بهترین بازی های دو یا چند نفره آفلاین در اندروید

بهترین بازی های دو یا چند نفره آفلاین در اندروید

یکی از هیجان انگیزترین نوع بازی ، بازی های دو یا چند نفره با دوستان است! حالا تصور کنید که بتوانید به صورت آفلاین اینکار را در گوشی یا تبلت اندرویدی انجام دهید که مسلما لذت بازی های گروهی چند برابر خواهد شد. پیشنهاد میکنیم در این پست با ما همراه باشید تا گلچینی از بهترین بازی های چند نفره آفلاین ( بدون نیاز به اینترنت ) در اندروید را به شما معرفی کنیم.

۱۲ بازی برتر دو یا چند نفره بدون نیاز به اینترنت در اندروید

Twelve Best Local WiFi Multiplayer Games for Android

میتوان در حال حاضر اندروید را به دلیل در دسترس بودن انواع مختلف بازی ها یکی از بهترین پلت فرم های بازی دانست. کاربران میتوانند براحتی بازی ها را در دستگاه اندرویدی خود نصب و از آن لذت ببرند. با استقبال مردم از بازی های چند نفره توسعه دهندگان تعداد بیشتری از این بازی ها را ایجاد کردند اما متاسفانه اکثر بازی های چند نفره محدودیت اتصال به اینترنت داشته و حتما می بایست به صورت آنلاین انجام شود. بعد از اینکه بازی های چندنفره طرفداران زیادی پیدا کرد اپ های زیادی نیز برای اندروید ایجاد شد تا کاربران بتوانند در دستگاه های اندرویدی خود نیز با استفاده از تکنولوژی وای فای هات اسپات ( WiFi Hotspot ) یا بلوتوث براحتی بازی های گروهی را انجام دهند.

برای اینکه علاقه مندان بازی های گروهی به صورت آفلاین وقت زیادی را جهت پیدا کردن بهترین بازی ها صرف نکنند، ما در این پست بهترین اپلیکیشن های بازی دو یا چند نفره در اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد. البته در زمینه بازی و ثبت رکورد در بین دوستان و طرفداران بازی حتما به آموزش نحوه بازی در تلگرام و معرفی بهترین بازی های منتشر شده مراجعه نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۲ از بهترین بازی های گروهی و چند نفره آفلاین در اندروید را به شما معرفی کنیم :

Asphalt 8

بازی ماشین مسابقه ای Asphalt 8 از بازی چندنفره پشتیبانی میکند. تنها کافی است وای فای را از طریق Hotspot با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید تا اتصال به یک دستگاه ایجاد شود و بتوانید مسابقه را شروع کنید. گرافیک این بازی عالی بوده و گیم پلی کاملا پیشرفته ای دارد که هرکسی آن را می پسندد.

asphalt-8

Let’s Golf! 3

همان طور که از نام بازی مشخص است این بازی مربوط به ورزش گلف است و شما می توانید دوستان خود را در شبکه محلی وای فای به عنوان رقیبان خود اضافه کرده و هیجان بازی تان را چند برابر کنید.

lets-golf-3

Critical Strike Portable

Critical Strike Portable یک بازی تیراندازی به صورت اول شخص برای دستگاه های اندرویدی است که شما می توانید با اضافه کردن دوستان خود بر روی شبکه WiFi این بازی را همراه با دوستانتان انجام داده و لذت ببرید. گرافیک این بازی ممکن است شما را تحت تاثیر قرار ندهد با این حال شما مطمئنا از کنترل در داخل بازی لذت خواهید برد.

best-local-wifi-multiplayer-games-for-android-3-1

Brothers in Arms 3

این بازی با تعداد بالایی از جلوه های بصری و گرافیکی شما را مجذوب خود خواهد کرد. همچنین به یاری دوستانتان که بر روی شبکه محلی به این بازی متصل هستند میتوانید ماموریت های خود را به انجام رسانده و با آنها رقابت کنید.

best-local-wifi-multiplayer-games-for-android-4-1

Mini Militia

Mini Militia یک بازی گروهی اندروید ساده و زیباست که در آن یک پسر کوچک با سلاح را کنترل می کنید. این بازی نیز مولتی پلیر بوده و یکی از بهترین بازی های چند نفره است زیرا در عین سادگی شما را سرگرم نگه میدارد.

mini-militia

SIX Takes

این بازی کارت به نوعی منحصر به فرد است زیرا از بازی های افسانه ای ولفگانگ کرامر الهام گرفته شده است. اگر شما از علاقه مندان کارت بازی هستید این روش جایگزین ، می تواند شما را راضی نگه دارد. همچنین میتوانید دوستان خود را دعوت کنید تا از طریق وای فای محلی به شما در بازی بپیوندند.

6-takes

Action for 2-4 Players

همانطور که از نام این بازی نیز مشخص است. Action for 2-4 Players یک بازی چندمنظوره بوده و ۲ الی ۴ نفره است که در آن میتوانید در بخش های تیراندازی ، تسلیحات و … با دوستان خود رقابت کنید.

best-local-wifi-multiplayer-games-for-android-7

BADLAND

در این بازی شما با پرواز کردن از طریق تونل های مختلف باید سعی کنید در مقابل مخالفان ، موانع و غیره زنده بمانید. این بازی همچنین توانایی برای اضافه کردن چند بازیکن بر روی شبکه WiFi را نیز دارا می باشد. BADLAND عنوان بهترین بازی سال را نیز گرفته است.

badland

Battle Slimes

کنترل سریع ، پست سر گذاستن موانع مختلف و رسیدن به مقصد از ویژگی های این بازی است. شما می توانید در شبکه محلی وای فای ، گوشی های هوشمند دیگری را نیز به این بازی دعوت کرده و با دوستانتان در این بازی گروهی به رقابت بپردازید.

battle-slimes

Chess Free

بازی بعدی که معرفی میکنیم برای طرفداران شطرنج است شما میتوانید دوست خود را برای بازی شطرنج دعوت کنید. در این اپ هر فردی بازی را در دستگاه خود مشاهده کرده و در صورت نوبت اون قادر خواهد بود حرکت موردنظرش را انجام دهد.

chess-free

Blobby Volley Deluxe

یکی از جالب ترین بازی های دو نفره آفلاین اندروید میباشد که شما در نقش یکی از بازیکن های ژله ای والیبال می باشید و باید ضربه حریف که میتواند دوست شما باشد را دفع کنید ، گیم پلی این بازی شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر برسد اما بعد از تمرین جذابیت آن چند برابر خواهد شد ، والیبال ژله ای از طریق بلوتوث و وای فای و هم به صورت آنلاین قابل اجرا است.

Blobby Volley Deluxe

DUAL!

در دوئل که یک بازی جالب و سرگم کننده اندروید است شما باید جان دوست خود را با شلیک تیر های مربعی تمام کنید و برنده شوید. شما تنها میتوانید از طریق گلوله های شلیک شده موقعیت دوست خود را حدس بزنید ، این بازی از طریق وای فای و بلوتوث قابل انجام است و دارای طراحی فلت و افکت های بسیار زیبا میباشد.

دوئل دو نفره اندروید

بازی هایی که در بالا معرفی کردیم از جمله بهترین بازی هایی است که علاوه بر multiplayer بودن شما را نیز به هیجان می آورد. در صورتی که از این پست در انزل وب لذت بردید حتما آن را با دوستان گیمر خود به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر شما به دنبال هیجان بیشتر هستید حتما توصیه میکنیم به مطلب ۱۰ تا از بهترین بازی و برنامه های واقعیت افزوده اندروید و آیفون مراجعه کنید تا با بهترین بازی های واقعیت افزوده اندروید آشنا شوید.

تجربه و نظر شما ؟

در بالا با بهترین بازی های دو یا چند نفره آفلاین اندروید که بدون نیاز به دسترسی به اینترنت هستند آشنا شدید، اگر شما بازی خاص و جالب دیگری در این زمینه می شناسید که در بالا مطرح نشده است میتوانید از طریق دیدگاه در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات