سرویس برتر ساخت ایمیل موقت و یک بار مصرف برای مقابله با اسپم

۷ سرویس برتر ساخت ایمیل موقت و یکبار مصرف برای مقابله با اسپم

ایمیل های اسپم یا هرزنامه همواره یکی از دغدغه های کاربران بوده و هست. ارسال اسپم را عمدتا زمانی مشاهده می کنید که آدرس ایمیل خود را در خبرنامه وب سایت ها برای دریافت آخرین اخبار ثبت کرده اما این سایت ها از اعتماد شما سواستفاده می کنند و از طریق قرار دادن آدرس ایمیلتان در اختیار اسپمر ها کسب درآمد می کنند. از یک طرف لازم است در برخی از خبرنامه ها برای پیگیری اخبار عضو باشید و از طرفی هم از دیدن ایمیل های اسپم خسته شده اید. راه چاره استفاده از ایمیل موقت یا یک بارمصرف است که بدون نیاز به وارد کردن کم ترین اطلاعات ، آدرس ایمیل معتبری برای ثبت نام در خبر نامه و سرویس های مشابه در اختیارتان می گذارند. تا پایان پست امروز انزل وب با ما همراه باشید تا با سرویس برتر برای ساخت ایمیل یک بار مصرف و مقابله با اسپم آشنا شوید.

بهترین سرویس های ساخت ایمیل یکبار مصرف یا موقت رایگان

Temporary Disposable Email Services To Fight Spam

راه های زیادی برای مقابله با مسئله اسپم و ایمیل های آزاردهنده که ارسال می شوند وجود دارد که ساده ترین و بی دردسر ترین راه استفاده از ایمیل های موقت است. ایمیل موقت راهی برای مخفی کردن آدرس ایمیل در حین ثبت نام در سایت ها می باشد. در برخی از این سرویس ها ایمیل به آدرس موقت ارسال می شود و سپس به آدرس اصلیتان فوروارد می شود. بنابراین حتی نیازی به چک کردن اینباکس دیگری نخواهید داشت.

سرویس ایمیل یک بار مصرف Gmail Temporary Email

برای ساخت ایمیل های موقت سرویس Gmail Temporary Email یکی از بهترین و مطمئن ترین گزینه های موجود است. در واقع جیمیل سرویسی پرکاربرد و پر از قابلیت های مخفی است که قبلا نیز در انزل وب به برخی از ترفند های کاربردی سرویس جیمیل و یاهو میل در کنار آن اشاره کرده ایم.

فرض کنید می خواهید از محتوا یک سایت خوب استفاده کنید که ورود به آن مستلزم وارد کردن آدرس ایمیل و عضویت در خبرنامه است. به جای وارد کردن آدرس ایمیل اصلی می توانید ایمیلی با نام مستعار در جیمیل بسازید. با این کار فیلتر خاصی برای ایمیل هایتان مشخص کرده اید.

برای ساخت ایمیل ۴ گام زیر را طی کنید:

  1. روی آیکن چرخ دنده کلیک کنید
  2. گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب نمایید
  3. روی تب Filter مطابق با شکل زیر کلیک کنید
  4. از بخش پایین Create new filter را برای ساخت ایمیل مستعار انتخاب کنید

سرویس ساخت ایمیل یک بار مصرف یا موقت

آدرس ایمیل مستعار شما username+any.alias@gmail.com خواهد بود و به جای بخش اول نام کاربریتان قرار می گیرد. هم چنین می توانید برای ریدایرکت یا هدایت خودکار ایمیل ها به بخش های مختلف مثل سطل آشغال یا پوشه های دیگر برنامه ریزی کنید. در جیمیل به صورت سالانه حداکثر ۳۰ آدرس می توانید بسازید.

سرویس ساخت ایمیل یک بار مصرف یا موقت

همچنین علاوه بر روش بالا در جیمیل میتوانید ایمیل هایی که پس از خوانده شدن و مدت زمان مشخص از بین میروند ارسال کنید.

سرویس ایمیل موقت Hotmail Outlook Alias

با سرویس Hotmail Outlook Alias می توانید ایمیل هایتان را در سرویس هات میل مایکروسافت مدیریت کنید. نام مستعار شما در آدرس ایمیل موقتتان می تواند شماره تلفن، نام مخاطبانتان یا هر ترکیب دیگری از کاراکتر و عدد باشد. حتی برای تک تک حداکثر ۱۰ ایمیلی که می توانید به صورت سالانه بسازید قادر خواهید بود پسورد مشترک تعیین کنید و همه آن ها را در یک صندوق ورودی یا اینباکس دریافت و مدیریت نمایید. یکی دیگر از دلایلی که کاربران استفاده از سرویس های موقت را ترجیح می دهند این است که قصد تغییر و انتقال آدرس ایمیل خود به ایمیل دیگر یا به طور کلی ایجاد حساب جدید را دارند اما نمی خواهند تنظیمات و شخصی سازی آن ها از بین رود.

برای تنظیم آدرس ایمیل خود مراحل زیر را طی کنید:

  1. از طریق وب سایت مایکروسافت وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. info و سپس Manage your sign-in email or phone number را انتخاب کنید
  3. روی Add email or Add phone number کلیک کنید

سپس توضیحات و راهنمایی مایکروسافت را برای تنظیم نام مستعار و دریافت ایمیل موقت مطالعه کرده و گام به گام پیش بروید. اگر Add email را انتخاب کنید مجبور هستید آدرس ایمیلی که در حال حاضر از همین سرویس در اختیار دارید را وارد نمایید.

سرویس ساخت ایمیل یک بار مصرف یا موقت

سرویس ایمیل یک بار مصرف GuerrillaMail

GuerrillaMail یکی دیگر از سرویس های ایمیل موقت است که امکان ساخت ایمیل یک بارمصرف را به شما می دهد. ثبت نام و انتخاب آدرس بسیار ساده است. تنها جنبه منفی در این سرویس انقضا سریع آدرس ایمیل است که بعد از ۶۰ دقیقه منقضی می شود.

سرویس ساخت ایمیل یک بار مصرف یا موقت

سرویس ایمیل ضد اسپم Email On Deck

وب سایت Email On Deck یک سرویس در دسترس و مطمئن برای کسانی است که نگران از دست رفتن اطلاعتشان و یا سواستفاده از آن ها هستند. با این سرویس حریم خصوصی شما در فضای آنلاین حفظ می شود و هیچ هرزنامه ای برای شما از این پس ارسال نخواهد شد.

برخی از مزایا این سرویس نسبت به سرویس های دیگر عبارتند از:

  • دسترسی ساده و رایگان بودن این سرویس
  • ساخت ایمیل موقت طی تنها ۲ مرحله ساده
  • حذف خودکار ایمیل های اسپم از اکانت شما

سرویس ساخت ایمیل یک بار مصرف یا موقت

سرویس ایمیل موقت Tempail

آدرس ایمیل موقت خود را با Tempai بسازید و برای استفاده از خبرنامه ها این آدرس را وارد کنید. ایمیل های یک بار مصرف این سرویس بعد از یک ساعت منقضی می شوند.

سرویس ساخت ایمیل یک بار مصرف یا موقت

سرویس ایمیل موقت ضد اسپم Mailinator

یکی از سرویس های قابل اعتماد و شناخته شده برای ساخت ایمیل موقت Mailinator می باشد. این سرویس رایگان و عمومی است و به شما امکان انتخاب دامین اصلی را به دلخواه خودتان می دهد. البته محدودیت هایی هم در آن وجود دارد. مثلا فقط قادر به دریافت ایمیل های متنی در آدرس ایمیل یک بار مصرف خود هستید.

برخی از قابلیت های تحسین شده در این سرویس را بشناسید:

  • دامین شما در این سرویس عمومی است و ایمیل های دریافت شده بعد از چند ساعت پاک می شوند
  • هیچ ایمیل اسپمی با Mailinator دریافت نخواهید کرد
  • می توانید تمام ایمیل های مربوط به آدرس های موقتی که ساخته اید را در یک اینباکس دریافت کنید

سرویس ساخت ایمیل یک بار مصرف یا موقت

سرویس ایمیل یک بار مصرف AirMail

در AirMail تعدادی آدرس یک بارمصرف تصادفی به شما داده می شود و شما می توانید ایمیل های مربوط به خبرنامه ها را در اینباکس دریافت کنید.

برخی از دلایلی که استفاده از این سرویس توسط کاربران پیشنهاد می شود را در ادامه می خوانید:

  • نسبت به اسپم ها ضدگلوله خواهید شد
  • می توانید ایمیل های HTML را به صورت مخفی مشاهده کنید؛ در نتیجه آدرس آی پی شما توسط فرستنده قابل ردیابی نخواهد بود
  • نیازی به وارد کردن پسورد و نام کاربری برای ورود و مطالعه ایمیل ها نخواهید داشت

سرویس ساخت ایمیل یک بار مصرف یا موقت

نظر و تجربه شما؟

کدام یک از سرویس های ساخت ایمیل موقت و یکبار مصرف معرفی شده را تا کنون برای دریافت ایمیل از منابع ناشناخته امتحان کرده اید؟ ما را از تجربیات خود مطلع کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 6 نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش ۶ نکته و اصول کلیدی مهم برای نوشتن عنوان ایمیل که خوانده شود!
آموزش 5 روش پيدا كردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش ۵ روش پیدا کردن و بازیابی آدرس ایمیل فراموش و گم شده
آموزش 3 روش ساخت سریع و فوری ایمیل
آموزش ۴ روش ساخت سریع و فوری ایمیل
معرفی و بررسی 6 سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو
معرفی و بررسی ۶ سرویس ایمیل برتر جایگزین جیمیل و یاهو

نظرات

  • ناشناس says:

    اغلب سایت ها روش ساخت ایمیل فیک و چگونگی ارسال ایمیل با آنها را توضیح داده اند. ولی چطور می توان ایمیل فیکی ساخت که ایمیل دریافت کند و بتوان با ورود به آن ایمیل دریافت شده را تایید کرد؟