سایت های فارسی پخش زنده تلوزیون و رادیو آنلاین ایران

بهترین سایت های پخش زنده کانال های تلویزیون و رادیو ایران

اگر از طرفداران برنامه های رادیویی هستید و یا اینکه سریال خاصی را دنبال می کنید و در عین حال امکان دسترسی به تلویزیون را ندارید یا اینکه نمی خواهید از اپ های پولی یا سنگین برای پیگیری برنامه های دلخواه رادیویی یا تلویزیونی استفاده کنید. حتما امروز با انزل وب همراه باشید تا بهترین سایت های پخش زنده و رادیو آنلاین را به شما معرفی کنیم که بتوانید بدون نیاز به اپلیکیشن خاصی از طریق اینترنت برنامه ها و رادیوهای موردعلاقه تان را پیگیری و تماشا کنید.

برترین سایت های پخش زنده شبکه های تلویزیونی ، رادیو و پادکست به صورت آنلاین

اگر به دلیل مشغله های زیاد وقت کافی برای اینکه پای تلویزیون یا رادیو بشینید و برنامه مورد علاقه تان را پیگیری کنید، ندارید. جای نگرانی نخواهید بود زیرا امروزه با استفاده از اپ ها و سایت های آنلاین مختلف این مساله برای شما آسان شده و به راحتی و تنها با استفاده از اینترنت گوشی یا تبلت خود یا حتی در لپ تاپ قادر خواهید بود برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید. اگر تایم زیادی را در رفت و آمد از دست می دهید و میخواهید از وقتتان بهترین استفاده را ببرید، میتوانید کتاب ها یا پادکست های صوتی فارسی گوش دهید بدون اینکه نیاز باشد کتاب با خود حمل کنید. ما قبلا در پست جداگانه ای بهترین و بزرگترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی را به شما معرفی کرده ایم همچنین در ادامه نیز چند وب سایت برای گوش دادن به پادکست های فارسی به شما معرفی خواهیم کرد.

آرشیو صدا و سیما

اگر میخواهید به آرشیو برنامه های صدا و سیما دسترسی پیدا کنید کافی است به به سایت مربوط به شبکه تلویزیونی یا رادیویی مورد نظر مراجعه نمایید. اگر جستجو برای شما سخت است کافی است به سایت صدا و سیما ( irib.ir ) مراجعه کرده و همانطور که در صفحه اصلی و در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید در قسمت نوار آبی میتوانید از بین آیکون های سمت چپ بر روی آیکون برون مرزی ، سیما یا صدا کلیک کنید تا لوگوهای شبکه های مربوط به هر حوزه در سمت راست برای شما نمایش داده شود سپس با کلیک بر روی شبکه مورد نظر میتوانید وارد وب سایت آن شبکه شوید. مطمئنا در وب سایت شبکه موردنظر با کلیک بر روی لیست برنامه ها میتوانید به آرشیوهای گذشته آن برنامه دسترسی پیدا کنید.

2016-10-22_145812

اما اگر از مشتاقان تماشای آنلاین شبکه های تلویزیونی هستید در ادامه با ما همراه باشید :

پخش آنلاین شبکه های تلویزیون و رادیویی از طریق سایت صدا و سیما

شاید در این زمینه یعنی پخش آنلاین شبکه های تلویزیون ، اپ های مختلف و حتی سایت های زیادی وجود داشته باشد ولی تنها منبع معتبر با سرعت خوب که توسط خود سازمان صدا و سیما ارایه شده است سرویس www1.live.irib.ir می باشد که با کلیک بر روی این آدرس ، پخش های آنلاین تمامی شبکه ها برای شما در دسترس خواهد بود. همانطور که در تصویر زیر می بینید با استفاده از اسکرول میتوانید لیست تمام شبکه های تلویزیونی و رادیویی را مشاهده کرده و آن را برای تماشا یا گوش دادن انتخاب نمایید.

2016-10-22_150929

البته قابل ذکر است این سرویس که توسط صدا و سیما ارایه شده دارای اپ اختصاصی برای اندروید و iOS نیز می باشد. تنها نقطه ضعفی که میتوان به این پخش زنده وارد دانست کیفیت متوسط پخش ها می باشد که طرفداران کیفیت HD را ناامید خواهد کرد.

تماشای رایگان سریال ها و فیلم های تلویزیون در وب سایت تلوبیون

وب سایت دیگری که میخواهیم در این زمینه معرفی کنیم telewebion.com است که زیر نظر شرکت سیما رایان شریف در حال فعالیت است و به تازگی شروع به کارکرده است. در این وب سایت میتوانید پخش زنده شبکه های تلویزیونی و رادیویی را مشاهده نمایید.

دلیل معرفی این سرویس برتری است که نسبت به وب سایت پخش زنده صدا و سیما دارد ، کیفیت بالا و همچنین اجازه انتخاب کیفیت و نمایش پخش زنده براساس کیفیت موردنظر باعث شده تا این سرویس نسبت به سرویس قبلی جذاب تر باشد.

2016-10-22_153653

همچنین میتوانید سریال ها و فیلم ها محبوبی که در گذشته از تلویزیون پخش شده اند را نیز به صورت رایگان و با کیفیت خوب تماشا کنید و البته قادر خواهید بود با ساخت اکانت ، فیلم ها را نیز دانلود کنید. قابل ذکر است تمامی فیلم ها و سریال ها و همینطور پخش های زنده با لوگو TW خواهد بود. یکی دیگر از بخش های جذاب این سایت آرشیو فوتبال های لیگ خلیج فارس و همینطور لیگ های خارجی فوتبال است.

آرشیو کامل و پخش زنده شبکه های رادیویی در وب سایت ایران صدا

برای طرفداران رادیو پیشنهاد ویژه ای داریم و آن هم استفاده از سرویس radio.iranseda.ir است که شبکه های رادیویی را به صورت زنده برای شما پخش و همچنین شما را قادر میسازد به لیست پخش برنامه های مختلف شبکه های رادیویی نیز دسترسی داشته باشید.

2016-10-22_160933

با استفاده از این سرویس شما میتوانید به آرشیو های زمانی یا آرشیو Epg برنامه های رادیویی دست پیدا کنید. یکی از بخش های جذاب این سرویس این است که شما میتوانید کد پخش زنده رادیو مورد نظرتان را در وبلاگ یا وب سایتتان نیز قرار دهید.

پادکست شعر سرایه

پادکست (به انگلیسی: Podcast) یا پادپخش انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت با استفاده از فید صورت می‌گیرد، و توسط کاربران معمولاً بر روی یک پخش‌کنندهٔ موسیقی دیجیتال قابل دریافت و پخش است. این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود. – ویکی پدیا

در زمینه پادکست های اینترنتی فارسی زبان ، اولین وب سایت پادکست شعر و ادبیات ایران و جهان به زبان فارسی در آدرس اینترنتی sorayeh.com/podcast فعال می باشد که پیشنهاد میکنیم اگر به اینگونه موضوعات علاقه مند هستید حتما به این سایت سر بزنید.

پادکست های سایت بیپ تونز

اگر سایت فروش و دانلود قانونی آهنگ و موسیقی beeptunes را بشناسید که به تازگی طرفداران زیادی را جذب خود کرده است حتما باید با پادکست های آن نیز آشنا باشید. در این وب سایت بخشی برای پخش پادکست های مختلف وجود دارد که میتوانید از شنیدن این پادکست ها لذت ببرید.
beeptunes

توصیه پایانی ، اگر خیلی طرفدار سریال ، فیلم های تلویزیون یا رادیوهای آنلاین هستید به میزان ترافیک اینترنت مصرفی تان نیز توجه داشته باشید و اگر میخواهید روش های جلوگیری از مصرف حجم اینترنت را بشناسید حتما به پست مورد نظر در انزل وب مراجعه کنید.

تجربه و نظر شما ؟

امروز در انزل وب با معرفی بهترین سایت های پخش زنده کانال تلوزیون ایران و رادیو آنلاین با شما همراه بودیم. اگر شما هم سایت منتشر کننده پادکست یا سرویس رادیو اینترنتی دیگری را می شناسید، تجربه خود را در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات