شطرنجی یا تار کردن عکس ها به صورت آنلاین

آموزش شطرنجی یا تار کردن عکس ها به صورت آنلاین

قبل از اینکه تصویر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید شاید بخواهید عکس دوستان یا افرادی متفرقه موجود در عکستان را شطرنجی یا محو کنید زیرا به دلایلی برخی نمیخواهند تصویر آنها به اشتراک گذاشته شود یا اینکه شما نمیخواهید در عکستان حضور داشته باشند از همین رو بهترین راهکار در چنین مواردی تار کردن قیافه این افراد در عکس است. در ادامه با ما همراه باشید تا ۲ ابزار آنلاین برای محو کردن و شطرنجی کردن عکس را به شما معرفی کنیم.

۲ ابزار آنلاین برای محو و شطرنجی کردن عکس ها

Two Tools to Pixelate or Blur Your Images Online

قبل از اینکه شما یک تصویر را در فضای آنلاین به اشتراک بگذارید ، ممکن است نیاز به تغییرات و تیره کردن قسمت هایی داشته باشید تا اطلاعات حساس تان فاش نشود یا اینکه قیافه فرد موردنظرتان در عکس مشخص نباشد. امروز قصد داریم ابزارهایی به شما معرفی کنیم تا بدون اینکه نگران نوع سیستم عامل یا چیز دیگری باشد آنلاین عکس خود را ویرایش و قسمت موردنظرتان را محو یا شطرنجی کنید. البته ما قبلا در یک پست به صورت کامل مجموعه ای از ابزارهای آنلاین برای ویرایش عکس  را به شما معرفی کرده ایم با این حال اگر میخواهید از عکس موردنظرتان برای پروفایل یا شبکه های اجتماعی استفاده کنید میتوانید از ابزارهای های معرفی شده در پست ساخت عکس پروفایل با سایز دقیق و مناسب شبکه های اجتماعی نیز کمک بگیرید.

در ادامه شما را دعوت میکنیم تا امروز با ما همراه باشید تا ۲ ابزار تخصصی ویرایش آنلاین عکس برای محو کردن و شطرنجی کردن تصاویر را به شما معرفی و آموزش دهیم.

ابزار شطرنجی کردن یا محو کل تصویر

اگر شما می خواهید تصویر کسی را شطرنجی کنید میتوانید از ابزار LunaPic کمک بگیرید. اگر مستقیم وارد این وب سایت شوید که در واقع یک ابزار حرفه ای برای ویرایش آنلاین عکس می باشد میتوانید از منوی Adjust > Pixelate به این قسمت دسترسی پیدا کنید.

وقتی وارد این بخش میشوید میتوانید تصویر موردنظرتان را مستقیما آپلود نمایید یا اینکه اگر تصویر موردنظرتان در حال حاضر در نت موجود است آدرس اینترنتی ( URL ) آن را وارد کنید. بعد از این مرحله و آپلود شدن عکس می توانید آن را شطرنجی کرده و همانطور که در تصویر نیز مشخص است قادر خواهید بود سایز پیکسل ها را هم تعیین نمایید. در پایان و برای مشاهده و دانلود عکس جدید می بایست بر روی گزینه Apply کلیک نمایید.

lunapic

ولی اگر ترجیح میدهید به جای شطرنجی کردن کل تصویر ، آن را محو کنید میتوانید از ابزار Blur این وب سایت کمک بگیرید. این ابزار از منوی Adjust > Blur در سایت قابل دسترس است. در این بخش با استفاده از نوار بالا میتوانید میزان محو شدن تصویر را تنظیم و سپس Apply کنید.

البته بخش هیجان انگیر این ابزار این است که بعد از Apply کردن و پایان ویرایش شما میتوانید به تصویر خود Caption نیز اضافه کنید. به یاد داشته باشید تصاویر بر روی سرور LunaPic به صورت موقتی ذخیره شده و به صورت خودکار پاک خواهند شد از همین رو بعد از پایان ویرایش با استفاده از گزینه Save تصویر خود را ذخیره نمایید.

ابزار شطرنجی کردن یا محو کردن بخشی از تصویر

اگر نمیخواهید کل تصویر خود را شطرنجی کنید مسلما ابزار بالا به شما کمک نخواهد کرد از این رو باید از ابزار Facepixelizer استفاده نمایید. هنگام ورود به این سایت به عنوان اولین کار ابتدا باید عکس خود را آپلود کنید. سپس می توانید هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک بخش هایی از تصویر خود را شطرنجی کنید.

اگر از گزینه Auto استفاده کنید این ابزار به صورت خودکار تمامی صورت های موجود در عکس را شناسایی و شطرنجی خواهد کرد اما اگر گزینه Manual را انتخاب نمایید میتوانید قسمت مورد نظر خود را Select کرده تا برحسب انتخاب شما قسمت موردنظر محو یا شطرنجی شود.

facepixelizer

فراموش نکنید هنگامی که دکمه رادیویی Manual را انتخاب کردید بدون اینکه نیاز به کار دیگری باشد قسمت مورد نظر در عکس تان را انتخاب کنید تا آن بخش شطرنجی شود.

بخش دیگری که این ابزار در اختیار شما قرار میدهد کراپ کردن عکس است. در پایان نیز اگر از تغییرات اعمال شده بر روی تصویرتان راضی نیستید میتوانید از گزینه Revert استفاده کنید تا تغییرات به حالت اولیه برگردد و البته برای ذخیره کرده عکس تان بعد از پایان ویرایش و تغییرات دلخواه تان می بایست بر روی گزینه Save Image کلیک کنید.

تجربه و نظر شما ؟

امروز با آموزش شطرنجی کردن یا محو تصاویر آنلاین شما درکنارتان بودیم، اگر شما هم ابزار یا ترفندی برای محو کردن و شطرنجی کردن عکس می شناسید که در بالا مطرح نشده است میتوانید از طریق دیدگاه در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات