معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۳۸

در ادامه معرفی سری جدید سایت و سرویس های جالب و کاربردی دنیای اینترنت، سایت هایی برای محاسبه تناسب اندام،تست هوش آنلاین فارسی،ساخت آلبوم خاطرات آنلاین و.. را بررسی میکنیم.

محاسبه وزن متناسب و شاخص توده بدنی (BMI) شما

شاخص توده ی بدنی یا BMI فرمولی بر اساس قد و وزن می باشد که برای تخمین چربی بدن به کار می رود. چربی اضافه در بدن منجر به بیماری های مختلفی می گردد. برای اغلب اشخاص، BMI یک برآورد منطقی از چربی بدن ارائه می دهد. بزرگترین ضعف BMI، در نظر نگرفتن عوامل دخیل دیگر از قبیل استخوان بندی و حجم ماهیچه ها می باشد.سایت Andria سرویس فارسی ساده برای محاسبه خودکار BMI شما و توصیه نکاتی برای رسیدت به تناسب اندام راه اندازی کرده است.

محاسبه وزن متناسب ،شاخص توده بدنی (BMI) شما

آزمون تست هوش (IQ) آنلاین فارسی

Arealme یک آزمون تست هوش به زبان فارسی است که شما باید در ۲۰ مرحله به سوالات ۴ جوابی پاسخ دهید و در آخر امتیاز کسب شده و لقب نمادین شما نمایش داده میشود،همچنین برای رقابت با دیگران میتوانید این امتیاز را بر روی فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراگ بگذارید،البته باید به این نکته اشاره کنیم ما هیچگونه منبع و مرجع علمی برای سوالات پرسیده شده و امتیاز نمایش داده در سایت مشاهده نکردیم، به هر حال این سرویس جدا از این مساله میتواند سرگرمی و چالش خوبی برای شما و دوستانتان باشد.

آزمون تست هوش (IQ) آنلاین فارسی

ساخت آنلاین آلبوم خاطرات با استفاده از عکس های دوستان قدیمی

Pastbook یک سرویس جالب برای ساخت و به اشتراگ گذاری عکس های قدیمی شما و دوستانتان میباشد،شما و دگیر دوستان با استفاده از این سرویس میتوانید آلبوم آنلاین خاطره انگیز و زیبایی از عکس های قدیمی که در طی سالها از یکدیگر دارید ایجاد کنید.کار با این سرویس چندان پیچیده نیست و در سه مرحله انتخاب نام و توضیحات آلبوم عکس،آپلود و دعوت از دوستان میتوان آدرس اینترنتی آلبوم عکس خاطرات خود را با دوستان صمیمی و قدیمی به اشتراک گذاشت.

ساخت آنلاین آلبوم خاطرات با استفاده از عکس های دوستان قدیمی

بررسی  آزاد بودن نام کاربری و دامنه مد نظر شما در ۸۰ شبکه های اجتماعی و اینترنت

با استفاده از namechk میتوانید آزاد بودن ثبت نام و ایجاد حساب کاربری با نام کاربری دلخواه خود را در حدود ۸۰ شبکه اجتماعی بررسی کرد،همچنین این سرویس آدرس سایت با دامنه های اینترنتی آزاد نام کاربری دلخواه شما را نمایش میدهد.با یکسان سازی نام حساب کاربری در تمامی شبکه ها دسترسی به شما آسان تر خواهد شود.

بررسی  آزاد بودن نام کاربری و دامنه مد نظر شما در شبکه های اجتماعی و اینترنت

محاسبه مرحله به مرحله معادلات ریاضی

Algebra Calculator یک سرویس آنلاین جهت محاسبه مرحله به مرحله معادلات ریاضی ساده و پیچیده و باز کردن روش حل آن است.این سرویس میتواند روش حل نموداری،جایگزینی،برآورد و.. را به دو حالت مرحله به مرحله یا ساده شده نمایش دهد.برای استفاده از این سرویس،عبارت معادله ریاضی را در کادر بالا سایت و با استفاده از نمادهای ریاضی (زبان برنامه نویسی) که در خود سایت توضیح داده شده وارد و بر روی دکمه Calculate it! کلیک کنید.

محاسبه مرحله به مرحله معادلات ریاضی

دانلود مستقیم فایل نصبی برنامه و بازی های اندروید از گوگل پلی

با توجه به اینکه هنوز Google Play بزرگترین سرویس دریافت و نصب برنامه و بازی های اندروید برای کاربران ایرانی به صورت کامل در دسترس قرار نگرفته و اینکه شاید در برخی زمان ما به فایل نصبی اپلیکیشن (Apk) نیاز داشته باشیم میتوانید با وارد کردن آدرس صفحه گوگل پلی برنامه یا بازی مورد نظر در سرویس Apk Downloader بدون دردسر لینک مستقیم دانلود فایل نصبی برنامه (.apk) را دریافت و آنرا در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید.

دانلود مستقیم فایل نصبی برنامه و بازی های اندروید از گوگل پلی

در پایان اگر شما هم سایت و سرویس جالب و کاربردی در اینترنت سراغ دارید آن را از طریق بخش نظرات پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز 11
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز ۱۱
علت باز نشدن فایل apk در اندروید
۱۸ روش حل مشکل باز نشدن فایل APK اندروید برای نصب برنامه و بازی
آموزش حل مشکل ارور Your device isn't compatible گوگل پلی اندروید
۵ روش حل مشکل ارور Your device isn’t compatible گوگل پلی اندروید
7 روش بدست آوردن و استخراج فایل نصب یا APK برنامه و بازی اندروید
۷ روش بدست آوردن و استخراج فایل نصب یا APK برنامه و بازی اندروید

نظرات