معرفی ۶ تا از بهترین هاست های رایگان خارجی

اگر قصد دارید برای اولین بار یک وب سایت را راه اندازی کنید و ترجیح می دهید که هزینه زیادی را برای این سایت صرف نکنید ، استفاده از هاست های رایگان برای میزبانی فایل های شما ، بهترین گزینه است. هاست های رایگان معایب و مزایای مختلفی دارند و امروزه شرکت های مختلفی این سرویس ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. در ادامه با ۶ سرویس دهنده برتر میزبانی وب خارجی ( Web Hosting ) آشنا می شوید.

معرفی وب هاست های رایگان و برتر خارجی

Top 6 Free Web Hosting Sites

با وجود آپلود سنتر های فایل با امکان افکت گذاری و ویرایش ، می توان فایل های شخصی را به صورت رایگان در فضای مجازی به اشتراک گذاشت . برای فایل های مربوط به یک وب سایت نیز وب هاستینگ ها یا سرویس های میزبانی زیادی وجود دارد.

توجه داشته باشید که استفاده از هاست های رایگان را تنها برای وب سایت های کوچک و غیرحرفه ای یا سایت های تازه تاسیس که اهمیت چندانی ندارند ، توصیه می کنیم . اگر شما صاحب یک سایت بزرگ با هدف های جدی تری هستید ، از هاست های غیر رایگان استفاده کنید.

۰۰۰webhost

در این سایت ، می توانید با ثبت نام هاست رایگان از امکانات زیر بهره مند شوید:

۱.۵ گیگ فضا

۱۰۰ گیگ پهنای باند ماهانه

۵ عدد دامنه

۵ عدد ایمیل

۲ دیتابیس (MySQL)

کنترل پنل کاربردی و فاقد تبلیغات

معرفی وب هاستینگ های رایگان و برتر در سال2016

از مزایای این سرویس می توان به فضا و پهنای باند آن اشاره کرد. با این حال کنترل پنل آن سی پنل نیست و تنها می توانید به دلخواه آن را شخصی سازی کنید. این سایت امکانات دیگری نظیر دامنه رایگان ، سایت ساز ، پروکسی رایگان و قالب های سایت را در اختیار کاربران گذاشته است که با ثبت نام در سایت می توانید از انواع خدمات بهره مند شوید.

Zoho Sites

این سایت ، یکی از بهترین خدمات دهدندگان خارجی را در زمینه هاست رایگان است . سرویس ایمیل رایگان این شرکت ، یکی از بهترین نمونه ها رایگان است . بد نیست بدانید اسم این سایت در زمینه میزبانی رایگان و نامحدود بسیار معتبر است. از مزایای استفاده از این سرویس ، فضا پهنای باند نامحدود در فضایی بدون تبلیغات است.

معرفی وب هاستینگ های رایگان و برتر در سال2016

در این سایت می توانید سرویس های دامین ، هاست و ایمیل رایگان را به صورت همزمان راه اندازی کنید. همچنین می توانید از طریق ایمیل ، از پشتیبانی متخصصان در این زمینه بهره مند شوید.

FreeHosting

برخی از امکانات این هاست رایگان :

کنترل پنل سی پنل

۱۰ گیگ فضا

۲۵۰ گیگ پهنای باند

۱ عدد ایمیل

۱ FTP

۱ دیتابیس (MySQL)

معرفی وب هاستینگ های رایگان و برتر در سال2016

با امکانات این هاستینگ ، می توانید از فضای سی پنل (cpnel) رایگان بهره مند شوید ، اما هیچ ساب دامینی را نمی توانید اضافه کنید. همچنین می توانید به صورت رایگان از سایت ساز ها استفاده کنید. با مطالعه بخش free website می توانید در سه گام سایت خود را بسازید.  راهنمای جامعی نیز به صورت گرافیکی در سایت وجود دارد که استفاده از آن ، مراحل ساخت سایت را ساده تر می کند.

Hostinger

با ثبت نام در این سایت ، از قابلیت های زیر بهره مند میشوید:

۲ گیگ فضا

۱۰۰ گیگ پهنای باند به صورت ماهانه

دامین نامحدود

سی پنل

پشتیبانی از طریق ایمیل

معرفی وب هاستینگ های رایگان و برتر در سال2016

سرویس اصلی این سایت ، هاستینگ رایگان است که با  ثبت نام در سایت ، می توانید به سادگی اطلاعات خود را ثبت کنید. از طریق سایت ساز های این سایت ، می توانید سایت خود را بدون وجود تبلیغات بسازید و مشکلات خود را نیز در فروم کاربران مطرح کنید.

x10hosting

یکی از سایت هایی که به تازگی در این زمینه شروع به فعالیت کرده است ، x10hosting می باشد. اطلاعات کاملی درباره مقادیری که به صورت مجانی می توان از این سرویس بهره مند شد ، در سایت درج نشده است ؛ اما در هر صورت با شعار هاستینگ ابری و نامحدود ، مشغول فعالیت است.

معرفی وب هاستینگ های رایگان و برتر در سال2016

به علاوه هاست رایگان خارجی ، می توانید با مطالعه آموزش دانلود و آپلود بدون دردسر فایل های بزرگ انزل وب، فایل های خود را ساده تر  آپلود و در اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید.

۵gbFree

در این سایت ، هاست رایگان بدون تبلیغات با مشخصه های زیر در دسترس است:

۵ گیگ فضا

۲۰ گیگ پهنای باند

۱ FTP

سه عدد دیتابیس (MySQL)

۱ دامین

۱ پارک دامین (دامنه پارک شده)

معرفی وب هاستینگ های رایگان و برتر در سال2016

این امکانات را در فضایی بدون تبلیغات تجربه خواهید کرد ؛ البته پشتیبانی از طریق ایمیل در این سایت وجود ندارد. اساس کار این سایت ، هاست رایگان با فضای ۵ گیگابایت است و همان طور که می بینید ، نامگذاری سایت نیز به بر همین اساس انجام شده است.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

اگر سرویس های میزبانی وب رایگان دیگری که امکانات متنوعی  مثل پنل cpnel و .. را به صورت رایگان عرضه می کنند ، می شناسید ، تجربه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

برای خرید هاست برای سایت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
راهنما: برای خرید هاست سایت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
هاست اشتراکی چیست؟ بررسی کاربرد و تفاوت هاست اشتراکی
هاست اشتراکی چیست؟ بررسی کاربرد و تفاوت هاست اشتراکی
آموزش کامل کار با نرم افزار FileZilla
آموزش گام به گام استفاده از نرم افزار FileZilla : مدیریت فایل های سرور

نظرات

  • محمد says:

    بدترین سایت ایرانی xzn هست به هیچ عنوان پشتیبانی خوبی نداره وبسایت منو به خاطر استفاده از ای پی مختلف بستن

  • danesh says:

    سلام
    هاست با ssl میخوام برای ربات تلگرام غیر از webhost
    کسی اگه میدونه بگه مرسی

  • میثم says:

    سلام
    بنا بر تجربه ی خودم این نظر رو می دم. سرویس x10hosting سرویس خوبیه ولی به محض اینکه بفهمه شما از ایران هستید( که راههای گوناگونی داره . پسوند دامنه . آی پی شما و … ) بدون هیچ اخطاری سایت شما رو بلاک می کند. به نظر من این سرویس از سایر سرویس هایی که معرفی کردید خیلی پیشرفته تره اما اگر شما در خارج از ایران زندگی کنید براتون مناسبتره.

  • jeff says:

    فکر میکنم سایت hyperhost.cf در نوع خودش خوبه ، فضای نامحدود ، پهنای باند نامحدود ، دعداد دیتابیس و دامینو اینا همه چی نامحدوده.
    من خودم به شخصه ازش راضیم ، برای کارامم از هاستینگش دارم استفاده میکنم .

  • شهاب says:

    منم خیلیاشو تست کردم اکثرا یه جای کارشون لنگ میزنه بعضی اندازه فایل آپلود رو بسیار پایین تعیین کردن بعضی سرویس ارسال ایمیل اینترنتی رو بستن بعضی بهد چند مدت یدفه فایلهای سایت رو کامل حذف میکنن یعنی میای میبینی هیچ فایلی تو هاستت نیست و خلاصه هرکدوم یه عیب بزرگ دارن اونام که به ظاهر مشکل ندارن دامنه رو به صورت نامحسوس ریدرکت میکنن یا و بیشتر این سرویس‌ها هم قطعی و خارج شدن از دسترسی دارن
    اینم یه سرویس هاستینگ که فعلا روش فعالیت میکنم :

  • احمد says:

    سلام بچه ها سراغ این یکی نرید : http://www.000webhost.com با این که پنل کاربری خیلی ساده و خوبی داره اما جدیداً ایران را تحریم کرده و بدون فیلتر شکن باز نمیشه .

  • Javad says:

    سلام لطفا بگید چه هاست هایی میشه در اون ربات های تلگرام. رو هم قرار داد و فعالشون کرد
    لطفا چند تا رایگان معرفی کنید

  • برنامه نویس says:

    سلام از سرویس های سایت FreeHosting استفاده نکنید بعد از مدتی اطلاعات هاست رو پاک میکنه و مینویسه در حال بازیابی اطلاعات هستیم که این اتفاق هیچوقت رخ نمیده.

  • rex says:

    سلام
    webhost و ۵gbfree فیلتر هستن و x10hosting هم گفته به ایران فعلا خدمات نمیده!
    We are not currently accepting new users from Iran, Islamic Republic Of. Please try again at a later date. We are expanding our allowed country list in the upcoming days.
    یعنی : ما در حال حاضر کاربران جدیدی از جمهوری اسلامی ایران را قبول نداریم. لطفا بعدا دوباره امتحان کنید. ما لیست کشورهای مجاز کشورمان را در روزهای آینده گسترش می دهیم.

  • امید نیایش says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیزم
    من مدتهاست با یک میزبان وب زیبا و ساده ولی با سی پنل حرفه ای و بدون درد سر با امکانات پیشرفته زیادی تو نسخه رایگانش که قابل بروز رسانی به هر نوع هاست که در آینده بعد از پیشرفت سایت رایگانتون بهش نیاز پیدا خواهید کرد کار می کنم البته مسلما هاست های رایگان محدودیت هایی هم دارند که دوست عزیزمون بهش اشاره فرمودند هر نفر بعد عضویت می تونه تا ۶ ساب دامین رایگان هم واسه خودش با یک ایمیل بسازه تو اکانت سی پنلش ولی برای شروع به نظر من عالیه خودتون می تونید چک کنید اینم آدرسش :
    http://paradomain.net

  • بهترین هاست says:

    منم یه مقاله خوندم در مورد بهترین هاست های ایرانی به نظرم شما هم یه نگاهی بهش بندازید بد نیست
    https://doctorwp.com/compare-and-best-web-hosting-companies-in-iran/

  • Sajjad says:

    این سایت عالیه حتما بریدتوش
    https://infinityfree.net/redir/228907

  • Sajjad says:

    به سایتhttps://infinityfree.net برید خیلی عالیه و سایت سازهم داره

  • Abay says:

    پی سی شیرد هم با توجه به تجربه من خوبه
    http://www.pcshared.com

  • arman says:

    ببخشید جایی میشناسید که بتونم ازش سورس بدون باگ phpپیدا کنم

  • اراز says:

    هاست ساز هم خوب هست انجمن پشتیبانی هم داره خیلی باهاش حال کردم خدایی عالیه
    http://www.hostsaz.ir

    http://hostsaz.ir/

  • احسان says:

    بهترین هاست رایگان خارجی
    https://www.000webhost.com/947627.html
    من که دارم ازش استفاده میکنم

  • شهرام says:

    با سلام و درود
    امروز یک هاست رایگان بسیار عالی و بدون محدودیت به شما معرفی میکنم خودم الان یکساله دارم استفاده میکنم و خیلی ازش راضیم توصیه میکنم شماهم حتما استفاده کنید.
    http://webpi.ir

  • ali says:

    سلام
    از این همه زحماتی کمال تشکر رو دارم
    ببخشید من چه جوری میتونم یه اکانت در Zoho Sites باز کنم هر کاری کردم نتونستم

  • مهران says:

    با سلام و وقت بخیر
    یه سوال خیلی مهم داریم .
    چند وقتیه روی یک سایت کار کردیم اما الان بنا به دلایلی میخوایم به هاست رایگان منتقلش کنیم تا غیر فعال نشه . به نظرتون به هاستهای رایگان داخلی مثل xzn.ir منتقلشون کنیم بهتره یا مثلا این سایتهایی که شما اینجا چندتاییشو معرفی کردین؟
    ما تو /xzn.ir/ عضویم ، آیا سایت خوبیه و میشه روش حساب کرد؟ از طرفی ما توی سایت ، یه سری فایل برای فروش داریم ، بصورت دانلود به ازای پرداخت . آیا در هاستهای رایگان مثل xzn.ir و یا این چندتا سایت خارجی که معرفی کردین ، میشه به راحتی فایل فروخت . البته فایلهامون نهایتا ۲۰ تاست و بیشتر از این نمیشه . سایتمون هم مجله خبریه .
    ممنون میشم پاسخ بدید .
    سپاس

  • mb says:

    ثبت دامنه در سایت zoho چگونه است؟!

  • محمدکاظم says:

    با کمال احترام باید بگم لزومی نداره به این سایت ها اعتماد کنیم. شاید تنها استفاده ای که از این نوع خدمات میشه برد برای یادگیری افراد مبتندی یا مصارف خاص کلاهبرداری باشه. کسانی که به دنبال راه اندازی یک سایت پایدار برای یک هدف مشخصی باشن هیچوقت نباید سمت این جور خدمات برن. اینجور سایت ها دو دسته اند: یا برای تبلیغ سرویس های خودشون شروع به ارایه این خدمات رایگان میکنن یا اینکه منظور دیگه ای دارن!!!
    البته شاید شما یک سایت روی این سرور ها راه اندازی کنید و اتفاقا سایت خوبی هم باشه اما همینکه بازدید سایتتون بالا رفت ازتون میخوان که بابت خدمات پول پرداخت کنید یا اطلاعات شما یک شبه نابود میشه!
    چون عقلانی هم نیست کسی هزاران دلار در ماه هزینه کنه و سرویسی ارایه بده که نتونه از برای اون چیزی بدست بیاره.
    توصیه میکنم فقط برای تست از این سایت ها استفاده کنید.

  • طراحی سایت says:

    ممنون بابت مقاله مفیدتون پع ولی توجه داشته باشید که خیلی از این سرویس دهنده ها به علت سوء استفاده های فراوان مثل ارسال ایمیل تبلیغاتی و نصب اسکریپت های نال شده و …. دیگه به ایرانیها خدمات نمیدن و باید از فی…شکن برای ثبت نام استفاده کنیم , از جمله همین شرکت x10 که هاست بسیار خوبی بود