به اشتراک گذاری صفحه نمایش دستگاه اندروید با سایر دستگاه ها

به اشتراک گذاری صفحه نمایش دستگاه اندروید با سایر دستگاه ها

تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید دیتا یا مطلبی روی دستگاه اندرویدی خود را به گروهی از افراد نشان دهید یا نحوه کار با برنامه خاصی را به با استفاده از گوشی خودتان به آن ها آموزش دهید؟ در این مواقع اسکرین یا صفحه نمایش موبایل هر چه قدر هم که بزرگ باشد؛ پاسخ گو تعداد زیادی از افراد نیست. خوش بختانه این محدودیت با استفاده با روش های به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی با سایر کاربران برطرف شده است و پس از این امکان را خواهید داشت تا همزمان با چند نفر دیگر محتوای موجود در گوشی اندرویدی خود را مشاهده کنید. جهت به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی اندروید با دستگاه های دیگر نرم افزار های زیادی وجود دارد. در این مطلب یه معرفی و آموزش کار با یکی از بهترین نرم افزارهای به اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید میپردازیم.

به اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با آیفون و دستگاه های اندرویدی دیگر

How to Share Screen Between Multiple Android Devices

به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش موبایل ها روش های مختلفی که برای نمایش محتوا یک موبایل به افراد مختلف نظیر مدیریت از راه دور اندروید وجود دارد که اطلاعات را روی صفحه نمایش بزرگتری منتقل می کنند. ScreenMeet نرم افزاری رایگان و منبع باز با پرداخت درون برنامه ای برای به اشتراک گذاری مطالب گوشی در سایر دستگاه ها می باشد.

دانلود برنامه ScreenMeet

ابتدا برنامه ScreenMeet را دانلود و روی اندروید خود نصب کنید. نکته جالب درباره این برنامه که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز می کند، عدم نیاز به نصب برنامه روی دستگاه های دیگر می باشد؛ به این معنا که تنها نصب این برنامه روی گوشی شما برای به اشتراک گذاری محتوا در سایر گوشی های اندرویدی کافی است. همچنین افرادی که صفحه نمایش موبایل شما را میبینند، قادر نیستند آن را تحت کنترل خود بگیرند و تنها صفحه نمایش اندرویدی شما با آن ها به اشتراک گذاشته میشود.

راه اندازی نرم افزار  ScreenMeet

بعد از نصب برنامه آن را باز کنید. اولین گزینه ای که مشاهده می کنید sign up می باشد. اطلاعات خود را وارد و ثبت نام کنید. سپس با پیغامی مواجه میشوید که درباره استفاده رایگان از برنامه به مدت ۱۰ روز میباشد و پس از آن باید برنامه را خریداری کنید.

به اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با نرم افزار ScreenMeet

بعد از ثبت نام لینکی ایجاد میشود که می توانید با افرادی که قصد دارند صفحه نمایش شما را مشاهده کنند به اشتراک بگذارید. بدین منظور روی Start در پایین صفحه کلیک کنید و مجددا Start Now را تایید کنید تا لینک ارسال شود.

به اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با نرم افزار ScreenMeet

با شروع اشتراک گذاری صفحه نمایش با سایر دستگاه ها، در بخش اعلانات یا notification موبایل مطابق با شکل زیر می توانید فرآیند به اشتراک گذاری را هر زمان که بخواهید متوقف کنید و سپس مجددا شروع کنید.

بعد از شروع به اشتراک گذاری، می توانید صفحه نمایش خود را با استفاده از لینکی که ارسال شده است در سایر دستگاه های اندرویدی مشاهده کنید و کیفیت تصویر را بررسی کنید.

به اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با نرم افزار ScreenMeet

تنظیم کیفیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش

کیفیت تصویری که توسط سایر کاربران دریافت میشود به سرعت اینترنت شما بستگی دارد؛ با این حال در تنظیمات این برنامه می توانید در قسمت speed و  quality کیفیت صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شده را تغییر دهید. در صورتی که کیفیت اینترنت شما پایین است، می توانید با استفاده از روش های فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید از محتوای موبایل خود فیلم بگیرید و سپس با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در همین قسمت می توانید گزینه های دیگری مثل لینک به اشتراک گذاری، پسورد برای استفاده از لینک و نام مشاهده کننده را به دلخواه تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر گزینه وارد کردن نام مشاهده کننده را فعال کنید، زمانی که کاربر دیگری لینک را دریافت کند، برای مشاهده صفحه نمایش شما باید نام خود را وارد کند.

به اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با نرم افزار ScreenMeet

سخن آخر:

این برنامه نه تنها برای اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با سایر گوشی های اندرویدی، بلکه برای تمام دستگاه هایی که از نصب مرورگر پشتیبانی می کنند قابل نصب و اجرا می باشد. با این اوصاف می توانید از برنامه ScreenMeet برای به اشتراک گذاری صفحه گوشی اندرویدی خود با سایر سیستم عامل های iOS ، ویندوز، مک و…استفاده کنید.

همچنین از برنامه های کاملا رایگان دیگری نیز برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید نظیر ScreenShare و MirrorOP (با پرداخت درون برنامه ای) می توانید استفاده کنید.

تجربه و نظر شما ؟

چه برنامه های دیگری برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با سایر کاربران می شناسید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات