بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی

بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی یکی از ضرورت های زندگی امروز است.حتی اگر تا به حال برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام نکرده اید ، هنوز هم دیر نشده است و با وجود مراجع غیرحضوری و اینترنتی آموزش زبان انگلیسی می توانید زبان خود را تقویت کنید برای آموزش زبان منابع زیادی به زبان فارسی وجود ندارد ، ما در این پست به معرفی تعدادی از بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان می پردازیم.

معرفی برترین منابع فارسی یادگیری زبان انگلیسی

متاسفانه یا خوشبختانه در این زمینه وب سایت های زیادی فعالیت می کنند که با بهره گیری از منابع انگلیسی ،امکان آموزش غیرحضوری زبان انگلیسی را فراهم کرده اند اما اغلب این وب سایت ها فروشگاهی هستند و آموزش های زبان را غیر رایگان ارائه می دهند. ضمن این که هدف ما تبلیغات محصولات این وب سایت ها نیست، در ادامه منابعی را معرفی می کنیم که در کنار بخش های فروشگاهی ، آموزش های رایگان را نیز پوشش می دهند.

فراگیری و آموزش زبان انگلیسی با ایران زبان

در این وب سایت ۴ مهارت اصلی زبان ، یعنی خواندن ، نوشتن ، مهارت شنیداری و گفتاری به صورت مجزا دسته بندی شده اند و برای تقویت هر یک می توانید از صفحه ی اصلی به همان بخش مراجعه کنید.

دروس به صورت رایگان در هر بخش معرفی شده اند و در انتهای هر آموزش تمریناتی برای مهارت بیشتر شما تهیه شده است.

برای یادگیری زبان در این وب سایت سطح بندی ابتدایی انجام شده است و بر این اساس می توانید از ویدیو و فیلم های این وب سایت که زبان اصلی می باشند نیز استفاده کنید.

ایران زبان در مجموع یک سایت کامل با امکانات قابل قبول برای آن دسته از کاربرانی است که می خواهند انگلیسی را در سطح متوسط ( و  نه حرفه ای ! ) فرا بگیرند. چرا که سطح بندی برای انواع کاربران ،آزمون های دوره ای مرتب و همچنین تنوع در بخش صوتی تصویری این وب سایت دیده نمیشود.

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری رایگان زبان با استفاده از رادیو انگلیش

شما در رادیو انگلیش با سطح بندی حرفه ای کاربران برای آموزش صوتی زبان انگلیسی رو به رو میشوید. هر کاربر به خوبی می داند که در چه سطحی قرار دارد و نیاز به چه میزان آموزش دارد. لذا در صفحه ی اصلی ابتدا سطح شما مشخص میشود و تمرینات متناسب با سطح علمی شما ارئه می شود.

برای هر سطح ۴ مهارت اصلی دسته بندی شده است و به علاوه قسمت هایی مثل لغات ، لهجه های لازم که باید از همین الان تمرین کنید، اشتباهات رایج و…نیز در هر بخش قرار گرفته است.

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی

ضمنا شما می توانید برای یادگیری زبان متناسب با اهداف خود از هر بخش استفاده کنید.در صورتی که نیاز دارید با اصطلاحات رایج در تجارت آشنا شوید، از بخشی مثل انگلیسی تجاری استفاده کنید. برای تقویت زبان در سطح پیشرفته تری مثل تاقل نیز آزمون ها و نکاتی به صورت دوره ای آپدیت میشود.

در بخش فروشگاه نیز می توانید از مجله ی صوتی این وب سایت با پرداخت هزینه ای ناچیز به صورت سالانه استفاده کنید.

انگلیش لرنر، وب سایت فارسی آموزش زبان انگلیسی

مبنای این وب سایت ؛ برگزاری کلاس های آنلاین و بهره گیری همزمان از محصولات وب سایت می باشد.بنابراین تنها مزیت استفاده از این وب سایت غیر رایگان ، یادگیری غیرحضوری آن است.با این حال در انجمن وب سایت ، ۴ مهارت اصلی انگلیسی ، دیکشنری آنلاین و یادگیری زبان از طریق عکس و ویدیو های کوتاه به صورت رایگان آموزش داده میشود و شاید بزرگترین نقطه ضعف این سایت نیاز به فلش پلیر برای اجرای برخی از بخش های آن است.

انگلیش لرنر، وب سایت فارسی یادگیری زبان انگلیسی

فیلم ، موسیقی و بازی های آنلاین زبان اصلی از بخش های متنوع این وب سایت است که برای یادگیری رایگان و شیرین زبان از نقاط مثبت این وب سایت هستند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی با زبان افزا

یکی از وب سایت هایی که به صورت متفاوت تر به آموزش زبان انگلیسی پرداخته است، زبان افزا می باشد.زبان افزا آموزش های لازم برای شما را به صورت روزانه به ایمیل ارسال می کند تا در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی شود.

در این وب سایت باید ثبت نام کنید و سپس بعد از ثبت نام مشخصات خود را در فایلی با عنوان پرونده ی آموزشی ثبت کنید تا زبان افزار مطابق با همان مشخصات برای شما ایمیل ارسال کند.

ارسال لغات مختلف به صورت روزانه از بهترین بخش این وب سایت است که به مرور گنجینه ی لغات شما را ارزنده تر می کند.

اخبار انگلیسی ، امکان تلفظ لغات ،فیلم های آموزشی سطوح پیشرفته و… از بخش های کاربردی این وب سایت است.

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی

برای ثبت نام در وب سایت ، روی بخش مورد نظر خود مثل یادگیری تافل کلیک کنید تا آموزش های همان بخش برای شما ارسال شود.

بعد از ثبت نام در وب سایت وارد پنل کاربری خود شوید و تنظیمت ایمیل را انجام دهید.مثلا می توانید ایمیل های خود را در پنل مشاهده کنید، تعیین کنید که هر کلمه در ایمیل شما چندبار تکرارشود و یا سطوح کلمات و منابع دلخواه خود را انتخاب کنید.در همین پنل به صورت دوره ای آزمون دهید و نتایج را مشاهده کنید.

شاید تنها نقطه ی منفی در این وب سایت ، مانور بیشتر روی لغات انگلیسی و تمرکز کمتر آن بر سایر مهارت های ۴ گانه ی زبان باشد.

آموزش زبان انگلیسی تصویری و یادگیری آیلتس با کانال اکسیر آیلتس

اکسیر آیلتس سایتی مستقل نیست و یک کانال جامع در آپارات است که به صوت رایگان آموزش آیلتس را ، از سطح مبتدی تا پیشرفته ، پوشش داده است. گرچه این منبع ، یک وب سایت مستقل نیز دارد اما سایت اصلی آنها چندان دلچسب و برای آموزش رایگان مناسب نیست، اما کانال آپارات آنها مرجع مناسبی برای یادگیری زبان است.

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی

ضمنا با جست وجوی کلی در آپارات ، می توانید کانال و ویدیو های مختلف آموزش زبان انگلیسی دیگر را نیز مشاهده کنید.

دانلود فایل و  کتاب های معتبر برای یادگیری زبان با irlanguage

irlanguage در حقیقت یک وب سایت فروشگاهی برای عرضه ی محصولات آموزش زبان است. اگر چه بیشتر فعالیت های این وب سایت بر پایه فروش محصول می باشد ، اما هدف ما از معرفی این وب سایت در انزل وب ، نه تبلیغ ، بلکه معرفی بخش های زیادی از این وب سایت است که به دانلود رایگان محتوای آموزشی زبان اختصاص داده شده است. انواع کتاب ها و فایل های صوتی و تصویری را می توانید به صورت رایگان در این وب سایت دانلود کنید.

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی

بهترین منابع انگلیسی یادگیری زبان

علاوه بر وبسایت های فوق ما قبلا در سری های ۱ ، ۱۲ ، ۲۸ و ۴۱ معرفی سایت های جالب کاربردی تعدادی از مراجع بسیار خوب انگلیسی زبان یادگیری زبان های خارجی را معرفی کردیم که پیشنهاد میکنیم حتما آنها را نیز مشاهده کنید.

سخن آخر:

اگر چه وب سایت هایی که در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی به فارسی فعالیت می کنند محدود و یا غیر رایگان اند و جای پیشرفت بسیاری در این زمینه دیده می شود، اما وب سایت هایی که آموزش رایگان را به بهترین نحو ممکن در اختیار کاربران قرار می دهند، نظیر رادیو انگلیش،می توانند از جمله منابع برتر برای یادگیری زبان باشند.با این حال بسته به نیاز شما وب سایت هایی مثل زبان افزا نیز از جمله بهترین وب سایت های فعال در این زمینه محسوب میشوند.

موفق باشید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و آیفون
۱۰ تا از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی و.. اندروید و آیفون
معرفی بهترین سرویس های اصلاح اشتباهات نامه و درخواست ها به زبان انگلیسی
بهترین ابزار های اصلاح اشتباهات متن درخواست و نامه های انگلیسی

نظرات

  • هانیه says:

    سایت آموزش زبان wwwenglishir.Blog.ir 👌🏻👌🏻😍😍

  • مینا محمدزاده says:

    اموزشگاه فرزانه بیست واقع در کرج بهترین اموزشگاه از نظر کادر اموزشی و مشاوران هست من که خیلی راضی بودم

  • صلاح الدین says:

    بخاطر یادگیری انگلیسی

  • فاطمه فضلی says:

    وقتتون بخیر سایت رادیو انگلیش سایت خوبی بود ولی الان نیست نمیدونم مشکلش چیه!
    من برای لغات زبان انگلیسی از سایت استاد اسکندری استفاده میکنم که در نوع خودش برای لغات کاملترین هستش شما هم میتونید چک کنید

  • سجاد says:

    سلام انزل وبی های عزیز
    سایت فست زبان رو هم کاش به لیست اضافه کنید. در زمینه آزمون های زبان کنکور و ارشد و دکتری و… کار می کنند و کارشون هم عالیه بنظرم. این مطلب مال دو سال پیش هست کاش آپدیت بشه

  • میلاد says:

    یکی دوتا از این سایت های خیلی به من کمک کردن این آموزش هم منو خیلی به یادگیری زبان علاقه مند کرد پیشنهاد می کنم ببینید و تمرینش رو انجام بدید

  • rozita--z says:

    سلام وقت شما بخیر…
    بسیار ممنون از اطلاعات خوبتون….
    من همچنین از یک سایت بسیار خوب برای یادگیری زبان استفاده می کنم ک پیشنهاد می کنم شما هم از این سایت و همچنین از کانال تلگرام آن ها بازدید کنید.
    آدرس سایت: ZababDanan.ir
    کانال تلگرام: ZabanDanan@

  • علیرضا بهرامی says:

    سلام
    وقت بخیر

    بسیار ممنون و خوشحالم بخاطر این دیدن این مطلب چون در وب فارسی این دست مطالب بسیار اندکه.
    بنده مدیر وبسایت زبانیــا هستم که در زمینه ی یادگیری آنلاین زبان انگلیسی فعالیت است. لطفاً زبانیــا رو بررسی بفرمایید و در صورتی که مورد تائید واقع شد ، معرفی زبانیــا را هم به این پست اضافه کنید

    متشکرم
    http://Zabania.ir

  • سعید says:

    به نظر بنده دو تا از سایت هایی را که معرفی کردید سایت های خوبی بودند (انگلیسی لرنر و مرجع زبان ایرانیان). یه سایت دیگه هم هست (تو لیست شما نیست) که من ازش راضی بودم.این سایت http://www.languagecentre.ir

  • امین says:

    یکی از جدیدترین و بهترین وب سایت هایی که هم اپ اندرویدی داره و حتما به زودی اپ IOS رو هم فعال می کنه و هم سایت خوبی داره سایت Goldfish http://www.goldfishschool.com/fa هست که محتوای آموزشیش در واقع برداشت صرف از منابع دیگه نیست و یه جورایی تولید محتوای آموزشی می کنه… در ضمن از سال پیش که باهاش آشنا شدم کلی بروزرسانی شده و بخش های زیادی از لحاظ محتوایی بهش اضافه شده… هم آموزش انگلیسی داره هم فرانسه …. ولی محتوای انگلیسیش غنی تره…

  • سروش says:

    سایت اکسیر آیلتس که خیلی خوبه! اتفاقا تقسیم بندی درست آموزش در سایتش هست! در صورتی که اطلاعات در کانال آپارات پخش شده و نامرتبه. من و چندتا از دوستانم مرتب وبسایتشون رو چک می کنیم و خیلی راضی هستیم. درضمن خلاقیت هایی که به خرج میدن واقعا جای تحسین داره. مثلا حرکت جدیدی که زدن اینه که به ایده های آیلتس پرداختن، چیزی که من هیج جای دیگه ندیدم تاحالا. یه سر بزنید. ielts-elixir.com
    رادیو انگلیش هم خیلی خوبه و خلاقیتشون بسیار آدمو جذب می کنه. فقط اینکه به قول یکی از اساتید ما لهجه ی خود گوینده هاش بعضی جاها فارسی میشه.
    ممنون از نوشته ی شما.