معرفی بهترین سرویس های اصلاح اشتباهات نامه و درخواست ها به زبان انگلیسی

بهترین ابزار های اصلاح اشتباهات متن درخواست و نامه های انگلیسی

دانستن زبان انگلیسی در دنیای امروزه ضروری است و اگر به آن مسلط باشید میتوانید بسیار راحت تر از قبل مشکلات خود را حل و یا در حرفه خود پیشرفت کنید ، در این میان سرویس هایی مثل سرویس متجرم گوگل نیز به کاربران برای درک و استفاده بیشتر زبان انگلیسی بسیار کمک کرده اند که اینبار میخواهیم علاوه بر آن ابزار هایی را معرفی کنیم که ایرادات املایی ، نگارشی و نحوه صحیح استفاده از لغات در متن های انگلیسی را نشان میدهند تا مکاتبات خود را راحت و حرفه ای تر از قبل با سراسر دنیا انجام دهید.

معرفی بهترین سرویس های اصلاح اشتباهات نامه و درخواست ها به زبان انگلیسی

Best English Spell and Grammar Checker Online and Offline Tools

قبلا در پست بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی شما را با سرویس های فاسی یادیگیری انگلیسی آشنا کردیم اما در مواقعی مثل ارسال فرم در خواست بازیابی اکانت هک شده ، ارسال درخواست پشتیبانی و.. به سایت های انگلیسی زبان لازم است تا شما درخواست خود را به نحوه صحیح نگارش و با کم ترین غلط املایی برای اپراتور ارسال کنید تا بهترین جواب و بازخورد را دریافت نمایید از این رو تصمیم گرفتیم سایت ، نرم افزار و افزونه هایی که نامه و درخواست تایپ شده شما به زبان انگلیسی را اطلاح میکنند معرفی کنیم

اصلاح لغات و اشکالات متن انگلیسی توسط Grammarly

Grammarly یک ابزار آنلاین بسیار مفید در زمینه اصلاح اشتباهات متن های انگلیسی و جایگزین کردن آنها با لغات و افعال مناسب تر است ، این سرویس دارای افزونه برای مرورگرهای گوگل کروم و فایر فاکس ، آفیس ، جیمیل برای نوشتن ایمیل ها و .. میباشد.

اصلاح لغات و اشکالات متن انگلیسی توسط Grammarly

پس از نصب اشکالات تایپی شما توسط Grammarly  بررسی و لغات مناسب و یا نحوه صحیح استفاده از آنها پیشنهاد داده میشود. با ثبت نام در این سرویس امکانات بیشتری جهت بهبود اشتباهات در نوشتن و همچنین دسترسی به متون خواهید داشت.

رفع اشکال نگارشی و املایی متن انگلیسی با Ginger

Ginger یک نرم افزار برای اکثر پلتفرم های موبایل و دکستاپ نظیر ویندوز ، مک ، اندروید و حتی افزونه گوگل کروم است که عملکردی مشابه شبیه سرویس قبلی دارد ، با نصب این برنامه میتوانید از نحوه صحیح املا لغات (Spell checker) ، جمله بندی بهتر و تجزیه لغات ، مترجم ، دیکشنری و .. بهرمند شوید.

رفع اشکالات نگارشی و املایی متن انگلیسی با Ginger

پیشنهاد میکنیم در کنار استفاده Ginger از سایتی که در معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۴۱ جهت بهبود گرامر و زبان و کمک از دیگران برای اصلاح متن انگلیسی معرفی کردیم نیز استفاده کنید.

Hemingway نوشته های انگلیسی شما را خوانا و روان تر میکند

Hemingway یک وب اپ بسیار کاربردی با رابط کاربری بسیار خوب است که با هایلایت کردن لغات نوشته شده در متن نکات مهم جهت بهبود و اصلاح آن را یادآوری و نمایش میدهد .این سرویس بیشتر سعی در اصلاح نگارش متن ، حذف موارد غیر ضروری ، استفاده از لغات مناسب تر و به زبان ساده مختصر و مفید کردن متن انگلیسی شما دارد

Hemingway نوشته های انگلیسی شما را خوانا و روان تر میکند

پس از ورود متن در ادیتور سمت چپ در پنل سمت راست متن شما توسط سایت رتبه بندی میشود و در صورتی که نکته ای برای اصلاح وجود داشت توسط رنگ مخصوص خود در متن هایلایت میشود و با گرفتن نشانگر بر روی آن ، لغت یا فعل مناسب تر پیشنهاد میشود و یا اینکه وبسایت پیشنهاد جایگزین یا حذف کردن مورد نامناسب را میدهد.

ساده کردن و اصلاح متن های بلند انگلیسی توسط Simplish

یکی دیگر از ابزار های آنلاین ساده و کاربردی برای بهتر کردن متن نوشته شده به زبان انگلیسی Simplish است ، در این سرویس شما پس از وارد کردن متن میتوانید اشتباهات لغوی آن را بررسی کنید و یا اینکه نوشته خود را خلاصه سازی و ساده تر نمایید.

ساده کردن و اصلاح متن های بلند انگلیسی توسط Simplish

پس از کلیک بر روی هر یک از دکمه ها لغاتی که میتوانید جایگزین و اصلاح شوند و پیشنهادات سایت به شما در قالب متن اصلی و متن نهایی نمایش داده میشود. هدف Simplish ساده و خوانا تر کردن متن های مکاتبات و درخواست های انگلیسی شما است.

اصلاح خودکار متن های انگلیسی هنگام تایپ کردن با Spell Bee

افزونه بسیار خوب دیگر که برای مرورگر گوگل کروم منتشر شده است و حدود ۵ هزار نفر تا کنون از آن استفاده کرده اند Spell Bee میباشد ، این افزونه پس از نصب هنگام تایپ کردن لغات انگلیسی در صورت اشتباه بودن ساختار مثل قرارد دادن کاما و املا لغت شکل صحیح آن را به شما نمایش میدهد و میتوانید بلافاصله غلط ها را در متن اصلاح کنید.

اصلاح خودکار متن های انگلیسی هنگام تایپ کردن با Spell Bee

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اکثر مرورگر های جدید به صورت پیشفرض دارای قابلیت Spell Checker یا اصلاح خودکار متن های انگلیسی توسط کشیدن خط قرمز زیر آنها و کلیک راست کردن و انتخاب گزینه مناسب تر هستند اما این قابلیت برای نامه ها و متن های بلند چندان مناسب و قوی نیست و ما سعی کردیم ابزار های آنلاین و آفلاین که دارای توانایی بهتر در زمینه اصلاح لغات و نگارش صحیح متن های انگلیسی هستند را در انزل وب انتخاب و معرفی کنیم ، اگر شما نیز اپ ، نرم افزار و سرویس آنلاین خوبی برای اینکار میشناسد آن را در بخش نظرات معرفی کنید

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و آیفون
۱۰ تا از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی ، آلمانی و.. اندروید و آیفون
بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی
بهترین وب سایت های فارسی آموزش زبان انگلیسی

نظرات

  • Ali says:

    بهتر بود نرم افزارهای رایگان را هم در این زمینه معرفی میکردید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      افزونه ها که رایگان هستند و Ginger هم میتونید کرکش رو از اینترنت دانلود کنید
      موفق باشید

  • سهیلا says:

    سلام. در، بخش “معرفی بهترین سرویس های …” سطر سوم، “دریافت” را اشتباه و بصورت “درریافت” نوشته اید. در بخش “رفع اشکال نگارشی و …” سطر سوم، کلمه “مترجم” را اشتباه و بصورت “متجرم” نوشته اید!