Tutorial Add the Recycle Bin to Android phones and tablets

آموزش کامل اضافه کردن سطل آشغال ( Recycle Bin ) به اندروید

سطل آشغال اندروید کجاست ؟ ممکن است که بعد از پاک کردن ناخواسته عکس یا اطلاعات از گوشی و تبلت اندرویدی خود این سوال برای شما پیش آمده باشد. امروز قصد داریم روش اضافه کردن سطل آشغال ( Recycle Bin ) به گوشی و تبلت های اندرویدی را به شما آموزش دهیم ، با ما همراه باشید.

آموزش اضافه کردن برنامه سطل آشغال به گوشی و تبلت اندرویدی

Tutorial Add the Recycle Bin to Android phones and tablets

سطل آشغال که معمولا در کامپیوترها به آن عادت کردیم به گونه ای نقش پشتیبانی را ایفا کرده و به شما اجازه دسترسی به فایل های پاک شده را می دهد اما نیاز به وجود سطل بازیافت کاملا در دستگاه های اندرویدی مشهود می باشد چون بعد از حذف اطلاعات از گوشی و یا تبلت اندرویدی خود شانس کمی برای برگرداندن آنها دارید به همین دلیل تصمیم گرفتیم اپلیکیشنی را جهت اضافه کردن سطل بازیافت به اندروید به شما معرفی کنیم. هرچند که قبلا در انزل وب کار با اپ دیگر برای ریکاوری اس ام اس،تماس،شماره مخاطبین پاک شده و.. اندروید نیز آموزش داده ایم اما در حال حاضر این برنامه ها که مخصوص برگرداندن اطلاعات پاک شده از روی گوشی و تبلت اندرویدی هستند ممکن است در برگرداندن تمام فایل ها موفق عمل نکنند.

آموزش اپ Dumpster برای اضافه کردن سطل آشغال به اندروید

این برنامه بسیار ساده و کاربر پسند است. اپ Dumpster تمام فایل ها و برنامه هایی که توسط شما پاک شده است را ذخیره و تا زمانی که شما دستور پاک کردن آنها را ندهید، باقی می مانند.

Dumpster_Intro

ابتدا این برنامه را نصب و اجرا کنید. سپس برنامه را اجرا کرده، فراموش نکنید قبل از پاک کردن و یا برای بازگردانی فایل‌های پاک شده در اندرویدحتما باید تنظیمات آن را انجام دهید که در ادامه با آنها بیشتر آشنا میشوید.

بعد از اجرا کردن برنامه، طبق عکس زیر، وارد بخش تنظیمات شوید.

Dumpster_Hamburger_Icon12

سپس در اینجا گزینه “Protect Settings” را انتخاب کنید که به شما اجازه ذخیره سازی انواع فایل ها را بعد از پاک کردن در Dumpster میدهد ، انواع فایل های صوتی، تصویری، اسناد و همچنین حفاظت در برابر بروزرسانی اپ ها و..

Dumpster_Settings

شما می توانید تیک مربوط به هر بخش را فعال کنید مثلا اگر نیاز دارید تنها فایلهای صوتی پاک شده شما نگه داری شود؛ فقط تیک مربوط به Audio را بزنید.

Dumpster_Protect_Settings1

همچنین می توانید در بخش تنظیمات تعیین کنید که به صورت اتوماتیک هر چند وقت یکبار سطل بازیافت خالی شود.

Dumpster_AutClean

و البته نسخه پولی این اپلیکیشن قابلیت این را نیز دارد که شما از فایل های پاک شده بکاپ تهیه کرده و در فضای ابری خود آپلود کنید و نیز می توانید قفل اختصاصی برای این برنامه تعیین کنید تا تنها خود شما بتوانید به این برنامه دسترسی داشته باشید. و یکی دیگر از قابلیت های  نسخه ی پولی این برنامه این است که شما می توانید از شر تبلیغات مزاحم در این اپ خلاص شوید.

Dumpster_Pay1

نکته : در صفحه اصلی این برنامه شما میتوانید فایل های پاک شده خودتان را ببینید. اگر تمایل دارید عکس ها و مطالب شما در Dumpster پاک شود ولی فایل های صوتی همچنان نگهداری شود می بایست همین طور که در عکس می بینید، تمامی موارد را پاک کنید و یا بسته به نیاز خودتان به صورت تک تک هر بخش را پاک کنید.

Dumpster_Type_File

فقط فراموش نکنید قبل از استفاده نهایی، حتما یک فایل خود را به صورت تستی پاک کنید تا از عملکرد درست اپلیکیشن مطمئن شوید . همچنین داشتن بکاپ از دستگاه اندرویدی یکی از موارد لازم برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد پس آموزش بک آپ گیری خودکار از تمامی بخش های اندروید را نیز مطالعه و اگر نیاز دارید کنترل دستگاه اندرویدی خود را از راه دور به دست بگیرید حتما آموزش و معرفی ۸ برنامه قدرتمند برای مدیریت راه دور اندروید از طریق کامپیوتر را بخوانید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در صورتی که ترفند ، برنامه و راه حلی خاصی دیگری برای اضافه کردن سطل بازیافت ( Recycle Bin ) به گوشی و تبلت های اندروید میدانید تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • m says:

    آقاااا اینکه داره حتی عکسایی که من قبل از نصب برنامه پاک کردم رو مجدد نشون میده . این چندانم خوب نیست
    البته من نسخه رایگان رو نصب کرد و در لحظه اول ورود به برنامه همچی رو نمایش داد . اما مجدد که وارد برنامه شدم فقط دمو خوده برنامه همون عکس گربه رو نشون میده و اطلاعات من رو نمایش نمیده . لطفا به ایمیلی که زدم جواب بدین ممنون میشم چون دیگه تو سایت چک نمیکنم پاسخ رو

  • zombi says:

    این برنامه فایلهایی که از روی کارت حافظه حذف کنیم باز نمیگردانه فقط می توانه فایلهایی که از حافظه داخلی دستگاه حذف شده رو باز گردانه

  • امین says:

    اصلا برنامه خوبی نیست.. هیچ فایلی که پاک میشه نمیاد تو برنامه.. مزخرفه

  • علی says:

    من نصب کردم. همه تنظیماتش را هم انجام دادم .ولی کار نمی کنه

  • ماندانا says:

    برنامه خوبی نیست ، فقط بعضی از فایل هایی که پاک کردی و میتونی تو این برنامه پیدا کنی به عبارت دیگه همه فایل های پاک شده رو پوشش نمیده .لطفا یه برنامه قوی تر پیشنهاد بدید

  • ایران says:

    این برنامه هر چند کاربردیه ولی برای کسانی که فایل هاشون قبل از نصب این برنامه حذف شده نوش دارو پس از مرگ سهرابه!

  • ایران says:

    نوش دارو پس از مرگ سهراب