نصب و آپدیت دسته ای بیش از ۵۰ برنامه ضروری و رایگان ویندوز

وقتی که یک سیستم و ویندوز جدید را راه اندازی می کنید ، اولین گام ، نصب برنامه های دلخواه شما روی آن می باشد.برای این که بتوانید همزمان برنامه های دلخواه خود را روی یک سیستم و یا چند سیستم نصب و مدیریت کنید، استفاده از روش های مرسوم ، یعنی دانلود تکی و سپس نصب یک به یک برنامه ها روی هر سیستم ، بسیار دشوار و وقت گیر است. در پست امروز یک نرم افزار کاربردی برای دانلود و آپدیت یک جا برنامه ها ی لپ تاپ و کامپیوتر (PC) معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

نصب و آپدیت همزمان برنامه های کاربردی و ضروری در یک لحظه با نرم افزار Ninite

Install and Update Over 50 Freeware Apps Hands-Free On PC with Ninite

یکی از مهم ترین دلایلی که ترجیح می دهیم از برای نصب برنامه ها از نرم افزار هایی برای راه اندازی و مدیریت همزمان استفاده کنیم ، جلوگیری از بروز اختلال به سبب دانلود تکی نرم افزار ها از وب سایت ها مختلف می باشد. در واقع نرم افزای که در ادامه معرفی می کنیم ، یک منبع خوب برای دانلود دسته ای نرم افزار های مشهور و ضروری جهت استفاده از یک سیستم که تازه راه اندازی شده است می باشد.

آموزش نرم افزار Ninite برای نصب و مدیریت همزمان برنامه ها

نرم افزار Ninite را دانلود و نصب کنید.

این برنامه برای  ویندوز های ۶۴ و ۳۲ بیتی مناسب است و  ویندوز ۱۰ نیز از این برنامه پشتیبانی می کند. به علاوه نیازی نیست که بابت سازگار بودن برنامه ها با نسخه ی سیستم عامل خود نگران باشید. چرا که هر نسخه ای که توسط نرم افزار دانلود یا آپدیت میشود ، با هر دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی و اکثر ویندوز ها مخصوصا ویندوز ۱۰ سازگار هستند.دقت داشته باشید که نصب این برنامه، به منزله ی دریافت بانک نرم افزاری برای دانلود انواع نرم افزار ها نیست. بلکه تعدادی از معروف ترین نرم افزار ها از طریق این برنامه قابل دریافت است و برای سایر نرم افزار های مورد نیاز خود، همچنان نیاز به جست وجو در سطح اینترنت خواهید بود که البته قبلا در انزل وب مراجع خوبی برای دانلود نرم افزار معرفی کرده ایم.

1

نحوه ی عملکرد نرم افزار Ninite

با استفاده از وب سایت اصلی این برنامه ، در صورتی که نرم افزار را نصب کرده باشید ، تعدادی از برنامه های کاربردی نظیر مرورگر ها از جمله فایرفاکس ، پخش کننده های برنامه و …در درسترس خواهد بود. برای نصب این برنامه ها کافی است که ابتدا برنامه و بسته ی نصبی یا installer را دانلود کنید و سپس به نصب همزمان برنامه های دلخواه خود بپردازید.

نصب  این مجموعه برنامه های ضروری روی کامیپوتر، بدون هیچ پیغام مزاحم و به سادگی در پس زمینه ی سیستم شما صورت می گیرد.

2

یکی از مزایای استفاده از این برنامه ، رایگان بودن آن و البته نصب نسخه های اصلی نرم افزار ها از وب سایت سازنده می باشد. Ninite برنامه ها را بررسی می کند و نسخه های سالم و اصطلاحا بدون باگ را برای دانلود در وب سایت خود قرار می دهد. تنها با انتخاب هر برنامه می توانید نصب همزمان برنامه ها را در ویندوز خود مشاهده کنید.

به روزرسانی خودکار نرم افزار ها با استفاده از Ninite

یکی دیگر از قابلیت های استفاده از این برنامه ، آپدیت خودکار نرم افزار هاست. این برنامه به صورت دوره ای نسخه های موجود نرم افزار ها را در وب سایت سازنده جست وجو می کند و در صورت انتشار نسخه ی جدید ، نرم افزار را به صورت آنلاین آپدیت می کند. تنها کاری که باید کاربر انجام دهد ، باز کردن برنامه به صورت هفتگی در ویندوز است تا Ninite بتواند نسخه های موجود را چک کند.

3

قابلیت دیگر این نرم افزار که به نظر کاربردی و مفید است ، امکان برنامه ریزی برای دانلود و به روزرسانی برنامه ها در کامپیوتر دیگر می باشد.فرض کنید می خواهید برنامه های دلخواهتان در یک سیستم دیگر به صورت مرتب به روزرسانی شود.اما شما دسترسی مستقیم به آن سیستم را ندارید ؛ با این وجود نیاز است که برنامه های موجود در کامپیوتر برای کاربرانی که از آن استفاده می کنند آپدیت شود. بدین منظور کافی است در بخش جست و جوی سیستم خود ، عبارت Task Scheduler را تایپ نمایید و باز شدن برنامه ی Ninite را برنامه ریزی نمایید. دقت داشته باشید که installer این برنامه نصب شده باشد.

بعد از به روزرسانی کامل برنامه ها پیغامی ظاهر میشود که برای اطمینان بیشتر بهتر است به کاربران تذکر دهید که تنها بعد از مشاهده ی پیغام اتمام نصب برنامه را ببندند.

4

سخن آخر:

Ninite یک برنامه ی کامل برای نصب و به روزرسانی همزمان برنامه ها می باشد که حداقل کاربرد آن برای کاربران ، نصب برنامه هایی است که کاملا بدون باگ هستند و از وب سایت های اصلی استحراج شده اند. همچنین ما قبلا هم برنامه های سبک و کاربردی ضروری بعد از نصب ویندوز را معرفی کرده بودیم که پیشنهاد میکنیم حتما از آنها را امتحان کنید و Ninite نیز را به همه ی کاربران توصیه می کنیم.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات

  • سجاد says:

    وجدانن هنوزمشکلی از خودش برام حل نکرده

  • رسول says:

    لینک دانلود کو؟

  • مهدی says:

    با سلام من قبلا یه نسخه ویندوز۷خریده بودم که بعد از نصب ویندوز خودش همه ی نرم افزار هارو از دانلود منیجر و انتی ویروس و مرورگر بگیر تا وین رار رو نصب میکرد میخواستم یه اموزش بزارین که چطور خودم میتونم یه طوری ویندوز رو رو دی وی دی رایت کنم تا بعد از تموم شدن نصب ویندوز خودش همه نرم افزارهایی رو که مد نظر من هست رو نصب کنه رو نصب کنه؟
    یا چطور یه دی وی دی جداگانه رو رایت کنم که اتومات همه نرم افزارها رو نصب کنه؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در ویندوز xp اینکار با یک نرم افزار امکان پذیر بود اما در ویندوز های جدید فرآیندش پیچیده است و باید دستکاری های زیاد انجام بشه ، پیشنهاد ما استفاده از همین نرم افزار یا نرم افزار مشابه برای نصب دسته ای برنامه ها و استفاده از نرم افزار driver solution pack برای نصب دسته ای درایورها رو پیشنهاد میکنیم اگر برنامه خوب دیگه ای که اینکار رو انجام بده پیدا کردیم حتما آموزشش رو منتشر میکنیم
      موفق باشید