بهترین سایت های رایگان ایجاد پروفایل و معرفی نمونه کارها Top 5 Free Portfolio Maker Sites

نمونه کارهای خود را در این ۵ سایت معتبر رایگان معرفی کنید

نمونه کار (portfolio) شرح مختصری از فعالیت های کاری و حرفه ای فرد است که امروزه در وب نیز به صورت آنلاین ایجاد و به نمایش گذاشته میشود. بازدیدکنندگان زیادی از طریق سایت ها برای یافتن بهترین طراح جهت اهداف مختلف ، استقبال می کنند. تصمیم داریم در این پست انزل وب  ۵ سایت برتر رایگان برای ایجاد ، معرفی و بررسی نمونه کارهای طراحان را معرفی کنیم.

بهترین سایت های رایگان ایجاد پروفایل و معرفی نمونه کارها

Top 5 Free Portfolio Maker Sites

قبلا بهترین منابع برای دانلود قالب های رایگان را  در انزل وب معرفی کرده ایم ؛ یکی دیگر از منابع کاربردی و سرویس های آنلاین رایگانی که قصد داریم در این پست معرفی کنیم ، سایت های برتر مشاهده و معرفی نمونه کار طراحان مختلف است.

Behance

این سایت ک توسط Adobe ، شرکت معروف تولید کننده نرم افزار مدیریت میشود ، سایتی برای ثبت نام طراحان مختلف و ارائه نمونه کارهای آن ها است. با این سایت که بازدیدکننده های جهانی دارد ، می توانید سوابق و تجربه های کاری خود در معرض دید میلیون ها کاربر قرار دهید.جست وجوی این سایت حرفه ای است و هر کاربر می تواند با وارد کردن پارامترهایی نظیر نام کشور ، ابزار مدنظر خود و ….طراحان مختلف را از میان جمعیت بزرگ طراحان  این سایت ، جداسازی کند.خود طراحان نیز می توانند از میان لیست کار وب سایت Behance ، درخواست همکاری به کارفرمایان دهند.

بهترین سایت های نمونه کار یا پورتفولیو

Krop

این سایت فرصت مناسبی را برای طراحان فراهم می کند تا نمونه کارها و شرح مختصر فعالیت های خود را ، منتشر کنند و به این وسیله دیده شوند. این سروریس در حدود یک میلیون بار بازدید متوسط ماهانه دارد. بخش هایی به صورت ویژه برای انتخاب نمونه کار ها در این سایت وجود دارد و می توانید تا حداکثر ۱۰ عکس را به عنوان نمونه کار در پروفایل خود قرار دهید.

بهترین سایت های نمونه کار یا پورتفولیو

Dribbble

یکی از سایت های بزرگ برای نمایش نمونه کارهای گرافیکی ، طراحی وب و کاریابی ، Dribbble است. طراحان در این سایت ، اسکرین شات هایی از نمونه کارهای خود قرار می دهند و جزییات  پروژه های تکمیل شده یا در حال پیشرفت خود را اطلاع رسانی می کنند. می توانید اسکرین شات هایی که از نمونه کار های خود میگیرید را با استفاده از روش های بهینه سازی عکس که قبلا در انزل وب معرفی کرده ایم ، راحت تر آپلود کنید.

در این سایت گروه هایی برای میتینگ و مصاحبه نیز وجود دارد که امکان تعامل طراحان را از سرتاسر دنیا فراهم کرده است.

بهترین سایت های نمونه کار یا پورتفولیو

Carbonmade

یکی از سایت هایی که پلتفرم کاربردی و ساده ای را برای ایجاد و نمایش آسان نمونه کارها در اختیار طراحان قرار می دهد ، Carbonmade می باشد. شما میتوانید با کیفیت ترین نمونه کارها را بتوانید در این سایت جست وجو کنید ، در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هزار نمونه کار در این سایت ثبت شده است و کاربران (طراحان) می توانند مطابق با سلیقه خود پروفایلشان را شخصی سازی کنند.

بهترین سایت های نمونه کار یا پورتفولیو

Coroflot

با یک نگاه کلی به صفحه ی اصلی این سایت متوجه خواهید شد که تنها مرجعی  برای طراحی سایت و کارهای گرافیکی نیست! شرح فعالیت های طراحان در این سایت ها نمایی سه بعدی دارد که جذابیت این سایت را بیشتر کرده است.

Coroflot از سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است و تا به حال ۲ میلیون عکس و ۱۵۰ هزار پورتفولیو در این سایت ثبت شده است.

بهترین سایت های نمونه کار یا پورتفولیو

در پایان نیز اگر به دنبال منابع خوبی برای ایجاد روزمه های حرفه ای از سوابق کاری خود هستید پیشنهاد میکنیم پست قبلی انزل وب در مورد معرفی سرویس های ساخت رزومه آنلاین فارسی و انگلیسی رایگان جهت استخدام حتما مشاهده کنید

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در صورتی که سرویس های آنلاین و رایگانی دیگری برای ایجاد و مشاهده ی نمونه کار می شناسید ، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • kateb says:

    سلام
    سایتهایی که تصاویر لایه باز رو به صورت رایگان قرار میدهند هم معرفی کنید
    یه چیزایی شبیه شاتر استوک

  • aria says:

    اینا سایت های خارجی ان ولی سایتای داخلی زیادی هم هستن که میشه ازشون استفاده کرد