استفاده از فیلتر اینستاگرام بر روی عکس ها بدون نیاز به آپلود

استفاده از افکت های عکس اینستاگرام روی تصاویر بدون نیاز به آپلود

امروز قصد داریم ترفندی در مورد محبوب ترین شبکه اجتماعی این روزهای کاربران ایرانی را به شما آموزش دهیم. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که بتوانید از فیلترهای اینستاگرام بر روی تمامی تصاویر گوشی خود استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد آنها را در اینستا آپلود و پست کنید. در ورژن های اخیر اینستاگرام در هنگام آپلود عکس با فیلترهای زیبا و متنوعی روبه رو می شوید که هر فردی را به خود جذب میکنید. اگر شما هم به هنگام آپلود عکس هایتان به این فکر کرده اید که چطور فیلترهای عکس اینستاگرام را بر روی تصاویر شخصی خود اعمال کنید، پیشنهاد میکنیم امروز با ما همراه باشید.

اعمال فیلتر های عکس اینستاگرام روی تصاویر بدون آپلود پست جدید

Apply filters Instagram on phone photos without upload

اگر شما هم از طرفداران این شبکه اجتماعی هستید و پست های قبلی انزل وب در مورد ترفندهای اینستاگرام را مطالعه کردید ، حتما در این پست نیز با ما همراه باشید. در ورژن های اخیر اینستاگرام قابلیت های جدیدی اضافه گردیده است تا علاقه عمومی کاربران برای استفاده از این اپ را افزایش دهد. یکی از این قابلیت ها، فیلترهای جدیدی می باشد که شما قبل از آپلود عکس میتوانید آنها را بر روی تصویر خود اعمال کنید تا عکس زیباتری را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اغلب وقتی با گوشی عکس گرفته می شود ممکن است نور و شرایط خوبی وجود نداشته باشید ولی اینستاگرام با قراردادن این فیلترها در دسترس کاربران خود این اجازه را به شما میدهد که به بهترین نحو عکس خود را ویرایش کنید. شما حتی میتوانید با کلیک بر روی هر فیلتر روشنایی آن را تغییر دهید. قبل از شروع این آموزش ، توصیه میکنیم برای اینکه مهارت عکاسی شما با موبایل افزایش پیدا کند، ۱۰ ترفند ساده برای افزایش مهارت عکاسی با موبایل که قبلا در انزل وب منتشر شده است را مطالعه بفرمایید.

امروز ترفند ساده ای به شما آموزش می دهیم که از طریق آن بتوانید فیلترهای اینستاگرام را بر روی تمام تصاویر گوشی خود اعمال کنید بدون اینکه نیاز باشد عکس مربوطه را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. البته اگر میخواهید اینکار را در کامپیوتر و یا از طریق ورژن دسکتاپ اینستاگرام انجام دهید، توصیه میکنیم پست روش های استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر با قابلیت ثبت نام،آپلود عکس و ویدیو را مطالعه کنید و اگر میخواهید فیلترهای پریسما را بر روی تصاویر موجود در کامپیوترتان اعمال کنید به آموزش استفاده از افکت های عکس برنامه پریسما از طریق تلگرام کامپیوتر مراجعه نمایید.

مراحل زیر را برای استفاده از فیلترهای اینستاگرام بر روی تصاویر بدون نیاز به آپلود دنبال کنید :

ابتدا وارد محیط برنامه اینستاگرام شده و یک عکس را برای آپلود در اینستا انتخاب کنید، سپس Next را انتخاب کرده تا وارد مرحله بعد یعنی انتخاب فیلتر شوید.

استفاده از فیلترهای اینستاگرام

بعد از انتخاب فیلتر مورد نظر مجددا Next را انتخاب کنید.

استفاده از فیلترهای اینستاگرام بدون آپلود

سپس در این مرحله که در واقع گام پایانی برای اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام است می بایست تب Direct را انتخاب نمایید و روبروی عبارت To آی دی اینستاگرام خودتان را تایپ کرده و اکانت خود را برای ارسال انتخاب نمایید و در نهایت گزینه Send بفشارید.

استفاده از فیلتر اینستاگرام روی عکس

اگر دایرکت خود را چک کنید یک پیغام از سمت خودتان مشاهده خواهید کرد

استفاده از فیلترهای اینستاگرام بر روی تصاویر بدون نیاز به آپلود

این تصویر همان عکس موردنظر که بر روی آن فیلتر اعمال کرده اید می باشد.

استفاده از فیلترهای اینستاگرام بر روی عکس بدون نیاز به آپلود

شاید متعجب شوید ولی آموزش در واقع در همین مرحله پایان یافته زیرا اگر از محیط اینستاگرام خارج شده و وارد بخش گالری گوشی خود شوید متوجه خواهید شد که عکسی که در دایرکت دریافت کردید در بخش گالری ذخیره شده است. در واقع اگر شما عکسی را از طریق اینستاگرام آپلود و یا دریافت کنید در یک پوشه به نام Instagram که در بخش گالری گوشی شما ایجاد شده ذخیره میگردد.

 استفاده از فیلترهای اینستاگرام بر روی تصاویر بدون نیاز به آپلود

شما میتوانید این مراحل را برای هر عکسی که میخواهید فیلترهای اینستاگرام را روی آن اعمال کنید اجرا نمایید.

و در آخر اگر پوشه ای که در بالا ذکر کردیم به صورت خودکار توسط اینستاگرام در گوشی شما ایجاد نشده است، میتوانید پست بهترین نحوه دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در اندروید و آیفون را مطالعه فرمایید.

اگر علاقه مند هستید فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی افزایش دهید حتما به پست انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور مراجعه کنید.

تجربه و نظر شما ؟

اگر شما هم ترفندی برای استفاده از فیلترهای اینستاگرام بر روی تصاویر بدون نیاز به آپلود و ایجاد پست جدید می دانید، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

3 روش جلوگیری از نمایش علامت خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام
۳ روش جلوگیری از نمایش علامت خوانده شدن پیام دایرکت اینستاگرام
چگونه پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام را بدون مشاهده شدن ببینیم؟
خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل و نمایش علامت چشم
مجموعه ترفند اینستاگرام

نظرات