بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام

معرفی بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام

اگر شما هم از افراد فعال در شبکه پرمخاطب تلگرام هستید حتما نیاز دارید این پست را مطالعه کنید. افرادی که جزو فعالان در گروه ها یا کانال های تلگرامی هستند حتما نیاز به یک سری ابزارهای جانبی دارند زیرا تلگرام به تنهایی تمامی امکانات جانبی را در اختیار شما قرار نمیدهد. از این رو ربات هایی برای رفع این نیازها توسط ایرانیان ایجاد گردیده است. امروز انزل وب را با معرفی بهترین و کاربردی ترین ربات های فارسی تلگرام همراهی کنید.

مهم و کاربردی ترین لیست ربات های فارسی در تلگرام

Practical and Best Persian Telegram bots

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز داشته باشید از نرخ های روز ارز و یا سکه با خبر شوید و یا میخواهید به اخبار و اطلاعات فرهنگی دست پیدا کنید بدون اینکه در خبرنامه ها ، کانال ها و گروه ها عضو شوید که گاها باعث اتلاف وقت میشوند. چه از آن دسته افرادی باشید که از شبکه اجتماعی تلگرام برای کسب و کارتان یا تبلیغات استفاده میکنید چه از جمله افرادی که به صورت هدفمند و برای دریافت اخبار و جدیدترین اطلاعات از این اپ استفاده میکنند، در هر صورت می بایست از مهم ترین ربات های فارسی تلگرام اطلاع داشته باشید زیرا حتی برای فردی که برای اوقات فراغت و گذران وقت از این تلگرام استفاده میکند دانستن این اطلاعات کاربردی بوده تا ناخواسته و از طریق این ربات ها مورد سو استفاده قرار نگیرد. اگر استفاده از برنامه جذاب تلگرام را تازه شروع کرده اید و میخواهید با ترفندهای آن آشنا شوید حتما ترفندهای بخش اول و مجموعه ترفند های تلگرام بخش دوم  را مطالعه و یا پست سه قابلیت مخفی Telegram را بخوانید.

بهرحال چه برای گرفتن فال حافظ ، نرخ طلا ، اخبار ، ترجمه ، بازی ، اطلاعات ، رادیو و یا موزیک از ربات های تلگرام استفاده میکنید چه به عنوان ادمین و یا گرداننده گروه و یا کانال خاصی فعالیت دارید؛ ربات های تلگرام برای آسان تر شدن ، صرفه جویی در وقت و جذاب شدن پست ها جزو ملزومات محسوب میشود. در ادامه شما را با مهم ترین و کاربردی ترین ربات های فارسی Telegram آشنا میکنیم.

در ابتدا در نظر داشته باشید برای استفاده از این ربات ها باید از آخرین ورژن تلگرام استفاده کنید. همچنین برای شروع کار با این ربات ها باید دستور ” start/ ” را تایپ و ارسال کنید.

در این پست ربات هایی که قابلیت اضافه شدن به گروه را دارا هستند در جلوی هر Bot ذکر شده است. البته در ورژن جدید تلگرام برای جلوگیری از ورود اکانت های فیک به گروه ها ، قابلیت اضافه شدن افراد با یوزر نیم نخواهد بود از این رو نویسندگان bot ها باید آنها را با ورژن جدید تلگرام همخوانی دهند زیرا تلگرام راه حلی برای مستثنی کردن ربات ها در نظر گرفته است.

ربات های سرگرمی ، موزیک ، آموزشی  و اطلاع رسانی در تلگرام

ربات عماد خان ( EmadBot@ ) : این bot توسط عماد قاسمی ایجاد شده است. از ویژگی های این ربات این است که تقریبا تمام امور روزانه را پاسخگوست. مثلا پیشنهاد اینکه چه چیزی بپزید ، تاریخ و ساعت فعلی ایران ، یک بیت شعر تصادفی ، نرخ ارز در بازار و بانک مرکزی ، فال حافظ ، برعکس کردن متن ، پند و اندرز انگلیسی ، حدس زدن نمره درسی و کلی موارد دیگر. در واقع شما با استفاده از این ربات میتوانید با یک تیر چند نشان بزنید. استفاده از این ربات خیلی ساده بوده با تایپ ” / ” میتوانید لیستی از قابلیت هایی این bot را مشاهده کنید و با انتخاب یکی از گزینه های پیش رو ، نتیجه موردنظر را دریافت کنید. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست.

Emad

ربات تینا ( Tinabot@ ) : این ربات هم مانند عماد خان یک ربات همه کاره است البته با کمی تفاوت ، زیرا این ربات در بخش معرفی ، خود را با عنوان دستیار هوشمند شما معرفی میکند. از قابلیت هایش میتوان به ارسال استیکر تصادفی ، معرفی رستوران ، جوک ، بازی ، تخفیف ، قیمت ارز ، اطلاعات برای دکور و خبر اشاره کرد. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست.

Tina

ربات نقل قول های فارسی ( PersianQuoteBot@ ) : این bot آرشیوی از سخنان زیبای بزرگان و مشاهیر ایران و جهان است که در سه بخش نقل قول ، شعر و داستان خدمات ارایه میدهد.  این ربات در عین سادگی ، متون زیبایی را برای شما در نظرگرفته است و قابلیت اضافه شدن به گروه را نیز داراست.

naghlghol

ربات جوک ( jokobot@ ) : اگر از عضویت در کانال های جوک خسته شده اید، بهترین راه حل استفاده از این ربات است تا در زمان مورد دلخواهتان بتوانید جوک بخوانید. با ارسال دستور ” joke/ ” به این ربات ، هربار میتوانید جوک جدید دریافت کنید. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست.

joke

ربات فال حافظ ( FaleHafezBot@ ) : با وجود ربات های که در بالا معرفی کردیم که قابلیت گرفتن فال حافظ را دارا هستند ولی این bot به صورت اختصاصی برای شما فال حافظ میگیرد. با زدن / (اسلش) میتوانید قابلیت های این ربات را مشاهده کنید. همچنین بعد از گرفتن فال ، با کلیک بر روی شماره غزل که مقابل عبارت متن کامل عزل مشخص است میتوانید متن کامل غزل به همراه فایل صوتی با صدای استاد گرمارودی را دریافت کنید. البته این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارد.

hafez

ربات اطلاع از جدیدترین موزیک ها و دانلود انواع موزیک و آلبوم ( Otaghe8Bot@ ) : اگر شما هم علاقه مند هستید از جدیدترین آلبوم ها و موزیک های منتشر شده مطلع شوید و یا آلبوم های خواننده ی موردعلاقه خود را دانلود کنید جای نگرانی نیست ربات اتاق ۸ اینکار را برای شما ساده کرده است. با ورود به این ربات و تایپ عبارت Start/ میتوانید از قابلیت های این ربات آگاهی پیدا کنید. استفاده از این ربات تلگرام را به تمامی طرفداران موسیقی پیشنهاد میکنیم زیرا جذاب و ساده بودن ، قابلیت اضافه شدن به گروه را نیز داراست.

music

ربات کتابخانه مجازی رمان‌خوان‌های فارسی زبان ( NovlerBot@ ) : این ربات مناسب حال افراد کتاب خوان است. این Bot زیر نظر وب سایت novler.com فعالیت دارد. با ارسال دستور ” quote/ ” یک نقل قول از سایت ناولر برای شما ارسال میکند و در صورت تایپ دستور ” novel/ ” یک رمان به شما معرفی خواهد کرد. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست.

ketab

ربات آموزش زبان انگلیسی ( English_dailybot@ ) : با عضویت در این ربات برای شما روزانه مطالب آموزشی زبان انگلیسی ارسال خواهد شد. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست.

zaban

ربات واژه یاب ( VajehyabBot@ ) : این bot زیر نظر وب سایت واژه یاب فعالیت دارد و مخصوص جستجوی آنلاین واژه می باشد و به سادگی شما با تایپ و ارسال واژه مورد نظر میتوانید معنی آن را از این ربات دریافت کنید. از ویژگی های دیگر این bot میتوان به ایجاد یک لغت تصادفی فارسی یا انگلیسی اشاره کرد. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارد.

vazhe
ربات قیمت ، مشخصات ، تصویر موبایل یا تبلت ( imobilebot@ ) : این ربات که زیر نظر وب سایت mobile.ir در حال فعالیت است و اطلاعاتش از این وب سایت تغذیه میشود به شما این امکان را میدهد که با ارسال نام گوشی یا تبلت بعد از دستور ” imob/ ” قیمت و تصویر گوشی یا تبلت مورد نظر را دریافت کنید. همچنین با ارسال نام گوشی یا تبلت بعد از دستور ” ispec/ ” میتوانید مشخصات کاملی از گوشی یا تبلت موردنظرتان را از این ربات دریافت کنید. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست.

goshi

ربات بازی دوز ( oxbot@ ) : این ربات که به دو صورت ربات داخلی و ربات معمولی توسط برنامه ایرانی ایجاد و در دسترس است. همان بازی جذاب دوز را به تلگرام آورده است ، در ورژن معمولی این ربات فقط کافیست بعد از زدن دکمه استارت یکی از گزینه های Play with a random player برای بازی با یک شخص تصادفی یا Play with a Friend برای بازی با یکی از دوستانتان را انتخاب کنید ، پس از انتخاب باید منتظر تایید و اضافه شدن شخص دوم به بازی باشید و سپس ربات با نمایش X یا O مهره شما را مشخص میکند و برای ادامه بازی باید بر روی یکی از خانه ها تپ یا کلیک کنید ، محیط بازی جذاب و جمع و جور است و در نسخه معمولی آن ، ربات امتیاز و رتبه شما را شمارش و با کلیک بر روی دکمه Ranking نمایش میدهد.

ربات بازی دوز ( oxbot@ )

همچنین میتوانید با تایپ oxbot@ در محیط چت به ورژن داخلی این ربات سوئیچ کنید و از آن در گروه های تلگرام و محیط های چت های شخصی نیز استفاده کنید.


ربات های قرآنی در تلگرام

ربات قرآن کریم همراه با ترجمه آیات ( iQuranBot@ ) : با وارد شدن در این bot و تایپ دستور / میتوانید انتخاب هایی که این ربات در اختیار شما قرار میدهد را مشاهده کنید. همانطور که در تصویر زیر نیز مشخص است، نمایش یک آیه به صورت اتفاقی همراه با دانلود صوت آن ،انتخاب یک آیه از سوره مشخص همراه با دریافت ترجمه و صوت آن از ویژگی های اصلی این ربات است. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست. نقطه ضعف این bot عدم نمایش تعداد آیه های هر سوره می باشد.

Quaran

ربات برای استخاره ، تفسیر ، متن و ترجمه قرآن ( zekrbot@ ) : این ربات جهت استفاده علاقمندان به قرآن، توسط پایگاه نشر معارف قرآن کریم / کتاب هدایت آماده گردیده است. این bot قابلیت گرفتن استخاره و مشاهده آیه و ترجمه سوره های قرآن را داراست. نقاط ضعف این ربات نسبت به bot قبلی عدم ارایه فایل صوتی آیه ها و عدم قابلیت اضافه شدن به گروه می باشد.

Quaran_2

ربات نهج البلاغه ( Nahjolbalaghehbot@ ) : این ربات که یکی کامل ترین و بهترین ربات های این بخش می باشد، استفاده از نهج البلاغه را آسان و جذاب نموده است. در این bot شما میتوانید از سه بخش حکمت ها ، نامه ها و خطبه ها استفاده نمایید. در توضیحات این ربات نوشته شده است که با پیوستن به این بات روزانه فرازی از نهج البلاغه را دریافت خواهید کرد. همچنین یکی از گزینه هایی که bot در اختیار شما میگذارد انتخاب به صورت تصادفی از بین حکمت ها ، نامه ها و خطبه ها می باشد. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست.

nahjolbalaghe


ربات هایی برای مدیریت آسان کانال و گروه

ربات هایی برای ساخت دکمه های شیشه ای در تلگرام :

ربات sscapachebot@ و  lemobot@ دو بات رایج برای ساخت دکمه های بی رنگ و شیشه ای جهت ارسال در گروه ها و کانال ها برای خوانایی و جذابیت بیشتر می باشد. این bot ها بیشتر مورد استفاده ی ادمین های کانال ها و گروه ها می باشد. در اسکرین شات زیر که مربوط به bot لیموبات است میتوانید با نحوه عملکرد این ربات ها و قابلیت هایشان آشنا شوید. با lemobot میتوانید دکمه های شیشه ای زیبا برای تلگرام بسازید و در گروه دوستان و یا کانال های خود استفاده کنید، همچنین قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست. متاسفانه ربات sscapachebot قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارد.

shishei_-1

ربات هایی برای ضمیمه کردن عکس ، درج زیر نویس ، لینک و PDF :

در خیلی از مواقع شما نیاز دارید که در زیر عکس های خود متنی طولانی یادداشت کنید و یا میخواهید برای ویدیو خود کپشن ایجاد نمایید. خیلی از افراد نیز میخواهند فایل PDF ای را ضمیمه متن خود کنند. تلگرام در این مواقع محدودیت هایی قایل است که ما در زیر با معرفی ۳ ربات تلگرام قصد داریم این محدودیت ها را کاهش دهیم.

ربات attachbot@ برای ضمیمه کردن PDF ، عکس و ویدیو به متن موردنظر شما می باشد. برای استفاده از این بات نیاز به ارسال دستور خاصی نیست تنها می بایست برای شروع،  فایل ، عکس و یا ویدیویی که میخواهید ضمیمه متن شما شود را به این ربات ارسال و یا به آن فوروارد کنید. در مرحله بعدی bot از شما متن موردنظرتان را میخواهد که تنها اجازه ارسال متن تا حد ۴ هزار کاراکتر را خواهید داشت. در نهایت فایل نهایی را به شما تحویل خواهد داد که میتوانید آن را به کانال یا گروه موردنظر خود فوروارد کنید. این بات قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارد.
ربات TkanalSubTitleBot@  برای ساخت زیرنویس عکس و ویدیو ، تولید متن به همراه لینک ، نوشتن متن داخل عکس ، تولید متن های طولانی همراه با لینک یا عکس و تولید انواع لیست تبادل استفاده میگردد. این ربات با عنوان دستار زیرنویس و هایپرلینک در تلگرام شناخته می شود. این بات قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارد.
ربات hzcaptionbot@ برای افزودن زیرنویس به عکس و ویدئو مورد استفاده قرار میگیرد. طرز استفاده این ربات شبیه اتچ بات بوده و شما می بایست در ابتدا تصویر یا ویدیو مورد نظر خود را به Bot ارسال کرده و سپس روی تصویر یا ویدیو خود Reply کنید و متن خود را اضافه کرده و به بات ارسال نمایید. زیر نویس عکس یا ویدیو امکان درج هایپر لینک را ندارد. این بات قابلیت اضافه شدن به گروه را نیز ندارد.

ZIRNEVIS

ربات هایی برای ایجاد نظرسنجی و لایک در تلگرام :

دو ربات شناخته شده که برای نظرسنجی و لایک در تلگرام استفاده میشوند، ربات های vote@ و chvotebot@  هستند. بات vote تنها برای ساخت نظرسنجی مورد استفاده قرار میگرد ولی ربات دوم برای نظرسنجی و همچنین جهت ایجاد لایک مورد استفاده قرار میگیرد. عملکرد هر دو ربات آسان بوده ولی chvotebot که با عنوان فارسی نظرسنجی در کانال شناخته میشود ، به دلیل فارسی بودن زبان ربات سهولت ببشتری برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. به محض ارسال دستور  start/ در این ربات ها شما را برای مرحله بعدی راهنمایی میکنند. این بات ها قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارند.

nazarsangi

ربات هایی برای حذف اطلاعات مربوط به پیام های فورواردی :

دو ربات شناخته شده در این دسته ربات های hazf_bot@ و binam_2_bot@ هستند. ربات بی نام برای مخفی‎کردن هویت ارسال‌کننده مطلب ایجاد شده است. تنها کافی است وارد این Bot شده و متن خود را برای این ربات ارسال کنید تا این بات مجددا متن را برای شما ارسال کند. حال میتوانید از متن مورد نظر با فوروارد کردن آن در گروه یا کانال مقصد بدون ذکر نامتان بهره ببرید. عملکرد ربات hazf_bot هم مانند ربات بی نام است. این ربات ها قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارند.

binam

ربات هایی مخصوص ساخت Bot تلگرام بدون نیاز به برنامه نویسی :

در این بخش قصد داریم ربات هایی برای ایجاد Bot اختصاصی معرفی کنیم. ربات BotFather@ که یک بات زبان اصلی بوده و اصلی ترین ابزار برای ساخت ربات در تلگرام است. این ربات دارای علامت آبی در کنار نام خود است و به این معنی است که توسط تلگرام هویت آن تایید شده است. بعد از ورود به این بات و شروع کار ، مراحل ساخت یک Bot برای شما به ترتیب در لیستی نمایش داده میشود که در اسکرین شات زیر مشخص است.
ربات بعدی chatfuelbot@ می باشد. با وجود اینکه این ربات از علامت آبی در کنار نام خود بی بهره است ولی با این حال امکان ایجاد یک Bot آن هم به زبان فارسی را برای شما فراهم میسازد. شما میتوانید از طریق آی دی تلگرام chatfuelsupport@ با گردانندگان این ربات در ارتباط باشید.

ربات وردست مدیر کانال ، سومین رباتی است که در این بخش به شما معرفی میکنیم. بات vardast_bot@ که به زبان فارسی بوده و ازین بابت برای کاربران ایرانی سهولت لازم را فراهم کرده است. در هنگام ورود به این ربات ، یک سری مراحل برای ساخت Bot برای شما نمایش داده میشود. البته قابل ذکر است استفاده از خدمات این ربات رایگان نبوده و شما ماهانه باید مبلغی را پرداخت نمایید. البته ۲۹ روز اول استفاده برای شما رایگان خواهد بود.

2016-07-14_222458 2016-07-14_220721

ربات لینکدار کردن متن در تلگرام ( t2lbot@ ) :یکی از ربات های پرطرفدار و جذاب در تلگرام می باشد که شما می توانید با استفاده از آن مانند صفحات وب ، متن خود را لینک دار کنید. همان طور که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است، روش استفاده از این ربات در هنگام شروع توضیح داده میشود. این بات قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارد.

linksaz

ربات پنهان کردن پیغام ( HideItBot@ ) : همان طور که در اسکرین شات زیر مشخص است برای استفاده از این ربات می بایست بعد از عبارت hideItBot@ جمله یا کلمه ی موردنظر که میخواهید پنهان باشد را تایپ کنید و برای بات ارسال نمایید. یکی از نقطه ضعف های این ربات برای کاربران ایرانی ، انگلیسی بودن زبان آن است. این ربات برای زمان هایی که شما میخواهید پیغام خاصی را در گروه ارسال کنید و نمیخواهید در هنگام ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران دیگر پیغام مورد نظر نمایش داده شود، استفاده میگردد. زیرا برای دیدن پیغام هایی که با این bot ایجاد شده اند می بایست بر روی دکمه Read که در زیر پیغام وجود دارد کلیک شود. این بات قابلیت اضافه شدن به گروه را ندارد.

hide

ربات کوتاه کننده لینک ( ShortUrlBot@ )این ربات که در واقع از API گوگل استفاده کرده است، به راحتی لینک های طولانی شما را کوتاه میکند. به جای اینکه مجبور باشید به صفحه کوتاه کننده لینک گوگل مراجعه کنید میتوانید از این بات تلگرام برای کوتاه کردن لینک هایتان بهره ببرید. بدون نیاز به ارسال دستور خاصی به این بات ، تنها با ارسال لینک خود ، کوتاه شده ی لینک موردنظرتان را از این Bot تحویل بگیرید. این ربات قابلیت اضافه شدن به گروه را داراست.

SHORT LINK

 

ربات ساخت ایمیل ( DropmailBot@ )این ربات که زیر نظر وب سایت DropMail.me می باشد، برای شما ایمیل های تصادفی ایجاد میکند. بعد از ورود به ریات و تایپ / میتوانید لیستی از خدماتی که این Bot ارایه میدهد را مشاهده کنید. اگر شما هم برای مشاهده مطلب خاصی مجبور هستید یک ایمیل در اختیار وب سایت خاصی قرار دهید میتوانید ایمیل های تصادفی برای خود ایجاد کرده و استفاده نمایید. این بات قابلیت اضافه شدن به گروه را دارد.

2016-07-16_022846


ربات های مربوط به اکانت تلگرام

ربات چک کردن محدودیت های اکانت تلگرام ( SpamBot@ ) : شما به راحتی با استفاده از این ربات میتوانید از محدودیت هایی که ممکن است تلگرام بر روی اکانت شما اعمال کرده باشد مطلع شوید. این محدودیت ها معمولا به دلیل شکایت زیاد از یک اکانت و یا ارسال پیام های اسپم از طرف تلگرام بر روی اکانت ها اعمال میشود. بعد از ورود به این ربات و تایپ start/ میتوانید محدودیت هایی اعمال شده بر روی اکانت تلگرام تان را ببینید. همچنین این ربات دارای علامت آبی در کنار نام خود است که به معنی تایید آن از طرف تلگرام است. این بات قابلیت اضافه شدن به گروه را دارد.

2016-07-14_215611

اطلاع از ربات های برگزیده ( storebot@ ) :

و در نهایت ، آخرین باتی که برای معرفی به شما در انزل وب مد نظر گرفتیم ، مخصوص اطلاع یافتن از برترین Bot های تلگرام است. بعد از ورود به این ربات و تایپ start/ میتوانید لیستی از انواع دسته بندی ربات ها را مشاهده کنید. شما میتوانید از برترین Bot ها در بخش های مختلف اطلاع یابید تا براساس نیاز خود از آنها استفاده نمایید.

2016-07-14_220938

جمع بندی :

با وجود ربات های ذکر شده در بالا ، باز هم تعداد کثیری از این ربات ها وجود دارند و هر روز هم به تعداد آنها اضافه میشود ، ما در بالا کاربردی ترین و قابل اعتمادترین ربات های فارسی تلگرام را برای شما معرفی کردیم و توصیه میکنیم که از bot هایی که از سازنده آن و نحوه کارکردش اطلاعات ندارید استفاده نکنید. چون متاسفانه به دلیل پرطرفدار بودن برنامه تلگرام ، افراد سودجو به دنبال بهانه ای برای سوء استفاده های مختلف از طریق این ربات ها هستند. یکی از نقاط ضعف این ربات ها ؛ وجود تبلیغات گاها آزاردهنده می باشد که جهت کسب درآمد توسط سازندگان آنها در bot قرار میگیرد. در پایان اگر امکانات این این ربات ها برای نیازهای شما کفایت نکرد و یا نیاز به ابزار جانبی خاصی برای telegram خود داشتید حتما پست معرفی بهترین ابزار و برنامه های جانبی تلگرام را که به تازگی در انزل وب منتشر شده را مطالعه فرمایید.

تجربه و نظر شما ؟

در صورتی که ربات کاربردی و مهم دیگری میشناسید که ما در بین ربات های فارسی تلگرام نام برده شده در بالا آن را ذکر نکردیم ،  تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

استفاده از افکت های عکس پرسیما از طریق تلگرام کامپیوتر
استفاده از افکت های عکس برنامه پریسما از طریق تلگرام کامپیوتر
آموزش کار با قابلیت جستجو و پخش خودکار تصاویر متحرک GIF ، جلوگیری از دانلود خودکار در تلگرام کامپیوتر و کار با ربات های داخلی تلگرام How to work with Telegram Sending GIF and GIF Bot , Automatic Download Settings and Inline Bots
آموزش قابلیت های جدید تلگرام : ربات های داخلی ، تصاویر متحرک ، تنظیمات دانلود خودکار کامپیوتر

نظرات

  • Anisa says:

    سلام من هیچ کدوم از ربات خاصی که زدم جوابگو ی من نشدند.لطفا یکی یه کمکی کنه.با تشکر فراوان❤️💕

  • mobile says:

    thanks for sharing its amazing

  • Ali says:

    تشکر انزل وب

    • sma says:

      سلام
      ممنون بابت گذاشتن لیست ربات ها
      ربات معاملات باشگاه آگاه هم ربات خوبیه و بدرد بورسی ها میخوره
      @bashgahagahbot

  • Mohammad says:

    سلام
    ربات روز شمار (مت شمار) سربازی با قابلیت های کاربردی نظیر نمایش مقدار پیشرفت خدمت، تعداد روز های سپری شده، روزهای باقی مانده و … که برای سربازان عزیز یا کسانی که میخوان به خدمت سربازی اعزام بشوند بسیار کاربردی می باشد.

    @Sarbazi_Bot

  • mohammad says:

    سوپر تولز یکی از کاربردی ترین ربات های تلگرام است که با ابزار های فوق العاده خود خدمات بسیاری به صورت رایگان به کاربرانش ارایه می کند.

    ? دانلود پروفایل، استوری ها، پست ها و IGTV های اینستاگرام
    ? دریافت لینک دانلود کیفیت های متفاوت فیلم های یوتیوب
    ? دریافت ده پست آخر توییتر
    ? کاهش حجم تصاویر
    ? حذف فرستنده پیام های تلگرام
    ? حذف لینک ها و هشتگ ها از پیام های تلگرام
    ? دریافت فایل (عکس) استیکرهای تلگرام
    ?آخرین اخبار ارز و سکه
    ? دریافت شناسه تلگرام هر کاربری
    @SuperToolsBot

  • Elena says:

    عالی بود. ممنونم از زحماتتون ?
    موفق باشید.

  • سعید says:

    سلام دوستان که به بیت کوین علاقه دارن میتونن از این روبات استفاده کنن به نظرم خیلی خوب کار کردن هم باهاش اسونه

  • محمد says:

    سلام دوستان من هرکار میکنم ربات لینک شیشه ای ساز برام کار نمیکنه کسی میتونه کمک کنه؟
    چندتا ربات اد کردم،تلگرام اپدیت کردم بازم کار نمیکنه،ربات های دیگه کار میکنن ولی این نه

  • زمی says:

    لطفا بات گت مدیا GetMediaBot رو هم به لیست اضافه کنید.
    این بات فارسی در استور تلگرام هم جز ده بات برتر قرار دارد.

  • elahe says:

    سلام
    لطفاً رباتى براى تبدیل ویدیو هاى داخل گالرى گوشى به ویدیو مسیج معرفى کنین
    مرسى

  • حیدری says:

    سلام
    ربات نظرسنجی هست که رای گیری کنه ولی نتیجه رو نشون نده!؟
    نمیخام کاربرای دیگه نتیجه رو ببینن

  • محمد says:

    سلام خسته نباشید
    لطف کنید یه ربات بهم معرفی کنید که بتونه یه پست رو ب تعداد دلخواه کپی کنه

  • محمد حسین says:

    سلام من یه ربات رایگان خودکار قفل یا تعطیلی گروه میخوام که خودکار باشه زمان بزاری خودکار گروه رو خاموش و روشن کنه اگه دارید ممنون میشم.

  • @TaghvimBot says:

    ربات حرفه ای تقویم

    تقویم شمسی، میلادی و قمری، تقویم روزانه و ماهیانه، اوقات شرعی بیش از ۱۰۰۰ شهر ایران، محاسبه سن و امکانات دیگر

    لینک ربات

    https://telegram.me/TaghvimBot

  • محمد says:

    سلام. چند روزی است ربات Vote کار نمیکنه. راه حلی وجود داره یا باید صبر کنیم تا درست شه؟

  • متین says:

    سلام تین ربات لایک و نظر سنجیتون کار نمیکنه

  • روبات تلگرام says:

    روبات تلگرام روتوش عکس چهره: https://t.me/RootooshBot
    یه عکس تحویلش میدی، درجا عکس روتوش شده رو تحویلت میده.
    آسون، سریع، هوشمند و رایگان! ????
    @RootooshBot

    روبات تلگرام جلوه‌های تصویری زیبا روی عکس شما: https://t.me/FunPhotosBot
    از جلوه‌های عاشقانه تا خنده‌دار و سرگرم‌کننده که هر روز به تعدادشون افزوده میشه. ❤️???
    می‌تونی روی عکس دوستانت جلوه‌های قشنگی ایجاد کنی و براشون فوروارد کنی تا غافلگیر بشن. ?
    @FunPhotosBot

  • علیرضا says:

    خیلی ممنون از مطالب خوبتون.من میخواستم بدونم چطور میشه id کانال رو در زیر پست انداخت تا با ضربه زدن روی اون کانال باز بشه. و اینک چطور میشه یک نوشته رو بالای پست قرار داد که اسم کانال نمایش داده بشه.یا مثلا لوگوی کانال رو قرار داد؟

  • رضا says:

    ربات iranzamintranslation_bot@ مربوط به کار ترجمه است. با چند کلیک ساده فایل رو حالا چه pdf چه word می فرستی واسه ترجمه, بعد قیمت و زمان تحویل میده، سرموعد هم فایل ترجمه شده رو می فرسته. به همین سادگی

  • علی says:

    Very goooooot @Most_viewed

صفحات 1 2