معرفی و گردآوری:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

صفحات 1 2