آموزش حذف دسته ای افراد از لیست مخاطبین تلگرام

آموزش حذف دسته ای افراد از لیست مخاطبین تلگرام

تلگرام این روزها بحث داغ برنامه های چت در ایران است و استفاده راحت از قابلیت های آن ضرورت بیشتری پیدا کرده است ، با توجه به درخواست های بالا شما از ما درباره حذف کلی (دسته ای) اشخاصی که ناخواسته در حالت پیشفرض به لیست دوستان (Contact List) این برنامه اضافه میشوند تصمیم گرفتیم ساده ترین روش اینکار را در این پست معرفی کنیم.

چگونه مخاطب را به صورت کلی یا انتخابی از لیست دوستان تلگرام پاک کنیم ؟

How to Delete Batch Contact From Telegram Contact List

ما قبلا در انزل وب به صورت مفصل در زمینه ترفندهای تلگرام و آموزش های کاربردی آن صحبت کردیم که پیشنهاد میکنیم برای استفاده بهتر از این سرویس حتما آنها را مطالعه کنید ، در ادامه نیز یکی از مواردی که بسیای از دوستان آموزش آن را از ما در خواست کرده بودند بررسی میکنیم.

برای انجام اینکار بهترین روش استفاده از نسخه وب تلگرام است. متاسفانه در نسخه گوشی و کامپیوتر تلگرام ، شما باید به صورت دستی وارد بخش مشخصات فرد مورد نظر شوید و با انتخاب بخش بیشتر (More) گزینه Delete را مشاهده و انتخاب کنید که اینکار در صورتی که تعداد افراد زیاد باشد عملی وقت گیر است ، اما خوشبختانه در آپدیت جدید در نسخه وب تلگرام این امکان فراهم شده است که بتوان به صورت انتخاب چندین مورد اشخاص را از Contact list حذف کرد.

ابتدا به وب سایت https://web.telegram.org مراجعه کنید

سپس بر روی منو همبرگری بالا کلیک کنید و گزینه Contacts را انتخاب نمایید

چگونه افراد را به صورت کلی یا انتخابی از لیست دوستان تلگرام پاک کنیم ؟

از منو باز شده گزینه Edit را انتخاب کنید.

افراد مورد نظر را در لیست انتخاب کنید و در نهایت بر روی دکمه Delete پایین صفحه که شماره افزارد انتخاب شده در کنار آن درج گردیده کلیک کنید.

How to Delete Batch Contact From Telegram Contact List

تمام شد حالا کافیست به لیست دوستان خود در اپلیکیشن گوشی یا کامپیوتر مراجعه کنید تا ببینید اشخاص به صورت دسته ای از لیست دوستان شما حذف شده اند. همچنین با استفاده از این روش میتوانید افرادی که اکانت کاربری خود را حذف کردند و به عنوان Deleted Account در لیست دوستان تلگرام شما هنوز حضور دارند به صورت دسته ای و کلی پاک کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

اگر اپلیکشین یا روشی دیگری برای حذف یا اضافه کردن دسته ای افراذ به Contact List تلگرام سراغ دارید آن را در بخش نظرات پست معرفی کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین برنامه مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن اندروید
۱۱ تا از بهترین برنامه مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن اندروید
آموزش قرار دادن عکس واتساپ ، تلگرام و.. به عنوان تصویر مخاطبین اندروید
آموزش همگام سازی عکس مخاطبین اندروید با تصویر پروفایل واتساپ ، تلگرام و..
انتقال مخاطبین از تلگرام به سیم کارت و از انتقال شماره ها از تلفن همراه به مخاطبین تلگرام
آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
آموزش پیدا کردن افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن و مخفی کردن شماره خود
آموزش پیدا کردن پروفایل افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن و مخفی کردن شماره خود

نظرات

صفحات 1 4 5 6