معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی

معرفی وب سایت های جالب و کاربردی – شماره ۴۲

در ادامه معرفی سری جدید سایت و سرویس های جالب و کاربردی دنیای اینترنت، سرویس هایی برای میکس و آهنگ سازی آنلاین موزیک،ویرایش عکس با استفاده از کمک دیگران،ساخت رایگان و سریع ویدیو کنفرانس آنلاین و.. را بررسی میکنیم.

میکس و آهنگ سازی آنلاین موزیک ،ساده اما فوق العاده!

شاید سرویس adventuremachine وب سایت madeon یکی از خلاقانه ترین و جالبت ترین سایت هایی باشد که در انزل وب معرفی میکنیم،با ورود به این سایت شما میتوانید آنلاین و بدون دردسر ثبت نام و.. آهنگ خود را بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت بسیار مدرن و رسپانسیو مناسب برای کار در گوشی نیز است ،شیوه کار به این صورت است که پس از ورد madeon پترن های موزیک از پیش آمده شده را لود و آنها در اختیار شما قرار میدهد،پترن ها در سه دسته کاشی های سایت با سه رنگ متفاوت در اختیار شما قرار میگیرد ،تنها کاری که باشید شما انجام دهید انتخاب کاشی هاست با انتخاب اولین کاشی آهنگ مخصوص شما نواخته میشود و با روشن کردن کاشی بعدی پترن بعدی به شیوه ای کاملا هنرمندانه با پیترن قبلی تلفیق و کم کم آهنگ شما شکل میگیرد.

سبک موزیک و بیت و پترن ها هاوس الکترونیک هست و پس از ساختن موزیک و میکس خود میتوانید آن را ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارید.این وب سایت برای عاشقان موزیک میتوانید یک سرگرمی بسیار عالی باشد و پیشنهاد میکنم حتی برای یکبار آن را امتحان کنید!

میکس و آهنگ سازی آنلاین موزیک ،ساده اما فوق العاده!

ساخت سریع چت روم و ویدیو کنفرانس آنلاین بدون نیاز به ثبت نام و نصب برنامه

سرویس اینترنتی appear یکی از بهترین سرویس های برای ایجاد سریع چت روم و دعوت افراد برای چت تصویری همزمان و ویدیو کنفراس است.شما میتوانید تا ۸ نفر را رایگان،بدون نیاز به ثبت نام و یا نصب برنامه با لینک مخصوصی که در سایت ایجاد کرده اید به ویدیو کنفرانس خود دعوت کنید.این سرویس دارای یک اپ نیاز برای انجام ویدیو کنفرانس نیز هست و باید آن را به لیست بهترین نرم افزارهای تماس صوتی و تصویری چت که قبلا در انزل وب معرفی کردیم اضافه کنیم.در تستی که ما انجام دادیم کیفیت ویدیو و صدا در حد قابل قبول و مطلوب بود.

ساخت سریع چت روم و ویدیو کنفرانس آنلاین بدون نیاز به ثبت نام و نصب برنامه

شبکه اجتماعی کتاب و کتاب خوان ها

وب سایت معروف goodreads را میتوان یک سرویس عالی برای عاشقان کتاب توصیف کرد که دارای آرشیوی بسیار قوی و کاربران فارسی زبان بسیار است.شما میتوانید همانند سایت هایی نظیر IMDB نقد،نظرات،پشنهادات و رتبه کاربران را در مود کتاب مد نظر خود را بخوانید و یا کتاب مناسب با سلیقه تان را بر اساس رتبه ،ژانر و ..پیدا و شروع به خواندن آن نمایید.ایجاد پروفایل کاربری و معرفی کتاب های محبوب خود،وضعیت و تعداد کتاب هایی که خوانده اید و یا مشغول خواندن آنها هستید،اشتراک گذاری کتاب ها،ایجاد کلوب کتاب خوان ها،پرسش و پاسخ  و.. تنها چند مورد از امکانات این سرویس عالی است.

این سرویس اکثر کتاب های مشهور فارسی را در آشیو خود قرار دارد که میتواند یک محل مناسب برای کاربران ایرانی علاقمند به کتاب خوانی باشد.

ساخت سریع چت روم و ویدیو کنفرانس آنلاین بدون نیاز به ثبت نام و نصب برنامه

جامعه مجازی ویرایش آنلاین عکس با استفاده از کمک دیگران!

سرویس اینترنتی zhopped دارای یک ایده بسیار جالب است،شما در این سایت با جامعه مجازی از ویرایشگران آماتور و حرفه ای عکس و کسانی که درخواست ویرایش عکس خود را دارند مواجه خواهید شد،به عنوان مثال اگر عکسی در آشیو خود دارید که دلتان میخواهید پس زمینه آن سفید باشد و مهارت کافی برای ویرایش آن با نرم فزار هایی مثل فتوشاپ و .. ندارید تنها کافیست در این سرویس ثبت نام،عکس خود را آپلود و درخواست ویرایش را ثبت کنید تا کاربران سراسر دنیا برای کمک به شما داوطلب شوند ،عکس شما را ویرایش کنند و نسخه های متفاوت آن را در اختیارتان قرار دهند!

همچنین اگر وایشگر عکس هستید فعالیت در این سرویس میتوانید یک رزومه کاری آنلاین بسیار خوب باشد.

جامعه مجازی ویرایش آنلاین عکس با استفاده از کمک دیگران!

این سایت برای همه در دسترس نیست یا مشکل از سیستم و اینترنت من است؟

قبلا در انزل وب روشی برای دسترسی به سایت ها بدون نیاز به اینترنت معرفی کردیم،اما اینبار قضیه کمی فرق دارد،تا به حال شده به سایتی سر بزنید و آن سایت در دسترس نباشد و شما شک کنید که شاید مشکل از سیستم یا اینترنت شما باشد و یا اینکه آیا مشکل از سرور و خود سایت است و این قضیه ربطی به شما ندارد؟ خب اگر این اتفاق برای شما رخ داده است و میخواهید جواب این سوال ها را پیدا کنید کافیست به سرویس downforeveryoneorjustme سر بزنید و نام آدرس اینترنتی مورد نظر خود را تایپ و اینتر کنید تا وبسایت به شما بگوید این وب سایت برای همگان آنلاین است و مشکل از مرورگر،اینترنت و یا سیستم شماست و یا برعکس!

این سایت برای همه در دسترس نیست یا مشکل از سیستم و اینترنت من است؟

هیجان آنلاین نابود کردن سفینه های فضایی

xtype یک بازی فضایی آنلاین html5 است که دارای گرافیک و گیم پلی جذاب و روان است،شما در این بازی باید با سفینه فضایی خود را که به موشک مجهز است و با کلیک موس موشک ها شکلیک میشوند به جنگ با سفینه های دشمن برده و به نابود کردن آنها مشغول شوید!بازی دارای چنیدن مرحله است که با پیشروی در آنها تجهیزات و سلاح های دشمن بیشتر و عبور از تیر ها به مراتب سخت تر خواهد شد،رکورد جهانی شما در پایین بازی ثبت میشود و برای انجام بازی ۳ جان در اختیار دارید.

هیجان آنلاین نابود کردن سفینه های فضایی

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در پایان اگر شما هم سایت و سرویس جالب و کاربردی در اینترنت سراغ دارید آن را از طریق بخش نظرات پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

  • احمد نذیر says:

    باعرض سلام لطف نموده طریقه استفاده از ویب سایت goodreads رابطور تصویر نشان دهید سپاسگزار خواهم شد لطفا عاشق کتاب هاشم اما نمیتوانم دسترسی پیداکنم