دسترسی و بازیابی اکانت هک،اسپم،حذف و بلاک شده تلگرام telegram account recovy hack spam block delete

چگونه به اکانت هک،اسپم،حذف و بلاک شده تلگرام دسترسی پیدا کنیم؟

ما در پست معرفی سه قابلیت مخفی تلگرام درباره بیرون کردن هکر از اکانت تلگرام در زمانی که اتصال و دسترسی شما هنوز به اکانت برقرار است صحبت کردیم اما این بار با توجه به افزایش کاربران و مشکلاتی که در زمینه هک تلگرام (Hack)، اسپم (Spam) ،بلاک (Block) و حذف (Delete) شدن اکانت مطرح شده است تصمیم گرفتیم روشی برای دسترسی و بازیابی اکانت هک و.. شده تلگرام را معرفی کنیم،در ادامه همراه ما باشید.

در ابتدا دلایل رایج هک و اسپم شدن اکانت تلگرام (Telegram) را بررسی میکنیم.

هک اکانت تلگرام توسط هکر (Telegram Account Hack)

در اغلب روش ها و مشکالاتی که کاربران در انزل وب مطرح کردند (در پست ترفندهای تلگرام و سه قابلیت مخفی) هکر دسترسی شخص را از اکانت خارج و در بیشتر اوقات رمز دو مرحله (tow step password) و ایمیل پشتیبان (recovery email) را فعال میکند (بیشتر کاربران این دو گزینه را در تلگرام فعال نکرده اند) و در نتیجه اکانت از دسترسی شخص خارج میشود و درخواست پول و .. مطرح میگردد یا از اکانت و محتویات آن مثل عکس و پیام ها سو استفاده میشود.

اسپم، بلاک شدن و ارسال نشدن پیغام در تلگرام (Telegram Account Spam)

این مشکل اغلب زمانی رخ میدهد که شما در ارسال پیام های بسیار به اشخاصی که در لیست دوستان شما نیستند زیاده روی کنید و از اکانت خود استفاده های تجاری مثل اسپمینگ و.. نمایید و یا اینکه توسط گروهی با هدف خاص ریپورت (Report) به اسپم شوید و اکانت شما بلاک شود.

اغلب در صورت بلاک شدن دسترسی شما همچنان به اکانت باقی است و فقط قادر به استفاده از برخی امکانات تلگرام مثل ارسال پیام به گروه ها (پیام ارسال نمیشود و فقط در حالت waiting یا همان آیکن ساعت باقی می ماند و دو تیک سبز ارسال پیام زده نمیشود) یا ارسال پیام به اشخاصی که در لیست دوستان شما نیستند و شما در لیست دوستان آنها قرار ندارید (آیدی یا شماره همراه شما را ندارند ) محروم میشوید.

متاسفانه تلگرام هنوز مدت زمان یا پیغام مشخصی برای اشخاصی که بلاک یا اسپم میشوند تعیین نکرده است.


بازیابی اکانت هک شده تلگرام (Telegram Hacked Account Recovery)

خب حالا که دلایل را برررسی کردیم به سراغ راه حل میرویم اما قبل از هر چیز مثل تمام آموزش های دسترسی به اکانت ها هک یا اسپم شده باید عنوان کنیم که استفاده از این روش به منزله بازگشت صدرصد اکانت شما نیست و شما باید برای دسترسی مجدد صبور باشید و چند مرحله را پشت سر بگذارید.

برای بازیاب اکانت هک شده ای که فعلا هیچگونه دسترسی به آن ندارید تنها یک راه جلوی روی شمات آن هم مکاتبه با تلگرام،عنوان مشکل، ارائه اطلاعات پایه ای که شما از آنها اطلاع دارید و منتظر ماندن برای دریافت پاسخ درخواست مطرح شده از سوی تلگرام هستید.

تلگرام برای اینکار یک فرم تماس جهت مطرح کردن مشکل و مکاتبه ایجاد کرده است.

بازیابی اکانت هک بلاک و حذف شده تلگرام

در این فرم شما باید در بخش Please describe your problem: مشکل خود را مطرح کنید،جهت مطرح کردن مشکل به نکات زیر توجه کنید:

  • کلیه پیغام ها باید به زبان انگلیسی مطرح شوند و در صورتی که تسلط کافی ندارید از یک شخص مطمئن و مسلط کمک بگیرید
  • پیغام باید تا حد ممکن کوتاه،مودبانه و حاوی اطلاعات مهم (بدون مطرح کردن مسائل حاشیه ای) باشد
  • در متنی که در این بخش وارد میکنید سعی کنید اطلاعات مثل تاریخ و محل ایجاد اکانت ، لیست دوستان،آخرین زمان و مکان دسترسی و حتی ها تصاویر  کدها و پیام ها ارسال شده توسط تلگرام به اکانت شما نیز باشد و حتما طریقه هک شدن خود را نیز در متن به صورت کوتاه بیان کنید.در کل اطلاعات مفیدی که میتوانید تا جای ممکن به اثبات مالک بودن شما کمک کنند را به صورت خلاصه در این بخش مطرح کنید

در بخش Your phone number ترجیحا شماره تلفن متصل به اکانت هک شده (یا شماره تلفن دیگر) به صورت بین الملی یعنی +۹۸۹۱۲۱۲۳۴۹۸ و در بخش Your email ایمیل آدرس درست و معتبر خود را وارد کنید چون از همین طریق به درخواست شما پاسخ داده میشود.

پس از پر کردن درخواست بر روی Submit کلیک کنید و منتظر دریافت پاسخ از سوی تلگرام به شماره تلفن یا ایمیلی که وارد کرده اید باشد.

بازیابی اکانت هک شده تلگرام

اگر روش فوق موثر نبود و هکر همچنان از اطلاعات شما در حال سو استفاده کردن است و مساله دسترسی و بازیابی اکانت بسیار برای شما حیاتی بود پیشنهاد میکنم در اولین فرصت به پلیس فتا مراجعه و شکایت کنید و یا از طریق فرم ارسال گزارش مردمی این موضوع را مطرح کنید تا مرحل شناسایی و دستگیری هکر انجام شود.

بازیابی اکانت هک شده تلگرام

بازیابی و دسترسی مجدد به امکانات کامل در اکانت های اسپم شده تلگرام (Telegram Spam Account Recovery)

در صورتی که اکانت شما اشتباها اسپم شده و فقط میتوانید به لیست دوستان خود پیغام بفرستید و برخی از امکانات برای شما محدو شده است بر طبق گفته بخش پشتیبانی تلگرام باید مراحله زیر را طی کنید:

۱- ارسال ایمیلی با عنوان SPAM به ایمیل آدرس spam@telegram.org

۲- در محتوا ایمیل به زبان انگلیسی و محترمانه مشکل اسپمینگ خود را عنوان کنید

۳- حتما شماره تلفن متصل به اکانت که اسپم شده است را به صورت بین الملی (یعنی با پیش کد کشور مثل +۹۸۹۱۲۱۲۳۴۹۸ ) در متن ایمیل عنوان کنید

۴- پس از انجام مراحل بالا ایمیل را ارسال و منتظر دریافت پاسخ از بخش پشتیبانی اسپم تلگرام باشید

بازیابی اکانت بلاک و حذف شده تلگرم (How To Access Telegram Blocked and Deleted Account)

برای اکانت های حذف و بلاک شده میتوانید از فرم تماس جهت مطرح کردن مشکل و مکاتبه که در بخش هک معرفی کردیم استفاده کنید و در بخش توضیحات مشکل خود را مطرح کنید و در صورتی که اسپمینگ یا مزاحت خاصی برای شخصی در تلگرام ایجاد نکرده اید و اشتباها یا از روی قصد و هدف ای بلاک شده اید آنرا به صورت کوتاه در بخش توضیحات وارد کنید.

برای اکانت های حذف شده نیز از همین فرم استفاده کنید به توصیه هایی که در بخش هک (ارائه اطلاعات ضروری و..) عمل کنید، اما باید عنوان کنیم که بازیابی اکانت های حذف شده تلگرام به صورت کامل (نه روش self destructing چون در این روش با ورود مجدد اکانت دوباره فعال میشود ) احتمال برگشت بسیار پایینی دارند.


در پایان امیدواریم مشکل شما در تلگرام بسیار زود حل شود و اگر راه حل های عنوان شده موثر بود یا شما راه حل جدیدی پیدا کردید آن را در بخش نظرات معرفی و با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام
آموزش ۳ روش جدید آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام
چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟
۷ روش فهمیدن بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ
آموزش بلاک کردن و رفع بلاک در توییتر
آموزش ۶ روش بلاک کردن و رفع بلاک فرد در توییتر
بلاک كردن و رفع بلاک شخص واتس اپ
آموزش ۷ روش رفع بلاک و بلاک کردن شخص در واتس اپ اندروید ، آیفون و..

نظرات

  • تارارضایب says:

    سلام خسته نباشید ببخشید من تلگرام هک شده چیکار کنم پسش بگیرم و هک شده تلگرام من نمیاره خواهشن کمک کنید🙏🙏

  • رسا says:

    سلام وقتتون بخیر
    من نمیدونستم که مدت زمانی که وارد تلگرام نمیشم رو باید تعیین کنم تا اکانتم حذف نشه و الان حذف شده و این لینکی که گذاشتید برام باز نمیشه و هی ارور میده و try again رو نشون میده.ممنون میشم راهنماییم کنید

  • Zohre says:

    سلام چند روز پیش موبوگرام من پاک شد و اکانت مجازی روش نصب بود و الان اکانتمو نمیتونم برگردونم و پاک هم نشده اما آیدی ک رو اکانت بود کاری و بسیار مهمه و باید رو اکانت جدیدم بزارمش.شماره اکانت وکد تایید دو مرحله ای رو دارم راه حلی هست ک بشه آیدیمو ار اون اکانت بردارم و رو اکانت جدیدم بزارم؟

  • نرگس says:

    با سلام
    چطور میتونم به حساب تلگرام شماره قبلیم وصل شم ؟ دلت اکانت هم نکرده بودم فقط برنامه رو پاک کرده بودم ، ولی وقتی میخوام قسمت تغییر شماره تلفن ،شماره قبلیمو جایگزین شماره جدید کنم ، پیام میده که حساب قبلی رو باید حذف کنید تا شماره رو تغییر بدید ، ولی من حساب تلگرام قبلیمو ندارم و نمیتونم دلت اکانتش کنم،و زمان دلت اکانت کردن نمیدونم کد تلگرام کجا ارسال میشه ، انگار جایی حسابم فعال هستش ، چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا

  • هستی says:

    سلام من اکانتم مجازی امریکاس.دیشب خوابیدم صب بیدار شدم میبینم دیلیت شده .تایید دومرحله ای هم گذاشته بودم ب نظرتون هکم کردن؟؟؟

  • صدیقه says:

    سلام به همه دوستان
    من تمام مراحل دلیت اکانت رو رفتم حتی کدم وشماره ام رو قبول کرد اما ت سایت تلگرام پیغام موفقیت آمیز برام نیومد حالا از کجا مطمئن بشم ک واقعا تلگرامم حذف شده؟؟؟

  • M.k says:

    من تو ی گروه اد شدم و اشتباهی گزینه ریپورت اسپم رو زدم حالا میخوام دوباره عضو اون کروه بشم لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم دوباره عضو بشم؟؟؟؟؟???

  • Shermin says:

    تو رو خدا یکی بگه کسی که ایدیش رو عوض کرده چجوری پیدا کنم . یا کسی که دیلیت اک کرده رو چجوری پیدا کنم خیلی فوریه

  • Zohreh says:

    سلام خسته نباشد من اکانت تلگرامیم حذف شده توش اطلاعات مهمی بودش العان دوباره اکانت قبلی تلگراممو برگردونم چیکار کنم تروخدا راهنمایم کنین

  • امیر says:

    سلام و خسته نباشید به شما ، من مدتی در تلگرام نبودم و بعد که برگشتم اکانتن حذف شده بود و با یه موبایل دیگه هم وارد اون پی وی میشدم مینوشت deleted accaunt ممکنه بگین چجوری برگردم

  • erfan says:

    سلام خسته نباشید.. من یه سری برنامه مثل تلگرام . کلش آف کلنز و اینستاگرام و….. رو از طریق Move To Sd Cardدر بخش تنظیمات انتقال به رم دادم..الان گوشیم سوخته و یه گوشی دیگه خریدم اما وقتی رم رو تو گوشی میندازم برنامه هایی که به رم انتقال داده بودم اجرا نمیشن یعنی آیکون هاشون نمیاد.. باید بگم که وقتی گوشی قبلی رو خاموش روشن میکردم برنامه هایی که تو رم انتقال داده بودم بعد از چند ثانیه آیکون هاشون میومد..یه اکانت مجازی تلگرام هم داشتم..میخواستم بدونم میشه اکانت هارو با استفاده از رم برگردوند؟

  • اشکان says:

    من اکانت خودم و حذف کردم و میخوام برگردونمش

  • سجاد says:

    سلام
    قبلا با اکانتم توی حدود ۴۰۰ تاگروه عضو میشدم و کانالمو تبلیغ میکردم ،و بعد از مدتی اکانتم از طرف تلگرام مسدود میشد ،و مجدد با سیمکارت جدید این کار رو ادامه میدادم و باز تلگرام اکانتمو مسدود میکرد ،اما حالا وقتی گروه هام به حدود ۷۰ تا میرسه بلافاصله تلگرام مسدودم میکنه
    میخواستم بپرسم ممکنه تلگرام به آی پی سیستم من حساس شده باشه ؟ و راه حلش چیه؟

  • fatemeh says:

    من اکانتم مجازی بود حواسم نبود پاک شد دیگه نمیتونم بهش دسترسی داشته باشم خاهش یکی برگردونه خیلی اطلاعات مهمی داخل اون اکانته

  • mohammad says:

    سلام من از اکانتم خروج رو زدم بیرون اومد ودوباره شمارمم رو وارد کردم دیدم اکانتم دلیت شده الان باید چیکار کنم ترخدا جواب بدین من کلی اطلاعات محرمانه تو اون اکانت داشتم الان چیکار کنم اکانت برگرده

  • mohammad says:

    سلام من از اکانتم خروج زدم و دوباره شمارم رو زدم دیدم اکانتم دلیت شده الان چیکار کنم برگرده ترخدا جواب بدین من هرچی اطلاعات مهمم تو اون بود

    • Fateme says:

      ببخشید من با یه نفر داخل تلگرام چت میکردم بعد اون اکانتشو حذف کرد
      آیا میشه شماره اونو پیدا کرد
      یا اکانت جدیدش
      ؟؟

  • Hamraz says:

    سلام
    توروخدا جواب بدین
    تلگرام من یه مدت فعال نبود وقتی دورباره فعال کردم خود به خود دلیت اکانت شد
    کلی چیز مهم توش بود مربوط به درسو زندگیم
    چیکار کنم او اکانتم برگرده دوباره؟

    • آرشام جلالی says:

      سلام.راه برگشت که در همین پست است.دلیل حذف:تلگرام کسانی را که ۱ ماه آنلاین نباشند را دلیت می کند.برای اینکه بیشتر از ۱ ماه تا ۱ سال تنظیم کنید به تنظیمات بروید.

  • الهه says:

    سلام اگر ممکنه سریع جواب بدین
    داشتم از اکانت تلگرام من هی میزد connecting و میرفت رو updating ولی کار نمیکرد. رو هر چت که میزدم مینوشت this chat is no longer exist رفتم قسمت active session دیدم یه یوزری با آمریکا هست اونجا. همین که terminate زدم نوشت unknown user خودمم انداخت بیرون از تلگرام. شماره ای که باهاش عضو شدم سیکارتشو گم کردم. چه اتفاقی افتاده برا اکانتم ؟راهی هست بتونم برگردونم؟ سو استفاده ای از مطالبم میتونن بکنن؟

  • Mahdi says:

    سلام خسته نباشید من آکانت تلگرامم رو از دست دادم و شماره ای که باهاش تلگراممو نصب کردم مسدود شده آیا راهی داره که بتونم تلگراممو دوباره به دست بیارم ؟ متاسفانه تلگرامم در دسترس نیس وچون مشگل پیدا کردن بود و همش خارج میشد پاکش کردم به طور تصادفی.اگر بتونین کمکم کنین ممنون میشم

  • ananayis says:

    من از مطلب شما استفاده کردم امیدوارم که موثر واقع بشه

  • sara says:

    خسته نباشید من با یک شماره مجازی اکانت تلگرام داشتم و یک مدتی از اون برنامه ایی که شماره گرفته بودم استفاده نکردم و برنامه برام غیر فعال شده اما با اکانت تلگرامم کار میکردم اما اون برنامه انگار اون شماره من و به یکی دیگه باز داده و اون تلگرامم و هک کرده و دسترسی منم قطع کرده الانم داره از اطلاعاتم استفاده میکنه عکسای خصوصیم و از تو چتام برداشته و میزاره روی پروفایلم و با تمام مخاطبام داره به اسم و عکسای من چت میکنه من الان باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

    • Mahdi says:

      سلام شما سونیا خانم هستین؟

    • شیرازی says:

      شما نباید از هیچ برنامه ای برای گرفتن شماره مجازی استفاده کنید چون اغلب برای همین سوء استفاده ها ساخته می شوند
      الان تنها راه شما تماس با صاحبان برنامه است اگر در برنامه وجود داشته باشد
      وگرنه شکایت از برنامه به پلیس فتا

صفحات 1 5 6 7