روشن نگه داشتن صفحه نمایش گوشی در کل روز

روشن نگه داشتن صفحه نمایش گوشی در تمام روز بدون مصرف باتری

معمولا خیلی از افراد نیاز دارند که بعد از خاموش شدن و یا قفل کردن صفحه نمایش گوشی از  یکسری نوتیفیکیشن ها ، ساعت و.. مطلع شوند. روشن کردن مدوارم اسکرین دستگاه با دکمه قفل یا پاور میتواند در طولانی مدت به دکمه های آسیب بزند ، از این رو امروز در انزل وب برنامه ای را به شما معرفی میکنیم که برای روشن نگه داشتن صفحه نمایش اندروید در کل مدت روز بدون هدر رفتن باتری به کار میرود.

روشن نگه داشتن دائمی صفحه نمایش بدون کم شدن باتری بعد از قفل گوشی اندروید

Introducing App to keep on the screen after locking the phone on Android

گوشی های نسل اخیر مخصوصا گوشی های شرکت سامسونگ از نمایشگر های AMOLED بهره میبرند. گوشی های گلکسی سامسونگ مدل S7 و S7 Edge این ویژگی را در اختیار شما قرار میدهند که بتوانید با فعال کردن گزینه “Always On Display” صفحه نمایش (اسکرین) گوشی خود را همیشه فعال و روشن نگه داشته تا ساعت و یا برخی اطلاعات را برای شما همیشه نمایش دهد، حتی زمانی که گوشی تان را قفل و یا صفحه نمایش را خاموش کرده اید. با این حال تمام گوشی های سامسونگ از این خاصیت برخوردار نیستند. اگر شما هم از گوشی با صفحه نمایش پیکسلی یا همان AMOLED استفاده میکنید، توصیه میکنیم ما را در ادامه همراهی کنید. امروز میخواهیم اپلیکیشنی را برای اندروید معرفی کنیم که در عین روشن نگه داشتن صفحه نمایش ، باتری مصرف نخواهد کرد و به علاوه ، آپشن های زیادی مانند اسکنر اثر انگشت و گزینه های سفارشی دیگری را در اختیار شما قرا میدهد.

آموزش اپ Always On AMOLED برای روشن نگه داشتن اسکرین گوشی

در ابتدا توصیه میکنیم از این اپلیکیشن برای گوشی هایی با صفحه نمایش LCD استفاده نکنید. چون این نوع صفحه نمایش نیاز دارد تا کل نور پس زمینه را برای نمایش هر مطلب فعال کند و این باعث خواهد شد باتری گوشی شما خیلی سریع خالی شود. بنابراین افرادی که صفحه نمایش گوشی آنها AMOLED می باشد میتوانند از این اپ استفاده کنند. زیرا این نوع صفحه نمایش از تکنولوژی جدید بهره گرفته که باعث میشود نور بر روی هر پیکسل منتشر شود. شرکت سامسونگ پیشرو در استفاده از صفحه نمایش های AMOLED می باشد. البته اخیرا شرکت های دیگر نظیر LG و.. هم از این تکنولوژی بهره گرفته اند زیرا در این تکنولوژی به جای استفاده از کریستال های مایع از دیودهای نوری برای روشنایی صفحه استفاده شده است و این خود باعث کمتر شدن مصرف باتری میشود.

اگر نمیدانید که در صفحه نمایش گوشی شما از کدام یک از تکنولوژی LCD یا AMOLED استفاده شده ، توصیه میکنیم پست آموزشی و مفید، بهترین روش های تست سخت افزار تبلت و گوشی اندروید را در انزل وب بخوانید تا از اطلاعات سخت افزاری گوشی خود مطلع شوید.

در زیر با مراحل نصب و آموزش نرم افزار Always On AMOLED با ما همراه باشید :

در ابتدا برنامه Always On AMOLED را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

Install Always On AMOLED

بعد از نصب و زمانی که شما اولین بار برنامه را اجرا میکنید ، یک سری راهنما و مجوز را مشاهده کرده که از شما اجازه دسترسی میخواهد. در مرحله اول با انتخاب گزینه “Allow Now” این اجازه را صدا کنید. مانند تصاویر زیر سپس باید با استفاده از سوئیچر اجازه ی تغییر در تنظیمات را به این برنامه بدهید و در مرحله آخر با انتخاب “Allow Now” مجددا اجازه دسترسی به اپ Always On AMOLED را صادر کنید.

Grant Permissions

قبل از استفاده از اپلیکیشن ، وارد بخش تنظیمات شده و موارد لازم را برحسب نیازتان انتخاب کنید. همان طور که در تصویر اول ( سمت چپ ) مشخص است گزینه های مربوط به بخش General باید فعال باشد. گزینه “Move the widget automatically” را نیز برای جلوگیری از هرگونه مشکل فعال کنید و اگر میخواهید آیکون های اطلاع رسانی اپ های گوشی تان نیز نشان داده شود میتونید آپشن “Notifications” را نیز انتخاب کنید. در نهایت در قسمت پایین تنظیمات میتوانید گزینه های “Double tap to dismiss” برای غیرفعال کردن دابل تپ (دوبار فشار دادن پیاپی بروی اسکرین) ، “Swipe up to dismiss” جهت غیرفعال کردن پایین کشیدن نوار ابزار و “Volume keys to dismiss” برای غیرفعال نمودن دکمه های صدا را مشاهده و یا در صورت نیاز فعال کنید. و در نهایت میتوانید روشنایی صفحه نمایش را نیز از طریق گزینه  brightness تعیین کنید.

Adjust Options

حالا شما می توانید اپ را با خاموش کردین اسکرین گوشی تان تست کرده تا بتوانید گزینه هایی که تعیین کردید در زمان روشن بودن صفحه نمایش فعال باشد را مشاهده کنید. البته بعد از قفل کردن گوشی تقریبا یک یا دو ثانیه بعد آیتم های شما قابل مشاهده خواهد بود و در صورتی که نوتیفیکیشن ها را نیز فعال کنید مانند تصویر سمت راست پایین میتوانید نوتیف پیام ها و اپ های دیگر را نیز مشاهده کنید.

Try Your New Always-On Display

تجربه و نظر شما ؟

در صورتی که اپ دیگری برای روشن نگه داشتن صفحه نمایش گوشی بدون مصرف باتری در تمام روز می شناسید، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

5 تا از بهترین برنامه های مخصوص گوشی های صفحه همیشه روشن
۵ تا از بهترین برنامه های مخصوص گوشی های صفحه همیشه روشن
راهنما: بررسی مزایا و معایب صفحه نمایش Super AMOLED ، AMOLED و IPS LCD
راهنما: بررسی مزایا و معایب صفحه نمایش Super AMOLED ، AMOLED و IPS LCD

نظرات

  • MHN says:

    ببخشید در ادمه بگم گوشیم هم نوت ۵ با اندروید نوقا هستش!!!!!

  • MHN says:

    سلام ببخشید من این نرم افزار رو دارم اما شارژ زیادی مصرف میکنه و اصلا راضی کننده نیست و رُس باطری رو میکشه ،لطفا راهنمایی کنید مشکل چیه؟؟؟؟؟؟
    با تشکر

  • کیارش says:

    بهترین بود.سایتتون هر چند وقت میترکونه مرسییییییی

  • mohammad_babool says:

    وریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ورییییییییییییییییییییییییییییی گود.