برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک

معرفی ۴ سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک

امروزه ابزارهای آنلاین که از طریق وب و اپلیکیشن ها در اختیار عموم قرار دارند انجام خیلی از امور را برای ما ساده و راحت کرده اند ، مثلا آیا تا به حال مجبور شده تنها یک قسمت از آهنگ را از فایل اصلی موزیک جدا و برای دیگران ارسال کنید و یا اینکه بخواهید یک ریمیکس از آهنگ برای کلاس ورزشی خود بسازید ! امروز قصد داریم ۴ سرویس آنلاین را به شما معرفی کنیم که به سادگی و خیلی سریع امکان ساخت آهنگ ، میکس و ویرایش موزیک را بدون نصب نرم افزار به شما می دهد. با ما همراه باشید.

سرویس های ساخت رمیکس ، ویرایش برش قسمتی از آهنگ به صورت آنلاین

معمولا برای همه ما پیش آمده است که نیاز داشته باشیم که موزیکی را ویرایش و قسمت هایی را به اضافه و یا حذف کنیم ولی معمولا نصب نرم افزارهای ویرایشگر صوتی و تصویری حجم زیادی از کامپیوتر ما را اشغال می کند و شاید همیشه ما به آنها نیاز نداشته باشیم. به همین دلیل معمولا ما به کاربران استفاده از سرویس های آنلاین را توصیه می کنیم. پس اگر شما هم میخواهید آهنگ ها و یا فایل های صوتی خود را ویرایش کنید و رمیکس های دلخواه خود را بسازید با ما همراه باشید تا ۴ سایت برای ویرایش موزیک و ساخت ریمکس و برش بخشی از یک آهنک که به صورت رایگان در دسترس هستند را معرفی و طریقه کار با آنها را آموزش دهیم.

سرویس ویرایشگر آنلاین موزیک MP3Cut.net

MP3Cut ، همان طور که از نام این وب سایت مشخص است، این سرویس به شما امکان برش فایل های صوتی را میدهد. این سرویس از ۱۵۰ فرمت صوتی پشتیبانی میکند! شما به راحتی می توانید فایل های صوتی خود را آپلود و ویرایش کنید. استفاده از این سرویس را به دلیل رایگان بودن و ساده بودن آن توصیه می کنیم. برای شروع کافی است بر روی دکمه آبی رنگ Open File کلیک کرده و سپس فایل صوتی مد نطر خود را آپلود کنید.

cut-mp3s-

در مرحله بعدی شما میتوانید برای کات کردن قسمت خاصی از فایل خود با drag بر روی میله آبی قسمت مد نظر خود را مشخص کنید. سپس بر روی دکمه Cut کلیک کرده تا هرچه که در ناحیه آبی توسط شما انتخاب شده (در عکس زیر نیز مشخص است) ذخیره گردد. پس از پایان یافتن مرحله ذخیره شدن تغییرات ، گزینه دانلود برای شما آشکار خواهد شد و شما میتوانید فایل صوتی خود را بر روی کامپیوترتان ذخیره کنید.

cut-mp3s

cut-mp3s-2

بدیهی است اگر بخواهید قطعات متفاوتی از یک آهنگ و یا فایل صوتی را با این ویرایشگر جداسازی کنید مجبور هستید هربار قطعه مورد نظر را کات کرده و ذخیره کنید سپس آنها را بهم متصل کنید. چون همانگونه که مشخص است این سرویس قابلیت کات کردن چندین قسمت به صورت همزمان را ندارد. البته برای اتصال فایل های صوتی بهم می توانید در قسمت بالای سایت (در عکس زیر مشخص شده) از Audio Joiner برای اتصال قسمت های صوتی بهره ببرید.

Audio Joiner

همان طور که در این وب سایت مشخص است این وب سایت مجموعه از سرویس های رایگان را در اختیار شما قرار میدهد که هر کدام تحت عنوان یک وب سایت جداگانه قعالیت می کنند. از این رو با استفاده از این سرویس ها شما میتوانید به صورت رایگان و خیلی ساده ، فایل های صوتی خود را برش بزنید و سپس انها را بهم متصل کنید. از دیگر سرویس های ارائه دهنده این وب سایت ها می توان به استخراج صدای ویدیو ، تبدیل فرمت های ویدویی ، ضبط کننده صدا و تصویر اشاره کرد.

سرویس ویرایش آنلاین صدا TwistedWave.com

اگر شما به دنبال یه سرویس دهنده آنلاین و پیشرفته هستید می توانیم وب سایت TwistedWave.com را به شما معرفی کنیم. شما با استفاده از این نرم افزار آنلاین می توانید قسمت هایی از یک موزیک را به صورت همزمان کات کرده و به هم متصل کنید. ولی متاسفانه برای  استفاده از فضای بیشتر و اجازه آپلود فایل های بالای ۵ دقیقه می بایست در این سایت عضو شده و هزینه اشتراک بپردازید. زیرا در نسخه رایگان آن تنها می توانید به میزان ۵ دقیقه فایل آپلود کنید.TwistedWave

از امکانات این سرویس می توان به قابلیت fading in / fading out برای ابتدا و انتهای موزیک ها ، زوم کردن در داخل طول موج برای انتخاب دقیق و قابلیت ذخیره فایل خروجی با فرمت دلخواه اشاره کرد. نقطه ضعف بزرگ این سرویس این است که اگر شما نیاز داشته باشید همزمان چندین فایل صوتی را آپلود کنید و قسمتی از هر کدام را کات کرده و بهم متصل کنید این امکان وجود ندارد و شما تنها اجازه کار بر روی یک فایل را در آن واحد خواهید داشت. پس در این حالت مجبور خواهید بود قسمت های مورد نظر فایل صوتی خود را در یکجا برش زده و ذخیره کنید سپس با استفاده از سرویس قبلی که در MP3Cut به شما معرفی کردیم ، فایل های صوتی خود را به هم متصل کنید. و یا اگر بخواهید با این نرم افزار می توانید ریمکس ۵ دقیقه ای خود را به صورت رایگان ایجاد کرده و برای اتصال از سرویس قبلی استفاده کنید.

twistedwave-2

ساخت و برش آنلاین آهنگ با موزیک ادیتور Soundation.com

سرویس بعدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، وب سایت soundation.com است. اگر به دنبال ویرایشگری هستید که مشکل دو سرویس بالا را نداشته باشد و اجازه ویرایش همزمان و برید فایل های صوتی را به شما بدهد. باید بگوییم این بهترین انتخاب خواهد بود این سرویس مانند یک استدیو پیشرفته است که از طریق آن می توانید پروژه های خود را به انجام برسانید و به دلیل پیشرفته بودن شما مجبور هستید زمانی را برای یادگیری نحوه استفاده از این سرویس صرف کنید. ولی جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود زیرا در این سایت انواع اسناد، اطلاعات آموزشی و حتی ویدیوهای آموزشی در دسترس است از این رو به راحتی میتوانید استفاده از این سرویس را یاد بگیرید.

soundation

یکی از مزیت های این سرویس ، داشتن یک کتابخانه صوتی شامل ۷۰۰ فایل صوتی مختلف است. و یکی از عیب های وارده به این سرویس این است که در نسخه رایگان شما اجازه ضبط فایل صوتی خودتان را ندارید و برای اینکار مجبور هستید صدای خود را قبلا با سرویس های دیگر ضبط کرده و سپس آن را آپلود و در صورت نیاز ویرایش کنید.

سرویس Adventuremachine ، میکس و آهنگ سازی و ویرایش آنلاین موزیک

شاید سرویس adventuremachine وب سایت madeon یکی از خلاقانه ترین و جالبت ترین سایت هایی باشد که در انزل وب معرفی میکنیم، با ورود به این سایت شما میتوانید آنلاین و بدون دردسر ثبت نام و.. آهنگ خود را بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

میکس و آهنگ سازی آنلاین موزیک ،ساده اما فوق العاده!

طراحی سایت بسیار مدرن و رسپانسیو مناسب برای کار در گوشی نیز است ،شیوه کار به این صورت است که پس از ورد madeon پترن های موزیک از پیش آمده شده را لود و آنها در اختیار شما قرار میدهد،پترن ها در سه دسته کاشی های سایت با سه رنگ متفاوت در اختیار شما قرار میگیرد ،تنها کاری که باشید شما انجام دهید انتخاب کاشی هاست با انتخاب اولین کاشی آهنگ مخصوص شما نواخته میشود و با روشن کردن کاشی بعدی پترن بعدی به شیوه ای کاملا هنرمندانه با پیترن قبلی تلفیق و کم کم آهنگ شما شکل میگیرد.

سبک موزیک و بیت و پترن ها هاوس الکترونیک هست و پس از ساختن موزیک و میکس خود میتوانید آن را ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارید.این وب سایت برای عاشقان موزیک میتوانید یک سرگرمی بسیار عالی باشد و پیشنهاد میکنم حتی برای یکبار آن را امتحان کنید!

جمع بندی:

در کل می توان گفت اگر زمان و سادگی برای شما اهمیت دارد میتوانید از سرویس هایی که MP3Cut برای ویرایش و اتصال موزیک و آهنگ در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید ولی اگر میخواهید از یک سرویس پیشرفته در حین حال رایگان استفاده کنید ما سرویس Soundation.com را پیشنهاد می دهیم. همچنین اگر به دنبال راه حلی برای دسته بندی و مرتب کردن آهنگ ها در کامپیوتر هستید حتما پست مربوطه را در انزل وب مطالعه فرمایید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در صورتی که ترفند ، ویرایشگر آنلاین و راه حلی برای ویرایش ، ساخت ریمکس برش قسمتی از آهنگ میدانید تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات