انزل وب پنج ساله شد !

انزل وب پنج ساله شد !

با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان ، انزل وب امروز پنج ساله و وارد ششمین سال فعالیت خود در حوزه آموزش و معرفی فناوری شد ، در ادامه اتفاقات خوب و بد چند سال گذشته را به صورت خلاصه با هم مرور میکنیم.

در ۷ تیر ماه سال ۱۳۹۰ انزل وب با یک علاقه شخصی به آموزش و فناوری با منتشر کردن اولین پست کار خود را در زمینه انتشار مقالات آموزشی و اخبار فناوری در وب فارسی شروع کرد ، در ابتدا راه ما کم تجربه بودیم و مشتاق برای یادگیری که همین موضوع باعث شد با گذشت زمان راه برای ما روشن تر شود و برای بهبود کیفیت تلاش و سعی بیشتری کنیم.

قالب اول انزل وب

در آن زمان روند رشد ما بسیار خوب بود اما متاسفانه پس از گذشت یک سال به دلیل مشغله های فراوان کاری و درسی نویسندگان سایت ، قادر به ادامه فعالیت نبودیم و چند سال خاموشی را تجربه کردیم که در این بین همیشه نظرات دلگرم کننده شما امید برگشت برای ما روشن نگه میداشت.

خوشبختانه در سال ۹۴ این امکان برای ما فراهم شد انزل وب را که بدون فعالیت در چند سال خاموشی هنوز رتبه الکسا ۵۰۰۰ و ماهانه به طور میانگین ۵۰,۰۰۰ بازدید داشت را مجددا با ظاهر و هدف جدید راه اندازی کنیم ، در این تولد دوباره بسیاری از بخش نظیر اخبار فناوری و.. از حوزه کار فعالیت ما خارج شد و به صورت تخصصی در زمینه آموزش ، معرفی سرویس و مقالات مرتبط با حوزه فناوری روند انتشار پست ها را شروع کردیم.

قالب سوم انزل وب

در یک سال گذشته نویسندگان بسیار خوبی که در زمینه نگارش مطالب آموزش و فناوری متخصص هستند به تیم ما اضافه شدند ، خانم منا ظاهری که با قلم بسیار خوب خود به مطالب سایت جان بخشیدند و خانم شیما عظیمی که در حوزه نگارش مطالب آموزشی از تسلط بسیار بالایی برخوردار هستند ، از این عزیزان نیز بابت همراهی ما در این راه کمال تشکر را داریم. با یاری خدا و شما دوستان انزل وب اکنون با روند رشد بسیار خوبی همراه است و در زمان نگارش این پست با ۹۸۷ پست منتشر شده دارای رتبه الکسا ۷۲۵ ایران و به طور میانگین ماهانه ۳۰۰,۰۰۰ بازدید است.

آمار الکسا سال پنجم انزل وب

از همه شما که در طی این مدت همیشه صبورانه همراه ما بودید و هستید بسیار تشکر میکنیم . هدف ما از انجام اینکار به هیچ عنوان اقتصادی نبوده و نخواهد بود و ما با عشق به کار خود ادامه میدهیم و امیدواریم در آینده با یاری خدا و شما خوانندگان گرامی بتوانیم بیشتر از قبل پیشرفت کنیم و در زندگی دیجیتالی افراد سراسر دنیا تاثیر خوبی برجای بگذاریم.

در پایان خوشحال میشویم نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقا سطح کیفیت انزل وب با ما به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • میلاد جعفری says:

    سلام
    بسیار موفق عمل کردید و مقالاتتون عالی و کاربردی هست
    امیدوارم در سال جدید فعالیت ، قالب و رابط کاربری جدید سایت را رونمایی کنید
    موفق باشید.

    • fehghon says:

      همه بروزرسانی کنید برای گوشی های هر اعمال باشد تا بتواند آسیب دستگاه آنلاین جدید تنظیمات سیستم را بیشتر کند …

  • فروش درب hdf says:

    میدونم دیره ولی بهتون تبریک کیگم
    امیدوارم در سالهای آینده سالهایی بهتر و زیباتری برای شما باشه

  • رضا اسماعیلی says:

    واقعا عالی و بدون نقص هستید… امیدوارم همیشه پاینده باشین دوستان عزیز انزل وب

  • pouyan says:

    سلام. سایتتون واقعا عالیه. مطالب بسیار مفیدی دارید. خیلی خیلی ممنون
    امیدوارم باز هم با قدرت به کارتون ادامه بدین

  • مهدی محمدی says:

    با سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما وکلیه همکاران محترمتان
    بنده به شخصه از مطالب آموزشی مطرح شده در سایت شما استفاده های فراوانی نموده ام وکمال تشکر وقدردانی را دارم
    باآرزوی بهترینها

  • AmirF says:

    با تبریک و آرزوی دیدن موفقیت بیشتر و مشاهده ۵۰ سالگی انزل وب ، برام قابل تقدیره که حتی روزهای تعطیل ، اولین ایمیل صبحگاهی مطالبی مفید در انزل وب هست .ممنون از پشتکارتون.

  • مهدی says:

    عرض سلام وخسته نباشید
    از سال ۹۴ که مجدد شروع به کار کردید بنده روزانه مطالب ارسالی به ایمیلم رو چک میکنم و تا بحال خیلی هم استفاده کردم از آموزشها و برنامه های پیشنهادی . لطفا در صورت امکان از امکانات برنامه هایی مثل Office , Paint و . . بیشتر مطلب بذارید . ممنون از سایت عالیتون

  • فاروق says:

    وبسایت بسیار خوبیه، من از همون ابتدا پیگیر مطالب بودم، ولی یه انتقادی هست بعضی از مطالبش مثلا ترفند راجع به چیزی خیلی ساده و بدیهیه، به نظرم نیاز هست کیفیت مطالب بالاتر بره، بسیار ممنون از وبسایت خوبتون