بهترین ابزار و برنامه های جانبی تلگرام

معرفی بهترین ابزار و برنامه های جانبی تلگرام

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از سرویس پرطرفدار تلگرام در ایران استفاده میکنید و به دنبال امکانات بیشتر مثل تماس صوتی و ویدیویی ، امکان چند حساب کاربری و.. میباشید با پست امروز ما را همراهی کنید چراکه میخواهیم بهترین سرویس و برنامه های جانبی تلگرام که بر اساس نرم افزار اصلی آن تولید شده اند ( نسخه مود شده تلگرام ) و باعث افزایش امکانات و قابلیت های تلگرام میشوند را معرفی کنیم.

۶  برنامه جانبی و نسخه مود شده تلگرام برای تماس تلفنی و دانلود استکیر های جذاب و …

Six Side Service and Apps for Telegram

اگر شما هم از کاربران برنامه ی محبوب تلگرام ( Telegram )  هستید، حتما ما را تا پایان پست همراهی کنید و آن را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید. همانطور که اکثر مجموعه ترفند و آموزش های تلگرام انزل وب به آن اشاره کردیم تلگرام به عنوان یک مسنجر ، محبوبیت خاصی در بین کاربران ایرانی دارد ولی با توجه به اینکه این اپلیکیشن و نسخه دسکتاپ آن تنها ویژگی های یک مسنجر پیشرفته را دارد ، یک سری از امکانات حیاتی اپ های دیگر را شامل نمی شود به طور مثال خیلی از کاربران علاقه مند هستند از امکان تماس تلفنی رایگان و یا کنفرانس ویدیویی در آن بهره مند شوند که هنوز به خوبی در این برنامه پشتیبانی نمیشود . تصمیم داریم در این پست یک سری برنامه جانبی برای تماس تلفنی در تلگرام ، ارسال صدا و تصویر با تنظیمات پیشرفته ، نصب همزمان دو برنامه تلگرام در نسخه دسکتاپ و گوشی و دانلود استیکر های جذاب رایگان را به علاقه مندان برنامه تلگرام معرفی کنیم.

تماس تلفنی در تلگرام از طریق اپ Callgram

اپلیکیشن Callgram یک نسخه بهبود یافته از برنامه تلگرام برای برقراری تماس های رایگان با استفاده از بستر اینترنت است. این برنامه به شما امکان برقراری تماس رایگان و همچنین ارسال پیام صوتی را میدهد. Callgram که بر روی دستگاه های اندروید ۳ به بالا قابل استفاده می باشد ، توسط کمپانی RedCool Media SL ساخته شده است. آخرین نسخه اپلیکیشن کالگرام ۱.۲.۴ می باشد که تقریبا دوماه پیش در تاریخ April 6, 2016 منتشر شد. حجم این اپ ۲۲ مگابایت بوده و ۱ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. همچنین میزان محبوبیت آن بین کاربران ۴.۲ می باشد.

شما با استفاده از این اپ می توانید به صورت رایگان تماس تلفنی برقرار کنید و همچنین از سرعت بالای برنامه در ارسال پیام های صوتی و کیفیت خوب آن هنگام برقراری تماس لذت ببرید. کمپانی سازنده ویژگی های این برنامه را ساده ، سریع و امن بودن عنوان کرده است. متاسفانه تنها عیب این اپلیکیشن داشتن تبلیغات در محیط برنامه می باشد.

Callgram

امکان ارسال صدا و تصویر با تنظیمات پیشرفته با Voicegram

اپ Voicegram نسخه توسعه یافته برنامه تلگرام است. بخش منحصر به فرد این نرم افزار امنیت و سرعت آن است، که بسیار سریع ، ساده و امن می باشد. از قابلیت های جذاب این برنامه میتوان به امکان برقراری تماس صوتی ، ضبط و ارسال سریع ویدیو با استفاده از دکمه مشخص شده در محیط چت و گروه ها اشاره کرد. در عین حال شما در استفاده از این اپ هیچ گونه محدودیتی در ارسال و دریافت فایل عکس و رسانه نخواهید داشت زیرا این اپ از فضای ابری استفاده میکند. امکان خوب دیگری که این برنامه دارد قابلیت multi device بودن آن است. Voicegram از زبان های فارسی ، اسپانیایی ، پرتغالی و ایتالیایی پشتیبانی میکند.

این برنامه در گوگل پلی رتبه ۴.۲ را دارد و نسخه ۱.۰ ویس گرام در تاریخ October 12, 2015 منتشر شده و به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. بعد از دانلود و نصب برنامه ، همانطور که در تصویز زیر مشخص است آیکون ویدیو در بالای محیط چت قابل مشاهده است. حجم این برنامه ۱۳ مگابایت است و تقریبا ۵۰ هزار بار از گوگل پلی دانلود شده است. از نقطه ضعف های این اپ مثل برنامه قبلی میتوان به وجود تبلیغات در محیط برنامه اشاره کرد.

Voicegram

دانلود انواع استیکر تلگرام به صورت رایگان

یکی از بخش های جذاب تلگرام ، استیکرهای آن است. وب سایتی که به شما معرفی خواهیم کرد انواع استیکرهای گوناگون را برای تلگرام به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد. تنها کافی است وارد وب سایت Stickers Telegram شوید و از آنجا استیکر مورد نظرتان را انتخاب کنید در پایین هر بسته از استیکرها ، لینک اضافه کردن آن به تلگرام وجود دارد. اگر از نسخه دسکتاپ تلگرام استفاده میکنید با کلیک بر روی لینک ، سایت تلگرام باز شده و پیغامی برای شما نمایش داده میشود که شما با انتخاب Launch Application میتوانید استیکر مورد نظر را به تلگرامتان اضافه کنید و اگر از نسخه موبایل تلگرام استفاده میکنید با کلیک بر روی لینک و انتخاب گزینه Add Stickers ، استیکر مربوطه به تلگرام شما اضافه خواهد شد.

بخش جذاب این وب سایت در اختیار گذاشتن استیکرهای مربوط به انیمیشن ها و فیلم ها است. کاربران تمام نسخه های تلگرام از جمله اندروید و iOS میتوانند از این استکیرهای رایگان استفاده نمایند.

inSIDE

موبوگرام ( Mobogram ) یک تلگرام غیر رسمی برای ایرانیان

برنامه موبوگرام ، یک تلگرام غیر رسمی با امکانات پیشرفته است که رتبه اول برترین های فروشی فارسی در بازار را کسب نموده است. نسخه موبوگرام T3.9.0-M8.7.1 که آخرین ورژن این برنامه می باشد با حجم ۲۱٫۸ مگابایت ارایه شده است. از امکانات اصلی این اپ میتوان به فورواد کدن پیام بدون نام فرستنده ، حالت روح اشاره کرد یعنی شما میتوانید آنلاین باشید ، ولی آفلاین دیده شوید. پیامهای خوانده نشده را بدون آنکه وضعیت آنها برای مخاطبتان به خوانده شده ( تیک دوم ) تغییر کند بخوانید. در حالت روح فقط در زمان ارسال پیام یک لحظه آنلاین و مجددا آفلاین خواهید شد.

همچنین می توانید دانلودهای خود را به صورت پیشرفته مدیریت و در ساعت های دلخواه زمانبندی کنید. دانلودها در زمان مشخص شده شروع خواهند شد. یکی دیگر از قابلیت های این اپ مخاطب خاص پیشرفته است که به شما این امکان را میدهد که از آنلاین و آفلاین شدن ، تغییر عکس و نام و شماره تلفن مخاطب خاص خود در کمترین زمان ممکن آگاه شوید. شما میتوانید با پرداخت ۵۰۰۰ تومان این اپلیکیشن را از کافه بازار دانلود کنید و در کنار تلگرام از آن استفاده نمایید. این برنامه توسط گروه برنامه نویسی هانیستا نوشته شده است. برای مشاهده تمام امکانات آن میتوانید به کافه بازار که لینک آن در بالا قرار داده شده است مراجعه کنید. این اپلیکیشن در بازار رتبه ۴.۵ را دارا می باشد.

mobogram

نصب همزمان دو تلگرام، انتخاب فونت های شخصی و ذخیره فایل با نام اصلی در تلگرام و..

امروزه بسیاری از ما در برخی از سرویس ها مثل تلگرام (Telegram) چندین اکانت کاربری برای دوستان، همکارن و.. داریم و نیاز است از نرم افزار سرویس دهنده مورد نظر بر روی سیستم خود دو نسخه اجرا کنیم تا به طور همزمان به هر دو اکانت خود متصل باشیم یا اینکه میخواهیم در یک نرم افزار خاص دو کار متفاوت را انجام دهیم و برنامه از قابلیت اجرا چندگانه پشتیبانی نمیکند. برای پیدا کردن جواب سوال چگونه دو یا چند نسخه PC یک برنامه مثل تلگرام را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنیم و به چندین حساب و آیدی دسترسی داشته باشیم؟ میتوانید به لینک مربوطه مراجعه کنید و پست مربوط به آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر را که قبلا در انزل وب منتشر شده بود، مطالعه فرمایید.

install-and-run-multiple-versions-of-telegram

حال برای افرادی که میخواهند در گوشی خود همزمان از دو برنامه تلگرام استفاده کنند ، اپلیکیشن Telegram Plus 3.9.0.3 یا Plus Messenger که مخصوص دستگاه های اندرویدی است را پیشنهاد میکنیم. شما با استفاده از اپ میتوانید دو تلگرام به صورت همزمان را نصب و استفاده کنید و البته از امکانات دیگر این برنامه ها مثل استفاده از فونت شخصی ، اشتراک گذاری مستقیم ، تب بندی و  جدا کردن کانل چت های شخصی و گروه های تلگرام ، سیو کردن فایل ها با نام اصلی در تلگرام ، بیش از ۲۰۰۰ تم مختلف تلگرام و.. نیز استفاده کنید.

نصب همزمان دو تلگرام، انتخاب فونت های شخصی و ذخیره فایل با نام اصلی در تلگرام و..

توصیه میکنیم اگر میخواهید همزمان دو یا چند نسخه از تلگرام و هر اپ دیگری را در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ، پست مربوطه به آموزش نصب همزمان دو یا چند نسخه از یک برنامه در اندروید را که چندی پیش در انزل وب منتشر شده بود را نیز مطالعه کنید.

ساخت عکس برای پروفایل تلگرام

ساخت عکس پروفایل با سایز مناسب برای تلگرام یکی از دغدغه های کاربران این شبکه اجتماعی می باشد. برای سرویس محبوب تلگرام و گذاشتن عکس کامل میتوانید از اپ اندروید Profile w/o crop for Telegram  و همچنین برای سیستم عامل iOS نیز میتوانید از اپ NoCrop – Post full size photos برای تعیین اندازه استاندارد و مناسب برای telegram ، whatsapp و instagram استفاده کنید. همچنین برای آشنایی با سرویس های ایجاد عکس های پروفایل خلاقانه چندی پیش در پست، ۹ ابزار ساخت عکس پروفایل با سایز دقیق و مناسب شبکه های اجتماعی به شما معرفی کردیم.

profile-picture

جمع بندی :

در نهایت ما سعی کردیم در این پست جمعی از ابزارها و سرویس های کاربردی و جانبی تلگرام را به شما معرفی کنیم و توجه کنید که شما علاوه بر اپ های بالا میتوانید از این نرم افزار ها به صورت مستقل و یا در کنار نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید و این برنامه هیچگونه وابستگی به یکدیگر ندارند.

تجربه و نظر شما ؟

در صورتی که نسخه های مختلف و مود شده دیگری از تلگرام شناسید و یا ابزار آنلاین و جانبی دیگری برای افزایش امکانات برنامه سراغ دارید تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • سپیده says:

    سلام ببخشید نرم افزاری هست که وقتی گوشی طرف مقابل خاموش هست و‌هروقت که روشن کرد با اس ام اس به من ارسال بشه که فلانی موبایلشو روشن کرد

  • احمد says:

    این مطلب شما برا عهد بوقه!!! از سایت خوب شما بعیده!!!

  • مهدی56 says:

    مطالبتون بسیار خوب بودبا تشکر یکی از ادمینهای سابق تلگرام

  • mini says:

    برنامه ایی هست که بشه انلاین بودن کسایی که last seen recentlyهستن مشخص بشه

    • narges says:

      برنامه ای وجود نداره اما تو خود تلگرام برو سکرت چت کسیکه میخای آنلاینیشو چک کنی هروقت طرف آنلاین شد تو سکرت چت خبرت میکنه اگرم آنلاین بود مینویسه تو سکرت چت که طرفت آنلاینه

  • جواد says:

    خواهشاااااااااااااا به جزء Igram یه تلگرام دیگه معرفی کنید برای ویندوز
    خیلیییییی نیازه
    نه نیارید لطفا

  • محمد says:

    سلام و خسته نباشید به شما
    خیلی خیلی مطلب مفید کامل جامع و … خلاصه بهترین سایتی که درباره ی این مطلب تو اینترنت نوشته شده هستید
    خسته نباشیدددددددددددد