این لامپ تمام شب تنها با استفاده از یک لیوان آب نمک روشن می ماند

این لامپ تمام شب را تنها با استفاده از یک لیوان آب نمک روشن می ماند

در ادامه با لامپ های فوق العاده کاربردی Salt Lamp آشنا خواهید شد که میتوانند روشنایی را برای مدت طولانی تنها با استفاده از آب و نمک برای مناطق محروم سراسر دنیا و مکان هایی که به مولدهای الکتریکی دسترسی ندارند بدون خطر (آتش سوزی و ..) و با هزینه بسیار کم فراهم کنند.استفاده از منابع و انرژی های تجدید پذیر برای گجت ها و ابزارهای الکتریکی یک اصل مهم برای بهبود و کاهش هزینه های جانی و مالی در  آینده میباشد، کمپانی تایوانی SALt (Sustainable Alternative Lighting)  لامپ های انتقلابی طراحی کرده است میتوانند تنها با یک لیوان آب و دو قاشق نمک ساعت ها روشن بمانند و نور تولید کنند.

لامپ های زیست محیطی و تولید نور به وسیله آب و نمک

این لامپ ها که برای فراهم کردن روشنایی در مناطق محرومی که دسترسی به انرژی الکتریسته ندارند بیشترین کاربرد را خواهند داشت و دارای سیستم داخلی چندان پیچیده ای نیستند از هیچگونه ابزار یا موارد خاصی که احتمال به بار آوردن آتش سوزی را میدهد استفاده نمیکنند.

Lipa Aisa Mijena،مهندس طراح این لامپ آنها را بر طبق اصول اصول “سلول گالوانی” که الکتریسیته را توسط فعالیت های شیمیایی بین نمک و آب و الکترود های داخل لامپ تولید میکند طراحی کرده است و این محصول میتواند تا یک سال بدون نیاز به تعویض الکترود ها روشنایی تولید کند.

این لامپ تمام شب را تنها با استفاده از یک لیوان آب نمک روشن می ماند

کاربردهای این لامپ بسیار زیاد است،به طور مثال فرض کنید با استفاده از آب شور دریا ها ما میتوانیم تا مدت های بسیار زیاد لامپ های الکتریکی زیست محیطی و بدون خطر را در سراسر دنیا استفاده کنیم.

براساس گفته های شرکت سازنده این لامپ مدل های انقلابی بعدی این دستگاه امکان شارژ تلفن همراه و دستگاه های الکتریکی از طریق پورت USB و به وسیله آب شور  را به تمامی مردم جهان هدیه میدهد.

لامپ های زیست محیطی و تولید روشنایی به وسیله آب نمک

Salt Lamp هنوز برای عرضه در بازار قیمت گذاری نهایی نشده است اما  کمپانی سازنده آن عنوان کرده است که قیمت نهایی آن بزودی اعلام و مناسب برای خرید عموم مردم میباشد.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

انزل وب
مفهومی کاربردی برای استفاده از سیم وسایل الکتریکی

نظرات

  • محمد says:

    انسان یعنی این که مغز ان همیشه با کنجکاوی مجهولات را معلوم می کند وبه افقهای دور دست پرواز می کند