پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام

انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور

اینستاگرام ، محبوب ترین شبکه اجتماعی تصویری است و هشتگ نیز یکی از ارکان اصلی این شبکه می باشد. با استفاده از هشتگ ها ، مطالب دسته بندی میشوند و هدایت کاربران به سمت موضوعات خاص ، ساده تر میشود. استفاده از برخی از هشتگ ها سبب میشود که پست های شما در یک دسته بندی خاص قرار بگیرد و به این وسیله کاربران دیگر با اکانت شما آشنا شوند، شما را لایک و دنبال کنند. پیدا کردن هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام و استفاده از آنها ، موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم.

چگونه هشتگ های معروف و پرطرفدار اینستاگرام را پیدا کنیم ؟

How to Find Best Persian Hashtag in Instagram

با برنامه های حرفه ای برای اینستاگرام که ما نیز در انزل وب معرفی کردیم ، می توانید از قابلیت های مختلفی مثل دانلود عکس و فیلم و ویرایش آن ها ، استفاده کنید. آشنایی با هشتگ ها که با علامت مربع ( # ) مشخص میشوند و نحوه استفاده از آن ها بخش مهم دیگری است که برای آن دسته از افرادی که مایل هستند لایک و دنبال کننده ( Follower ) بیشتری داشته باشند، لازم است.

پیدا کردن هشتگهای معروف اینستاگرام

قبل از آشنایی با نحوه پیدا کردن هشتگ های پرطرفدار ، آشنایی با هشتگ هایی که بیشتر توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفته اند و محبوب تر بوده اند ، ضروری است. در ادامه لیستی از محبوب ترین هشتگ های جهان وبسایت websta را می بینید که مقابل آن ها آمار میلیون ها نفری که از این هشتگ ها را در پست های خود استفاده کرده اند نیز نمایش داده شده است.

پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام

برای این که بتوانید هشتگ های محبوب را پیدا کنید ، هنگام تگ زدن ، اینستاگرام به شما پیشنهاداتی میدهد. این پیشنهادات مبنی بر زبان نوشتاری شما و مجبوبیت هشتگ ها میان کاربران است. هرچه قدر که این هشتگ محبوب تر باشد ، احتمال دیده شدن شما توسط کاربران مختلف ، لایک شدن و فالو کردن شما بیشتر میشود.

در سایت websta بهترین هشتگ های اینستاگرام ، کاربران و محبوب ترین پست های فارسی و انگلیسی را مشاهده و جستجو کنید

پیدا کردن معروف ترین هشتگ های اینستاگرام بر اساس موضوع

مسلما زمانی که عکسی را از یک غذای خوشمزه در اینستاگرم خود آپلود می کنید، از یک هشتگ خاص استفاده می کنید که استفاده از آن برای عکس های دیگری مثل گشت و گذار شما در طبیعیت ، منطقی نیست. به این ترتیب لزوم استفاده از هشتگ با توجه به موضوع مطرح میشود.

سرویس Tagstagram ، که دارای یک برنامه کم حجم و کاربردی است که لیستی از بهترین هشتگ ها را بر اساس موضوع در اختیار شما قرار می دهد. اگر عکسی از حیوانات خانگی خود در پیج اینستاگرام قرار می دهید ، با استفاده از این برنامه ، از هشتگ های animal و برای غذاها از هشتگ های food  و زیر مجموعه آن ها استفاده می کنید.

برای پیدا کردن محبوب ترین هشتگ های فارسی اینستاگرام نیز میتوانید از لیستی که سرویس Top Hashtags تهیه کرده است استفاده کنید البته باید به این نکته اشاره کرده که دسته بندی این سرویس هنوز کامل و قوی نیست

پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام

از طریق لینک های زیر می توانید برنامه Tagstagram را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS دانلود کنید:

دانلود Tagstagram ( برای اندروید)

دانلود Tagstagram (برای  iOS)

پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها بر اساس روز

برای هر پستی می توان طبق روزی که آن اتفاق در همان روز ثبت شده است ، هشتگ زد. البته استفاده از هشتگ ها بر اساس روز ، با استفاده از # و روز های هفته مثل شنبه یا جمعه ، به راحتی امکان پذیر است ؛ اما میان هشتگ های محبوب فارسی جایی ندارد.

استفاده از ۵ هشتگ برتر برای هر پست

بر اساس استاندارد های اینستاگرام ، هرکاربر می تواند حدود ۳۰ هشتگ را برای هر پست انتخاب کند. اما استفاده  بیش از حد از هشتگ ها ، حتی در حدود ۳۰ هشتگ که مطابق با استانداردهای این شبکه اجتماعی است ، گاهی زائد است و تنها سبب میشود که پست شما شلوغ شود.

توصیه میشود که برای هر پست حدود ۵ هشتگ برتر را جست وجو کرده و قرار دهید. هشتگ ها را به جای قرار دادن در کپشن یا توضیح هر پست ، در اولین کامنت تایپ کنید و به این وسیله از ایجاد سردرگمی و بی نظمی در یک پست جلوگیری کنید.

پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام

از هشتگ های غیرمعمول استفاده کنید

با این که همواره توصیه میشود که هشتگ ها را از میان هشتگ های محبوب انتخاب کنید ، اما گاهی استفاده از هشتگ هایی که در میان سایرین کمتر رواج دارد ، برای افزایش لایک موثرتر خواهد بود. زمانی که یک هشتگ محبوب و معمول مثل like4like برای یک پست زده میشود ، این پست وارد لیست پست ها میشود و دقیقا در آخر لیست قرار میگیرد که شاید چک کردن آن برای کاربرانی که از طریق هشتگ جست وجو می کنند ، زمان بر باشد ؛ اما استفاده از هشتگ غیر معمول شما را در صدر لیست نگه میدارد. همچنین با افزودن لوکیشن یا مکان خود ، می توانید در لیست جست وجو ها قرار بگیرید و به این وسیله نیز محبوب تر شوید ، برای این کار می توانید اضافه کردن مکان به اینستاگرام را که در انزل وب آموزش دادیم ، بخوانید.

پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام

هشتگ خودتان را بسازید

اگر شما آشنایی کافی با هشتگ ها را دارید ، می توانید با استفاده از یک کلمه ثابت ، هشتگ گذاری کنید و به این ترتیب یک لیست اختصاصی تشکیل دهید. استفاده از کلمات در زمینه ای که فقط خود شما در آن مهارت دارید، مثلا شغل یا رشته تحصیلی ، سبب میشود افرادی که در این زمینه با شما مشترک هستند ، به راحتی پست های شما را جست وجو کنند و برای لایک و فالو کردن شما ، اقدام کنند.

پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام

با افزودن هشتگ ها ، حساب شما در صورتی که خصوصی نباشد ، راحت تر توسط کاربران جست و جو میشود و اگر اطلاعاتی از شما نیز در صفحه شخصیتان موجود باشد ، مثلا بیوگرافی کوچک ، رسمیت حساب کاریتان را بیشتر می کند. با افزودن لینک تلگرام و یا استپ چت خود به پروفایل اینستاگرام خود ، اکانتتان را رسمی تر و کامل تر کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

هشتگ های محبوب شما چیست؟ تا به حال هشتگ خاصی برای خود ایجاد کرده اید که به وسیله آن ، محبوبیت بیشتری در اینستاگرام کسب کرده باشید ؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نحوه شناسایی و حذف فالوور های غیر فعال و فیک در اینستاگرام
آموزش نحوه شناسایی و حذف فالوورهای غیر فعال و فیک در اینستاگرام
رفع مشکل بلاک فالو نشدن پیج شخص افراد در اینستاگرام
علت و روش های رفع مشکل فالو نشدن پیج شخص در اینستاگرام
افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام رایگان
بهترین روش های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به صورت رایگان
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۱

نظرات