آموزش کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید

همانطور که میدانید خیلی از نرم افزارها و اپلیکیشن های اندروید در گوگل پلی غیر رایگان بوده و برای استفاده از تمام امکانات آنها می بایست مبلغی را پرداخت کنید اما متاسفانه به علت تحریم و شرایط سخت پرداخت این امکان برای بسیاری از کاربران ایرانی هنوز فراهم نشده است از این رو تصمیم گرفتیم تا امروز ترفند کرک و Patch کردن اپ های اندروید برای استفاده کامل از قابلیت های برنامه ها را به شما آموزش دهیم.

آموزش کرک ، پچ کردن لایسنس بازی و باز کردن قفل نسخه پولی برنامه های اندروید

Tutorial for Crack and Patch any Premium Android apps

امروزه میلیون ها اپلیکیشن ها برای اندروید وجود دارد که خیلی از آنها پولی بوده و کاربران برای استفاده از تمام آپشن های اپ میبایست مبلغی را پرداخت کنند که شرایط  نه چندان آسان پرداخت برای کاربران داخل کشور اینکار را عذاب آورد کرده و ناچار به استفاده از مارکت های ایرانی و یا وب سایت های دانلود نسخه نصبی برنامه شده اند از این رو تصمیم گفتیم هک نسخه پولی برنامه هایی که بر روی دستگاه های اندرویدی شما نصب شده است را آموزش دهیم. بسته به نیاز ، شما ممکن است بخواهید قفل نسخه پولی برنامه های اندروید مانند شبکه های اجتماعی ، بازی ها و یا هر اپ دیگری را هک کنید. جای نگرانی نخواهد بود چون کرک اکثر برنامه های محبوب به راحتی با استفاده از اپلیکیشن لاکی پچر ( Lucky Patcher ) امکان پذیر خواهد بود. در  ادامه با آموزش استفاده از لاکی پچر برای کرک و Patch کردن برنامه های پولی اندروید با ما همراه باشید.

آموزش کرک و پج کردن اپ های پولی اندروید با استفاده از برنامه لاکی پچر ( Lucky Patcher )

اپلیکیشن Lucky Patcher یک برنامه ی کاربردی برای پچ و هک کردن هر نوع برنامه و بازی در اندروید است. شما میتوانید با استفاده از این برنامه هر نوعی اپلیکیشنی را هک کرده و آن را با توجه به خواسته های خود تغییر دهید. با استفاده از این اپ میتوانید بازی های دلخواه خود را هک کرده و جایزه رایگان یا امکانات مورد نیازتان را بدست آورید.

مراحل هک هر برنامه اندروید با استفاده از لاکی پچر را در زیر دنبال کنید:

در مرحله اول باز کردن قفل نسخه پولی برنامه های اندروید میبایست گوشی و یا تبلت اندرویدی خود را روت کنید. جای نگرانی نخواهد بود چون به راحتی قادر خواهید بود اینکار را انجام دهید. برای اینکار پست مربوط به آموزش و معرفی بهترین نرم افزار ها برای روت کردن گوشی اندروید را که چندی قبل در انزل وب منتشر شده بود را مطالعه کرده و طبق دستور العمل ها پیش برید.

root

در مرحله بعدی شما نیاز دارید تا اپلیکیشن Lucky Patcher را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. بعد از دانلود برنامه از لینک مربوطه ، برنامه را بر روی گوشی و یا تبلت خود اجرا کنید. بعد از اجرایی کردن ؛ این برنامه از شما دسترسی ادمین میگیرد.

Lucky-Patcher

مرحله سوم ، شما در این مرحله میتوانید لیستی از اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی شما نصب شده است را در محیط برنامه مشاهده کنید.

Lucky-PATCHER-1-3

حال بر روی اپلیکیشن مربوطه که میخواهید آن را هک کنید و یا براساس خواسته ی خود امکانات آن را افزایش دهید ، کلیک کنید و گزینه ” Show menu of patches ” را انتخاب کنید.

Lucky-PATCHER-1-4

در این مرحله میتوانید گزینه مورد نظر خود را براساس نیازتان از بین گزینه های موجود که در تصویر زیر مشاهده میکنید ، انتخاب نمایید. اگر میخواهید قفل نسخه پولی اپ مربوطه را حذف کنید گزینه “Support patch for InApp” را انتخاب کنید.

Lucky-PATCHER-1-1

به محض اینکه شما گزینه ی “Support patch for InApp” را انتخاب کنید پنجره ی دیگری برای شما باز خواهد شد که از شما میخواهد نوع پچ ( Patch ) موردنظرتان را برگزینید. که شما بنا به نیاز خود میتوانید گزینه موردنظرتان را انتخاب نمایید.

Lucky-PATCHER-1-2

بعد از مراحل بالا ، کار تمام شده و شما باید کمی صبر کنید تا اپ مربوطه به درستی Patch شود.

به راحتی و با طی کردن این مراحل شما میتوانید هر برنامه ای را در اندروید با استفاده از اپ لاکی پچر هک کرده و یا قفل نسخه پولی اپ ها را باز کنید. در همین رابطه و برای سیستم عامل های کامپیوتر اگر میخواهید بدانید چگونه سریال نامبر و کرک هر نرم افزاری را سریع پیدا کنید ، حتما پست مربوطه را در انزل وب مطالعه کنید.

تجربه و نظر شما ؟

در صورتی که ترفند و یا اپ دیگری برای هک و باز کردن قفل نسخه پولی برنامه های اندروید میشناسید ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • محمد هادی says:

    سلام
    من با لاکی پچر آسفالت ۸ رو هک کردم وقتی رفتم توی قسمت سکه ها برای خرید رایگان سکه دیدم ارور میده .پنجره لاکی پور بازی میشه ولی وقتی بله رو می زنم خطلا می ده چی کار کنم؟

    • فاطمه قنبری says:

      چرا بعد از هک کردن برنامه موردنظر ، به خاطر هشدارهای گوگل پلی مجبور به حذف برنامه لاکی پیچر میشوم که همین حذف موجب بازگشت برنامه به نسخه پولی میگردد؟؟
      میشه راهنمایی بفرمایید لطفا

  • Ma30 says:

    گشتم نبود نگرد نیسLucky Patcher

  • Sara says:

    خو من الان اینو از کجا دانلود کنم هرچی میگردم نه تو گوگل پلی هست نه تو مایکت نه تو بازار

صفحات 1 2