بهترین نرم افزار برای فیلم برداری مخفی و نامحسوس در اندروید

آموزش فیلمبرداری مخفی و نامحسوس در اندروید

می خواهید به صورت نامحسوس با موبایل خود فیلم برداری کنید؟ نیاز دارید از یک صحنه تخلف یا دزدی به صورت مخفیانه تصویری برداری کنید اما همزمان و بدون آن که کسی متوجه شود ، از سایر امکانات موبایلتان استفاده کنید؟ در پست امروز انزل وب ، قصد داریم یکی از بهترین و پرطرفدار ترین نرم افزار های فیلم برداری مخفی و نامحسوس و نحوه ی کار با آن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه ی دوربین مخفی اندرویدی و فیلمبرداری مخفیانه

software for recording videos secretly

قبلا با معرفی نرم افزار های جاسوسی در انزل وب ، با تعدادی از برنامه هارا که قابلیت ضبط صدا و تصویر را به صورت مخفیانه فراهم کرده اند آشنا شده اید. در ادامه یکی دیگر از نرم افزار های مشهور در این زمینه رامعرفی می کنیم.همچنین نحوه تشخیص و پیدا کردن دوربین مخفی در خانه و محل کار و آموزش تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی را در  منتشر کردیم اما نرم افزاری که در ادامه معرفی میکینم مناسب زمان هایی هست که در وضعیت بحرانی قرار گرفته اید و نیاز به تهیه مدرک از لحظه مورد نظر دارید بدون اینکه توجه کسی به گوشی و برنامه های آن را به خود جلب کنید.

معرفی برنامه Secret Video Recorder برای فیلمبرداری مخفی اندروید

این نرم افزار را می توانید به صورت رایگان و به سادگی دانلود و نصب نمایید.علاوه بر ضبط ویدیو به صورت نامحسوس ، راه های کاربری برای ضبط مکالمات تلفنی را قبلا معرفی کرده ایم که مطالعه ی آن نیز می تواند مفید باشد.

دانلود برنامه  Secret Video Recorder

آموزش و نحوه ی کار با برنامه ی Secret Video Recorder

برای استفاده از این برنامه ، دو بخش جداگانه در نظر گرفته شده است : استفاده از برنامه ی از پیش تعیین شده جهت ضبط ویدیو یا استفاده از ضبط سریع و در حال در مکان های عمومی که هر دو روش را به صورت مفصل در این پست توضیح می دهیم.

معرفی برنامه ی دوربین مخفی اندرویدی

 

فیلم برداری نامحسوس از قبل برنامه ریزی شده

این بخش همان Schedule Recordings در برنامه است که در صفحه ی اصلی اپ قابل مشاهده است. برای این بخش ، تنها کاری که لازم است انجام دهید ، تعیین روز و زمان انجام فیلم برداری است.وقتی که تایم دقیق را مشخص نمودید ،  Scheduler را مطابق با شکل زیر لمس کنید و سپس با قرار دادن موبایل خود در موقعیت مناسب ، از انجام فیلم برداری مطمئن باشید.

معرفی برنامه ی دوربین مخفی اندرویدی

فیلم برداری سریع و برنامه ریزی نشده مخفی

برای استفاده از این قابلیت ، یعنی فیلم برداری آنی در هر مکان ، ابتدا باید ویجت یا ابزارک مربوط به این نرم افزار را ، روی صفحه ی اصلی موبایل خود قرار دهید تا در مواقع مختلف ، سریع تر دسترسی پیدا کنید و در وقت نیز صرفه جویی شود.در صورت نایز می توانید با مخفی کردن برنامه و بخش های دیگر از صفحه اصلی اندروید، محیط گوشی خود را در این مواقع خلوت کنید.

معرفی برنامه ی دوربین مخفی اندرویدی

برای استفاده از این بخش ، تنها لازم است که روی ویجت کلیک کنید و سپس با توجه به بخش نمایه یا status موبایل خود ، از شروع فیلم برداری مطمئن شوید. نهایتا می توانید موبایل را در هر موقعیتی ، مثلا در جیب لباس خود قرار دهید تا به صورت نامحسوس و مخفی فیلم برداری انجام شود.

معرفی برنامه ی دوربین مخفی اندرویدی

علاوه برنکاتی که ذکر شد ، بخش اعلانات یا notification در موبایل خود را می توانید جهت ادامه ضبط یا توقف چک کنید. همچنین در این قسمت ، در انتهای فیلم برداری ، تصاویر بندانگشتی از ویدیو ضبط شده را مشاهده خواهید کرد که می توانید برای تغییرات لازم یا حذف و نمایش از همین قسمت اقدام کنید.

معرفی برنامه ی دوربین مخفی اندرویدی

تنظیمات اختیاری برنامه Secret Video Recorder

در قسمت تنظیمات این برنامه مطابق شکل زیر ، آپشن یا گزینه هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها ، می توانید بخش هایی نظیر کیفیت ویدیو ها ، ضبط ویدیو در شب ، نمایش در گالری و …را مطابق با سلیقه و نیاز خود شخصی سازی کنید.

معرفی برنامه ی دوربین مخفی اندرویدی

تجربه و پیشنهاد شما؟

در صورتی که تجربه ی استفاده از سایر نرم افزار های مشابه در زمینه فیلمبرداری مخفی اندروید را دارید ، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

پیروز باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • Saeid7 says:

    سلام… به نظرتون این برنامه امنیت داره؟ فیلمهایی که گرفته میشه جز خودمون کس دیگه نمیبینه؟

  • سهیل says:

    با سلام
    من ک دانلود برنامه Secret Video Recorder رو مبزنم پیج بعدی ناتمام باز میشه باید چیکار کنم.
    با وجود همون ک پیج ناتمام باز میشه ‘ ی label هست ک install نوشته اونو میزنم ‘ ولی متاسفانه هیچی نمیشه
    راهنمایی لطفا

    واقعا سایتتون عالی مرسی