آموزش پاک کردن اکانت

با یک کلیک اکانت های خود برای حذف کردن لیست کنید !

از زندگی و صرف وقت در فضای مجازی، شبکه ای اجتماعی و وبگردی خسته شده اید؟ دوست دارید به روزهای گذشته که بدون اینترنت خیلی شادتر و اجتماعی تر بوده اید برگردید؟ قطعا زندگی با ایجاد تعادل میان استفاده از اینترنت در کنار توجه به دنیای واقعی خیلی دل چسب تر می شود. سرویس جدیدی برای آن دسته از کسانی است که از زندگی در فضای مجازی خسته شده اند راه اندزی شده است که میتوان از طریق آن تمامی اکانت های متصل به حساب گوگل را برای حذف کردن لیست کرد.

بدست آوردن لیست اکانت های شما برای پاک کردن فقط با یک کلیک

Deseat service for those who are tired of the Internet

Deseat یک وب سایت کاملا رایگان است. سرویسی که به صورت خودکار تمام اکانت های متصل به حساب گوگل را از وب سایت های معتبر جمع آوری کرده و برای شما لیست می کند. فقط کافی است با اکانت گوگل خود وارد شوید تا برای همیشه حضور مستقیم خود را در فضای وب کمرنگ تر کنید. از این پس شما از طریق یک اکانت گوگل و حساب کاربری جیمیل می توانید اکانت های متصل به آن را رصد کنید تا در صورتی که مدتی طولانی از سرویس که به حساب کاربری گوگل شما دسترسی دارد استفاده نمیکنید اقدام به پاک کردن آن نمایید.

دریافت لینک اخبار وب سایت های مختلف با سرویس Deseat

آموزش کار با سرویس Deseat

ثبت نام در هر سایتی که نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی زیادی دارد چندان توصیه نمی شود؛ چرا که همین اطلاعات مهم برای سرقت هویت استفاده می شوند و ممکن است برایتان دردسر ساز شود. با استفاده از این وب سایت دگیر نیاز نیست برای حذف حساب کاربری خود به وب سایت ها مراجعه کنید و آن ها را لیست کنید، وب سایت های که با اکانت گوگل خود در آن ها ثبت نام کرده اید به صورت اتوماتیک در این سرویس لیست می شوند. سرویس Deseat امکان پاک کردن اطلاعات و حذف حساب کاربری از این وب سایت ها را در اختیارتان می گذارد تا می توانید هر زمان لازم شد اکانتی که ساخته اید را برای همیشه حذف کنید.

دریافت لینک اخبار وب سایت های مختلف با سرویس Deseat

پیغام زیر بعد از درخواست بستن اکانت در وب سایت ها در سرویس Deseat نمایش داده می شود:

دریافت لینک اخبار وب سایت های مختلف با سرویس Deseat

امنیت سرویس Deseat

ممکن است وارد کردن حساب گوگل در این وب سایت کمی شما را از نظر امنیتی نگران کند و فکر کنید قرار است از اطلاعات شخصی که گوگل از ما می داند سو استفاده شود؛ چون حین ثبت نام مجوز دسترسی به مخاطبان جیمیل و خواندن ایمیل های ارسالی از شما درخواست می شود. از این رو Deseat به عنوان بخشی از ضوابط و سیاست های خود اعلام کرده است که هیچ استفاده ای از اطلاعات ورودی نخواهد برد و اکانت شما در وب سایت های مختلف را به صورت خودکار حذف نمی کند.

Deseat چگونه کار می کند؟

در ۴ گام ساده می توانید از امکانات این سرویس ویژه برخوردار شوید:

  1. با استفاده از اطلاعات حساب کاربری خود وارد سایت Deseat شوید
  2. Deseat تمام وب سایت هایی که به اکانت گوگل شما متصل شده اند ( وب سایت هایی که با استفاده از اکانت گوگل خود در آن ها ثبت نام کرده اید) را لیست می کند
  3. از طریق داشبورد خود در وب سایت Deseat با گزینه add to delete queue وب سایت ها را در لیست انتظار خود برای حذف قرار دهید
  4. با گزینه not a user وب سایت هایی را که در آن ها حساب کاربری ندارید از لیست حذف کنید

دریافت لینک اخبار وب سایت های مختلف با سرویس Deseat

Deseat در حال حاضر از تعداد محدودی سایت پشتیبانی می کند و هنوز نمی توانید تمام وب سایت های دلخواهتان را از این طریق و به صورت غیرمستقیم چک کنید. تنها برخی از وب سایت های مشهور و شبکه های اجتماعی محبوبی مثل توییتر و فیس بوک در این لیست مشاهده می شود.

نظر و تجربه شما ؟

نظر شما بابت استفاده از  Deseat و وب سایت های مشابه چیست؟ آیا این وب سایت ها می توانند شما را از فضای وب کمی جدا کنند؟ تجربیات خود را در زمینه حذف اکانت ها با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نشانه های هک شدن جیمیل چیست؟ بررسی علائم هک Gmail
نشانه های هک شدن جیمیل چیست؟ بررسی علائم هک Gmail
چگونه قبل از دانلود برنامه اندروید از امنیت آن مطمئن شویم؟
چگونه قبل از دانلود برنامه اندروید از امنیت آن مطمئن شویم؟
10 روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید
۱۰ روش عکس گرفتن از شخص یا دزد هنگام اشتباه زدن رمز گوشی اندروید
بررسی: آیا جیمیل هک میشود؟ بررسی امنیت جیمیل
بررسی: آیا جیمیل هک میشود؟ بررسی امنیت جیمیل

نظرات