دسترسی و بازیابی اکانت هک،اسپم،حذف و بلاک شده تلگرام telegram account recovy hack spam block delete

چگونه به اکانت هک،اسپم،حذف و بلاک شده تلگرام دسترسی پیدا کنیم؟

ما در پست معرفی سه قابلیت مخفی تلگرام درباره بیرون کردن هکر از اکانت تلگرام در زمانی که اتصال و دسترسی شما هنوز به اکانت برقرار است صحبت کردیم اما این بار با توجه به افزایش کاربران و مشکلاتی که در زمینه هک تلگرام (Hack)، اسپم (Spam) ،بلاک (Block) و حذف (Delete) شدن اکانت مطرح شده است تصمیم گرفتیم روشی برای دسترسی و بازیابی اکانت هک و.. شده تلگرام را معرفی کنیم،در ادامه همراه ما باشید.

در ابتدا دلایل رایج هک و اسپم شدن اکانت تلگرام (Telegram) را بررسی میکنیم.

هک اکانت تلگرام توسط هکر (Telegram Account Hack)

در اغلب روش ها و مشکالاتی که کاربران در انزل وب مطرح کردند (در پست ترفندهای تلگرام و سه قابلیت مخفی) هکر دسترسی شخص را از اکانت خارج و در بیشتر اوقات رمز دو مرحله (tow step password) و ایمیل پشتیبان (recovery email) را فعال میکند (بیشتر کاربران این دو گزینه را در تلگرام فعال نکرده اند) و در نتیجه اکانت از دسترسی شخص خارج میشود و درخواست پول و .. مطرح میگردد یا از اکانت و محتویات آن مثل عکس و پیام ها سو استفاده میشود.

اسپم، بلاک شدن و ارسال نشدن پیغام در تلگرام (Telegram Account Spam)

این مشکل اغلب زمانی رخ میدهد که شما در ارسال پیام های بسیار به اشخاصی که در لیست دوستان شما نیستند زیاده روی کنید و از اکانت خود استفاده های تجاری مثل اسپمینگ و.. نمایید و یا اینکه توسط گروهی با هدف خاص ریپورت (Report) به اسپم شوید و اکانت شما بلاک شود.

اغلب در صورت بلاک شدن دسترسی شما همچنان به اکانت باقی است و فقط قادر به استفاده از برخی امکانات تلگرام مثل ارسال پیام به گروه ها (پیام ارسال نمیشود و فقط در حالت waiting یا همان آیکن ساعت باقی می ماند و دو تیک سبز ارسال پیام زده نمیشود) یا ارسال پیام به اشخاصی که در لیست دوستان شما نیستند و شما در لیست دوستان آنها قرار ندارید (آیدی یا شماره همراه شما را ندارند ) محروم میشوید.

متاسفانه تلگرام هنوز مدت زمان یا پیغام مشخصی برای اشخاصی که بلاک یا اسپم میشوند تعیین نکرده است.


بازیابی اکانت هک شده تلگرام (Telegram Hacked Account Recovery)

خب حالا که دلایل را برررسی کردیم به سراغ راه حل میرویم اما قبل از هر چیز مثل تمام آموزش های دسترسی به اکانت ها هک یا اسپم شده باید عنوان کنیم که استفاده از این روش به منزله بازگشت صدرصد اکانت شما نیست و شما باید برای دسترسی مجدد صبور باشید و چند مرحله را پشت سر بگذارید.

برای بازیاب اکانت هک شده ای که فعلا هیچگونه دسترسی به آن ندارید تنها یک راه جلوی روی شمات آن هم مکاتبه با تلگرام،عنوان مشکل، ارائه اطلاعات پایه ای که شما از آنها اطلاع دارید و منتظر ماندن برای دریافت پاسخ درخواست مطرح شده از سوی تلگرام هستید.

تلگرام برای اینکار یک فرم تماس جهت مطرح کردن مشکل و مکاتبه ایجاد کرده است.

بازیابی اکانت هک بلاک و حذف شده تلگرام

در این فرم شما باید در بخش Please describe your problem: مشکل خود را مطرح کنید،جهت مطرح کردن مشکل به نکات زیر توجه کنید:

  • کلیه پیغام ها باید به زبان انگلیسی مطرح شوند و در صورتی که تسلط کافی ندارید از یک شخص مطمئن و مسلط کمک بگیرید
  • پیغام باید تا حد ممکن کوتاه،مودبانه و حاوی اطلاعات مهم (بدون مطرح کردن مسائل حاشیه ای) باشد
  • در متنی که در این بخش وارد میکنید سعی کنید اطلاعات مثل تاریخ و محل ایجاد اکانت ، لیست دوستان،آخرین زمان و مکان دسترسی و حتی ها تصاویر  کدها و پیام ها ارسال شده توسط تلگرام به اکانت شما نیز باشد و حتما طریقه هک شدن خود را نیز در متن به صورت کوتاه بیان کنید.در کل اطلاعات مفیدی که میتوانید تا جای ممکن به اثبات مالک بودن شما کمک کنند را به صورت خلاصه در این بخش مطرح کنید

در بخش Your phone number ترجیحا شماره تلفن متصل به اکانت هک شده (یا شماره تلفن دیگر) به صورت بین الملی یعنی +۹۸۹۱۲۱۲۳۴۹۸ و در بخش Your email ایمیل آدرس درست و معتبر خود را وارد کنید چون از همین طریق به درخواست شما پاسخ داده میشود.

پس از پر کردن درخواست بر روی Submit کلیک کنید و منتظر دریافت پاسخ از سوی تلگرام به شماره تلفن یا ایمیلی که وارد کرده اید باشد.

بازیابی اکانت هک شده تلگرام

اگر روش فوق موثر نبود و هکر همچنان از اطلاعات شما در حال سو استفاده کردن است و مساله دسترسی و بازیابی اکانت بسیار برای شما حیاتی بود پیشنهاد میکنم در اولین فرصت به پلیس فتا مراجعه و شکایت کنید و یا از طریق فرم ارسال گزارش مردمی این موضوع را مطرح کنید تا مرحل شناسایی و دستگیری هکر انجام شود.

بازیابی اکانت هک شده تلگرام

بازیابی و دسترسی مجدد به امکانات کامل در اکانت های اسپم شده تلگرام (Telegram Spam Account Recovery)

در صورتی که اکانت شما اشتباها اسپم شده و فقط میتوانید به لیست دوستان خود پیغام بفرستید و برخی از امکانات برای شما محدو شده است بر طبق گفته بخش پشتیبانی تلگرام باید مراحله زیر را طی کنید:

۱- ارسال ایمیلی با عنوان SPAM به ایمیل آدرس spam@telegram.org

۲- در محتوا ایمیل به زبان انگلیسی و محترمانه مشکل اسپمینگ خود را عنوان کنید

۳- حتما شماره تلفن متصل به اکانت که اسپم شده است را به صورت بین الملی (یعنی با پیش کد کشور مثل +۹۸۹۱۲۱۲۳۴۹۸ ) در متن ایمیل عنوان کنید

۴- پس از انجام مراحل بالا ایمیل را ارسال و منتظر دریافت پاسخ از بخش پشتیبانی اسپم تلگرام باشید

بازیابی اکانت بلاک و حذف شده تلگرم (How To Access Telegram Blocked and Deleted Account)

برای اکانت های حذف و بلاک شده میتوانید از فرم تماس جهت مطرح کردن مشکل و مکاتبه که در بخش هک معرفی کردیم استفاده کنید و در بخش توضیحات مشکل خود را مطرح کنید و در صورتی که اسپمینگ یا مزاحت خاصی برای شخصی در تلگرام ایجاد نکرده اید و اشتباها یا از روی قصد و هدف ای بلاک شده اید آنرا به صورت کوتاه در بخش توضیحات وارد کنید.

برای اکانت های حذف شده نیز از همین فرم استفاده کنید به توصیه هایی که در بخش هک (ارائه اطلاعات ضروری و..) عمل کنید، اما باید عنوان کنیم که بازیابی اکانت های حذف شده تلگرام به صورت کامل (نه روش self destructing چون در این روش با ورود مجدد اکانت دوباره فعال میشود ) احتمال برگشت بسیار پایینی دارند.


در پایان امیدواریم مشکل شما در تلگرام بسیار زود حل شود و اگر راه حل های عنوان شده موثر بود یا شما راه حل جدیدی پیدا کردید آن را در بخش نظرات معرفی و با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام
آموزش ۳ روش جدید آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام
چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟
۷ روش فهمیدن بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ
آموزش بلاک کردن و رفع بلاک در توییتر
آموزش ۶ روش بلاک کردن و رفع بلاک فرد در توییتر
بلاک كردن و رفع بلاک شخص واتس اپ
آموزش ۷ روش رفع بلاک و بلاک کردن شخص در واتس اپ اندروید ، آیفون و..

نظرات

  • م says:

    سلام من عضو یک کانال شدم و میخام خارج شم اما هرجا میرم گزینه ای برای خروج از کانال وجود نداره چیکار کنم؟

  • امیر says:

    ایا میشه اکانت حذف شده رو بازیابی کرد

  • فاطمه says:

    با سلام ایا ممکنه بدون شماره تلفن وارد تلگرام شد؟من خطم گم شده باید حتما وارد اکانتم شم ایا راه حلی وجود داره

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      برای ثبت نام حتما باید شماره تلفن رو وارد کنید یا قبلا برای خودتون یوزنیم و پسورد انتخاب کرده باشد که تا جایی که اطلاع دارم در اونجا هم یه کد امنیتی واسه خط شما ارسال میشه (البته مطمئن نیستم)
      موفق باشید

  • پیمان says:

    سلام
    چگونه میشه همه اعضا کانال خودم رو ببینم ؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در بالا روی اسم کانال کلیک کنید و تو صفحه بعد روی تعداد member کلیک کنید
      موفق باشید

  • Dr.m says:

    .سلام.من خودم چندنسخه تلگرام رسمی واصلی نصب کردم وچندگروه ۲نفره درست کردم ک تمام پیامهای ک برام مهمه در اونا کپی کردم ودرضمن چون گوشیم روته از همه هم بکاپ میگیرم ودیگه نگران اسپم وحذف اکانت نیستم هرگز

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ممنون از روش ابتکاری که در اینجا به اشتراک گذاشتید
      موفق باشید

  • حسین says:

    اگه تلگرام هک شه آیا میتونن به اطلاعات بجز تلگرام دست پیدا کنن؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اگر توسط بد افزار هک نشده باشید خیر احتمالش خیلی پایینه
      موفق باشید

  • امیر says:

    سلام
    پیام های تلگرام که حذف شده البته تو چت با شخص خاصی امکان بازیابیش هست در ضمن گوشیم اپل

  • ali says:

    سلام
    من الان نزدیک به یه ماه اسپم شده
    تاحالا چن بار به تلگرام از هر روشی که گفتید نامه دادم اما تا حالا هیچ جوابی نداده به نظرم وقتی اسپم بشیم دیگه هیچ جوره درست نمیشه

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      متاسفانه پشتبانی تلگرام چندان قوی نیست و با مدت زمان زیاد پاسخ میدن،فعلا تنها راه حل همین مورده که معرفی شده
      موفق باشید

  • آتی says:

    سلام
    من امروز بی دلیل شک کردم ک ممکنه تلگرامم هک شده باشه. ولی چون چند روز پیش شماره قبلیمو دیلیت اکانت کردم اطلاعات اکتیو سیزنم پاک شده یعنی اگه هکم شده بودم الان دیگه متوجه نمیشم. نمیدونم هک شده بودم یا نه؟ این برام سواله ک با چه فایلهایی ممکنه هک شیم. اگه یکی فقط متن و عکس و فیلم برامون فرستاده باشه ممکنه با همونا هکمون کرده باشه. تو رو خدا جواب بدید. فکرم درگیره!

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      روش های اطلاع از وجود هکر رو در بخش سه قابلیت معرفی کردیم
      کلا رایج ترین روش هک شدن درخواست ارسال کد بازیابی به خط شما و گول زدن کاربر با جا زدن خودشون به جای اکانت رسمی تلگرام واسه گرفتن اون کد هست بقیه راه ها به مهارت بسیار بالایی نیاز داره و تلگرام از رمز گذاری بسیار قوی استفاده میکنه زیاد نگران نباشید

      موفق باشید

      • آتی says:

        متشکرم بابت پاسختون.
        یعنی با عکس و فیلم هک امکان پذیر نیست؟

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          منظوتون رو متوجه نشدم،اما ممکنه هکر یک فایل بد افزار برای شما ارسال کنه شما هم اون فایل رو باز کنید و ناخواسته و بدون اطلاع اطلاعات شما برای هکر فرستاده بشه ،مراقب اطلاعات ناشناس باشید
          موفق باشید

          • آتی says:

            سلام
            منظورم اینه که ممکنه اون بدافزار عکس یا فیلم بوده باشه. در ضمن من در مورد اینکه آشنا هکم کرده باشه شک دارم و اصلا منظورم یه فرد ناشناس نیست. چون اصلن فایل هایی ک ناشناس بفرسته رو باز نمیکنم.

          • شهریار مهاجر says:

            هک با فیلم و عکس کلا خیلی بعید دوست عزیز،رمز دو مرحله ای اکانت رو فعال کنید یا تغییر بدید تا خیالتون راحت بشه

  • M says:

    سلام من وقتی میخام اکانت تلگرامم رو حذف کنم یه پیغامی میده که شما چند بار امتحان کردید و حذف نمیشه چیکار کنم ؟ راه دیگه وجود نداره ؟!

  • امیر says:

    سلام من چند وقتی هستش که نمیتونم با شماره تلفنم وارد تلگرام بشم و اروری که میده اینه:
    PHONE_NUMBER_OCCUPIED
    ممنون میشم جوابو به ایمیلم بفرستید:amirsw7@gmail.com

  • سعید says:

    یه مشکل دارم ، تمام راههایی که تو اینترنت بود رفتم ipآدرس دسترسی به تلگرامم هم فقط ipخودمه ولی یه فایلهای نامربوطی در پوشه تلگرامم پیدا میکنم که خودم نمیدونم از کجا میآن چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اسم و فرمت فایل چی هست؟ و اینکه اگر فایل عکس،فیلم وو.. نیست ممکنه مربوط به فایلهایی باشه که خود نرم افزار ایجاد میکنه

  • حمیدرضا says:

    سلام
    اگر در قسمت privacy and security
    active sessions
    terminate all other session را قبلا زده باشم و حالا بخواهم مشخصات دستگاه شخصی که هک کرده را بدانم ایا راهی هست؟؟؟؟

  • مهران says:

    خواهشا راهنمایی کنید

  • مهران says:

    من نمیتونم واسه اونایی که شمارشون رو ندارم پیام ارسال کنم.چرا

  • مهدی says:

    سلام ببخشد میخواستم ببینم منظور از این پیغام چی هستش ؟
    ? are you sure you want to report spam from this user
    تو قسمت PV یکی از دوستام این پیغام میاد بعد میزنه yes یا NO
    ممنون اگه راهنمایی کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      این پیغام تایید ارسال گزارش اسپم کاربر هست و اگر yes بشه شخص دوم توسط دوست شما ریپورت میشه
      موفق باشید

  • سمیرا says:

    سلام
    ببخشید من ب تلگرام اسپم جی میل فرستادم ولی جوابی بهم نیومد

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      ممکنه کمی طول بکشه تا جواب بدن
      موفق باشید

    • کربلایی says:

      سلام من نمیتونم به کسایی که اد لیستم نیستن پیام بدم وبلد نیستم درس کنم کمک کنید لطفا

      • شهریار مهاجر says:

        سلام
        اسپم شدید دوست عزیز با روش رفع اسپم همین پست پیش برید
        موفق باشید

  • سمیرا says:

    سلام. من به اشتباه و به طور ناخوداگاه فردی رو که نمیشناختم بلاک کردم و وقتی خواستم آنبلاک کنم دیگه دسترسی نداشتم ،و حالا میخوام به شماره ای که تماس گرفتن دسترسی داشته باشم .میشه خواهش,کنم منو راهنمایی بفرمایید؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اگر شماره شخص رو دارید و آنبلاک هستند میتونید به کانتکتون اضافه کنید دوباره
      در تلگرام وب یا کامپیوتر از منو بالا contacts رو انتخاب کنید و بعد add contacts رو بزنید شماره و مشخصات شخص رو وارد کنید تا مجددا به لیست مخاطب ها اضافه بشه
      موفق باشید

  • Alireza says:

    اکانت من رو هک کردن.و رمز گذاشتن و حتی ایمل پشتیبانی که بعد رمز میزارن رمز رو بفرسته به میل
    حالا میخواستم ببینم میتونم اکانتمو دلت اکانت کنم؟؟یا نمیشه باید حداقل رمز میل رو بدونم؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      متاسفانه برای حذف اکانت نیاز به دسترسی به اکانت هست
      موفق باشید

  • آرین says:

    سلام تلفن همراه من به سرقت رفته اکانت ها و تلفن هایم را چگونه میتوانم از طریق تلگرام به دست بیارم؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اگر تلگرام بر روی کامیپوتر نصب دارید یا نسخه وبش فعاله از منو بالا گزینه contacts رو انتخاب کنید کانتکت هایی که در تلگرام هستد نمایش داده میشند که در پروفایل هر کدومشون شمارشون هم هست
      موفق باشید

  • نیکی says:

    سلام
    اکانتی که از طریق برنامه موبوگرام هک شده باشه رو میشه بازیابی کرد؟؟چطوری؟؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      کلا اکانت های هک و دزدیده شده رو میتونید از روش بالا بازیابی کنید
      موفق باشید

  • فریده says:

    سلام
    من log out برنامه تلگرامم زده شده و نمیدونم چطور باید به برنامه برگشت آیا راهی داره ؟ من کلی مطالب آموزشی و فایلهای صوتی و تصویری داشتم که واقعا برام حیاتی هست . لطفا منو راهنمایی کنید .
    متشکرم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      دوباره وارد برنامه بشید و از طریق شماره تلفن ورورد کنید،نگران نباشید همه چیز سر جای خودش باقی میمونه و پیشنهاد میکنم رمز دو مرحله ای تون رو هم فعال کنید
      موفق باشید

  • چطور میشه کاری کرد که هک نشه ؟ اصلا راهی هست ؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بله راهی هست رمز دو مرحله ای اکانتتون رو فعال کنید
      موفق باشید

  • علی says:

    سلام چگونه به گروهی که حذفت کردن برگردی؟

  • Prettyevil says:

    من اسپم بلاک شدم…
    اگه بفهمین کی از بلاک درمیام عالی میشه!

  • mohammad says:

    سلام ببخشید پیامه های توی تلگرامم فقط میتونم تو گروه و برای مخاطبینم بفرستم و برای اشخاص دیگه علامت تعجب میاد لطفا راهنماییم کنین تورو خدا زود جواب بدین

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      احتمالا اسپم شدید ،از روشی که در بالا معرفی کردیم استفاده کنید
      موفق باشید

  • علی says:

    سلام وقت بخیر
    الان حدود دوهفته است که اکانت تلگرامم اسپم شده و فقط به کسانی میتونم پیام بدم که هم من و هم اون طرف شماره های یکدیگر را سیو داشته باشیم
    طبق توسیه شما ایمیلی به آدرسی که گفتین ارسال کردم ولی جوابی نیامده و الان همچنان اسپم هستم
    راه دیگه ای هست که مشکل من برطرف بشه
    پیشاپیش از راهنمایی شما تشکر میکنم

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      فعلا تنها راهی که عنوان شده همین ایمیل هست،اگر خبری نشد از فرم پشتیبانی هم میتونید استفاده کنید
      موفق باشید

  • محمد says:

    سلام :من تو تلگرام که در کامپیوتر نصبه از یه خط ایرنسل که همبشه خاموشه برای رییس اداره یه پیام شکایت فرستادم شماره و عکس و مشخصاتی در پیام ندارم شنیدم که رییس گفتن از طریق فتا پیگیری میکنن فرستنده را .آیا قابل شناسایی است .تشکر ممنون از ذاهنماییتان .الان اون سیم کارت و تلگرام از نصب خارج کردم و خاموشن ولی اینترنت هست

  • رامنین says:

    سلام دیشب توی تلگرام بودم و یکدفه از تلگرام اومد بیرون الان هرچی میزنم تلگرامو سیاهی میاد و. میره بیرون
    میخام اکانتمو دیلیت کنم اما اگه دیلیت کنم همهچیم از بین میره و نمیخام از بین بره چیکار کنم تورو خدت جواب بدید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      تلگرام رو پاک کنید و یک نسخه آپدیت شده رو نصب کنید ببینید درست میشه نیاز به پاک کردن اکانت نیست فکر کنم
      موفق باشید

  • رضا says:

    داداش سلام خوبی؟ توروخداجون مادرت حتمابامن یه تماسی بگیرکاربیسارواجبی باهات دارم شمارمم اینه:۰۹۳۷

    حتماتماس بگیرکه حرف بزنیم من خیلی مشکل پیچیده ای دارم
    امروزهم اینجاروشانسی پیداکردم خواهش میکنم
    منتظرتماستم
    مشکلی راجع تلگرام دارم میخوام توکمکم کنی جون هرکی دوس داری

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      مشکلتون رو همینجا مطرح کنید

      • آذر says:

        سلام به تازگی افرادی که با نوشته ریپورت اسپم به رنگ قرمز بهم تو پی وی پیام میدن بلاک میکنم روز بعد نفر بعدی با همین نوشته پیام میده چجوری می تونم از شرش راحت شم ممنون میشم راهنماییم کنین؟
        با تشکر

صفحات1 2 3 7