مشاهده سایز اصلی عکس و تبدیل آن به نوشته در اینستاگرام

آموزش مشاهده سایز اصلی عکس و تبدیل آن به نوشته در اینستاگرام

هر روز به تعداد علاقه مندان شبکه اشتراک گذاری اینستاگرام افزوده میشود. در حال حاضر کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر دنیا عکس ها و فیلم های خود را با دیگران به اشتراک میگذارند. امروز قصد داریم با آموزش ۲ ترفند جالب و مخفی عکس در اینستاگرام شما را غافلگیر کنیم ، مشاهده و دانلود تصاویر اینستاگرام با سایز و کیفیت اصلی و تبدیل عکس های اینستاگرامی به عکس های بازسازی شده با کد ASCII دو ترفندی است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

۲ ترفند مخفی و جالب برای عکس ها در اینستاگرام

Two photo trick in Instagram

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که پیگیر آموزش ها و ترفند های جدید اینستاگرام هستید، پیشنهاد میکنیم حتما ترفندهایی که امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم را مطالعه نمایید. اگر میخواهید بدانید چطور میتوانید از افکت های عکس اینستا بر روی تمامی عکس هایتان استفاده کنید حتما آموزش استفاده از افکت های عکس اینستاگرام روی تصاویر بدون نیاز به آپلود را مطالعه فرمایید. در ادامه ما را با آموزش ۲ ترفند جالب و کاربردی برای عکس ها در اینستاگرام همراهی کنید.

مشاهده و دانلود تصاویر اینستاگرام با سایز و کیفیت اصلی

در رابط کاربری وب اینستاگرام ، تصاویر به صورت پیش فرض در سایز مشخص و کوچکی قابل مشاهده هستند. اگر شما میخواهید تصاویر اینستاگرامی دوستان خود را با کیفیت اصلی مشاهده کنید میتوانید از طریق ورژن وب اینستاگرام عکس ها را با کیفیت بالا و طبق دستورالعمل دانلود نمایید. ابتدا در تایم لاین خود بر روی تصویری که میخواهید سایز بزرگ آن را مشاهده کنید کلیک نمایید و سپس بخش “taken_by“ را در از آدرس بار مرورگر انتخاب و پاک و اینتر کنید.

به صفحه جدید منتقل خواهید شد ، حال برای مشاهده تصویر در سایر موردنظر خود در ادامه آدرس موجود در مرورگر با توجه به سایز مدنظرتان عبارت “/media/?size=l” را تایپ کنید. اگر میخواهید تصویر را در سایز کوچک مشاهده کنید به جای “l” از t استفاده کنید و یا میتوانید برای مشاهده سایز متوسط از “m” استفاده نمایید.

large size-2

بعد از تایپ عبارت بالا در ادامه آدرس موجود در آدرس بار مرورگر ، Enter را بزنید. سپس شما به سایز بزرگ تصویر موردنظرتان که در سرور ذخیره شده است هدایت می شوید. مانند تصویر زیر خروجی نهایی را میتوانید در سایز بزرگ و با کیفیت اصلی مشاهده کنید و البته میتوانید در صورت نیاز با کلیک راست کردن بر روی تصویر و انتخاب گزینه Save image as عکس موردنظرتان را در کامپیوتر خود نیز ذخیره کنید. اگر نخواستید از این ترفند برای ذخیره سازی تصاویر در اینستاگرام استفاده کنید ما قبلا بهترین نحوه دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در اندروید و آیفون را آموزش داده ایم.

large size

 تبدیل عکس های اینستاگرام به صورت نوشته های اسکی ( ASCII  )

اخیرا در شبکه های اجتماعی ، کانال ها و گروه ها شاهد انواع نوشته های اسکی ASCII هستید که برای تبریک ، مناسبت ها و یا موارد دیگر استفاده میشود. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از تصویر دلخواهتان یک نوشته اسکی بسازید. در این بخش به شما آموزش می دهیم تا بتوانید عکس دلخواه تان در اینستاگرام را به یک نوشته اسکی تبدیل کنید. اینستاگرام به دلایل نامعلوم ، نسخه اسکی عکس ها را نیز در سرور خود نگه داری میکند از این رو با یک ترفند جالب میتوانید به نسخه اسکی عکس های اینستاگرام دست پیدا کنید.

برای اینکار همان طور که در ترفند بالا آموزش دادیم ابتدا عکس را در سایز بزرگ باز کرده و همان طور که در بالا نیز مشاهده کردید بعد از بازشدن عکس در سایز بزرگ ، URL طولانی را در آدرس بار مشاهده میکنید که می بایست هرچیزی که بعد از عبارت “ig_cache_key” در آدرس بار نوشته شده است را پاک کنید.

2016-09-06_104652

و سپس عبارت “txt.” را به انتهای URL اضافه کنید و Enter بزنید.

2016-09-06_104717

همان طور که در تصویر بالا مشخص شده است، شما میتوانید عکس خود را در قالب نوشته های اسکی مشاهده کنید. آن را کپی کرده و از آن استفاده کنید.

اگر شما هم از این ترفندها لذت بردید حتما این پست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر به دنبال راه حلی برای مشکل اضافه کردن مکان دلخواه به اینستاگرام در نسخه های جدید هستید، پست مربوطه را در انزل وب بخوانید.

تجربه و نظر شما ؟

امروز ۲ ترفند جالب و مخفی عکس در اینستاگرام را برای شما ذکر کردیم اگر شما هم اطلاعات خاصی در این زمینه می دارید، نظرات خود را در در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

انزل وب
ترفندهای جالب موتور جستجو گوگل

نظرات