چمدان با شارژر بیسیم

برای اولین بار در جهان،چمدانی با شارژر بیسیم

تکنولوژی شارژر بی سیم به وسیله شارژر های وایرلس که در برخی از گوشی های هوشمند رده بالا امروزی مثل سامسونگ گلکسی اس ۶ نیز استفاده شده است به سرعت در حال رشد و توسعه برای استفاده در سایر گجت و ابزارهای الکتریکی آینده میباشد.بتازگی نمونه اولیه از چمندانی با قابلیت شارژ بی سیم دستگاه ها الکتیریکی تولید شده است که میتوانید یک نسخه پیشرفته از وسایل سفر پرکاربرد مردم باشد.

voltvoyage یک چمدان مسافرتی با ظرفیت بالا نگهداری شارژ بانک وایرلس (۱۸,۰۰۰ mAh) میباشد که میتوان یک گوشی هوشمند را توسط آن به طور متوسط ۸ الی ۱۰ مرتبه فول شارژ کرد.همچنین میتوان از طریق پورت های یو اس بی (usb) نیز دستگاه هایی که از شارژ وایرلس پشتیبانی نمیکنند را شارژ نمود.

چمدان با شارژر وایرلس

این چمدان که شارژر آن قابلیت جایگیری در داخل خود چمدان و یا استفاده پرتابل (به صورت دستی و همراه) را داراست دارای لایه ای از پلی کربنات برای محافظت از بدنه میباشد و وزن آن از چمدان های پلاستکی رایج در بازار کمتر است.

چمدان با شارژر بیسیم

با استفاده از چمدان پیشرفته voltvoyage  از درسر هایی مثل پیدا کردن محل مناسب با پشتیبانی از شارژر بی سیسم برای شارژ دستگاه معمولی و پیشرفته و ماندن در صف شارژ بی نیاز میشوید.

چمدان با شارژر بی سیم

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

دانگل چیست؟ آشنایی با انواع و کاربرد آنها
راهنما: دانگل چیست؟ آشنایی با انواع و کاربرد آنها
بهترین برنامه های واکی تاکی با وای فای و 3g اندروید آیفون ویندوز
بهترین برنامه های واکی تاکی برای ارتباط بی سیم اندروید ، آیفون و ویندوز
چگونه دو لپ تاپ یا کامپیوتر را به صورت وایرلس شبکه و به بهم وصل کنیم؟
هک-موس-کیبورد-بی-سیم
موس و کیبورد بی سیم چقدر قابل هک شدن است ؟ روش های جلوگیری از هک آنها

نظرات