7 دلیل اصلی خاموش شدن تصادفی لپ تاپ و کامپیوتر

۷ دلیل اصلی خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر و لپ تاپ

یکی از نگران کننده ترین تجربیات زمانی است که کامپیوتر و لپ تاپ شما به صورت ناگهانی خاموش و تا چند ساعت نیز روشن نشود . معمولا افراد به عنوان اولین کار باطری لپ تاپ خود یا را چک یا اتصال سیم پاور کیس کامپیوتر را بررسی میکنند  که البته کار درستی می باشد زیرا لپ تاپ ها بر عکس چیزی که معمولا مردم فکر می کنند مکانیزیم محافظت شده ای دارند؛ مثلا زمانی که یکی از اجزای آن گرم شود به صورت خودکار لپ تاپ یا کامپیوتر شما خاموش خواهد شد در واقع این کار به نفع کامپیوتر خواهد بود و نشانه ای برای حفاظت از کامپیوتر و جلوگیری از به وجود آمدن خطری قریب الوقوع می باشد. در ادامه ۷ دلیل اصلی خاموش شدن ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ و کامپیوتر را میخوانید.

۷  علت خاموش شدن تصادفی و ناگهانی لپ تاپ و کامپیوتر چیست ؟

Reasons Your PC or Laptop May Be Shutting Down Randomly

راهنمای زیر را برای یافتن علل خاموشی لپ تاپ خود دنبال کنید. همچنین اگر لپ تاپ شما به صورت ناگهانی ریستارت می شود حتما راهکارهای حل مشکل ریستارت ناگهانی را مطالعه فرمائید.

در ادامه ۷ مورد از دلایل خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر لپ تاپ و روشن نشدن آن ذکر شده است:

۱ – کثیف بودن فن / گرمای بیش از حد

یکی از دلایل مهمی که لپ تاپ و کامپیوتر شما برای بار اول و به صورت ناگهانی خاموش می شود گرم شدن آن است به ویژه زمانی که شما در حال اجرا کردن یک بازی بر روی لپ تاپ خود باشید که این خود باعث گرم شدن کامپیوتر خواهد شد مخصوصا اگر فضای اطراف لپ تاپ شما اجازه خارج شدن گرما را ندهد. فن های بدون وقفه در کمک به این موضوع نقش حیاتی ایفا می کنند. حقیقت این است که اکثر کامپیوترها از یک مکانیسم پیروی می کنند که در صورت داغ شدن یکی اجزا برای حفاظت از اجزای سخت افزاری، کامپیوتر شما خاموش خواهد شد.

1 - کثیف بودن فن / گرمای بیش از حد

جهت غلبه بر مشکل گرمای زیاد و همچنین فن کثیف که به دلیل عدم نگه داری مناسب به وجود آمده، می بایست قسمت فن پردازنده، فن کیس و فن کارت گرافیک را چک نمائید در صورتی که هر یک از آنها قژ قژ می کرد به این معنی می باشد که احتمالا فن مورد نظر شکسته است.

علت خاموش شدن تصادفی و ناگهانی لپ تاپ

همچنین زمانی که در حال تمیز کردن فن ها هستید با دقت این کار را انجام دهید تا گرد و غبار، مو و یا موادی که باعث ایجاد اختلال در کارکرد فن می شوند به درستی از بین بروند.

دلیل اصلی خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر

در کل می توان نتیجه گیری کرد فن ها نقش مهمی ایفا می کنند و فن کامپیوتر شما در طول عمر کامپیوترتان خیلی موثر خواهد بود.

۲ – آسیب دیدن یا شکست شدن سخت افزار

دلیل عمده ی دیگری که باعث خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر می باشد، آسیب دیدن مجدد یا شکسته شدن یکی از اجزای سخت افزاری است به خصوص در کامپیوترهایی که قبلا تعمیر شده اند. اگر جز سخت افزاری جدیدی به کامپیوتر خود اضافه کرده اید آن را حذف کرده و مجددا چک کنید که آیا مشکل برطرف میشود یا خیر. سخت افزارهایی که نیاز دارید آنها را بررسی کنید عبارتند از : CPU , RAM , مادربرد، منبع تغذیه و کارت گرافیک.

آسیب دیدن یا شکست شدن سخت افزار

۳ – ولتاژ شارژ اشتباه

اگر شما یک بازی کننده ی حرفه ای هستید و در میان بازی لپ تاپ یا کامپیوتر شما خاموش شد در حالی که عملکرد معمول را داشتید احتمال مشکل از ولتاژ شارژ است. بسیاری از بازی ها نیاز به شارژ با ظرفیت ولتاژ بالا را دارند (ولتاژ از ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت) با این وجود بسیاری از کاربران این مساله را درک نمی کنند و به جای آن از شارژر هایی با ولتاژ ۹۰V (ولت) یا کمتر استفاده می کنند.

ولتاژ شارژ اشتباه

بازی ها یکی از مهم ترین دلایل مصرف شدن منابع در کامپیوتر شما هستند به ویژه آنکه طرفداران بازی علاقه به اجرای بازی ها با سرعت بالا را دارند. فراموش نکنید لوله جارو برقی کمک بزرگی برای تمیز کردن منافذ کامپیوتر شما می باشد.

۴ – مشکل در درایور های سیستم

اگر شما در سیستم عامل خود را تغییراتی انجام داده و یا اینکه درایور هایتان را تغییر داده اید. زمانی که در حال بازی کردن هستید و بیشترین استفاده از BIOS را دارید به وجود آمدن مشکل در یک درایور باعث خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر شما خواهد شد.

مشکل در درایور های سیستم

۵ – منبع تغذیه

پشت لپ تاپ شما، قسمتی که سیم برق متصل می شود منبع تغذیه وجود دارد که یک جعبه کوچک همراه با فن است که گرما را از اجزای آن دور خواهد کرد. زمانی که منبع تغذیه دچار مشکل شود کامپیوتر شما به صورت ناگهانی خاموش می شود.

منبع تغذیه

در حالی که  شما می توانید منبع تغذیه را جایگزین کنید ازین کار اکیدا خودداری کنید و تلاشی برای باز کردن منبع تغذیه حتی در زمان خاموش بودن را انجام ندهید زیرا امکان دارد هنوز حامل ولتاژ های خطرناک باشد.

۶ – اشکال در سیستم عامل

اگر بعد از تمام توصیه های بالا هنوز مشکل دارید و کامپیوتر شما به صورت ناگهانی خاموش می شود احتمال دارد مشکلی در سیستم عامل شما وجود داشته باشد لطفا مراحل زیر را برای اطمینان چک نمائید:

کامپیوتر خود را ریستارت کرده و هنگام بوت شدن آن را بر روی CMOS تنظیم کنید سپس وقتی کامپیوتر شما با تنظیمات CMOS لود شد، اجازه دهید تنظیمات به درستی کامل گردد. اگر کامپیوتر شما پس از کامل شدن تنظیمات CMOS خاموش نشد سیستم عامل شما دچار مشکل است و شما نیاز دارید مجدد سیستم عامل مورد نظرتان را نصب نمائید.

اشکال در سیستم عامل

همچنین اگر به خطای Missing Operating System برخورد کردید مقاله مربوط به ۵ راه حل کاربردی برای رفع خطای Missing Operating System ویندوز انزل وب را مطالعه نمائید.

۷ – ویروس

یکی از علل نادر در خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر شما، ویروس های کامپیوتری هستند. برخی از ویروس ها کامپیوتر شما را خاموش می کنند و سپس آن را مجددا روشن می کنند. این ویروس ها معمولا توسط یک برنامه خاص در کامپیوتر شما اجرا می شوند. برای برطرف کردن این مشکل یک آنتی ویروس به روز نصب نمائید تا از آلوده نبودن و اسکن روزانه کامپیوترتان مطمئن شوید.

ویروس

جمع بندی :

در مطلب بالا ۷ دلیل اصلی خاموش شدن تصادفی لپ تاپ را مطالعه کردید؛ در کل می توان گفت هرگز تمیز بودن لپ تاپ خود را دست کم نگیرید. از قرار دادن لپ تاپ بر روی ملافه ها یا فرش که باعث می شود فن ها به درستی کار نکنند پرهیز کنید و همچنین از میز خنک کننده لپ تاپ که یک راه عالی برای نظارت بر سطح حرارتی کامپیوتر شما خواهد بود استفاده نمائید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در صورتی که به مشکلی مهمی به جز موارد بالا بر خورده اید و یا اینکه راه حلی خاصی برای برطرف کردن این مشکل می دانید تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی و گمشده
با بهترین روش های پیدا کردن و ردیابی لپ تاپ سرقتی و گمشده آشنا شوید!
برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این 7 نکته توجه کنید !
برای انتخاب و خرید کیف لپ تاپ مناسب به این ۷ نکته توجه کنید !
عوض شدن عکس دسکتاپ متناسب با ساعات روز
عوض شدن عکس دسکتاپ ، صداها و.. کامپیوتر متناسب با ساعات روز
مدت زمان مناسب برای روشن نگه داشتن لپ تاپ و کامپیوتر چقدر است ؟
مزایا و معایب روشن نگه داشتن کامپیوتر و لپ تاپ در تمام روز

نظرات

  • پارسا فردوسی زاده says:

    لپ تاب من وقتی روشن میشه نه ویندوز امده بالا نه بایوس خاموش میشه منبع تغزیه هم عوض کردم اما مشکل حل نشد اخرین بار خاموشش کردم وبعد خواستم روشن کنم این مشکل بوجود آمد

  • mesi says:

    سلام
    لپ تاپ من یهو خاموش شد و دیگه روشن نمیشه هر کاریم کردم فایده نداشت به سارژ زدم حتی دکمه قرمزی ک شارژ رو نشون میده هم روشن نمیشه تو رو خدا بگید چیکار کنم خیلی لازمش دارم

  • happymr says:

    یکی از عللی که خیلی شایع هست به خصوص تو لپتاپ های استوک شل بودن هارد هست
    ممکنه پیجی از هارد شل شده باشه و اتصال هارد رو دچار مشکل کرده باشه:))

  • mohammad says:

    حدود۲ روز پیش وقتی داشتم بازی میکردم یهو مانیتور کامپیوترم خاموش شد بعدش دو بار چرغ روشنش روشن شد وبعد خاموش شد و دیگر روشن نمیشه تا حالا همچین اتفاقی برای مانیتورم نیفتاده بود لطفا کمک کنید

    • ناشناس says:

      سلام شاید مشکل در ۱- رم
      ۲-گرافیک
      باشد این دو قطعه را چک کنید

      • mohammad says:

        مانیتور من کلا خاموشه چراغشم روشن نمیشه حتی وقتی جدا از کامپیوتر به برق وصل کردم

  • علی says:

    سلام.
    من زمانی که وارد ویندوز میشم بعد از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه مانیتور خاموش میشه ولی کیس روشن می مونه و برای ادامه کارم باید کامپیوتر را ریست کنم .بعد وارد شدن به ویندوز دوباره همون مشکل را دارم و مهم نیس که دارم اهنگ گوش میدم یا کلا کامپیوتر الکی روشنه یا دارم بازی میکنم .
    خوشحالم میکنید اگه بتونید مشکل منو رفع کنید
    ضمنا اگه ویروسه اسم ویروسش چیه؟؟
    ممنون‌.

  • علی says:

    سلام.
    من زمانی که وارد ویندوز میشم بعد از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه مانیتور خاموش میشه ولی کیس روشن می مونه و برای ادامه کارم باید کامپیوتر را ریست کنم .بعد وارد شدن به ویندوز دوباره همون مشکل را دارم و مهم نیس که دارم اهنگ گوش میدم یا کلا کامپیوتر الکی روشنه یا دارم بازی میکنم .
    خوشحالم میکنید اگه بتونید مشکل منو رفع کنید
    ممنون‌.

  • خلیل says:

    چند دلیل به من بگید چراکارت گرافیک گرم می شه و چطوری جلو گیری کنم

  • آرش says:

    لپتاپم از دیروز اصلا روشن نمیشه مدلش k555d وقتی روشنش میکنم در حد سه ثانیه روشن میشه صدای فنه هم میاد بعد خود بخود خاموش میشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    تو جیمیلم یا همینجا خیلی مهمه برام
    تشکر

  • shahriyar says:

    سلام خسته نباشید لب تاب من خود به خود خاموش میکنه قبل از بالا اوردن ویندوز ولی وقتی که سوکت شارژ بهش وصله این اتفاق نمیفته دلیلش چیه؟

  • طارق says:

    سلام دوستان من لب تابم ک روشن میکنم بعد از نیم یا۲۰دقیقه یهو صفحش سیاه میشه با کلید پاورش که خاموش روشن میکنم هم اونموقع روشن نمیشه ولی بعد از یکی ۲ساعت باز روشن میشه و کار میکنه هرکی میدونه راهنمایی کنه

    • Meysam77 says:

      یکی از قطعات داغ میکنه.
      احتمال زیاد سی پی یو هست.
      فن سی پی یو رو بررسی و تمیز کنید و خمیر سیلیکونش رو عوض کنید.
      قطعه مشکوک بعدی گرافیکه

  • Mtm says:

    سلام
    کامپیوتر من مشکل
    «مشکل در درایور های سیستم
    اگر شما در سیستم عامل خود را تغییراتی انجام داده و یا اینکه درایور هایتان را تغییر داده اید. زمانی که در حال بازی کردن هستید و بیشترین استفاده از BIOS را دارید به وجود آمدن مشکل در یک درایور باعث خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر شما خواهد شد.»
    را دارد.

    چجوری حلش کنم؟

  • سلام says:

    سلام
    لپتاپ من قبل از خاموش شدن یه لحظه توقف میکنه بعدِ دو سه ثانیه خاموش میشه .مشکل اصلیش چیه؟

    • امین says:

      موقعی ک روشن کردید با برنامه دمای cpu رو چک کنید اگه بالا بود یعنی مشکل داره و اف میشه برا منم پیش اومده

    • خدمات رایانه مهدی - @AghaMahdi79 says:

      خودت خاموش میکنی یا خودش خاموش میش؟!
      تلگرام پیام بدید

  • فائزه says:

    من لپ تاپم وقتی روشنش میکنم بعد دو دقیقه خاموش میشه دوباره که روشن میکنم دو دقیقه بعدش باز خاموش میشه و همینجوری هی ادامه پیدا میکنه، میشه بگید چیه؟روش بازی ۲۰۱۷pes و … زیاد هست

    • Lord Jamal says:

      سلام
      راستش من خیلی با لپ تاپ کار نکردم . اگر لپ تاپ هم مثل کامپیوتر cpu داشته باشه ممکنه خمیری که اتصال فن و سی پی یو بهش وصله تمام شده باشد و لپ تاپت گرم بشه بعد از یه دقیقه خاموش می شود . اسم اون خمیره یادم نیست ولی می تونی ببری تعمیرگاه خودشون می فهمند و در عرض یک دقیقه لپ تاپو بهت تحویلت می دهند . ضمنا فکر کنم اینکارو مجانی انجام بدن !

    • خدمات رایانه مهدی - @AghaMahdi79 says:

      یکبار وینوز عوض کنید

  • حسن says:

    سلام لب تاب من خود به خود خاموش شد و دیگر روشن نمیشود بعد سه روز همچنان رو شن نمی شود شار ژر هم که وصل میکنی هیچ عکس العملی نمیبینی چراغ شارژ روشن هم نمیشود با تشکر

  • Farzin says:

    سلام
    ببخشید من سیستمم رو روشن میکنم این پیغام میاد چیکارکنم؟؟؟

    c:/windows/system32/macromd/Flash10p.Oct

    This existing file is Marked as red-only
    Click Retry to remove the read-only attribute and try again Ignore to skip this file or Abort to cancel installation.
    سه گزینه :Ignore , Retry,Abort
    روداده Retryرو صد بارزدم نمیشه Ignoreهم همینطور وقتی Abort رومیزنم سیستم رستارت میشه و بازم همین ماجرا تکرارمیشه چیکارکنم؟

    • خدمات رایانه مهدی - @AghaMahdi79 says:

      راه داره ولی بگم سخته برات
      ی ویندوز بوت میکنه رو فلش میره اون فایل رو از رید اونلی در میاره
      درس میشه

      اگه تهران هستید ما در خدمتیم
      تلگرام پیام بدید

  • مرتضی says:

    سلام
    کامپیوتر من با برد ECSو cpu amd روش ویندوز ۷ نصب کردم کار میکنه چند لحظه بعد خاموش میشه یا بعضی وقتا اصلا روشن نمیشه یا نصفه روشن میشه چکارش کنم؟

  • نیازمند کمک says:

    من لپتاپ sony-vaioدارم. وقتی کانتر بازی می کنم مثل موقعی که باتری توش نباشه از برق بکشی بعد ۱۰ دقیقه یهکهو خاموش میشه. ۳بار هم ویندوزش رو عوض کردم باز درست نشد. تورو خدا بگید چکار کنم؟

    • خدمات رایانه مهدی - @AghaMahdi79 says:

      باتری توش نیست از برق میکشی 😐
      چجوری ۱۰ دیق کار میکنه؟!

  • فایزه says:

    سلام.من کامپیوترم از هفته پیش یکبار که داشتم فیلم میدیدم خاموش شد بعد سعی کردم دوباره روشنش کنم ولی باز بعده دقیقه خاموش شد.فرداش که روشنش کردم اولش خوب بود ولی باز بعده چن ساعت خاموش شد.چن بار سعی کردم روشنش کنم ولی هر بار بعده بیست یا ده دقیقه خاموش میشد.وقتی که چن بارم پشت سره هم تلاش کردم روشن کنم موقع بالا اومدن یک گزینه تعمیر اومدش اونو زدم شروع کرد به عیب یابی بعد تا یه هفته خوب بود ولی باز از این هفته همین مشکل داره تکرار میشه.دلیلش چی میتونه باشه؟

  • Masih says:

    سلام
    من PES17 رو تازه نصب کردم ولی میرم تو بازی بعد ۱۰ دقیقه لپ تاپ خاموش میشه
    رو بازیGTA هم امتحان کردم بعد۱۰ دقیقه خاموش شد.
    مدل دل هست?
    مرسی اگه کمک کنید

    • BCHelp says:

      سلام
      مشکل شما به علت فشار بیش از اندازه به قطعات هست که باعث خاموش شدن میشه
      که معمولا این فشار به قطعات باعث داغ شدن بیش از اندازه سی پی یو میشه
      که باید سرویس براش انجام بشه
      اگر خنک کننده زیر لب تاپ دارید تست کنید معمولا تا حدی از گرمای زیاد لب تاپ رو کم میکنه

  • فرشته says:

    لبتابمDELLهستش
    الان اومدم روشنش کنم دیدم روشن میشه بلافاصله خاموش میشه.این کااار ادااااامه پیدا میکنه تا وقتی که خودم دکمه پاورشو بزنم قطش کنم
    مشکل از باطریشم نیست چون امتحان کردم.
    تو رو خدا کارم لنگ لنگ میمونه.اگه کسی میدونه چه طوره لطفا لطفا بگه.?????

  • ارشیا says:

    سلام من بازی اساسین کرید بلک فلگ را به تازگی نصب کردم ولی حدود ۵۰ دقیقه بازی میکنم ناگهان لب تاپم خاموش می شود و بیشتر اوقات بعد از روشن کردن لب تاپم عکس شکل شماره ۴ روی صفحه ظاهر میشه و دوباره لب تاپم رو خاموش میکنم و این دفعه عین روز های عادی میاد.
    هروقت این بازی رو میکنم لب تاپم بعد حدود ۵۰ دقیقه خودکار خاموش میشه
    با تشکر فراوان

  • سارود says:

    با لپ تاپم مشکل برخوردم…
    در حال حاضر از لحظه روشن شدن دقیقا ۵ دقیقه روشنه در سلامت کامل کار میکنه .. و پس از ۵ دقیقه به یکباره خاموش میشه… و اینکه زمان و تاریخ رو نگه نمیداره و مداما برمیگرده ۲۰۰۹
    سال گذشته داغ میکرد و خاموش میشد تعمیرکاری درستش کرد و گفت از چیپستشه اما اطلاعات دقیق نداد.. حالا تعمیرکار دیگه با کلی لوازم تست الکترونیکی نمیتونه مشکلشو رفع کنه.. دنبال راه حل میگردم

    • BCHelp says:

      با سلام
      مشکل ذخیره نشدن و پریدن ساعت و تاریخ از باتری بایوس هست که به راحتی میتونید تعویضش کنید
      ترجیحا هم از باتری CR2032 استفاده کنید
      در مورد مشکل خاموش شدن هم مشکل از CPU هست

    • خدمات رایانه مهدی - @AghaMahdi79 says:

      مسکل اول از باتری بکاپ
      مشکل دوم هم پردازنده

  • نازنین says:

    من ۴ساله لپ تاپ ASUS دارم. بیشتر مواقع هایبرش میکنم بعضی وقتام رو اسلیپ میذارم. اما بعضی وقتا بعد مدتی میبینم با در بسته برای خودش روشن شده و اگه متوجهش نباشم تا وقتی باطری داره روشن میمونه. بعضی وقتام (خیلی کم) میرم سراغش اصلا از بیخ شات دان شده!

  • پری says:

    لپ تاپ من acar هستش ک وقتی بیشتر از یک ساعت کار میکنم خاموش میشه و وقتی دوباره روشن میکنم خیلی دیر بالا میاد اثلن سر درنمیارم واقعن خستم کرده

    • BCHelp says:

      سلام
      این سری مشکلات مربوط به داغ شدن سی پی یو هست اگر سرویس انجام شده و مشکل حل نشده
      میتونید از خنک کننده های لب تاپ استفاده کنید

  • امیرحسین says:

    سلام دوستان
    کامپیوتر(pc) من در هنگام کار با نرم افزار سنگین یا نصب برنامهع و کار با فتوشاپ سنگین خاموش میشه
    ایراد از پاور یا cpu ممکنه باشه؟؟؟؟
    نظرتون رو بگید

    • خدمات رایانه مهدی - @AghaMahdi79 says:

      بره تعمیر
      هم میتونه گرما و مشکلات انتقال اون باشه
      هم میتونه پاور زیر بار کم میاره

  • بابک says:

    سلام
    کامپیوتر من شب ها روشن نمی شود یا مدام خاموش می شود ولی عجیب اینکه روزها اصلا چنین مشکلی باهاش ندارم!
    مشکل از چی می تونه باشه آیا ویروسی شده که در یک زمان خاص (شب) خاموش می شود یا از سخت افزاره؟
    ویندوز نصب کردم و همچنین آنتی ویروس ولی زیاد فرقی نکرد.
    ممنون

    • خدمات رایانه مهدی - @AghaMahdi79 says:

      باتری بکاپ باز کن
      سیستم روشن کن
      ببین میش یا ن
      تلگرام پیام بدع

  • بهاره says:

    من تصویر شماره ی ۴ رو به هنگام خاموش شدن ناگهانی لپتاپم میبینم. حدس میزنم مشکل ویروسیه و بخاطر نصب یک روز پیش بابیلون هست. منتها ویندوز اصلا بهم فرصت نمیده برنامه رو آن اینستال کنم. سریع خاموش میشه :((

  • محمد says:

    سلام
    لپ تاپ من X555Lهست.من نمیدونم چرا همش لپتاپم نیم ساعت یکبار خاموش میشه درست نیم ساعت یک بار سرساعت!یک کاری بکنید لطفا.
    در ضمن لپ تاپ من باتریش خرابه یعنی باید وصل برق باشه تاکار کنه. سریع جواب بدید…..ممنون از سایت خوبتون

    • BCHelp says:

      سلام مشکل از CPU هست که داغ میکنه
      کولر (خنک کننده سی پی یو ) مشکل پیدا کرده که به احتمال زیاد یا کثیف شده یا فنش خراب شده

  • ala says:

    سلام.لپ تاب من ایسوس هستش.مدتی میشه که با کوچکترین جابجایی کاملا خاموش میشه.میخوام بدونم علتش چیه؟

  • سامان رستگار says:

    با سلام و خسته نباشبد
    لپ تاب من مدلش اچ پی هستش یک دفعه باهاش کار میکنم به حالت هایبرنت میره اصلا هایبرنتش هم فعال نیست برنامه سنگینی هم کار نمیکنم حتی بضی اوقات خود به خود اینطوری میشه .دوباره روشن میکنم یکدفعه دوباره بازم اینطوری میشه .خواهشا راهنمایی کنید.تازگی ها خیلی زیاد اینطوری میشه .ویندوزم عوض کردم درست نشد.

    • صابر says:

      با عرض سلام وخسته نباشید کامپیوتر من موقع بازی کردن pes2017 بعد چند دقیقه بازی کردن خود به خود خاموش می شود در ضمن گرافیک۵۱۲ و رم ۱گیگ می باشدبا تشکر

صفحات 1 2 3 4