از قدرتمندترین ابزار پولی مدیریت ویژه اکانت فیسبوک رایگان استفاده کنید !

از قدرتمندترین ابزار پولی مدیریت ویژه اکانت فیس بوک رایگان استفاده کنید !

Facebook social toolkit یک افزونه مدیریت ویژه اکانت فیس بوک میباشد که دارای قابلیت های بسیار خوبی نظیر حذف یکباره تمامی دوستان ، بیرون آمدن یکباره از گروه ها ، ارسال چندین درخواست دوستی به صورت همزمان ، پاک کردن یکباره تمامی نظرات ، انتقال گروه و.. است برخی از ابزار این افزونه قدرمتند پولی (Premium) است که ما در ادامه نحوه نصب و استفاده از آنها به صورت رایگان را آموزش میدهیم.

چگونه از قابلیت های پولی افزونه Facebook Social Toolkit رایگان استفاده کنیم؟

How To Get Facebook Social Toolkit Premium For Free

ما قبلا در زمینه آموزش و ترفند های فیس بوک پست های متعددی نظیر آشنایی با قابلیت های ناشناخته و ترفند های جدید فیس بوک و.. را معرفی نمودیم ، افزونه ای که در ادامه نحوه نصب و استفاده از آن را معرفی میکنیم یک ابزار مدیریتی بسیار قوی برای انجام کارهای وقت گیر و گاها غیر ممکن در فیسبوک نظیر لغو  یکباره و کلی درخواست های دوستی ، استخراج یکباره شماره تلفن دوستان فیس بوک و..  است ، از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی امکان خرید و استفاده از برخی ابزار های این افزونه را ندارند تصمیم گرفتیم آموزش نصب نسخه کرک شده افزونه گوگل کروم Facebook social toolkit را منتشر کنیم.

برای شروع ابتدا فایل Facebook social toolkit را دانلود کنید

سپس فایل مرورگر گوگل کروم را باز و آدرس chrome://extensions در آدرس بار تایپ و اینتر کنید.

چگونه از قابلیت های پولی افزونه Facebook social toolkit رایگان استفاده کنیم؟ How To Get Facebook Social Toolkit Premium For Free

به صفحه مدیریت افزونه کروم منتقل میشود ، حالا از فایل zip دانلود شده فایل fcachklhcihfinmagjnlomehfdhndhep-2.3.1.crx را در محیط پنجره extensions  بکشید و بر روی  Add Extension کلیک کنید تا افزونه Social Media Toolkit For Facebook به این قسمت اضافه شود (مشابه روش نصب افزونه IDM که قبلا در انزل وب آموزش دادیم)

از قدرتمندترین ابزار پولی مدیریت ویژه اکانت فیسبوک رایگان استفاده کنید !

حالا در ویندوز مسیر زیرا طی کنید :

C:\Users\anzalweb\AppData\Local\Google\Chrome\UserData\Default\Extensions\fcachklhcihfinmagjnlomehfdhndhep\2.3.1_0\content\js\global

توجه کنید که به جای anzalweb نام فعلی اکانت کاربری ویندوز را باید انتخاب کنید.

از قدرتمندترین ابزار پولی مدیریت ویژه اکانت فیسبوک رایگان استفاده کنید !

سپس مجددا از فایل دانلود وارد پوشه Patch شوید و فایل validate.jsp را با فایل فعلی در مسیر طی شده جایگزین کنید.

خب تمام شد ، حالا کافیست در گوگل کروم وارد کانت فیس بوک خود شوید و سپس بر روی آیکن آبی رنگ FST نوار بالایی کروم کلیک کنید.

How To Get Facebook Social Toolkit Premium For Free

صبر کنید تا افزونه کاملا لود شود و پس لود شدن صفحه بر روی دکمه Start Facebook Social Toolkit For Facebook Account کلیک کنید.

این افزونه دارای بخش های بسیار گوناگون و کاربردی است که در آینده بیشتر راجع به آنها صحبت خواهیم کرید اما مهمترین و کاربردی ترین ابزار های آن که در ستون Permium tools و Premium Extraction Tools قرار دارند به صورت پولی در دسترس هستند که شما برای استفاده از آنها کافیست بر روی یکی از قابلیت ها کلیک کنید.

How To Get Facebook Social Toolkit Premium For Free

در پنجره از شما ایمیل و پسورد خواسته میشود که در این مرحله میتوانید هر عبارتی را در کادر ها وارد کنید و سپس بر روی Unlock کلیک کنید.

How To Get Facebook Social Toolkit Premium For Free

در نهایت پیغام تایید لایسنس نمایش داده میشود و ابزار موجود در افزونه براحتی از حالت قفل بیرون می آید و شروع بکار میکند !

How To Get Facebook Social Toolkit Premium For Free

به این صورت شما میتوانید به کلیه قابلیت های پولی یا رایگان این افزونه دسترسی پیدا کنید.

استفاده از ابزار مفید این افزونه را در پست های آینده  انزل وب بیشتر بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در صورتی که افزونه های مشابه برای مروگرهای دیگر سراغ دارید و یا تجربه استفاده از این Extension کروم را داشته اید آن را در بخش نظرات معرفی و بررسی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

27 تا از بهترین افزونه های کروم 2021
معرفی و دانلود ۲۷ تا از بهترین افزونه های کروم ۲۰۲۱
۷ روش کاهش مصرف حافظه رم توسط گوگل کروم برای افزایش سرعت آن
7 افزونه کاربردی مرورگر ها که دردسر های وبگردی را کم تر میکنند !
۷ افزونه کاربردی مرورگر ها که دردسر های وبگردی را کم تر میکنند !
ذخیره افزونه کروم
آموزش دانلود و ذخیره کردن افزونه های مرورگر گوگل کروم

نظرات