استخدام

رپورتاژ آگهی : معرفی سایت استخدامی پرداد

سایت استخدام پرداد ، با هدف اطلاع رسانی و مرجع آگهی استخدام سراسر کشور اعم از استخدام بانک ، دولتی ، نیروهای مسلح و … از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده است و در تمامی این سالها سعی نموده است با بهره گیری از تکنولوژی و فن آوری روز گامی هرچند کوچک اما خالصانه جهت کمک به هموطنان عزیز بردارد.

استخدام پرداد

گروه اینترنتی پرداد ، به منظور کمک به هموطنان محترم جهت رفع معضل بیکاری اقدام به راه اندازی سایت استخدام پرداد ، یکی از معتبر ترین سایت های کاریابی و اشتغال در ایران کرده است.

سایت استخدام پرداد که دارای مجوزهای لازم از ۲ وزارت خانه “کار و ارشاد” است ، بدون شک می تواند مأمن خوبی برای هر دو گروه کارفرما و افراد جویای کار باشد .

کارفرمایان محترم با مراجعه به سایت استخدام پرداد اقدام به ثبت نام در این سایت مضاف بر درج آگهی ، با جستجو در میان رزومه های ثبت شده کارجویان سراسر کشور ( جستجو در رزومه ها ) در کوتاه ترین زمان ممکن نیروی مستعد مورد نیاز خود را جذب نمایند.

همچنین متقاضیان محترم کار نیز می توانند با مراجعه به سایت استخدام رزومه کاری خود را با بیان مهارت ها و علایق خود ثبت و به کارفرمای مرتبط ارجاع شوند.

بروز بودن سایت استخدام پرداد را میتوان یکی از دیگر ویژگی های بارز این سایت دانست ، بطوریکه مراجعین محترم میتوانند در کمترین زمان ممکن از آخرین اخبار و اگهی های استخدامی موسسات و سازمان ها و نهاد های دولتی و حتی شرکت های کوچک و بزرگ خصوصی مطلع شوند.

یکی از شاخصه های مهم سایت استخدام پرداد که آن را از سایت های مشابه متمایز میکند امنیت بالای آن به منظور حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران می باشد.

از دیگر نکات مهم و قابل توجه در سایت استخدامی پرداد وجود بازرسان نامحسوس سایت با پوشش کارجو و کارفرما می باشد که جهت حفظ پویایی و سلامت محیط و ارتباطات کاربران بصورت کاملا نامحسوس ارتباطات موجود در فضای سایت را رصد و با کوچکترین تخلف برخورد جدی می کنند.

استفاده از سایت یاد شده مضاف بر حفظ امنیت و صرفه جویی حداکثری در هزینه و زمان کارجویان و کارفرمایان محترم باعث میشود تا استفاده از امکانات مفید موجود در دنیای مجازی امکان بهره گیری هرچه بیشتر از خدمات الکترونیکی برای مردم جامعه ایران نیز فراهم شود.

کارفرمایان عزیز جهت درج آگهی استخدام میتوانند از اینجا ( درج آگهی استخدام ) اقدام نمایند.

همچنین کارجویان محترم نیز جهت ثبت نام در سامانه استخدامی میتوانند از اینجا ( ثبت رزومه ) اقدام نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش نوشتن متن تبلیغاتی برای فروش محصول ، رپرتاژ و...
آموزش نوشتن متن تبلیغاتی برای فروش محصول ، رپرتاژ و…

نظرات