بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

پس از آموزش روش و نکاتی برای دسترسی مجدد به اکانت های هک و قفل شده فیس بوک،جیمیل و یاهو به علت درخواست و نیاز کاربران در این زمینه تصمیم گرفتیم که بحث های آموزشی در زمینه هک اکانت های شبکه های اجتماعی ادامه دهیم و در این قسمت روش های بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را بررسی میکنیم.

اگر هکر دسترسی به ایمیلی که به اکانت ایستاگرام خود متصل گرده اید را از کنترل شما خارج کرده است پیشنهاد میکنیم آموزش هایی که برای بازیابی ایمیل هک شده را منتشر کردیم مشاهده کنید.

زمانی که بلافاصله متوجه هک اکانت خود شدید

پس از اینکه متوجه شدید که اکانت از دسترس شما خارج است سریعترین راه برای بازیابی آن این است که به بخش ریست کردن پسورد اینستاگرام بروید

سپس آدرس ایمیل خود که در هنگام ثبت نام وارد نمودید را در قسمت اول یعنی E-mail  or Username (نام کاربری)  و متن امنیتی داخل تصویر را در قسمت دوم  وارد کنید، سپس بر روی Reset password کلیک کنید تا به ایمیلی که به اکانت اینستاگرام خود لینک کرده بودید ایمیل ریست کردن پسورد فرستاده شود.

بازیابی اکانت اینستاگرام

 

وارد ایمیل شوید و بر روی Confirm Email Address کلیک کنید تا به اینستاگرام ثابت کنید که ایمیل وارد شده صحت دارد و امکان عوض کردن رمز اکانت به شما داده شود.

photo_2015-07-17_12-27-07

با کلیک بر روی ایمیل به صفحه انتخاب پسورد جدید اینستاگرام منتقل میشود.در اینجا باید پسورد جدید (دقت کنید پسوردهای قبلی را اینستاگرام به عنوان پسورد جدید قبول نمیکند) را در کادر اول تایپ و سپس در کادر دوم تایید آن و در نهایت بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

بازیابی و ریست کردن پسورد اینستاگرام

پس از کلیک پیغام موفقیت آمیز بودن فرآیند بازیابی و ریست کردن پسورد نمایش داده میشود و حالا شما میتوانید به اکانت خود مجددا دسترسی پیدا کنید.

ریست کردن پسورد اینستاگرام


اکانت شما هک شده ولی شما متوجه آن نشدید و  همچنان به آن متصل هستید

در این حالت متوجه میشوید که صفحه شخصی شما توسط یک نفر دیگر نیز کنترل میشود، به طوری که پیج هایی بدون اختیار شما Follow و افراد جدیدی به لیست Followers های شما اضافه میشوند. برای خارج کردن افراد دیگر از اکانت باید پسورد خود را عوض کنید.

برای این کار از منوی More (سه نقطه عمودی بالا صفحه) اینستاگرام به قسمت Options (گزینه ها) پروفایل خود بروید و Change Password را انتخاب کنید

بازیابی اکانت اینستاگرام

Change Password را از قسمت Account برگزینید

باز یابی اکانت اینستاگرام

در قسمت اول پسورد کنونی که بر روی اینستگرام خود گذاشته اید را تایپ کنید سپس در قسمت دوم و سم نیز کلمه عبور جدیدی که میخواهید بر روی اکانت بگذارید را تایپ کنید.

باز یابی اکانت اینستاگرام

پس از تایپ پسورد بر روی تیک آبی بالا صفحه کلیک کنید تا پسورد تایید نهایی شود.در صورتی که اینکار بدرستی انجام شود شما اتوماتیک از اکانت خارج (Log out) میشوید و با وارد کردن پسورد جدید میتوانید تمام اختیار و کنترل اکانت خود را مجددا بدست بگیرید.


 اکانت شما هک شده است و هکر ایمیل متصل به اکانت را با ایمیل خود عوض کرده است

در این حالت شما دیر متوجه هک اکانت خود شده اید و هکر ایمیل مرتبط به اکانت شما را با ایمیل دیگری تغییر داده است و استفاده از روش های بالا موثر نیست.برای بازیابی اکانت خود در زمانی که هیچگونه اطلاعاتی از قبیل ایمیل و پسورد در دسترس نیست باید با ایسنتاگرام مکاتبه کنید و مشکل را با استفاده از فرم گزارش مشکل به آنها اطلاع دهید.

ابتدا به صفحه Hacked Accounts اینستاگرام مراجعه کنید (این بخش از راهنما ایسنتاگرام مربوط اکانت های هک شده میباشد)

در این صفحه دو گزینه مشاهده میکنید.اولین گزینه (My account is posting unauthorized content) مربوط به بازگردانی رمز اکانت میباشد که در روش های بالا آموزش داده ایم و گزینه دوم (I think my account has been hacked) مربوط به زمانی میشود که اکانت شما هک شده است . با انتخاب گزینه دوم زیر منوی آن باز میشود که با کلیک بر روی report it to us میتوانید مراحل بازیابی اکانت را طی کنید.

پس گرفتن اکانت هک شده

در قسمت بعد دو گزینه دیگر وجود دارد که به این ترتیب هستند :

– My account (اکانت خودم)

– Another person’s account (اکانت شخصی دیگر)

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

با انتخاب گزینه اول زیر منوی آن باز شده و از شما سوالی می پرسد که آیا شما قادر هستید از طریق ایمیل به اکانتتان متصل شوید؟، برای ادامه NO را انتخاب کنید.

در زیر منوی باز شده اینستاگرام میخواهد ایمیل جدیدی برای جایگزین ایمیل قبلی خود وارد کنید،پس ایمیل جدید را در کادر اول، نام کاربری که با آن وارد اکانت خود میشدید را در کادر  دوم و ایمیلی که قبلا آن را به اکانت اتصال داده بوده اید در کادر سوم وارد کنید.

بازیابی اکانت هک شده

در قسمت بعدی سه گزینه وجود دارد، گزینه ها به ترتیب زیر هستند که باید یکی از آن ها را مطابق با محتوای اکانتتان انتخاب کنید :

– این اکانت متعلق به یک کمپانی یا برند است

– این اکانت شامل تصاویری از من میباشد

– این اکانت شامل تصاویر یا محصولاتی است که من تولید کردم، اما خودم در عکس ها وجود ندارم

نکته : در این آموزش گزینه دوم انتخاب شده که مطابق با آن زیر منو های نمایش داده میشود و با انتخاب گزینه دیگر ممکن است گزینه ها کمی متفاوت باشند.

سوالی در مرحله بعد با این عنوان که ” آیا شما این اکانت را ایجاد کرده اید؟ ” پرسیده میشود که در جواب آن Yes را انتخاب کنید تا زیر منوی دیگری باز شود.

بازیابی اکانت هک شده

سوالی از شما در قسمت بعد پرسیده میشود که چه کسی به اکانت شما دسترسی پیدا کرده است.  برای این سوال چهار جواب وجود دارد که به ترتیب زیر است :

– من اطلاع ندارم.

– شخصی که میشناسمش.

– شخصی که نمیشناسمش.

– اکانت من هک نشده است، من برای ورود به آن مشکل دارم.

با توجه به اتفاقی که برای شما افتاده است یکی از گزینه ها را به دلخواه انتخاب کنید.

در مرحله آخر میتوانید درون کادر متنی برای اینستاگرام مطابق به گزینه ای که انتخاب میکنید به زبان انگلیسی بنویسید که هکر چگونه به اکانت شما دسترسی پیدا کرده است (یا حداقل شما چه حدسی میزنید) و با کلیک بر روی دکمه Send درخواست بررسی اکانت هک شده خود را  برای اینستاگرام ارسال کنید.

توجه کنید که ارسال درخواست در این روش به منزله بازگشت ۱۰۰% اکانت شما نمیباشد و اطلاعات ارسالی شما باید توسط اینستاگرام تایید شود

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

نظرات

  • نیکو says:

    ببخشید. ایمیل قبلی رو اشتباه زدم. روی hacked account کلیک میکنم دوتا گزینهه هست ولی لینک نیست. متن خالیه. روش که کلیک میکنی چیزی بالا نمیاره

  • نیکو says:

    آقا من روی hacked accounts کلیک میکنم اون دوتا گزینه هم میاد ولی متنه. لینک یا چیزی نیست که بشه روش کلیک کرد. جریانش چیه؟

  • علی says:

    سلام ببخشید اکانت من هک شده . من ایمیلی روی اون اکانت سیو نکردم . میخواستم ببینم میشه با شماره برگردونم؟ خواهشا جواب بدید

  • milad says:

    سلام
    من تموم این کارا رو انجام دادم بعد چن روز دوباره اون اکانت قبلیم که هک شده بود برگشته و بهم ایمیل دادن دوباره میتونی ازش استفاده کنی ولی پسوردشو بهم ندادن
    لطفا کمکم کنین باید چیکار کنم ؟؟؟؟

  • Shahrzad says:

    سلام ببخشید اینستای من دیشب هک شد و اون کسی که هک کرد فقط یوزرنیم اینستامو عوض کرد و بعد با یوزرنیمه من برای خودش پیج درست کرد … اصلا هم این شخص رو نمیشناسم فقط آدرس پیجی که درست کرده با یوزر منو دارم ،راهی هست که یوزرمو پس بگیرم ؟چون واقعا اون یوزر برام مهم و یه یوزر الکی نیست… شاید باید هکش کنم! میشه خواهشا کمکم کنین و یه جوابی بدین که بتونم مشکلمو حل کنم؟

  • رضا says:

    از برنامه انفالو یاب استفاده کردم. از اکانت خارجم کردن پسورد اکانتم عوض شده. سرسیع رمز ایمیلم را تغییر دادم ولی اکانتم بر نگشت. پسورد جدید یوزر نیم میخواد. بیشتر راها رو انجام دادم
    .اگر کسی میتواند اکانتم را برگردونه هزینه اون را میدهم. شماره ۰۹۳۹۹۲۹۹۳۸۰ .کار درستها کمک کنند

  • بیتا says:

    اون کد رد که فرستاد چی کار باید کنیم؟؟؟؟؟؟؟اگه میشه جواب بدین

  • Danial says:

    Salam
    Man accounte hack shode instamo pas gereftam,baram ye link email shod ke gofte bod az har accounte instai ke to goshit login hasti bia biron va ro link click kon,man faramosh kardam ke accounte dgei to goshim login hast va linko zadam,hala harchi ro linke mizanam mizane invalid link,chi kar mishe kard?

  • kimiya says:

    باسلام.من اکانتم حدودا ۱ماهه هک شده از دسترس من خارجه…واینکه متاسفانه من ب پیجم ایمیل نداده بودم و فقط باشماره موبایل رفتم وراحتهک شد. اگرمیشه کمکم کنید.پیج کاری من هست?توروخدا خواهش میکنم ازتون…_cafe_rando
    این پیجم بودک هک شد
    لطف میکنیدکمکم کنید

  • fumcom says:

    سلام
    ببخشید اکانت من هک شده، با شماره موبایل سعی کردم بازیابی کنم، لینک ریست هم برام پیامک شد و من ریست هم کردم ولی باز هم با پسوورد جدید لاگین نمیشه؟! به نظر شما مشکل از کجاست؟
    الان هکر از اکانت بیرون افتاده؟

  • مهران says:

    سلام دوستان اگه سوالی تو نحوه برگردوندن پیج دارین میتونم کمکتون کنم…چون دیدم خیلیا سوال کردن و بنده خدا ادمین تنهایی جواب همه رو داده گفتم یه کمکی کنم.
    ایدی تلگرامم اینه در خدمت هستم : mehrantelikani

  • حامد says:

    سلام من تمام این کارها را انجام دادم حتی لینک ریست پسورد برای من امد و عوض کردم اما زمانی که میخوام وارد بشم ازم verify cod میخواد این در صورتی است که من دسترسی به اس ام اس کد ندارم چون این شماره هکر هستش که ست شده روی اینستای من و عملا اون لینک که اینستاگرام برای من ارسال کرده بود به هیچ دردی نخورد .
    از مدیر سایت خواهش میکنم در این ضمینه من را راهنمایی کند

    • Vahid says:

      سلام ببخشید عکس از خودتون فرستادین
      اون کدی که خواسته براش بفرستین به چه شکلی فرستادین؟زیر عکس کپی پیست کردین ؟

      • مهران says:

        عزیزم اگه تو این قسمت که تو سایت توضیح داده :
        “– این اکانت متعلق به یک کمپانی یا برند است
        – این اکانت شامل تصاویری از من میباشد
        – این اکانت شامل تصاویر یا محصولاتی است که من تولید کردم، اما خودم در عکس ها وجود ندارم”

        گزینه دوم رو انتخاب کنید به شما ایمیلی میده که کدی توش هست که باید عکسی از صورت خود بگیرید و کاغذی دست خودتون بگیرید که توی اون کاغذ یوزنیم و اسم کامل شما و اون کد به صورت واضح توش باشه …بعد اون عکس رو برای اون ایمیلی که به شما داده ریپلای میکنید تا اونا عکس صورت خودوتون با عکس پروفایل یا پستاتون مطابقت بدن اگه درست بود واستون طی ۱۲ الی ۲۴ ساعت لینک بازیابی رو میدن…
        کلا این گزینه اوسه موقعی که هکر یا کرکر هنوز اطلاعات یا عکس پروفایل یا پستاتونو عوض نکرده باشه و شما بتونید با این عکسا پیج رو پس بگیرید…

        توجه داشته باشید هر کدوم از گزینه های بالا یک کاربرد داره…
        یا حق.

    • مهران says:

      داداش خب با گوشی لاگین کن بعد شمارتو اونجا عوض کن…میشه من انجام دادم..ایمیل هم میتونی عوض کنی..فقط من رو شماره رایتل تست کردم اس ام اس نیومد رو ایرانسل جواب داد…اول شمارتم ۹۸+ بذار…

  • مینا says:

    سلام من اینستاگرامم ناخواسته ریست شد و همه چیرو از دست دادم میشه بازیابی کرد؟

  • amin says:

    با سلام من ایمیلی که کد داشت رو دریافت کردم و عکس رو هم با کد فرستادم. دو تا سوال داشتم اول اینکه اگر ویدیو هم تو اکانت داشته باشم اینستا تشخیص میده اکانت منه؟ و دوم اینکه حداکثر چند روز طول میکشه جوابش برام ارسال بشه چون واقعا اکانتم برام مهمه اگه جواب داده نشد چیکار باید بکنم؟ تو اکانتم عکس و ویدیو هم از خودم دارم ممکنه اونی که تو اکانته پاکش کنه

  • حسین says:

    من رفتم نشد……هرکی میتونه برشگردونه بگه…..هرچقدم بخواد میدم…. Telegram.me./lordhossein1 ایدی تلمه ۰۹۲۱۱۲۸… اینم شمارمه …..کمک کنین خواهشاا ???❤

  • taher says:

    سلام چقدر طول میکشه تا اینستاگرام وقتی کدرو براش ارسال میکنی جواب رو برات بفرسته

  • sh says:

    میشه ای دی اینستاگرامتون رو بدین لطفا؟!

  • sh says:

    چقدر طول میکشه تا اینستا جواب بده؟

    • مهران says:

      معمولا ۲۴ ساعت جواب میدن..
      باز بستگی به انتخاب گزینه هاتون و بررسی مدارکتون داره.

  • Farshaf says:

    سلام خواهشا کمکم کنید من تمامیلین مراحل رو طی میکنم و گزینه send رو که میزنم. میره روی فیسبوک. خواهشا کمک کنید

  • فائزه says:

    سلام hacked account کجاست

  • Mehdi says:

    اقا این مراحل رو طی کردیم خبببببب بعدش چی میشه؟؟؟ یعنی اون ایمیل متن انگلیسی که ب دستمون رو چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ali says:

    سلام
    این پیام بعد انجام مراحای که گفتین اومد باید چی کار کنم:

    Hi,

    Thanks for contacting Instagram. In order to help you get back into your account, we’ll need the following information:

    ۱. A brief description of the issue you’re experiencing, including the date you last had access to your account and how you lost access
    ۲. The email address you used to sign up for your account

    Keep in mind that we won’t be able to help you until we receive this information. For help logging into your account, you can also visit the Help Center:

    https://help.instagram.com/374546259294234/?ref=cr

    Thanks,
    The Instagram Team

    باید چیزایو که گفتم ایمیل بزنم؟ آخه نمی شه به این آدرس که ایمیل اومده، پاسخ داد:

    لطفا کمک کنین ممنون

    • حسین says:

      برا منم این ایمیل اومد…….چیکارش کنم….لطفا راهنماییی کنین

    • مهران says:

      داداش این میگه بگو از کی و چجوری دسترسیت قطع شده…واسشون توضیح بده و تو جواب همون ایمیل ریپلای کن.

  • خاطره says:

    خیلی خیلی ممنونم بابت مطلبت خیلی بهم کمک کرد طبق دستور عملت پیش رفتم و پیامو ارسال کردم خیلی ممنون از برنامه های ابکی ک هی میگن نصب کنیم تا هک کنیم همشونم الکی خیلی بهتره واقعا مطلبت مفید بود مرسی اگ میشه متن ارسالی هم ترجمه کنید و چند نمونه بزارید شاید یکی نتونع انگلیسی بنویسه بازم متشکرم?

  • sara says:

    اکانتم هک شده تو دایرکت رمزو ازم گرفت الانم نمیده پیجو ایمیلموشمارمو هم عوض کرده چیکار میتونم بکنم؟؟؟خواهش میکنم راهنمایی کنین

  • meysam says:

    با سلام مشکل من کمی متفاوته. اینکه من حتی یادم نیست با چه ایمیلی اکانت ساختم… تنها چیزی که یادمه اینه که ایمیلم رو تغییر دادم و بعد که حواستم مجدد وارد شم نتونستم که خب واضح بود چرا.. مشکل اینه که یادم نیست ایمیل اولیه چی بوده… اما اکانتم هک نشده و لینکش رو دارم. راهی هست؟ مسیر شما رو دنبال کردم و این پیام به ایمیلم ارسال شد :

    Hi,

    Thanks for contacting us. Before we can help, we need you to confirm that you own this account. Otherwise, we can’t be sure that we’re helping the right person.

    Please reply to this email and attach a photo of yourself holding a hand-written copy of the code below.

    ۳۳۷۷۴۹۰۸۵

    The photo you send us must:

    – Include the above code hand-written on a clean sheet of paper, followed by your full name and username
    – Clearly show both the code and your face
    – Be saved and attached to your reply as a JPEG file

    Please note that even if your account doesn’t include any pictures of you or you use this account to represent someone or something else, we still need a photo that meets all three of the above requirements.

    We won’t be able to help until we receive a photo that meets these requirements.

    Thanks,

    Did you receive this email in error? Please let us know: https://fb.me/1KLSfzutUYTnkJF

  • hadi_95_k says:

    ۰۹۳۰۴۶…
    اگه کسی میتونه بازیابی کنه لطفا با شماره تماس بگیرین ..?

  • hadi_95_k says:

    سلام..شما میتونین اینستاکرامو از هک دربیارین؟

  • معراج says:

    ببخشید اکانت اینیستای من رمزشو قبول نمیکنه رمزش خودبخود عوض شده با عوض کردن ایمیل و شماره هم قبول نمیکنه لطفا راهنمایی کنید

  • کتایون says:

    سلام و تشکر !
    برا من امیلی با کد اومده که گفته دست نویس بنویسید و اراسل کنید با عکس!
    الان من رو کاغذ بنویسم مشخصات رو و بگیرم تو دستام باهاش عکس بگیریم بفرستم؟؟؟
    یا اینکه عکس و عکس کد رو به هم بچسبونم با فوتوشاب بفرستم
    یا اینکه عکس خودم و عکس کدرو جدا بفرسم (۲تا فایل عکس)
    مرسی اگه شفاف توضیح بدید!

    • گمنام says:

      چرا انقد سخت میگیرید ! کدو رو یه کاغذ تمیز و خوانا بنویسید ، وایسید یجا و اونو بگیرید دستتون بعد یه عکس بگیرین بفرستین !

  • amir says:

    اقا من واسه بررسی اکانت هک شدم به اینستا درخواست دادم هیچ جوابی نمیده چرا؟؟؟؟؟

صفحات 1 5 6 7 8 9 10