چگونه گوشی هوشمند خود را سریع تر شارژ کنیم؟

چگونه گوشی هوشمند خود را سریع تر شارژ کنیم؟

حتما برای شما نیز پیش آمده است که شارژ گوشی شما رو به اتمام باشد،وقت کافی برای شارژ کردن آن را نداشته و در عین حال نیاز دارید که از آن استفاده کنید.برای چنین مواقعی انتظار ما ، سریعترین شارژ در کمترین مدت زمان می باشد. قصد داریم در پست امروز انزل وب نحوه ی شارژ زود و سریع تر گوشی هوشمند در مدت زمان کمتر را معرفی می کنیم.

نحوه ی شارژ سریع تر اسمارت فون ها

How to Make Your Smartphone Charge Faster

برای بهتر شارژ شدن موبایل های هوشمند و البته افزایش عمر باتری ، باید همواره به نکاتی توجه داشته باشیم که هم استفاده ی بهتری از موبایل ببریم و هم بتوانیم از دستگاه خود برای مدت زمان بیشتری استفاده کنیم. گوشی های هوشمند اندروید قابلیت های گوناگونی دارند. علاوه برای سنسور اندروید که قبلا برنامه هایی را که با حسگر یا سنسور اندروید کار می کنند را در انزل وب معرفی کردیم ، می توان این دستگاه هوشمند را در کوتاه ترین زمان شارژ کرد.کافی است که به نکاتی را که در ادامه معرفی میشود توجه داشته باشید.

استفاده از شارژ مناسب برای شارژ سریع گوشی

فقط با اتکا به این موضوع که همه ی گوشی های اندروید مشابه هم هستند و باید ساختار مشابهی داشته باشند ، نمی توان از هرگونه شارژری برای شارژ کردن استفاده کرد.شارژ گوشی هوشمند با استفاده از پورت USB موجود در کامپیوتر و لپ تاپ شیوه ی مناسبی نیست و باعث برق رسانی ضعیف به باتری میشود. به این نکته توجه داشته باشید که همواره شارژر های فابریک خود گوشی ها ، برای شارژ سریع تر باتری مناسب نیستند. به عنوان مثال برای گوشی های ال جی سری G4 ، شارزر های جداگانه جهت شارژ سریعتر ارائه شده است.

دقت داشته باشید که شارژ باتری به صورت بی سیم یا وایرلس نه تنها سریع نیست ، بلکه نسبت به شارژر های مستقیم زمان بر است.

نحوه ی شارژ سریع تر اسمارت فون ها

استفاده از حالت پرواز روی گوشی های هوشمند

با فعال کردن حالت پرواز ، کل سیم کارت های گوشی هوشمند از دسترس خارج میشود و حتی اتصال به اینترنت به صورت پیش فرض امکان پذیر نیست. مگر آن که خود شما وای فای را روشن کنید. با استفاده از این حالت ، تقریبا کل انرژی ورودی به موبایل بهینه خواهد بودو هدر رفت آن کمتر میشود و در نتیجه شارژ رسانی سریع تر صورت میگیرد.

نحوه ی شارژ سریع تر اسمارت فون ها

خاموش کردن موبایل برای شارژ سریع گوشی

در صورتی که هیچ نیازی به استفاده از گوشی خود ندارید ، بهتر از فعال کردن حالت پرواز ، خاموش کردن گوشی هوشمند می باشد. با این کار شارژ باتری سریع تر انجام میشود.

نحوه ی شارژ سریع تر اسمارت فون ها

غیرفعال کردن سرویس های غیرضروری روی موبایل هوشمند

برای شارژ سریع تر ، سرویس های نظیر  GPS، NFC ، بلوتوث و …را غیرفعال کنید. با این کار انرژی بیشتری در مدت زمان کمتری دریافت می کنید.

نحوه ی شارژ سریع تر اسمارت فون ها

استفاده از کابل های USB مطمئن برای شارژ سریع باتری گوشی هوشمند

برای شارژ بهینه ، از کابل USB مربوط به موبایل تان که حین خرید دریافت کرده اید استفاده کنید.کابل های دیگر ، ممکن است با قطع و وصل شدن های خیلی جزیی ، سبب هدر رفتن انرژی شوند.همچنین قبلا در انزل وب روش هایی برای جمع و جور کردن کابل های گوشی و.. معرفی کردیم که پیشنهاد میکنیم از آنها نیز استفاده کنید.

نحوه ی شارژ سریع تر اسمارت فون ها

زمانی که باتری شما کاملا شارژ شد ، آن را از شارژ خارج کنید

این که بعد از کامل شارژ شدن باتری ، باز هم دستگاه به برق متصل باشد ، یکی از اشتباهات رایج ما می باشد که سبب کاهش طول عمر باتری موبایل و در نتیحه کندی سرعت شارژ دستگاه شما میشود. حین شارژ با دستگاه خود کار نکنید و. بعد از شارژ شدن بلافاصله دستگاه خود را از برق جداکنید.

نحوه ی شارژ سریع تر اسمارت فون ها

استفاده از کیس های مناسب برای گوشی

استفاده از کیس هایی مطابق شکل زیر ، باعث میشود که درب پشت گوشی را جدا کنید از خود قاب به جای آن استفاده کنید. همین کار سبب خنک نگه داشتن باتری و افزایش عمر باتری میشود که در بهتر شارژ شدن آن موثر است.

نحوه ی شارژ سریع تر اسمارت فون ها

تجربه و پیشنهاد شما؟

در صورتی که برای شارژ سریع تر در زمان کمتر ( شارژ بهینه ) گوشی هوشمند خود راه حل دیگری را به کار برده اید ، تجربه ی خود را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

موفق باشید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

با Walk Charge Shoe قدم بزنید و شارژ کنید

نظرات

  • سامان says:

    سلام وقت بخیر.
    من توی یه سایت یک مطلبی رو خوندم که نوشته بود اگر توی شارژ با گوشی هایی که باتری لیتیوم یونی دارند کار کنیم هیچ مشکلی نداره و اگر از ۱۰۰% هم بگذره هیچ ضرری به باتری نمیرسونه قبل از این که اون مطلب رو بخونم به این نکاتی که توی این سایت هست رو انجام میدادم و باتریم هیچ مشکلی نداشت و بعد که اون مطلب ها رو خوندم این نکات رو رعایت نمی‌کردم و الآن باتریم خیلی سریع خالی میشه حتی اگر روی حالت زخیره کننده باتری باشه آیا روشی هست که باتریم یه کم قوی تر بشه و زود شارژ بشه و دور شارژ تموم کنه اگه پاسخ بدید ممنون میشم.

  • محمد says:

    اقا سلام خسته نباشید
    ببخشید من تازه یه هفتس که j5 2016 خریدم.
    گوشیم ۳تا۴ساعت زول میکشه تا شارژش تکمیل شه و یجورایی میشه گفت زود خالی میکنه یعنی ۲ دقیقه میرم تو نت،۱ یا ۲ درصد کم میکنه.
    این زودخالی کردنش دلیلش چیه؟
    گوشیم نو نو هست.
    شارژرش هم فابریک کارخونه نیست.
    اداپتور lenovoو کابل سامسونگ.
    داداش ممنون میشم اگه جوابمو بدی.

  • KIARASH says:

    غیر فعال کردن سرویسهایی که مصرف باتری رو بالا میبره کاملا درست . ولی اگر شارژر فابریک خود گوشی بهترین گزینه برای شارژ نیست چه گزینه ای بهتره ؟ گوشی من گالاکسی s4 هست . چه شارژری بهتر از فابریک خودش هست ؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در متن هم گفته شده شارژر اصلی گوشی خوبه اما بعد از مدت چند ماه یا سال ممکنه ضعیف بشه و یا آسیب ببینه و مثل روز اول نتونه جوابگو باشه
      موفق باشید